In het echt val ik best mee hoorquote:
nou in t PSV topic gaat ie nog wel, erg enthousiast af en toe maar daar moet je doorheen prikken. Maar k kan je begrijpen want als k m lees in jullie topic dan ben k daar ook nie kapot vanquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Of iedereen even de -terminale ziekte- krijgt...
maar je houdt toch wel van de echte fansquote:
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan doet iedereen nog vcrolijk tegen je ook vanaond...
Dan maar dronken worden dacht ik, ken je over een halkf uur nognschoonmeken ook..
Ik zat vanavond met mijn maatje van de f-side. De terminale ziektes vlogen over de tafelquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je houdt toch wel van de echte fans
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Daar is toch geen hol aan man.quote:
Alsof jij weet waar ik nu been?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In je eentje dronken worden is toch wel de bodem....
Met de laptop in het café?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar ik nu been?
Nee?
Je mond houden dan...
Lukt je niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:29 schreef JaWi het volgende:
Ik heb wel zin om Cult onder de tafel te zuipen.
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stoere jongen hoor...
Op geografisch gebied ga ik onder jou, en nu jij weer...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
kom je uit het oosten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks stoer aan; Is gewoon geografisch te beredeneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |