mietjes zijn het eendquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n hools overdag gaat trouwens ook niet erg snel
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje al bijna een week in huis![]()
maar jij hebt contacten met een seizoenskaart, familie was t toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.
OK, dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.
ja maar die gaan allemaal zelf en heb verder geen leden van de sup.ver. en cc-houders in de familiequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar jij hebt contacten met een seizoenskaart, familie was t toch?
nope,geloof me,DG komt altijd aan kaartjes.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je dan nu weer een kaartje versierd of werk je bij een sponsor?
Nou winnen met die handelquote:
dat heb k door ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nope,geloof me,DG komt altijd aan kaartjes.
Ben ook naar de uitverkochte wedstrijden van Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar geweest en heb niet eens een CC van beide teams.
It's all about connections
Koffie thee limonade bier??quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
één kopje thee en dan ga k t gras maaienquote:
koffie please !quote:
Welke smaak??quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één kopje thee en dan ga k t gras maaien
Mij overtref je niet. *Sinds vorige week woensdag weekend heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
Nu pas weekend? Dat heb ik al vanaf woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |