dat is zn eer te naquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zou golfer dat gesloten topic nou eigenlijk helemaal door gaan lezen?
Opa heeft niet eens door dat we al een deel verder zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zou golfer dat gesloten topic nou eigenlijk helemaal door gaan lezen?
Zol voelde ik me vroeger dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:02 schreef rubbereend het volgende:leuk veel hoolers die weer eens een complete hools gemist hebben
Daar moeten we een traditie van makenquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:02 schreef rubbereend het volgende:leuk veel hoolers die weer eens een complete hools gemist hebben
Nee?quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:07 schreef DutchGooner het volgende:
Jawi,ben jij een kloon van AMD?
Jaquote:Om 1.53 schreef rubbereend
ik vind dat we allemaal even aan sandman moeten denken, die staat nu schoon te maken volgens mij
van hetzelfdequote:
niet normaal hequote:Op vrijdag 22 april 2005 08:46 schreef Suijk het volgende:
Ik zag in MyAT de tijd van de laatste post in de, voor mij, laatste Hools en de begintijd van deze en dacht dat er dus een aantal uurtjes geen Hools was geweest...zie ik dat er dus gewoon een hele is volgepost!
Eigenlijk niet. Heel veel boeiends zal er ook wel niet in vermeld zijn.quote:
meeer iets van een biertje hier en een biertje daarquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Heel veel boeiends zal er ook wel niet in vermeld zijn.
Ach, dit seizoen was kut, is kut en zal nog een tijdje kut blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:56 schreef PyTh het volgende:
Goeie Mogguh allemaal![]()
Die Urby wordt een topper jongens!![]()
* PyTh heeft best een beetje medelijden met de ajaciedjes hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |