De rest zijn allemaal klonenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
Dat lijkt me inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
Anders spreken we af bij onze witte partytent?
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Ik ben er vorig jaar wel een aantal tegengekomen. Spontaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat anders![]()
Helaas... dit soort briljante momenten zijn uiterst spaarzaam bij mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kom je nu pas met dit briljante idee?.
Zou jij niet eerst even overleggen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef BeRightBack het volgende:
Als peaceman komt komen Prep2Fight en ik misschien ook nog wel even langswippen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.
Laten we allemaal ons Fok! Hot shit shirt aan trekken!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef super-muffin het volgende:
maar we weten niet hoe we elkaar moeten herkennen?
Zo'n 5-literblik van Heineken, zou je er daar 12 van mogen hebben?quote:
vraag t ff in t lowlands topic, maargoed antwoord: k neem al jaren meer dan die 12 blikjes mee, nog nooit problemen gehad om mee binnen te krijgen, alleen lamme rug van het sjouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die drankregel, van maar 12 blikjes en 1 fles drank, hoe hebben jullie dat ervaren? Valt daar makkelijk mee te sjoemelen??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:11 schreef Chooselife het volgende:
Ik ga een dag eerder. Ik ben op dat moment toch wel in die tent.(johnny_footballhero)
Dan ben ik zeker ook in de buurt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef BeRightBack het volgende:
Als peaceman komt komen Prep2Fight en ik misschien ook nog wel even langswippen
Ohja, daar zou ik nog op antwoordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:01 schreef BeRightBack het volgende:
Newbie hoe zat dat nou met dropstyle?
haha ja ik heb het doorquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, daar zou ik nog op antwoordenHet antwoord is ja!
Gao je nog te kerremus mien jong? Of te Lappedagge?
* newbiedoobiedoo sux @ Westfriesch..
haha ik heb altijd meer dan 12 blikjes mee maar voordat ik binnen ben zijn het er al weer minder als 12 helemaal als weber bier vergeetquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:31 schreef Vork het volgende:
Over dat 12 blikjes en 1 fles gebeuren. Ik heb ieder jaar meer mee dan 12 bliikjes, verspreid door m'n hele tas, geen hond die ze gaat tellen, dus nee ze letten er niet echt op (al weet de slimme rekenaar natuurlijk wel hoeveel bier er in een sixpack of tray zit, dat is dan over het algemeen makkelijker te tellen).
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb meestal mijn 'voorraad' al op voordat de poort opegaat!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
Sinaasappel kotsquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!![]()
ja tentgenoot !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sinaasappel kots
en dit jaar word er niet gekotst in de tent
En dat zou tof zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik dacht meer aan iets opvallenders.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.
Succes!
k krijg nog bier van jouquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
![]()
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Is het zeker dat je gaatquote:
Nog niet helemaal zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het zeker dat je gaat?
Dan hang ik een grote poster van jou aan m'n tent!
En grote poster van mijn fotoboek-avatar je avatar bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Ik herken jou ook welquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ik!
Ik denk het steeds.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ik denk zelf soms serieus dat jij wat gepost hebt.
Ik ga 'm maar aanpassen!
Tom ook, bedenk ik me net.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herken jou ook wel
Verder niet veel nee.
Aangepast.quote:
Dit is idd een stuk duidelijkerquote:
HW herken ik alleen door zijn vriendin.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is idd een stuk duidelijker![]()
En Tom_Tom- ook ja
En HeatWave
Jep, zo doet mijn nichtje het al ajren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:52 schreef XoloX het volgende:
weten er hier mensen trouwens hoe het zit qua parkeerterein? mag je tijdens het festival terug naar het parkeerterein dingen uit je auto halen en terug de camping op?? lijkt me een oneindige biervooraad!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom altijd alle mensen tegen die ik niet tegen wil komen. De mensen waar ik wel mee afspreek zie ik het hele weekend niet.
Beetje verre voorspelling, maar ik teken ervoor !!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
WHOEHOE! IK VOORSPEL (SAMEN MET MARCO VERHOEF) EEN DROGE ZOMERSE LOWLANDS!!!
dat zou wel cool zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Ok, vul jij maar een tentje met Lush danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
een tentje met Lush maakt alles goed toch?.
Consider it donequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, vul jij maar een tentje met Lush dandan ga ik erin liggen.
*bookmarked post*quote:
waar was je dat ongeveer vanplan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien een ideetje om in de nabije omgeving m'n biervoorraad te dumpen dan (buiten het terrein....)
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was je dat ongeveer vanplan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.
Loop ze!
En HW en ik zijn te herkennen aan onze heerlijk ruikende tent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan mijn MissBliss-fan-T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |