aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
een bootquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijk
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
Precies, alle contactgestoorden met een bril en puisten die in de hoek niks zeggen, dat zijn ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:24 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johbtje matig
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb gewoon zin om na Sziget gewoon nog een weekendje lowlands te doen!
off coursequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan natuurlijk wel traditioneel de "meet" compleet te missen!
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijnquote:
Het is dat ik dit topic lees af en toe ....quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn dus te herkennen aan het kale hoofd van el en het vloeken (#@@#($_#@)_@#$
Op je bovenlip zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef elcastel het volgende:
Misschien laat ik mijn stoppels wel langgroeien tegen die tijd ?.
groot kans dat ik er helemaal niet ben dit jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef Roellio het volgende:
PP weet hoe ik eruit zie, dus ik loop kans ontdekt te worden.
Ja en dan kam ik die naar achteren over mijn hoofd heen.quote:
Ik ga k_i_m wel herkennen denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef super-muffin het volgende:
maar we weten niet hoe we elkaar moeten herkennen?
En aan ons afwijkende polsbandjequote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef elcastel het volgende:
Mij herken je aan het feit dat je verblind wordt. En anders ook.
Die quote ik nog even extra.quote:
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Ja..want jij bent die ene natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |