De rest zijn allemaal klonenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussen 20 FOK!kers en "duizenden dronken Lowlanders" zit imho een groot verschil.
Dat lijkt me inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
Anders spreken we af bij onze witte partytent?
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Ik ben er vorig jaar wel een aantal tegengekomen. Spontaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tussen 50.000 mensen zul je best wel wat ander mensen tegenkomen, of dat dan ook fokkers zijn is weer wat anders![]()
Helaas... dit soort briljante momenten zijn uiterst spaarzaam bij mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kom je nu pas met dit briljante idee?.
Zou jij niet eerst even overleggen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Kunnen we niet gewoon elke dag om 12 uur bij die tent afspreken? Dan hebben we meer kans dat we ook daadwerkelijk mensen tegenkomen.
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef BeRightBack het volgende:
Als peaceman komt komen Prep2Fight en ik misschien ook nog wel even langswippen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik ongetwijfeld ook wel ergens in de buurt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |