In het echt val ik best mee hoorquote:
nou in t PSV topic gaat ie nog wel, erg enthousiast af en toe maar daar moet je doorheen prikken. Maar k kan je begrijpen want als k m lees in jullie topic dan ben k daar ook nie kapot vanquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Of iedereen even de -terminale ziekte- krijgt...
maar je houdt toch wel van de echte fansquote:
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan doet iedereen nog vcrolijk tegen je ook vanaond...
Dan maar dronken worden dacht ik, ken je over een halkf uur nognschoonmeken ook..
Ik zat vanavond met mijn maatje van de f-side. De terminale ziektes vlogen over de tafelquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je houdt toch wel van de echte fans
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Daar is toch geen hol aan man.quote:
Alsof jij weet waar ik nu been?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Met de laptop in het café?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar ik nu been?
Nee?
Je mond houden dan...
Lukt je niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:29 schreef JaWi het volgende:
Ik heb wel zin om Cult onder de tafel te zuipen.
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stoere jongen hoor...
Op geografisch gebied ga ik onder jou, en nu jij weer...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
kom je uit het oosten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
vind je mij niet stoerquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan heb ik het over kutheld dan he...
Hangt af van hoeveel ik heb geslapen, of ik heb gefitnessd, of er leuke meiden bij zijn etc.quote:
Ik kom uit het oosten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
kom je uit het oosten dan?
zo nee dan is het in ons geval lichamelijk te beredeneren en win ik![]()
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriendquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel ik heb geslapen, of ik heb gefitnessd, of er leuke meiden bij zijn etc.Maar als d'r lelijke vrouwen zijn, ik niet heb gefitnessd en goed heb geslapen, dan drink ik makkelijk 20 bier weg.
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriend.
Luctor et Emergoquote:
Tsk, dat je dat doet...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"![]()
hij komt uit t oosten hoor. Ik heb daar eens een bruiloft gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
0,2 liter? Dit ga je niet winnen vriend.
Cetero censeo birrum bibendum essequote:
Neem je fok echt zo serieus?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsk, dat je dat doet...
Een echte psv'er zal je nooit worden...
Wel ja. 0.25. Doe eens gek. Dit ga je toch niet winnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
0,2 liter? Ik heb 't over "Amsterdammertjes"![]()
Op dit tijdstip vind ik 't lastig te plaatsen. Wat drink jij aan baco's weg?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel ja. 0.25. Doe eens gek. Dit ga je toch niet winnen.
fok is een zeer serieuze aangelegenheid jongeman!quote:
Morgen weer aan de bacoquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op dit tijdstip vind ik 't lastig te plaatsen. Wat drink jij aan baco's weg?
Dat doe je netjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Morgen weer aan de baco. Vorige week waren het er 16 en het nodige aan bier
.
Jij hebt vast een extra lever. Al drink je de plaatselijke held er niet uit: Daar wint geen enkele randstedeling van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een ding is zeker, je gaat het toch niet winnen.
Ik kan dat incidentieel. Ik heb een keer 15,5 liter gehaald. Toen was ik ook wel aardig van de kaartquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt vast een extra lever. Al drink je de plaatselijke held er niet uit: Daar wint geen enkele randstedeling van.Die moest een keer worden weggedragen na 46 bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |