Jep, zo doet mijn nichtje het al ajren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:52 schreef XoloX het volgende:
weten er hier mensen trouwens hoe het zit qua parkeerterein? mag je tijdens het festival terug naar het parkeerterein dingen uit je auto halen en terug de camping op?? lijkt me een oneindige biervooraad!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom altijd alle mensen tegen die ik niet tegen wil komen. De mensen waar ik wel mee afspreek zie ik het hele weekend niet.
Beetje verre voorspelling, maar ik teken ervoor !!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
WHOEHOE! IK VOORSPEL (SAMEN MET MARCO VERHOEF) EEN DROGE ZOMERSE LOWLANDS!!!
dat zou wel cool zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Heeft iedereen het weerbericht gezien? Marco Verhoef (die knakker van het Journaal) voorspelde een nieuwe zomerperiode... en die begint zo rond het midden van volgende week...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef Kos het volgende:
Ok, vul jij maar een tentje met Lush danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef HeatWave het volgende:
een tentje met Lush maakt alles goed toch?.
Consider it donequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, vul jij maar een tentje met Lush dandan ga ik erin liggen.
*bookmarked post*quote:
waar was je dat ongeveer vanplan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien een ideetje om in de nabije omgeving m'n biervoorraad te dumpen dan (buiten het terrein....)
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was je dat ongeveer vanplan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo in de buurt van Harderwijk. Bij een brug naar het vasteland.
Loop ze!
En HW en ik zijn te herkennen aan onze heerlijk ruikende tent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
Jullie kunnen mij herkennen aan mijn MissBliss-fan-T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |