Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens,kom je thuis,helemaal vergeten dat het Willem II v ajax was vanavond,mik je teletext aan en zie je dat W2 gewonnen heeft,ik had 5 minuten nodig om bij te komen.
Geweldig
zet jij de muziek nou maar zachterquote:
Nee, want Hazes staat opquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet jij de muziek nou maar zachter
Die draaide ik net ook.quote:
Dan zou ik nu denk ik laveloos in de stad rondhuppelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er misschien wel was gebeurd als FCDB van Willem II had gewonnen.
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
oja helemaal Popo vergetendie vergezeld ons ook snachts tegenwoorden
4, Cultheld is erquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dan maar meteen Feyenoord - Den Bosch: Dan zou Feyenoord een echte angstgegner treffenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:44 schreef rubbereend het volgende:
PSV -Den Bosch had me prachtig geleken, en Den Bosch Europa in dan
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Ach, die tegen de kakkerlakken was voor iedereen de fijnstequote:Op vrijdag 22 april 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan had de competitie me geen ene kut meer kunnen interesseren
Hoef ik niet te kiezen want deze wedstrijd zal nooit als officiele wedstrijd plaatsvindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch - Arsenal......... en dan DG?
Ja bijna, -6 uurtjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ah.een 3e nachthool dus,nou ja,nachthool,het zal voor hem een uurtje of 9 zijn nu?
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.quote:
KFC en Burgerking?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.
Ach ja,voor Jawi is de wereld waarschijnljk niet groter dan amsterdomquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, ze hebben hier zovéél betere (en gezondere) tenten dan die ranzige Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |