Zoals nu in de late dienst ga ik er tegen een uur of 5 in en kom er om 12 uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:09 schreef rubbereend het volgende:
6 uur slaap heb k meestal wel genoeg aan en soms neem k er op de dag ook nog ergens een uurtje slaap bij
quote:
Als ik 3 uur heb geslapen, moet ik de hele dag gapen, maak ik allemaal typfouten, bek ik iedereen af en ben ik dus brak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals nu in de late dienst ga ik er tegen een uur of 5 in en kom er om 12 uit.
In de vroege dienst ga ik er tegen 2 in en kom er om 5 uit,pak dan wel dagelijk mog 2 uurtjes terug want anders trek ik het echt niet
Met alleen 3 uur kom ik er ook niet,meestal tussen 6 en 8 een siestaatje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik 3 uur heb geslapen, moet ik de hele dag gapen, maak ik allemaal typfouten, bek ik iedereen af en ben ik dus brak.
die staat om praktische redenen uit, mn computer is een oude krakbak en kan dus niet zoveel tegelijk draaien, dan vertraagd allesquote:
dan is deze een heel eind vol dus dat kan dan welquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:16 schreef JaWi het volgende:
Helpen jullie even herinneren dat ik om 3.45 ga slapen?
Deksels. Dan niet, chips paktquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die staat om praktische redenen uit, mn computer is een oude krakbak en kan dus niet zoveel tegelijk draaien, dan vertraagd alles
Ik fitness eigenlijk het lekkerste als ik wat rot benquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef cultheld het volgende:
Over slaapgebrek gesproken: M'n beste vriend is helemaal gek. Die had vorige week maar 5 uur geslapen, dook de kroeg in na schooltijd, kwam thuis, nam een douche en ging uitgebreid fitnessen
Dat is vrij apartquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik fitness eigenlijk het lekkerste als ik wat rot ben.
Samen met tongquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nu de enige zonder MSN?
mijn vader heeft t ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nu de enige zonder MSN?
Ik moet van zo'n beetje iedereen een mobiele telefoon aanschaffen op zeer korte termijn, maar kom er maar steeds niet aan toe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:19 schreef DutchGooner het volgende:
en ik kan mijn telefoon dus echt niet missen
quote:
Die heeft wel msn, had ik toevallig in een topic gelezenquote:
Misschien. Het valt me al een tijdje op. Rot erheen, ben ik er, voel ik me al wat beter. En als je er dan eenmaal bent en bezig bent, heerlijkquote:
Ik functioneer het best met 8 uur slaap en een goede bodem. Als ik een paar uur heb geslapen en de nodige biertjes heb gedronken, dan kan ik hooguit nog 50 kg drukkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien. Het valt me al een tijdje op. Rot erheen, ben ik er, voel ik me al wat beter. En als je er dan eenmaal bent en bezig bent, heerlijk. Daarna lekker douchen en sauna in
.
Lower back met apparaat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
Ik moet nog wat aan m'n biceps werken: Ik train nu nog maar met 14 kgRug train ik nu met 90
Wie leest er nu nachthools terugquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
dik 230 postsk hoop niet dat mensen dit gaan bij lezen, halen ze weinig zinnigs uit
Golferquote:
quote:
Ehm ik weet niet hoe dat ding heet. Gewoon zo'n lange stang zeg maar met gewicht er aan en dan doe je je benen onder van die blauwe dingen als steun en dan trek je dat gewicht naar beneden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lower back met apparaat?
Biceps pak ik op 10/12/14 en dan 12 keer.
En wat opdrukken.
welke zender?quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Sonic Inc - The taste of summer
Nummer 338 in de ID-T top 500quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Die is idd goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:één van de beste house nummers op de radio
Dat album van The Killers is werkelijk briljantquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is idd goed.
Ik luister nu naar de Jacques lu Conts remix van "mr. Brightside" van The killers.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is idd goed.
Ik luister nu naar de Jacques lu Conts remix van "mr. Brightside" van The killers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |