haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb meestal mijn 'voorraad' al op voordat de poort opegaat!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
Sinaasappel kotsquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!![]()
ja tentgenoot !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sinaasappel kots
en dit jaar word er niet gekotst in de tent
En dat zou tof zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als iedereen nou eens iets aan z'n tent hangt, dan kunnen we elkaar herkennen.
Ik dacht meer aan iets opvallenders.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb een witte sticker op m'n luifel waar vroeger wat opstond. Door de tand des tijds is de tekst verdwenen en is er alleen nog een wit rechthoekig vlak zichtbaar.
Succes!
k krijg nog bier van jouquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat had ik vorig jaar ook ik heb toen de meet ook niet gered .. toen lag ik al kotsend in mijn tentje ... trouwens tip : kots nooit in je tent !!!
![]()
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Is het zeker dat je gaatquote:
Nog niet helemaal zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het zeker dat je gaat?
Dan hang ik een grote poster van jou aan m'n tent!
En grote poster van mijn fotoboek-avatar je avatar bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker
Uhm.. iets subtielers mag ook
Ik herken jou ook welquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige die ik wel zal herkennen denk ik!
Ik denk het steeds.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ik denk zelf soms serieus dat jij wat gepost hebt.
Ik ga 'm maar aanpassen!
Tom ook, bedenk ik me net.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herken jou ook wel
Verder niet veel nee.
Aangepast.quote:
Dit is idd een stuk duidelijkerquote:
HW herken ik alleen door zijn vriendin.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is idd een stuk duidelijker![]()
En Tom_Tom- ook ja
En HeatWave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |