Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
Ik was 14 en was even in de Etos geweest. Op het moment dat ik de alarmpoortjes passeerde ging het alarm af. Er was per ongeluk expres een kettinkje in m'n jaszak terecht gekomen. Ik werd daar opgehaald door 2 agenten en werd 3 uur lang in een cel van 2 bij 2 geknikkerd.
Ik heb daarna nooit meer iets gejat, zeker m'n lesje geleerd!Schaam me er nu nog voor.
Tsja, je bent jong en zoekt een uitdaging.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.
Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straksquote:
Ok. 2 keer. Daarnaast 2 keer op bureau verschenen voor dingen. Eerste keer voor vandalisme en tweede keer paar maanden terug, met oud en nieuw was iemand het ziekenhuis in geslagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
JaWi praat toch maar even open over jouw ervaringen
Nu ik dit lees kan ik mij een achtervolging door de politie in Rome herinnerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
Opgepakt nog nooit; Wel eens kennis mogen maken met een woutenbusje.We waren op werkweek in Berlijn met havo 4 en liepen al 3 uur door Berlijn (het was ongeveer 0:00). Op een gegeven moment zei ik tegen Bart dat ik waarschijnlijk een blaar had onder een voet, dus wij gingen heel ff op een bankje zitten. Liep de rest gewoon verder en voordat we het in de gaten hadden waren we alleen in de pauper-stad Berlijn. Daar liepen we dan, tussen de junkies, zwervers en alcoholisten die ons vuil aankijken. Toen zagen wij een paar ME'ers of zo (Schilden etc. in de bus) en die begonnen ons uit te lachen toen we het verhaal vertelden maar hielpen ons wel. Tot 5 uur in de ochtend met dat busje dom rond gereden door Berlijn omdat we de naam van het hotel niet wisten en toen werden ze eindelijk gebeld dat we als vermist waren opgegeven.
Ik was dertien...quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straks.
Als je "lichtreclame" nou weg had gelaten, dan was jouw verhaal met afstand de mooiste geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Nou ik kwam van de week die ene agent weer tegen, die keek toch wat vreemdquote:
4 x politiebureau oldenzaal hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |