Jep. Moet nog 6 lijnen doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:25 schreef PyTh het volgende:
JaWi moet weer zwembadje schilderen.
Heeft ie gisteren ook gedaan en dan nog zoveel posts hebben.
WTF MAN!?!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef AirRaid het volgende:
denk dat we van JaWi het eerste weekje nix meer gaan horen
Is ook zo, maar het is zooooo lekker dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet. En een beetje tegenstand zou toch wel leuk zijn? Er wordt jullie dit jaar geen strobreed in de weg gelegd.
appelsientje heeft nog wat schilders te leen die er voor zrogen dat je meteen rechtop in bed zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n wekker heb je niet veel aan als je hem niet aanzet
Geluk is met de domme zullen we maar denken !quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Is ook zo, maar het is zooooo lekker dit jaar.
SCHit hequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
SCH heeft een algehele en permanente ban gekregen. Hij is daar zeer verbolgen en voelt zich genaaid.
Het kan zijn dat SCH even niet of nooit niet terugkomt, hij wenst jullie het beste.
SCH, wat doe je....quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
SCH heeft een algehele en permanente ban gekregen. Hij is daar zeer verbolgen en voelt zich genaaid.
Het kan zijn dat SCH even niet of nooit niet terugkomt, hij wenst jullie het beste.
Wat heppie gedaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
Maar onze SCHavuit staat nog niet in MED?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
Hmmm komt dan denk ik nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar onze SCHavuit staat nog niet in MED?
Ja ik hou me weer even rustig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm komt dan denk ik nog wel...
Gaat snel 2 hoolers... met een ban...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |