ik vind het erg logiscgh inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
dit is een leuke volgorde, k zou t zo laten staan, OP in de 3e post
OP klopt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef JaWi het volgende:
OP de gekste.
De toetseen zijn niet zon denk als je dornken dat ik benquote:
Nu wel.quote:
Nieuwe kandidaat voor de George Best-award, na ErikT en Vom?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:55 schreef Againzender het volgende:
De toetseen zijn niet zon denk als je dornken dat ik ben
neequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
moeten we deze dan ook snel vol spammen?
Lijkt me fijn plan.quote:
Ik had 2 weken terug een goede gooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe kandidaat voor de George Best-award, na ErikT en Vom?
Tempo mag wel iets lager wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
moeten we deze dan ook snel vol spammen?
weet je t zeker?quote:
dat opa tempo is er gelukkig wel uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Tempo mag wel iets lager wat mij betreft.
oke dan hoef je niet te twijfelenquote:
Ik zou een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Gedragen jullie je verder even totdat ik morgen rond 2 uur weer even op het forum kom kijken, of moet ik een keer die andere 2 VBL-mods vragen jullie in de smiezen te houden.
tegen die zijn we al 2 hoolsen verder, deze moet vannacht nog volquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Gedragen jullie je verder even totdat ik morgen rond 2 uur weer even op het forum kom kijken, of moet ik een keer die andere 2 VBL-mods vragen jullie in de smiezen te houden.
je hangt al tijden de wanabe mod uitquote:
we zullen zoet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen.
Is dat zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hangt al tijden de wanabe mod uit
quote:
ja via al die posts van jou laat je je aanwezigheid op t forum goed merken, da's altijd goede reclamequote:
Nou het zal welquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja via al die posts van jou laat je je aanwezigheid op t forum goed merken, da's altijd goede reclameen voor ajax zijn schijnt ook goed te werken
maar voor ajax zijn is en pré schijnt voor modjes:quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou het zal wel. Ik erger mij aan sommig postgedrag en dat laat ik dan ook merken. Ongeacht clubkeuze.
Cultheldquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor ajax zijn is en pré schijnt voor modjes:
DOC, Golfer & Mitt -> ajax
JM -> PSV
k erger me soms ook dood hier, vooral diego is iri. En bij PSV hebben we ook wat aanwas de laatste tijd waar k ook nie echt kapot van ben
tssss dat lukt toch niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |