abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26422053
Nu vraag ik me af, wie is er wel een opgepakt. Zo ja, waarom ?
slettebak [@] gmail.com
pi_26422069
Ontelbare keren.

Maar sinds ik kan lopen nauwelijks meer.
pi_26422089
En nu serieus graag.
slettebak [@] gmail.com
pi_26422107
Ik was 14 en was even in de Etos geweest. Op het moment dat ik de alarmpoortjes passeerde ging het alarm af. Er was per ongeluk expres een kettinkje in m'n jaszak terecht gekomen. Ik werd daar opgehaald door 2 agenten en werd 3 uur lang in een cel van 2 bij 2 geknikkerd.
Ik heb daarna nooit meer iets gejat, zeker m'n lesje geleerd! Schaam me er nu nog voor.
Back in business.
pi_26422123
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
Ik was 14 en was even in de Etos geweest. Op het moment dat ik de alarmpoortjes passeerde ging het alarm af. Er was per ongeluk expres een kettinkje in m'n jaszak terecht gekomen. Ik werd daar opgehaald door 2 agenten en werd 3 uur lang in een cel van 2 bij 2 geknikkerd.
Ik heb daarna nooit meer iets gejat, zeker m'n lesje geleerd! Schaam me er nu nog voor.
Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.
slettebak [@] gmail.com
pi_26422128
Owh, en TS begint niet .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:27:15 #7
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26422134
Ik
Vandalisme.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26422135
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:26 schreef JaWi het volgende:

[..]

Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.
Tsja, je bent jong en zoekt een uitdaging.
Back in business.
pi_26422146
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik
Vandalisme.
Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straks .
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 april 2005 @ 02:28:19 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26422149
JaWi praat toch maar even open over jouw ervaringen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26422150
Opgepakt nog nooit; Wel eens kennis mogen maken met een woutenbusje. We waren op werkweek in Berlijn met havo 4 en liepen al 3 uur door Berlijn (het was ongeveer 0:00). Op een gegeven moment zei ik tegen Bart dat ik waarschijnlijk een blaar had onder een voet, dus wij gingen heel ff op een bankje zitten. Liep de rest gewoon verder en voordat we het in de gaten hadden waren we alleen in de pauper-stad Berlijn. Daar liepen we dan, tussen de junkies, zwervers en alcoholisten die ons vuil aankijken. Toen zagen wij een paar ME'ers of zo (Schilden etc. in de bus) en die begonnen ons uit te lachen toen we het verhaal vertelden maar hielpen ons wel. Tot 5 uur in de ochtend met dat busje dom rond gereden door Berlijn omdat we de naam van het hotel niet wisten en toen werden ze eindelijk gebeld dat we als vermist waren opgegeven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 april 2005 @ 02:29:36 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26422162
ME busjes daar heb k hele slechte ervaringen mee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26422176
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
JaWi praat toch maar even open over jouw ervaringen
Ok. 2 keer. Daarnaast 2 keer op bureau verschenen voor dingen. Eerste keer voor vandalisme en tweede keer paar maanden terug, met oud en nieuw was iemand het ziekenhuis in geslagen .

Arrestaties was er 1 van voor vandalisme, en bedreiging in 1 .
slettebak [@] gmail.com
pi_26422185
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
Opgepakt nog nooit; Wel eens kennis mogen maken met een woutenbusje. We waren op werkweek in Berlijn met havo 4 en liepen al 3 uur door Berlijn (het was ongeveer 0:00). Op een gegeven moment zei ik tegen Bart dat ik waarschijnlijk een blaar had onder een voet, dus wij gingen heel ff op een bankje zitten. Liep de rest gewoon verder en voordat we het in de gaten hadden waren we alleen in de pauper-stad Berlijn. Daar liepen we dan, tussen de junkies, zwervers en alcoholisten die ons vuil aankijken. Toen zagen wij een paar ME'ers of zo (Schilden etc. in de bus) en die begonnen ons uit te lachen toen we het verhaal vertelden maar hielpen ons wel. Tot 5 uur in de ochtend met dat busje dom rond gereden door Berlijn omdat we de naam van het hotel niet wisten en toen werden ze eindelijk gebeld dat we als vermist waren opgegeven.
Nu ik dit lees kan ik mij een achtervolging door de politie in Rome herinneren .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:35:07 #15
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26422216
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straks .
Ik was dertien...
We liepen met een groepje door een parkje alwaar een van ons stoer wilde doen door een lantaarnpaal uit te trappen. Dat ging vrij gemakkelijk wel... wat de anderen ook weer aanspoorde.
Dus probeerde ik het ook maar, wat mislukte... hij bleef branden. Net daarna werden we in de kraag gegrepen en meegenomen naar het bureau. We werden apart verhoord en iedereen verzon een ander verhaal. En ik keurig de waarheid vertellen. Maar dat wisten ze toen nog niet. Gevolg, 4 uur op het bureau gezeten. De rekening van het energiebedrijf gedeeld. Nog een bezoekje aan het jeugdkanton gebracht en ondeugend is op die manier nooit meer ondeugend geweest.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:38:49 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_26422269
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26422303
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Als je "lichtreclame" nou weg had gelaten, dan was jouw verhaal met afstand de mooiste geweest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26422314
1 van mijn keren was op Amsterdam Centraal . Handboeien zitten dan niet lekker .
slettebak [@] gmail.com
pi_26422330
Zul je net die ene ex tegenkomen.
pi_26422347
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:42 schreef cultheld het volgende:
Zul je net die ene ex tegenkomen.
Nou ik kwam van de week die ene agent weer tegen, die keek toch wat vreemd .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:45:34 #21
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_26422378
1e keer, 9 jaar oud. blikje fris en een mars gejat uit de appie.
2de keer, 12 jaar strijker naar agent gegooid.
3de keer, 2 jaar terug voor "lokaalvredebreuk" nacht vastgezeten
4de keer, rijden onder invloed 300 euro boete en een rijontzegging
5de keer, knokpartij en een auto gesloopt. (eigen schuld die gast reed op ons in) Nacht vast, voor de rechter, vrijgesproken.

Verder ben ik best lief
Mors principium est
pi_26422391
.

Die vergrijpen komen bekend voor. Gelukkig heb ik een fijne sprint in de benen .
slettebak [@] gmail.com
pi_26422480
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
4 x politiebureau oldenzaal hier .

Voor zulke onschuldige dronkemansdingetjes dat het 't noemen niet waard is trouwens .
I was an atheist until I realized I was God
pi_26422493
Ik vroeg me af of ik nu wel zo onschuldig was. Blijkt dus van niet .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 06:39:20 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26423304
Nee, nog nooit....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')