Murphy's Law !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, vrijdag, lekker weer, en hier breekt de pleuris uit op het werk. Fijn
Ik zit er wel over te denkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
FOK!sport zoekt nieuwe nieuwsposters
misschien voelt iemand zich geroepen ?
Wat doenquote:
Murphy was vast een Ierquote:
let me think about itquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
FOK!sport zoekt nieuwe nieuwsposters
misschien voelt iemand zich geroepen ?
zou ik ook wel willen, maar moet vanavond om 19:00 u alweer softballen (inclusief bijbehorende biertjes en teamschotels met borrelhapjes !)quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond BBQ-en denk ik!
Dat Danny weer es dood moet verder niksquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wasser allemaal aan de hand menSCHen??
Minuutje, en dan weer over tot de orde van de dag???quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik opteer voor een minuut stilte voor SCH
Das nog maar het begin hequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef Coone het volgende:
[..]
Minuutje, en dan weer over tot de orde van de dag???![]()
![]()
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalenquote:
hitmen nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
Die hitmen (meerderequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Coone het volgende:
[..]
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.![]()
Paintball...tofquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die hitmen (meerdere) schieten niet met scherp maar met verf. Dan issie gewaarschuwd
![]()
ben alleen bang dat er vandaag geen postst meer bijkomen voor hem !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:die postlijst
en ik voorspel vast dat JaWi in de lijst over vandaag ook ni de top 5 staat want met wat ie vannacht allemaal gepost heeft heeft ie genoeg voor een hele hoge positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |