ik vind het erg logiscgh inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
dit is een leuke volgorde, k zou t zo laten staan, OP in de 3e post
OP klopt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef JaWi het volgende:
OP de gekste.
De toetseen zijn niet zon denk als je dornken dat ik benquote:
Nu wel.quote:
Nieuwe kandidaat voor de George Best-award, na ErikT en Vom?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:55 schreef Againzender het volgende:
De toetseen zijn niet zon denk als je dornken dat ik ben
neequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
moeten we deze dan ook snel vol spammen?
Lijkt me fijn plan.quote:
Ik had 2 weken terug een goede gooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe kandidaat voor de George Best-award, na ErikT en Vom?
Tempo mag wel iets lager wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
moeten we deze dan ook snel vol spammen?
weet je t zeker?quote:
dat opa tempo is er gelukkig wel uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Tempo mag wel iets lager wat mij betreft.
oke dan hoef je niet te twijfelenquote:
Ik zou een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Gedragen jullie je verder even totdat ik morgen rond 2 uur weer even op het forum kom kijken, of moet ik een keer die andere 2 VBL-mods vragen jullie in de smiezen te houden.
tegen die zijn we al 2 hoolsen verder, deze moet vannacht nog volquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Gedragen jullie je verder even totdat ik morgen rond 2 uur weer even op het forum kom kijken, of moet ik een keer die andere 2 VBL-mods vragen jullie in de smiezen te houden.
je hangt al tijden de wanabe mod uitquote:
we zullen zoet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Is dat zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hangt al tijden de wanabe mod uit
quote:
ja via al die posts van jou laat je je aanwezigheid op t forum goed merken, da's altijd goede reclamequote:
Nou het zal welquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja via al die posts van jou laat je je aanwezigheid op t forum goed merken, da's altijd goede reclameen voor ajax zijn schijnt ook goed te werken
maar voor ajax zijn is en pré schijnt voor modjes:quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou het zal wel. Ik erger mij aan sommig postgedrag en dat laat ik dan ook merken. Ongeacht clubkeuze.
Cultheldquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor ajax zijn is en pré schijnt voor modjes:
DOC, Golfer & Mitt -> ajax
JM -> PSV
k erger me soms ook dood hier, vooral diego is iri. En bij PSV hebben we ook wat aanwas de laatste tijd waar k ook nie echt kapot van ben
tssss dat lukt toch niequote:
In het echt val ik best mee hoorquote:
nou in t PSV topic gaat ie nog wel, erg enthousiast af en toe maar daar moet je doorheen prikken. Maar k kan je begrijpen want als k m lees in jullie topic dan ben k daar ook nie kapot vanquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Of iedereen even de -terminale ziekte- krijgt...
maar je houdt toch wel van de echte fansquote:
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan doet iedereen nog vcrolijk tegen je ook vanaond...
Dan maar dronken worden dacht ik, ken je over een halkf uur nognschoonmeken ook..
Ik zat vanavond met mijn maatje van de f-side. De terminale ziektes vlogen over de tafelquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je houdt toch wel van de echte fans
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Daar is toch geen hol aan man.quote:
Alsof jij weet waar ik nu been?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Met de laptop in het café?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar ik nu been?
Nee?
Je mond houden dan...
Lukt je niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:29 schreef JaWi het volgende:
Ik heb wel zin om Cult onder de tafel te zuipen.
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stoere jongen hoor...
Op geografisch gebied ga ik onder jou, en nu jij weer...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
kom je uit het oosten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
vind je mij niet stoerquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan heb ik het over kutheld dan he...
Hangt af van hoeveel ik heb geslapen, of ik heb gefitnessd, of er leuke meiden bij zijn etc.quote:
Ik kom uit het oosten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
kom je uit het oosten dan?
zo nee dan is het in ons geval lichamelijk te beredeneren en win ik![]()
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriendquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel ik heb geslapen, of ik heb gefitnessd, of er leuke meiden bij zijn etc.Maar als d'r lelijke vrouwen zijn, ik niet heb gefitnessd en goed heb geslapen, dan drink ik makkelijk 20 bier weg.
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriend.
Luctor et Emergoquote:
Tsk, dat je dat doet...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"![]()
hij komt uit t oosten hoor. Ik heb daar eens een bruiloft gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriend.
Cetero censeo birrum bibendum essequote:
Neem je fok echt zo serieus?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsk, dat je dat doet...
Een echte psv'er zal je nooit worden...
Wel ja. 0.25. Doe eens gek. Dit ga je toch niet winnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"![]()
Op dit tijdstip vind ik 't lastig te plaatsen. Wat drink jij aan baco's weg?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel ja. 0.25. Doe eens gek. Dit ga je toch niet winnen.
fok is een zeer serieuze aangelegenheid jongeman!quote:
Morgen weer aan de bacoquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op dit tijdstip vind ik 't lastig te plaatsen. Wat drink jij aan baco's weg?
Dat doe je netjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Morgen weer aan de baco. Vorige week waren het er 16 en het nodige aan bier
.
Jij hebt vast een extra lever. Al drink je de plaatselijke held er niet uit: Daar wint geen enkele randstedeling van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een ding is zeker, je gaat het toch niet winnen.
Ik kan dat incidentieel. Ik heb een keer 15,5 liter gehaald. Toen was ik ook wel aardig van de kaartquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt vast een extra lever. Al drink je de plaatselijke held er niet uit: Daar wint geen enkele randstedeling van.Die moest een keer worden weggedragen na 46 bier.
Dat doe ik je niet na nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan dat incidentieel. Ik heb een keer 15,5 liter gehaald. Toen was ik ook wel aardig van de kaart. Gelukkig reden er taxi's.
Doe dat bijna nooit. Een keer setje van 65 gedaan. Vind dat niet zo boeiend. Doe liever met opbouwende setjes hele lichaam.quote:
Ik train alles, maar bankdrukken doe ik het liefst. Maar de laatste tijd vooral met cardio bezig omdat ik misschien op kickboksen ga zodra ik in Den Haag woon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe dat bijna nooit. Een keer setje van 65 gedaan. Vind dat niet zo boeiend. Doe liever met opbouwende setjes hele lichaam.
en daar druk je op?quote:
Kickboksen doe ik wel eens met een maatje van mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik train alles, maar bankdrukken doe ik het liefst. Maar de laatste tijd vooral met cardio bezig omdat ik misschien op kickboksen ga zodra ik in Den Haag woon.
Nee, 3 keer per week compleet naar de tering voor 80 minuten, zo gaaf is datquote:
Dat is niet gaafquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, 3 keer per week compleet naar de tering voor 80 minuten, zo gaaf is dat.
Ik doe dan zo'm groeples. Dat ding hier thuis staat alleen maar te verstoffen. Niets gaver dan net verder gaan dan al die mensen in die lesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is niet gaaf. Spierpijn vind ik prima, naar adem happen haat ik.
Weet je wat ik altijd leuk vind? Als ik dan de sportschool in loop en d'r staat zo'n bink van 1.90 en 100 kg met een oorbelletje en tattoo's die me vuil aan kijkt. Die is dan aan 't bankdrukken en heeft d'r 60 kg op liggen en dan vraag ik van: Zou ik even mogen? Dan zegt die gozer dat 't mag en leg ik er 90 opquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik doe dan zo'm groeples. Dat ding hier thuis staat alleen maar te verstoffen. Niets gaver dan net verder gaan dan al die mensen in die les.
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:04 schreef JaWi het volgende:
Whehehe. Je hebt overal van die paupers. Ik heb ze nu minder hier maar ik betaal dan ook 60 euro per maand.
Ben zelf 1,95 en 95 kilo.
Mja, is wel duur. Maar ik zit bij een vrij dure school in een duurdere omgeving. Heb er ook onbeperkt sauna, turks stoombad, etc bij. Dat is wel erg lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.
Ben 1.75 en in 2 jaar tijd van 60 naar 80 kg gegaan.
misschien moet je eens wat minder etenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.
Ben 1.75 en in 2 jaar tijd van 60 naar 80 kg gegaan.
Ik ben al aardig afgevallen, op m'n top woog ik 87.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat minder eten
Whehehe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben al aardig afgevallen, op m'n top woog ik 87.Ben nu druk met cardio bezig voor de zomer
.
Volgend jaar ga ik nog goedkoper fitnessen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, is wel duur. Maar ik zit bij een vrij dure school in een duurdere omgeving. Heb er ook onbeperkt sauna, turks stoombad, etc bij. Dat is wel erg lekker. Het is het gewoon wat duurder.
Ik kan hier ook ergens bij de universiteit voor ¤ 50 per jaar, maar ik vind het kut om te reizen met sporttasquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik nog goedkoper fitnessen.Voor 100 euro fitness ik 10 maanden bij de Haagse Hogeschool
Vanmorgen werd het 6 uur. Nu ben ik van plan om íets eerder te gaan slapen, want ik wil 's middags nog ff trainen omdat ik 's avonds geen tijd heb.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:16 schreef JaWi het volgende:
Gaan we met z'n 3en die Hools vollullen? Hoe laat gaan jullie pitten.
Held.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:ja we zijn al op de 127 posts hier
, geen idee k sta denk k om 10.00 u. op
DG hoort ook rond dit tijdstip nog langs te komenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:16 schreef JaWi het volgende:
Gaan we met z'n 3en die Hools vollullen? Hoe laat gaan jullie pitten.
Toen was er nog geen eens een typmachinequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:21 schreef cultheld het volgende:
Golfer zal door deze posts vast terug denken aan z'n eigen jeugd.
Maar wel bier en dat is 't belangrijkstquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toen was er nog geen eens een typmachine.
Nummer 20 ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
oei wat is zo'n lekker koud biertje toch lekker
Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
zet jij de muziek nou maar zachterquote:
Nee, want Hazes staat opquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet jij de muziek nou maar zachter
Die draaide ik net ook.quote:
Dan zou ik nu denk ik laveloos in de stad rondhuppelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
oja helemaal Popo vergetendie vergezeld ons ook snachts tegenwoorden
4, Cultheld is erquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dan maar meteen Feyenoord - Den Bosch: Dan zou Feyenoord een echte angstgegner treffenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Ach, die tegen de kakkerlakken was voor iedereen de fijnstequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Hoef ik niet te kiezen want deze wedstrijd zal nooit als officiele wedstrijd plaatsvindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?
Ja bijna, -6 uurtjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.quote:
KFC en Burgerking?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdomquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoef ik niet te kiezen want deze wedstrijd zal nooit als officiele wedstrijd plaatsvinden
politiek antwoord he?
Maar mocht het echt zo zijn zou ik niet kunnen kiezen,heb ze beide even hoog staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja, daar was ik al bang voor eigenlijk
En toch onbeperkt héquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
soms moet ie voor uitwedstrijden van ajax ook naar de boerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdom
95 kilo was het?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
En toch onbeperkt hé. Ik zou het wel weten.
Ik kom re 7 dagen per week. Maar ik woon er niet 7 dagen per weekquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdom
salades met bierquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:54 schreef popolon het volgende:
KFC en BK?
Meer de niet zo bekende tenten, bijv. Ruby Tuesdays: Onbeperkte salade bar en drinken bij je eten
Mooi niet meer dat ik naar jullie kom. Dat uitvak van jullie is met afstand de lelijkste van Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soms moet ie voor uitwedstrijden van ajax ook naar de boeren
2.00 meter en 100 Kilo, 1 kilo afgevallen sinds ik hier benquote:
Een vriend van mij is ook 100 kilo, maar die is 1.75.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:56 schreef popolon het volgende:
[..]
2.00 meter en 100 Kilo, 1 kilo afgevallen sinds ik hier ben
ja erg he, maar joego's vallen er wel makkelijk een rij of 4 naar benedenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi niet meer dat ik naar jullie kom. Dat uitvak van jullie is met afstand de lelijkste van Nederland.
Da's dan een dikzak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een vriend van mij is ook 100 kilo, maar die is 1.75.![]()
Jij bent 5 jaar ouder, dan mag datquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom niet verder 1,85 en iets over de 100
* JaWi liedje inzet over Kezmanquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg he, maar joego's vallen er wel makkelijk een rij of 4 naar beneden
quote:
ach ja,wrom niet,tis druk voor het moment van de dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
mn biertje is leeg, zal ik er nog eentje nemen?
Ik wil er om 4 uur toch wel inliggen. Slaap 5 uur per nacht en moet om 10 uur werken, komen we mooi uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
mn biertje is leeg, zal ik er nog eentje nemen?
Hoe doe je dat? Als ik 5 uur heb geslapen, dan kan ik niet eens meer helder autorijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wil er om 4 uur toch wel inliggen. Slaap 5 uur per nacht en moet om 10 uur werken, komen we mooi uit.
Ik hoef ook niet te rijden. Lekker fietsen. Ik heb eigenlijk altijd aan 5/6 uur genoeg. In het weekend zit ik meesta (met werken) rond de 2/3 uur. Niet zoveel slaap nodig denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Als ik 5 uur heb geslapen, dan kan ik niet eens meer helder autorijden
Zoals nu in de late dienst ga ik er tegen een uur of 5 in en kom er om 12 uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:09 schreef rubbereend het volgende:
6 uur slaap heb k meestal wel genoeg aan en soms neem k er op de dag ook nog ergens een uurtje slaap bij
quote:
Als ik 3 uur heb geslapen, moet ik de hele dag gapen, maak ik allemaal typfouten, bek ik iedereen af en ben ik dus brak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals nu in de late dienst ga ik er tegen een uur of 5 in en kom er om 12 uit.
In de vroege dienst ga ik er tegen 2 in en kom er om 5 uit,pak dan wel dagelijk mog 2 uurtjes terug want anders trek ik het echt niet
Met alleen 3 uur kom ik er ook niet,meestal tussen 6 en 8 een siestaatje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik 3 uur heb geslapen, moet ik de hele dag gapen, maak ik allemaal typfouten, bek ik iedereen af en ben ik dus brak.
die staat om praktische redenen uit, mn computer is een oude krakbak en kan dus niet zoveel tegelijk draaien, dan vertraagd allesquote:
dan is deze een heel eind vol dus dat kan dan welquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:16 schreef JaWi het volgende:
Helpen jullie even herinneren dat ik om 3.45 ga slapen?
Deksels. Dan niet, chips paktquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die staat om praktische redenen uit, mn computer is een oude krakbak en kan dus niet zoveel tegelijk draaien, dan vertraagd alles
Ik fitness eigenlijk het lekkerste als ik wat rot benquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef cultheld het volgende:
Over slaapgebrek gesproken: M'n beste vriend is helemaal gek. Die had vorige week maar 5 uur geslapen, dook de kroeg in na schooltijd, kwam thuis, nam een douche en ging uitgebreid fitnessen
Dat is vrij apartquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik fitness eigenlijk het lekkerste als ik wat rot ben.
Samen met tongquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nu de enige zonder MSN?
mijn vader heeft t ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nu de enige zonder MSN?
Ik moet van zo'n beetje iedereen een mobiele telefoon aanschaffen op zeer korte termijn, maar kom er maar steeds niet aan toe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:19 schreef DutchGooner het volgende:
en ik kan mijn telefoon dus echt niet missen
quote:
Die heeft wel msn, had ik toevallig in een topic gelezenquote:
Misschien. Het valt me al een tijdje op. Rot erheen, ben ik er, voel ik me al wat beter. En als je er dan eenmaal bent en bezig bent, heerlijkquote:
Ik functioneer het best met 8 uur slaap en een goede bodem. Als ik een paar uur heb geslapen en de nodige biertjes heb gedronken, dan kan ik hooguit nog 50 kg drukkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien. Het valt me al een tijdje op. Rot erheen, ben ik er, voel ik me al wat beter. En als je er dan eenmaal bent en bezig bent, heerlijk. Daarna lekker douchen en sauna in
.
Lower back met apparaat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
Ik moet nog wat aan m'n biceps werken: Ik train nu nog maar met 14 kgRug train ik nu met 90
Wie leest er nu nachthools terugquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
dik 230 postsk hoop niet dat mensen dit gaan bij lezen, halen ze weinig zinnigs uit
Golferquote:
quote:
Ehm ik weet niet hoe dat ding heet. Gewoon zo'n lange stang zeg maar met gewicht er aan en dan doe je je benen onder van die blauwe dingen als steun en dan trek je dat gewicht naar beneden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lower back met apparaat?
Biceps pak ik op 10/12/14 en dan 12 keer.
En wat opdrukken.
welke zender?quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Sonic Inc - The taste of summer
Nummer 338 in de ID-T top 500quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Die is idd goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Dat album van The Killers is werkelijk briljantquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is idd goed.
Ik luister nu naar de Jacques lu Conts remix van "mr. Brightside" van The killers.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is idd goed.
Ik luister nu naar de Jacques lu Conts remix van "mr. Brightside" van The killers.
Slam FM is hip. De beukplaatquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en die luister ik dus nooit,boutzender
Ken ik eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga meer voor XFM maar die gaat van de kabel af
oftewelk zoals Don Diablo draaitquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:36 schreef cultheld het volgende:
Die remix van mr. Brightside is erg goed.Beetje house-achtig en toch ook rock.
quote:
en dat is dus de reden waarom ik niet naar IDT luisterquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:39 schreef rubbereend het volgende:
XFM ismaarja niet in de ether te ontvangen hier. Als ze op id&t nou eens zouden stoppen met die RnB shit zou t een stuk schelen
Leg uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:41 schreef cultheld het volgende:
Ik ben relatief zwaarder dan jullie allebei.
1.75 en 80 kg. 1.95 en 95 kg is relatief minder zwaar.quote:
idd, k baal nu steeds meer van hun ether frequentie, hadden ze nog maar op de kabel gezeten dan hadden we nog ASOT gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is dus de reden waarom ik niet naar IDT luister
Ach, het zal welquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
1.75 en 80 kg. 1.95 en 95 kg is relatief minder zwaar.
Ik heb nog een zooi briljante ASOT's liggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, k baal nu steeds meer van hun ether frequentie, hadden ze nog maar op de kabel gezeten dan hadden we nog ASOT gehad
Armin is één van meest geniale dj'squote:Op vrijdag 22 april 2005 03:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog een zooi briljante ASOT's liggen.
vroegahquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:45 schreef cultheld het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de volledige Parkzicht-collectie op de pc: Dat is pas genieten
k ook, lowlands vorig jaarquote:
toen de wereld nog schoon was en sex nog smerigquote:
Toen het bier nog 1 gulden 50 kosttequote:Op vrijdag 22 april 2005 03:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen de wereld nog schoon was en sex nog smerig![]()
En een nicht een familielid wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen de wereld nog schoon was en sex nog smerig![]()
Nostalgiequote:Op vrijdag 22 april 2005 03:54 schreef rubbereend het volgende:
toen je nog 2 uur moest zwemmen voor een emmer water
toen guldens nog van hout waren
toen stoplichten nog in zwart/wit waren
quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:57 schreef JaWi het volgende:
Avé.
Dan ben ik al klaar met werken en in de stad. Dan begint de tocht der kansloosheidquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
Ik ga over een half uurtjeEn dan tot een uur of één slapen
Neequote:Op vrijdag 22 april 2005 03:58 schreef DutchGooner het volgende:
vol?
Succesquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan ben ik al klaar met werken en in de stad. Dan begint de tocht der kansloosheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |