Daarom heet het ook de immer falende lowlands meet, ik denk ook niet dat ik er donderdag al ben... We zien wel.quote:
oke, dan moeten we iets anders vinden.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef super-muffin het volgende:
Maar ik herken jullie niet.
en jullie mij vast ook niet.
maar ik ben er wel. wat nu?
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:21 schreef crossover het volgende:
heeft iemand de line up van zondag in de Alpha bekeken?
omg daar wordt het zoo druk !!
dacht dat het zondag was..
Overigens kunnen korn en de FooFighters me gestolen worden. Heb ze allebei al een paar keer gezien en ga veel liever naar Nick Cave en daarna lekker met een biertje en een jointje ergens hangen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!
Is het op donderdagavond al zo druk daar danquote:Op zondag 31 juli 2005 21:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, je herkent elkaar echt geweldig in een tent met duizenden dronken lowlanders!![]()
Ga jij naar Lowlands?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ik ga jullie wel vanaf een afstand bespioneren. Zo stoer ben ik wel. Dat ik dat durf.
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het op donderdagavond al zo druk daar dan?
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld..
Nee, ik vond Rammstein herrie. FF vind ik juis steengoed.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Maar je vond Franz Ferdinand toch al herrie?. Of verwar ik je nou weer met iemand?
.
da's een understatement!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rock Werchter 2005: deel 3quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkersquote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkers![]()
Staan we daar op donderdag om 24:00 u. in die lege 24-uurs-tent met 20 Fok!kers!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
De rest zijn allemaal klonenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
Dat lijkt me inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
Anders spreken we af bij onze witte partytent?
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |