Kom je dit jaar weer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja ik heb vorig jaar stiekem die meet gecheckt. Geen harses te bekennen in die tent.
Daar moet ik nog eens heel diep over nadenken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben er misschien.. Ligt eraan of ik mee mag naar lowlands
Ik schrijf je er gewoon bij!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Misschien. Ik kondig dat niet aan.![]()
weet je.. ik hoef al niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens heel diep over nadenken...
verdomme, das een oudje, ik zie heel wat tenten die neit meer zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
Ik vind dit nog steeds een geniale foto:
Al het bruine is bagger
[afbeelding]
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
De goeie ouwe tijd, met het Dommelsch-buitenpodium.
Nol's grill nog op de oude vertrouwde plek.
De Charlie en de India gebroederlijk tezamen en 2 echo's
De charlie rechts, waar de ronde aan de linkerkant nu zijn plaatsje heeft ingenomen. Een rode foxtrot en geen V&D sponsoring in het DownTown gebied.
niks niet misschienquote:Op donderdag 28 april 2005 22:44 schreef crossover het volgende:
ik ook!!! als ik op dat moment niets te doen heb dan, dus zet me maar bij misschien
zou toch nog redelijk moeten kunnen lukken op de donderdagavond?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef The_Joker het volgende:
Alsof ik dan nog enig idee van dag/nacht/licht/donker/dagen&tijd heb!
Donderdagavond. De avond dat ik altijd tot de nare conclusie kom dat m'n bier op is.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:36 schreef saaw het volgende:
[..]
zou toch nog redelijk moeten kunnen lukken op de donderdagavond?
doe je toch iets niet goed lijkt mequote:Op donderdag 28 april 2005 23:38 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Donderdagavond. De avond dat ik altijd tot de nare conclusie kom dat m'n bier op is.
Of juist wel!quote:
ik weet niet hoor maar geen bier lijkt me niet okequote:
koffie en broodjes halenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:45 schreef The_Joker het volgende:
Het in slaap vallen en het op zijn van bier gaat meestal gelijk op.
De volgende morgen bij het koffie en broodjes halen haal ik wel weer nieuw bier.
Grolsch is al super. Als we voor de HJ gaan dan krijg je mij niet meer weg bij de biertent!
Ik wil wel een dealtje met je maken (mits we op dezelfde camping staan).quote:Op donderdag 28 april 2005 23:47 schreef saaw het volgende:
[..]
koffie en broodjes halen![]()
zucht
altijd weer een mooi moment van de dag
alleen het opstaan blijft voor mij moeilijk, dus als je toch gaat halen kan je zeker ook wel even wat bij mij langsbrengen![]()
en idd als er HJ komt lig ik met mn slaapzak zo dicht mogelijk bij een tap
kan wel geregeld worden denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik wil wel een dealtje met je maken (mits we op dezelfde camping staan).
Ik haal koffie, broodjes, etc. Dump het bij jou en jij smeert ze.
Nee. Dat gaat niet door. Ik zoek een lief en vriendelijk meisje die dat kan doen. En we moeten natuurlijk wel allebei netjes onze taakjes doen. Wil je ook eventueel nog wel wakker maken als dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef saaw het volgende:
[..]
kan wel geregeld worden denk ik
met een beetje mazzel krijg ik een van mijn vrienden zo ver om voor ons te smeren
hmm of ik lief en vriendelijk ben valt ook nog te bezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:01 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat niet door. Ik zoek een lief en vriendelijk meisje die dat kan doen. En we moeten natuurlijk wel allebei netjes onze taakjes doen. Wil je ook eventueel nog wel wakker maken als dat nodig mocht zijn.
Ik ben heel lief en vriendelijk. En meestal nog blij ook. En dat ik die enorme wandeling maak lijkt mij al heel lief en vriendelijk...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef saaw het volgende:
[..]
hmm of ik lief en vriendelijk ben valt ook nog te beziendus als je dat nou eerst eens bedenkt wil ik daarna best je broodje smeren. mits jij ook lief en vriendelijk bent ofcourse
Dat ligt er aan. Kun je broodjes smeren?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:09 schreef Mystique86 het volgende:
Mogen de newbies ook mee naar de "meeting"
quote:Kunnen we niet bij het ontbijt afspreken? Zo niet, kan er iemand zich dan vrijwillig opgeven om gewoon voor mij m'n brood te smeren? Mijn moeder gaat nl. dit jaar weer niet mee
Ik ben er altijd vrijdagmiddag pas en ik heb altijd een goede plek gehad?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:19 schreef The_Joker het volgende:
Donderdag is het al dik gezellig.
Het hele campingleven is dat in volle gang. En het is mooi om te zien hoe mensen om je heen de tenten opzetten. Praatje maken met je nieuwe buren. etc etc.
En je hoeft de volgende morgen niet op tijd je nest uit omdat je vroeg naar lowlands moet omdat anders 'de beste plekkies' al 200 jaar weg zijn.
Vrijdagmiddag is voor mietjes!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben er altijd vrijdagmiddag pas en ik heb altijd een goede plek gehad?!
Ik heb nog een trauma van Dynamo '96 toen ik mijn tent in het donker moest opzettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is voor mietjes!![]()
Je kunt inderdaad altijd nog wel ergens je tentje tussenwringen, die gasten die in het slootkantje of in de bosjes gaan staan kijken simpelweg niet goed. Maar kom op zeg, je mist gewoon een dag Lowlands als je er niet op donderdag bent!![]()
het terrein gaat donderdag zo rond 6 uur meestal open, dan is t "first come, first serve"quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:25 schreef Mystique86 het volgende:
Maaaarrrr hoe kan je je tent dan opzetten al als de campings nog niet eens open zijn? En hoe gaat het in zijn werk als je naar binnen gaat? Mag je zelf een camping kiezen?
Ok, sorry. Tis jouw baantje. Kijk er nu al naar uit!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:23 schreef saaw het volgende:
ik kan ontzttend goed broodjes smeren en als je me niet lief genoeg vindt moet je maar roepen dan doe ik wel alsofen niet zomaar mijn baantje weggeven
uiteraard gaat een ECHTElowlandsganger al op donderdag
ik vind het prachtig om op vrijdag rond de avond mensen te zien stressen om nog een plekje te vinden
de cmapings zijn vanaf donderdag rond 1 al open geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:25 schreef Mystique86 het volgende:
Maaaarrrr hoe kan je je tent dan opzetten al als de campings nog niet eens open zijn? En hoe gaat het in zijn werk als je naar binnen gaat? Mag je zelf een camping kiezen?
Als ik ergens geen problemen mee heb is het wel slapen. Bleek dat er vorig jaar mensen 2 tenten naast ons boxen van een meter hoog bij zich hadden een de hele nacht gabber hadden lopen draaien (boxen zijn later ook ingenomen door de security). Ik heb er helemaal niets van mee gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef saaw het volgende:
[..]
de cmapings zijn vanaf donderdag rond 11 al open geloof ik
en je mag helemaal zelf kiezen waar je gaat staan
ik zou vooral opletten op lantaarnpalen [let je uit jezelf niet zo op overdag maar wel doen dus!] en niet al te dicht bij de 24h, als je wilt slapen tenminste
There can be only one!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik wel een paar keer heb gezien is dat ze camping 1 (en 2?) nog niet opengooiden op donderdag, maar pas op vrijdag.
ik weet niet eigenlijk. ik ben er rond 7, niet al te achterlijk druk qua in de rij staan, alleen gezellig samen staan voor de brugquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ok, sorry. Tis jouw baantje. Kijk er nu al naar uit!
Juist! Schitterend om te zien al die enorm drukke mensen. Vooral mensen die nog een tent voor 10 man ergens neer willen gooien
Ennee... volgens mij gaat de ingang om 18:00 open ofzo? Geen idee eigenlijk, ben d'r altijd in de loop van de avond.
Ik kwam er vorig jaar na een dag pas achter dat ik op 4 stond ipv 3. Heel gek...quote:
Camping 3 kan Theo in zijn hol schuiven!quote:
ja, dat was idd echt een vooruitgang, geen eindeloos getrek en geduw meer in de rij, gewoon doorlopenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:29 schreef Roellio het volgende:
De ingang en de campings gaan al sinds jaar en dag trouw om 18:00 u. open op donderdagavond. Sinds vorig jaar zelfs met een heersend nieuwe turbo-systeem!
de laatste 5 jaar iig niet, want k sta al 5 jaar op 1 en kom al 5 jaar op donderdagquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik wel een paar keer heb gezien is dat ze camping 1 (en 2?) nog niet opengooiden op donderdag, maar pas op vrijdag.
Ajeto dus! Wheeeequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet eigenlijk. ik ben er rond 7, niet al te achterlijk druk qua in de rij staan, alleen gezellig samen staan voor de brug![]()
en ik ga vast oeffenen met broodjes smeren![]()
jaaaaa is goed dat moet ik maar regelen dan. alles om nie tmn bed uit te hoeven voor koffiequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:30 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Als ik ergens geen problemen mee heb is het wel slapen. Bleek dat er vorig jaar mensen 2 tenten naast ons boxen van een meter hoog bij zich hadden een de hele nacht gabber hadden lopen draaien (boxen zijn later ook ingenomen door de security). Ik heb er helemaal niets van mee gekregen.
Maarreee... Saaw, het plan gaat denk ik alleen lukken als het camping 3 of 4 gaat worden. Dus...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste 5 jaar iig niet, want k sta al 5 jaar op 1 en kom al 5 jaar op donderdag
Dit wordt wel weer een overgangsjaar hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Camping 3 kan Theo in zijn hol schuiven!.
Geen Theo meer aub. Als je zo heet is het niet heel fijn na een tijdje. Vooral niet als hele grote mannen het ineens in je oor schreeuwen terwijl ze voorbij lopen en je dan telkens denk: Ken ik hem??quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Camping 3 kan Theo in zijn hol schuiven!.
Juist. Theo -> RIP.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit wordt wel weer een overgangsjaar hoor.
Het "heeeeej" waven en Theeeeoooo zijn nu écht niet meer te doen. Er móet iets nieuws ontwikkeld worden dit jaar!
Nou iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit wordt wel weer een overgangsjaar hoor.
Het "heeeeej" waven en Theeeeoooo zijn nu écht niet meer te doen. Er móet iets nieuws ontwikkeld worden dit jaar!
anders voeren we in om allemaal SAAAAAAAAAAAR te gaan roepenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:35 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Juist. Theo -> RIP.
Ik stel voor dat we iets verzinnen tegen Giel Beelen. Nare kerel.
Geloof me, het is niet heel leuk. Niet zoals het vorig jaar ging in ieder geval. Maar als je het wel wilt, volgens mij is de rij voor de ingang DE plek om het te starten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:36 schreef saaw het volgende:
[..]
anders voeren we in om allemaal SAAAAAAAAAAAR te gaan roepen
vraga me wel af hoe dat voelt
ik heb nog ergens een tshirt met 'THEO IS DOOD' eropquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:38 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet heel leuk. Niet zoals het vorig jaar ging in ieder geval. Maar als je het wel wilt, volgens mij is de rij voor de ingang DE plek om het te starten.
Ik had het Theo verhaal stiekum al verdrongen merk ik nu
Kunnen we niet een actie opstarten om allemaal een bal uit het ballenbad van de Mac mee te nemen en die dan naar die Giel te smijten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:37 schreef Roellio het volgende:
Ik neem een supersoaker mee!
als die stink Giel zichzelf bij die geile caravan weer loopt te prostitueren zal ik 'm even de volle laag geven!
Ik las dat toen ik zat te schijten op een wc deur. Dat was raar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een tshirt met 'THEO IS DOOD' erop
maa rnu kruip ik mn bed indag mensen
deze?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:41 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik las dat toen ik zat te schijten op een wc deur. Dat was raar.
Wat wel heel cool was is dat iemand op de rode muur in de grote gang (weet ff geen betere beschrijving) een paar silhouetten(?) hadden gemaakt. Bij de grootste stond ----> THEO??
Goed plan. Truste. Broodsmeermaatje![]()
Ik had tegen de regen alvast van te voren maatregelen genomen -> Ducktape doet wonderen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
[..]
jaaaaa is goed dat moet ik maar regelen dan. alles om nie tmn bed uit te hoeven voor koffie
ik heb niet zo vele geslapen vorig jaar. donderdag op vrijdag en zondag op maandag helemaal niet
vrijdag zaterdag was ik kapot en heb erg fijn geslapen. wel even stress want iemand die iets uit mn tent had gehaald had de rits niet goed dichtgedaangevolg: half onder water
toen ben ik maar bij iemand anders erbij gekropen![]()
![]()
Wij stonden de eerste jaren op camping 1. Leuk hoor, maar veeeeeeel te ver lopen. Ook de reden dat ik niet op de campercamping ga staan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef greatgonzo het volgende:
de ruimte op 4 is wel ideaal, maar dat lopen is
Je mist de jarenlange successtory van de Fok! Lowlandsmeet!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:10 schreef Basp1 het volgende:
Ja leuk nu al een probeer ontmoeting regelen die door stronkenheid van de meeste deelnemers toch niet doorgaat.
Dus zet me maar op mischien.
Ik mis het niet, loop het alleen meestal mis, door de door mij geschetste toestand waarion ik dan altijd verkeer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je mist de jarenlange successtory van de Fok! Lowlandsmeet!
Ik sta nog niet in de lijst, of wordt de lijst niet meer bijgehouden?quote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef peaceman het volgende:
Misschien: Diaan73
wtf is stronken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:10 schreef Basp1 het volgende:
Ja leuk nu al een probeer ontmoeting regelen die door stronkenheid van de meeste deelnemers toch niet doorgaat.
Dus zet me maar op mischien.
stoned en dronkenquote:
Die hebben nog nooit in een goede stronken toestand op lowlands rondgewaggeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
stoned en dronken
Wel grappig dat dit af en toe weer eens in MyAT langskomt, is er weer iemand die denkt dat het gaat werken
Gezien de reacties op de Fok!Meets van de laatste jaren ben je dat na dit jaar ook nog vrees ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:03 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik kom misschien ook wel..neem ik Desdinova gewoon mee want die huppelt daar ook ergens rondik ben nog Fok!Meet-maagd
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien de reacties op de Fok!Meets van de laatste jaren ben je dat na dit jaar ook nog vrees ik![]()
Niet, dat is het leuke er juist aan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef Kos het volgende:
Maar hoe herken ik een fokker in die tent?
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan natuurlijk wel traditioneel de "meet" compleet te missen!
Verdorie. Zullen we het dan maar verzetten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
ik kom niet
Van welk jaar is die foto?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
Al het bruine is bagger
[afbeelding]
De goeie ouwe tijd, met het Dommelsch-buitenpodium.
en na 0.00 moet je gewoon op de geur van pis af, daarbij in de buurt is 24 uurs tentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:24 schreef Basp1 het volgende:
camping 2 is al die jaren altijd al het dichtste bij de 24 uurs tent geweest daarvoor heb je geen geodriehoek nodig maar voldoen je normale zintuigen. Als in bier ruiken, en 24 uur muziek
aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
een bootquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijk
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
Precies, alle contactgestoorden met een bril en puisten die in de hoek niks zeggen, dat zijn ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:24 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johbtje matig
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb gewoon zin om na Sziget gewoon nog een weekendje lowlands te doen!
off coursequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan natuurlijk wel traditioneel de "meet" compleet te missen!
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijnquote:
Het is dat ik dit topic lees af en toe ....quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn dus te herkennen aan het kale hoofd van el en het vloeken (#@@#($_#@)_@#$
Op je bovenlip zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef elcastel het volgende:
Misschien laat ik mijn stoppels wel langgroeien tegen die tijd ?.
groot kans dat ik er helemaal niet ben dit jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef Roellio het volgende:
PP weet hoe ik eruit zie, dus ik loop kans ontdekt te worden.
Ja en dan kam ik die naar achteren over mijn hoofd heen.quote:
Ik ga k_i_m wel herkennen denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef super-muffin het volgende:
maar we weten niet hoe we elkaar moeten herkennen?
En aan ons afwijkende polsbandjequote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef elcastel het volgende:
Mij herken je aan het feit dat je verblind wordt. En anders ook.
Die quote ik nog even extra.quote:
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Ja..want jij bent die ene natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Daarom heet het ook de immer falende lowlands meet, ik denk ook niet dat ik er donderdag al ben... We zien wel.quote:
oke, dan moeten we iets anders vinden.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef super-muffin het volgende:
Maar ik herken jullie niet.
en jullie mij vast ook niet.
maar ik ben er wel. wat nu?
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:21 schreef crossover het volgende:
heeft iemand de line up van zondag in de Alpha bekeken?
omg daar wordt het zoo druk !!
dacht dat het zondag was..
Overigens kunnen korn en de FooFighters me gestolen worden. Heb ze allebei al een paar keer gezien en ga veel liever naar Nick Cave en daarna lekker met een biertje en een jointje ergens hangen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!
Is het op donderdagavond al zo druk daar danquote:Op zondag 31 juli 2005 21:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, je herkent elkaar echt geweldig in een tent met duizenden dronken lowlanders!![]()
Ga jij naar Lowlands?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ik ga jullie wel vanaf een afstand bespioneren. Zo stoer ben ik wel. Dat ik dat durf.
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het op donderdagavond al zo druk daar dan?
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld..
Nee, ik vond Rammstein herrie. FF vind ik juis steengoed.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Maar je vond Franz Ferdinand toch al herrie?. Of verwar ik je nou weer met iemand?
.
da's een understatement!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rock Werchter 2005: deel 3quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkersquote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkers![]()
Staan we daar op donderdag om 24:00 u. in die lege 24-uurs-tent met 20 Fok!kers!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
De rest zijn allemaal klonenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
Dat lijkt me inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
Anders spreken we af bij onze witte partytent?
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Ik ben er vorig jaar wel een aantal tegengekomen. Spontaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat anders![]()
Helaas... dit soort briljante momenten zijn uiterst spaarzaam bij mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kom je nu pas met dit briljante idee?.
Zou jij niet eerst even overleggen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef BeRightBack het volgende:
Als peaceman komt komen Prep2Fight en ik misschien ook nog wel even langswippen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.
Laten we allemaal ons Fok! Hot shit shirt aan trekken!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef super-muffin het volgende:
maar we weten niet hoe we elkaar moeten herkennen?
Zo'n 5-literblik van Heineken, zou je er daar 12 van mogen hebben?quote:
vraag t ff in t lowlands topic, maargoed antwoord: k neem al jaren meer dan die 12 blikjes mee, nog nooit problemen gehad om mee binnen te krijgen, alleen lamme rug van het sjouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die drankregel, van maar 12 blikjes en 1 fles drank, hoe hebben jullie dat ervaren? Valt daar makkelijk mee te sjoemelen??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:11 schreef Chooselife het volgende:
Ik ga een dag eerder. Ik ben op dat moment toch wel in die tent.(johnny_footballhero)
Dan ben ik zeker ook in de buurt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef BeRightBack het volgende:
Als peaceman komt komen Prep2Fight en ik misschien ook nog wel even langswippen
Ohja, daar zou ik nog op antwoordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:01 schreef BeRightBack het volgende:
Newbie hoe zat dat nou met dropstyle?
haha ja ik heb het doorquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, daar zou ik nog op antwoordenHet antwoord is ja!
Gao je nog te kerremus mien jong? Of te Lappedagge?
* newbiedoobiedoo sux @ Westfriesch..
haha ik heb altijd meer dan 12 blikjes mee maar voordat ik binnen ben zijn het er al weer minder als 12 helemaal als weber bier vergeetquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:31 schreef Vork het volgende:
Over dat 12 blikjes en 1 fles gebeuren. Ik heb ieder jaar meer mee dan 12 bliikjes, verspreid door m'n hele tas, geen hond die ze gaat tellen, dus nee ze letten er niet echt op (al weet de slimme rekenaar natuurlijk wel hoeveel bier er in een sixpack of tray zit, dat is dan over het algemeen makkelijker te tellen).
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb meestal mijn 'voorraad' al op voordat de poort opegaat!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
Sinaasappel kotsquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!![]()
ja tentgenoot !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sinaasappel kots
en dit jaar word er niet gekotst in de tent
En dat zou tof zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik dacht meer aan iets opvallenders.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.
Succes!
k krijg nog bier van jouquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
![]()
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Is het zeker dat je gaatquote:
Nog niet helemaal zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het zeker dat je gaat?
Dan hang ik een grote poster van jou aan m'n tent!
En grote poster van mijn fotoboek-avatar je avatar bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Ik herken jou ook welquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ik!
Ik denk het steeds.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ik denk zelf soms serieus dat jij wat gepost hebt.
Ik ga 'm maar aanpassen!
Tom ook, bedenk ik me net.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herken jou ook wel
Verder niet veel nee.
Aangepast.quote:
Dit is idd een stuk duidelijkerquote:
HW herken ik alleen door zijn vriendin.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is idd een stuk duidelijker![]()
En Tom_Tom- ook ja
En HeatWave
Jep, zo doet mijn nichtje het al ajren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:52 schreef XoloX het volgende:
weten er hier mensen trouwens hoe het zit qua parkeerterein? mag je tijdens het festival terug naar het parkeerterein dingen uit je auto halen en terug de camping op?? lijkt me een oneindige biervooraad!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom altijd alle mensen tegen die ik niet tegen wil komen. De mensen waar ik wel mee afspreek zie ik het hele weekend niet.
Beetje verre voorspelling, maar ik teken ervoor !!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
WHOEHOE! IK VOORSPEL (SAMEN MET MARCO VERHOEF) EEN DROGE ZOMERSE LOWLANDS!!!
dat zou wel cool zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Ok, vul jij maar een tentje met Lush danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
een tentje met Lush maakt alles goed toch?.
Consider it donequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, vul jij maar een tentje met Lush dandan ga ik erin liggen.
*bookmarked post*quote:
waar was je dat ongeveer vanplan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien een ideetje om in de nabije omgeving m'n biervoorraad te dumpen dan (buiten het terrein....)
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was je dat ongeveer vanplan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.
Loop ze!
En HW en ik zijn te herkennen aan onze heerlijk ruikende tent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan mijn MissBliss-fan-T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |