Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
zet jij de muziek nou maar zachterquote:
Nee, want Hazes staat opquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet jij de muziek nou maar zachter
Die draaide ik net ook.quote:
Dan zou ik nu denk ik laveloos in de stad rondhuppelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
oja helemaal Popo vergetendie vergezeld ons ook snachts tegenwoorden
4, Cultheld is erquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dan maar meteen Feyenoord - Den Bosch: Dan zou Feyenoord een echte angstgegner treffenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Ach, die tegen de kakkerlakken was voor iedereen de fijnstequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Hoef ik niet te kiezen want deze wedstrijd zal nooit als officiele wedstrijd plaatsvindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?
Ja bijna, -6 uurtjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.quote:
KFC en Burgerking?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdomquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoef ik niet te kiezen want deze wedstrijd zal nooit als officiele wedstrijd plaatsvinden
politiek antwoord he?
Maar mocht het echt zo zijn zou ik niet kunnen kiezen,heb ze beide even hoog staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja, daar was ik al bang voor eigenlijk
En toch onbeperkt héquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
soms moet ie voor uitwedstrijden van ajax ook naar de boerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdom
95 kilo was het?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
En toch onbeperkt hé. Ik zou het wel weten.
Ik kom re 7 dagen per week. Maar ik woon er niet 7 dagen per weekquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdom
salades met bierquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:54 schreef popolon het volgende:
KFC en BK?
Meer de niet zo bekende tenten, bijv. Ruby Tuesdays: Onbeperkte salade bar en drinken bij je eten
Mooi niet meer dat ik naar jullie kom. Dat uitvak van jullie is met afstand de lelijkste van Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soms moet ie voor uitwedstrijden van ajax ook naar de boeren
2.00 meter en 100 Kilo, 1 kilo afgevallen sinds ik hier benquote:
Een vriend van mij is ook 100 kilo, maar die is 1.75.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:56 schreef popolon het volgende:
[..]
2.00 meter en 100 Kilo, 1 kilo afgevallen sinds ik hier ben
ja erg he, maar joego's vallen er wel makkelijk een rij of 4 naar benedenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi niet meer dat ik naar jullie kom. Dat uitvak van jullie is met afstand de lelijkste van Nederland.
Da's dan een dikzak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een vriend van mij is ook 100 kilo, maar die is 1.75.![]()
Jij bent 5 jaar ouder, dan mag datquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom niet verder 1,85 en iets over de 100
* JaWi liedje inzet over Kezmanquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg he, maar joego's vallen er wel makkelijk een rij of 4 naar beneden
quote:
ach ja,wrom niet,tis druk voor het moment van de dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
mn biertje is leeg, zal ik er nog eentje nemen?
Ik wil er om 4 uur toch wel inliggen. Slaap 5 uur per nacht en moet om 10 uur werken, komen we mooi uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
mn biertje is leeg, zal ik er nog eentje nemen?
Hoe doe je dat? Als ik 5 uur heb geslapen, dan kan ik niet eens meer helder autorijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wil er om 4 uur toch wel inliggen. Slaap 5 uur per nacht en moet om 10 uur werken, komen we mooi uit.
Ik hoef ook niet te rijden. Lekker fietsen. Ik heb eigenlijk altijd aan 5/6 uur genoeg. In het weekend zit ik meesta (met werken) rond de 2/3 uur. Niet zoveel slaap nodig denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Als ik 5 uur heb geslapen, dan kan ik niet eens meer helder autorijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |