aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
een bootquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
aan het spandoek boven mijn hooft waar 'FOKKERS HIER!' op staat natuurlijk
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef gr8w8 het volgende:
En wat trekken jullie aan, waaraan kan ik jullie herkennen? Postbode-regenjas?
Precies, alle contactgestoorden met een bril en puisten die in de hoek niks zeggen, dat zijn ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:24 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Dat je een Fok!ker niet gelijk herkent johbtje matig
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb gewoon zin om na Sziget gewoon nog een weekendje lowlands te doen!
off coursequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan natuurlijk wel traditioneel de "meet" compleet te missen!
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijnquote:
Het is dat ik dit topic lees af en toe ....quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg net door van de regie dat zowel dhr. Elcastel als ikzelve aanwezig zullen zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:24 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn dus te herkennen aan het kale hoofd van el en het vloeken (#@@#($_#@)_@#$
Op je bovenlip zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef elcastel het volgende:
Misschien laat ik mijn stoppels wel langgroeien tegen die tijd ?.
groot kans dat ik er helemaal niet ben dit jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef Roellio het volgende:
PP weet hoe ik eruit zie, dus ik loop kans ontdekt te worden.
Ja en dan kam ik die naar achteren over mijn hoofd heen.quote:
Ik ga k_i_m wel herkennen denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef super-muffin het volgende:
maar we weten niet hoe we elkaar moeten herkennen?
En aan ons afwijkende polsbandjequote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef elcastel het volgende:
Mij herken je aan het feit dat je verblind wordt. En anders ook.
Die quote ik nog even extra.quote:
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Ja..want jij bent die ene natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef super-muffin het volgende:
ik ben vast onder invloed van wat bier en een joint.
en ik heb ook een biertje in mn hand.
kunnen jullie me zo herkennen?
Daarom heet het ook de immer falende lowlands meet, ik denk ook niet dat ik er donderdag al ben... We zien wel.quote:
oke, dan moeten we iets anders vinden.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, jij en nog 40.000 man die er zo bijlopen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef super-muffin het volgende:
Maar ik herken jullie niet.
en jullie mij vast ook niet.
maar ik ben er wel. wat nu?
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:21 schreef crossover het volgende:
heeft iemand de line up van zondag in de Alpha bekeken?
omg daar wordt het zoo druk !!
dacht dat het zondag was..
Overigens kunnen korn en de FooFighters me gestolen worden. Heb ze allebei al een paar keer gezien en ga veel liever naar Nick Cave en daarna lekker met een biertje en een jointje ergens hangen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik graaf me zaterdag na de Alpha-Dj's gewoon in voor het podium!
Is het op donderdagavond al zo druk daar danquote:Op zondag 31 juli 2005 21:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, je herkent elkaar echt geweldig in een tent met duizenden dronken lowlanders!![]()
Ga jij naar Lowlands?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ik ga jullie wel vanaf een afstand bespioneren. Zo stoer ben ik wel. Dat ik dat durf.
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het op donderdagavond al zo druk daar dan?
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik je al een paar keer verteld..
Nee, ik vond Rammstein herrie. FF vind ik juis steengoed.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Maar je vond Franz Ferdinand toch al herrie?. Of verwar ik je nou weer met iemand?
.
da's een understatement!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rock Werchter 2005: deel 3quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's beheurlijk langs me heen gegaan, dan.
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkersquote:Op zondag 31 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor op donderdagavond komen er alleen maar fokkers![]()
Staan we daar op donderdag om 24:00 u. in die lege 24-uurs-tent met 20 Fok!kers!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |