Dat doe ik je niet na nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan dat incidentieel. Ik heb een keer 15,5 liter gehaald. Toen was ik ook wel aardig van de kaart. Gelukkig reden er taxi's.
Doe dat bijna nooit. Een keer setje van 65 gedaan. Vind dat niet zo boeiend. Doe liever met opbouwende setjes hele lichaam.quote:
Ik train alles, maar bankdrukken doe ik het liefst. Maar de laatste tijd vooral met cardio bezig omdat ik misschien op kickboksen ga zodra ik in Den Haag woon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe dat bijna nooit. Een keer setje van 65 gedaan. Vind dat niet zo boeiend. Doe liever met opbouwende setjes hele lichaam.
en daar druk je op?quote:
Kickboksen doe ik wel eens met een maatje van mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik train alles, maar bankdrukken doe ik het liefst. Maar de laatste tijd vooral met cardio bezig omdat ik misschien op kickboksen ga zodra ik in Den Haag woon.
Nee, 3 keer per week compleet naar de tering voor 80 minuten, zo gaaf is datquote:
Dat is niet gaafquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, 3 keer per week compleet naar de tering voor 80 minuten, zo gaaf is dat.
Ik doe dan zo'm groeples. Dat ding hier thuis staat alleen maar te verstoffen. Niets gaver dan net verder gaan dan al die mensen in die lesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is niet gaaf. Spierpijn vind ik prima, naar adem happen haat ik.
Weet je wat ik altijd leuk vind? Als ik dan de sportschool in loop en d'r staat zo'n bink van 1.90 en 100 kg met een oorbelletje en tattoo's die me vuil aan kijkt. Die is dan aan 't bankdrukken en heeft d'r 60 kg op liggen en dan vraag ik van: Zou ik even mogen? Dan zegt die gozer dat 't mag en leg ik er 90 opquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik doe dan zo'm groeples. Dat ding hier thuis staat alleen maar te verstoffen. Niets gaver dan net verder gaan dan al die mensen in die les.
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:04 schreef JaWi het volgende:
Whehehe. Je hebt overal van die paupers. Ik heb ze nu minder hier maar ik betaal dan ook 60 euro per maand.
Ben zelf 1,95 en 95 kilo.
Mja, is wel duur. Maar ik zit bij een vrij dure school in een duurdere omgeving. Heb er ook onbeperkt sauna, turks stoombad, etc bij. Dat is wel erg lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.
Ben 1.75 en in 2 jaar tijd van 60 naar 80 kg gegaan.
misschien moet je eens wat minder etenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die paupers zijn wel erg lachwekkend moet ik zeggen. En 60 euro per maand dat is wel een ramp, ik betaal 27,50 voor onbeperkt fitnessen.
Ben 1.75 en in 2 jaar tijd van 60 naar 80 kg gegaan.
Ik ben al aardig afgevallen, op m'n top woog ik 87.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat minder eten
Whehehe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben al aardig afgevallen, op m'n top woog ik 87.Ben nu druk met cardio bezig voor de zomer
.
Volgend jaar ga ik nog goedkoper fitnessen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, is wel duur. Maar ik zit bij een vrij dure school in een duurdere omgeving. Heb er ook onbeperkt sauna, turks stoombad, etc bij. Dat is wel erg lekker. Het is het gewoon wat duurder.
Ik kan hier ook ergens bij de universiteit voor ¤ 50 per jaar, maar ik vind het kut om te reizen met sporttasquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik nog goedkoper fitnessen.Voor 100 euro fitness ik 10 maanden bij de Haagse Hogeschool
Vanmorgen werd het 6 uur. Nu ben ik van plan om íets eerder te gaan slapen, want ik wil 's middags nog ff trainen omdat ik 's avonds geen tijd heb.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:16 schreef JaWi het volgende:
Gaan we met z'n 3en die Hools vollullen? Hoe laat gaan jullie pitten.
Held.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:ja we zijn al op de 127 posts hier
, geen idee k sta denk k om 10.00 u. op
DG hoort ook rond dit tijdstip nog langs te komenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:16 schreef JaWi het volgende:
Gaan we met z'n 3en die Hools vollullen? Hoe laat gaan jullie pitten.
Toen was er nog geen eens een typmachinequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:21 schreef cultheld het volgende:
Golfer zal door deze posts vast terug denken aan z'n eigen jeugd.
Maar wel bier en dat is 't belangrijkstquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toen was er nog geen eens een typmachine.
Nummer 20 ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
oei wat is zo'n lekker koud biertje toch lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |