Kom je dit jaar weer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ja ik heb vorig jaar stiekem die meet gecheckt. Geen harses te bekennen in die tent.
Daar moet ik nog eens heel diep over nadenken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben er misschien.. Ligt eraan of ik mee mag naar lowlands
Ik schrijf je er gewoon bij!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Misschien. Ik kondig dat niet aan.![]()
weet je.. ik hoef al niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens heel diep over nadenken...
verdomme, das een oudje, ik zie heel wat tenten die neit meer zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
Ik vind dit nog steeds een geniale foto:
Al het bruine is bagger
[afbeelding]
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
Ik vind dit nog steeds een geniale foto:
[afbeelding]
De goeie ouwe tijd, met het Dommelsch-buitenpodium.
Nol's grill nog op de oude vertrouwde plek.
De Charlie en de India gebroederlijk tezamen en 2 echo's
De charlie rechts, waar de ronde aan de linkerkant nu zijn plaatsje heeft ingenomen. Een rode foxtrot en geen V&D sponsoring in het DownTown gebied.
niks niet misschienquote:Op donderdag 28 april 2005 22:44 schreef crossover het volgende:
ik ook!!! als ik op dat moment niets te doen heb dan, dus zet me maar bij misschien
zou toch nog redelijk moeten kunnen lukken op de donderdagavond?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef The_Joker het volgende:
Alsof ik dan nog enig idee van dag/nacht/licht/donker/dagen&tijd heb!
Donderdagavond. De avond dat ik altijd tot de nare conclusie kom dat m'n bier op is.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:36 schreef saaw het volgende:
[..]
zou toch nog redelijk moeten kunnen lukken op de donderdagavond?
doe je toch iets niet goed lijkt mequote:Op donderdag 28 april 2005 23:38 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Donderdagavond. De avond dat ik altijd tot de nare conclusie kom dat m'n bier op is.
Of juist wel!quote:
ik weet niet hoor maar geen bier lijkt me niet okequote:
koffie en broodjes halenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:45 schreef The_Joker het volgende:
Het in slaap vallen en het op zijn van bier gaat meestal gelijk op.
De volgende morgen bij het koffie en broodjes halen haal ik wel weer nieuw bier.
Grolsch is al super. Als we voor de HJ gaan dan krijg je mij niet meer weg bij de biertent!
Ik wil wel een dealtje met je maken (mits we op dezelfde camping staan).quote:Op donderdag 28 april 2005 23:47 schreef saaw het volgende:
[..]
koffie en broodjes halen![]()
zucht
altijd weer een mooi moment van de dag
alleen het opstaan blijft voor mij moeilijk, dus als je toch gaat halen kan je zeker ook wel even wat bij mij langsbrengen![]()
en idd als er HJ komt lig ik met mn slaapzak zo dicht mogelijk bij een tap
kan wel geregeld worden denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik wil wel een dealtje met je maken (mits we op dezelfde camping staan).
Ik haal koffie, broodjes, etc. Dump het bij jou en jij smeert ze.
Nee. Dat gaat niet door. Ik zoek een lief en vriendelijk meisje die dat kan doen. En we moeten natuurlijk wel allebei netjes onze taakjes doen. Wil je ook eventueel nog wel wakker maken als dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef saaw het volgende:
[..]
kan wel geregeld worden denk ik
met een beetje mazzel krijg ik een van mijn vrienden zo ver om voor ons te smeren
hmm of ik lief en vriendelijk ben valt ook nog te bezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:01 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat niet door. Ik zoek een lief en vriendelijk meisje die dat kan doen. En we moeten natuurlijk wel allebei netjes onze taakjes doen. Wil je ook eventueel nog wel wakker maken als dat nodig mocht zijn.
Ik ben heel lief en vriendelijk. En meestal nog blij ook. En dat ik die enorme wandeling maak lijkt mij al heel lief en vriendelijk...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef saaw het volgende:
[..]
hmm of ik lief en vriendelijk ben valt ook nog te beziendus als je dat nou eerst eens bedenkt wil ik daarna best je broodje smeren. mits jij ook lief en vriendelijk bent ofcourse
Dat ligt er aan. Kun je broodjes smeren?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:09 schreef Mystique86 het volgende:
Mogen de newbies ook mee naar de "meeting"
quote:Kunnen we niet bij het ontbijt afspreken? Zo niet, kan er iemand zich dan vrijwillig opgeven om gewoon voor mij m'n brood te smeren? Mijn moeder gaat nl. dit jaar weer niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |