abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26413356
Welkom in [Centraal] single Deel 26

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar de vorige delen:

[Centraal] Singles deel 25
[Centraal] Single topic Deel 24
[Centraal] Single deel 23

De URL van deze OP: http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

De singles meet in mei wordt hier geregeld: Singlesmeet 2005

Laatst genoemde stellingen / vragen:

welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?

In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26413427
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.

Of pak je dan juist je kans ?
Heeerlijk!!! Lekker kijken en bekeken worden en geen schuldgevoel ten opzichte van degene die naast je loopt als je na word gekeken. En ook geen verwijtende blik van diegene naast je en ook geen cursus doodkijken van concurrentie voor gevorderderden naast je.

Sja die stelletjes.... die gaan toch nooit veel langer dan een zomer mee.
pi_26413459
Die 2e stelling !

Ik zie niet in waarom het "erger" zou zijn om in de zomer single te zijn. Je hebt zelfs het voordeel dat je rustig naar al die schaarsgeklede vrouwen kan kijken zonder dat je vriendin over de rooie gaat .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26413499
Ja ik snap ook de logica van die tweede stelling niet. In de andere jaargetijden zie ik ook stelletjes.
pi_26413505
MELD
pi_26413512
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2e stelling !

Ik zie niet in waarom het "erger" zou zijn om in de zomer single te zijn. Je hebt zelfs het voordeel dat je rustig naar al die schaarsgeklede vrouwen kan kijken zonder dat je vriendin over de rooie gaat .
frustrerend gevoel misschien?
En als je een beetje leuke vriendin hebt dan kijkt ze gezellig met je mee
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 21 april 2005 @ 21:00:53 #7
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26413513
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Maakt niet echt uit denk ik. Wat je wel vaak ziet.... 's zomers een relatie beginnen en die aan het begin van het volgende voorjaar weer verbreken, enz. Kom je in ieder geval de winter goed door is waarschijnlijk de achterliggende gedachte. (aan mij is het niet besteed).
In de zomer heb je wel het idee dat er veel meer leuke meiden rondlopen, maar of dat werkelijk zo is...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26413523
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
pi_26413555
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
24

*kruisje*

omgeving Hoorn

neuken?
  donderdag 21 april 2005 @ 21:02:44 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26413561
quote:
Daar begin ik niet meer aan
Dat is een aantal topics geleden al gedaan en toen heb ik een lijst gemaakt maar daar is verder niks mee gedaan geloof ik
  donderdag 21 april 2005 @ 21:02:48 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26413564
quote:
Daar heb je toch een fotobouque voor.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:07:06 #12
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26413712
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
Nou voor mij is het een absolute must
Het moet echt geen watje zijn die over zich heen laat lopen... ik kan soms best een sterke mening hebben, of dominant zijn... nou, de man in kwestie mag in dat geval genoeg tegenwicht bieden, cq mij overtreffen
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
pi_26413726
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Daar heb je toch een fotobouque voor.
Pfff.. Vind je het gek dat je single bent
pi_26413758
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebben . Maar ja het moet niet in extremen lopen, ze moet ook willen inzien dat ik toch echt vaker gelijk heb.

Ik hou van assertieve, dominante vrouwen en niet van bangige gansjes over het algemeen.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:08:52 #15
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26413784
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnen
pi_26413810
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:

[..]

En wat nou als hij over je heenloopt?
  donderdag 21 april 2005 @ 21:10:35 #17
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26413839
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebben. Maar ja het moet niet in extremen lopen, ze moet ook willen inzien dat ik toch echt vaker gelijk heb.
Ja, dat kan, maar dit was extreem.
Voorbeeld: Zijn we op vakantie in Italië, worden we uitgenodigd door m'n familie om 's avonds te komen eten (weigeren is een belediging)... wil mevrouw niet, want... blablabla (gigantische ruzie). Uiteindelijk ben ik maar alleen gegaan. Daarna heeft ze 2 dagen geen woord met me gewisseld
  donderdag 21 april 2005 @ 21:10:35 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26413840
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij hebt het over soms, MSXUser had het over altijd
Scheelt nogal
pi_26413882
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar dit was extreem.
Voorbeeld: Zijn we op vakantie in Italië, worden we uitgenodigd door m'n familie om 's avonds te komen eten (weigeren is een belediging)... wil mevrouw niet, want... blablabla (gigantische ruzie). Uiteindelijk ben ik maar alleen gegaan. Daarna heeft ze 2 dagen geen woord met me gewisseld
Ik ben vast gek, maar dat kan echt goede seks opleveren. Gewoon lekker boos zijn, maar elkaar dan wel helemaal volschelden en dan zo opeens dr op dr bek pakken. En dan neuk je heel banaal die frustratie er allemaal uit en is alles weer koek en ei.

Je hoeft ook niet altijd te praten
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:12:30 #20
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  donderdag 21 april 2005 @ 21:12:56 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26413929
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En wat nou als hij over je heenloopt?
Zoals jij bedoel je?

Ik zou dat zowiezo niet snel laten gebeuren... en ik ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk, tenzij het zo'n "abusive" type is.

Maar de meeste mannen zijn veel te voorzichtig, en daar baal ik van. "Nee, wat wil JIJ?" "Doet het geen pijn?" "Zeg het maar als ik iets fout doe". Ammehoela. Alsof de man geen mening heeft. Alsof de vrouw altijd moet bepalen wat er gebeurt...

BTW ik ben echt niet zo assertief, maar de meeste mannen willen koste wat het kost een "gentleman" zijn ofzo... geef mij maar iemand met een eigen mening.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:13:22 #22
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26413945
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...

* stiekeme tvp *
Hallo!!! Wees welkom
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 21 april 2005 @ 21:13:54 #23
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26413962
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Pfff.. Vind je het gek dat je single bent
Is dat een strikvraag?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26413978
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Zoals jij bedoel je?

Ik zou dat zowiezo niet snel laten gebeuren... en ik ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk, tenzij het zo'n "abusive" type is.

Maar de meeste mannen zijn veel te voorzichtig, en daar baal ik van. "Nee, wat wil JIJ?" "Doet het geen pijn?" "Zeg het maar als ik iets fout doe". Ammehoela. Alsof de man geen mening heeft. Alsof de vrouw altijd moet bepalen wat er gebeurt...
Schatje vind je het wel lekker wat ik doe? Nix ervan je hebt het maar lekker te vinden (dit argument gaat zoals je begrijpt maar tot op zekere hoogte op) Sommige mannen zien toch vrouwen nog steeds ergens als het lieve, schattige, porceleinen meisje...

Wat is een 'abusive' type dan ?

pi_26413988
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...

* stiekeme tvp *
Welkom.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:15:22 #26
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26414001
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben vast gek, maar dat kan echt goede seks opleveren. Gewoon lekker boos zijn, maar elkaar dan wel helemaal volschelden en dan zo opeens dr op dr bek pakken.
En dan neuk je die frustratie er allemaal uit en is alles weer koek en ei.
Dat viel uiteindelijk nog wel mee. Goed, uiteindelijk wel weer sexen, maar een tijd later was het weer hommeles. Vraag me nog steeds af hoe ik het die 2.5 jaar heb kunnen volhouden.
Als zelfs haar familie al tegen mij zegt 'Je moet daar weg, want je bent te goed voor d'r'... dat zegt ook wel wat denk ik.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:17:16 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26414079
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef Tranceptor het volgende:
Schatje vind je het wel lekker wat ik doe? Nix ervan je hebt het maar lekker te vinden (dit argument gaat zoals je begrijpt maar tot op zekere hoogte op) Sommige mannen zien toch vrouwen nog steeds ergens als het lieve, schattige, porceleinen meisje...
Precies, en ik ben niet van porcelein, en wens ook niet zo behandeld te worden.

Ik ben veel meer gecharmeerd van iemand die zegt "dit vind jij lekker" dan iemand die vraagt "vind je dit lekker?"

Dat wordt een zoektocht naar one in a million, ik weet het...
quote:
Wat is een 'abusive' type dan ?

Naja, iemand die je misbruikt he. Je kunt er ook te ver in gaan.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:17:19 #28
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26414080
quote:
BTW ik ben echt niet zo assertief, maar de meeste mannen willen koste wat het kost een "gentleman" zijn ofzo... geef mij maar iemand met een eigen mening.
Een holbewoner met knuppel en berevel die je aan je haren naar z'n grot sleept is weer het andere uiterste denk ik?
pi_26414093
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:15 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Dat viel uiteindelijk nog wel mee. Goed, uiteindelijk wel weer sexen, maar een tijd later was het weer hommeles. Vraag me nog steeds af hoe ik het die 2.5 jaar heb kunnen volhouden.
Als zelfs haar familie al tegen mij zegt 'Je moet daar weg, want je bent te goed voor d'r'... dat zegt ook wel wat denk ik.
Had je niet gewoon een seksrelatie kunnen hebben met dr, nix zeggen, elkaar hekelen...en dan ruzien en sexen.... ? Ik zie dat nog wel als een levensvatbaar idee, grenzeloos geil en geen gezeik of binding.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:18:35 #30
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26414124
Ik verwacht dat dit topic vol is als ik terugkom van de verjaardag met allemaal bezette of onbereikbare vrouwen.
For great justice!
  donderdag 21 april 2005 @ 21:19:14 #31
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26414145
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Een holbewoner met knuppel en berevel die je aan je haren naar z'n grot sleept is weer het andere uiterste denk ik?
Ja, dat bedoel ik met een "abusive" type... alhoewel ik dat altijd nog veel liever heb dan zo'n watje als mijn ex die alles maar prima vond.
pi_26414208
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Is dat een strikvraag?
Weetje wat het is. In plaats van in dit topic rond te hangen zouden jullie ook een sociaal leven op kunnen bouwen
pi_26414251
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Weetje wat het is. In plaats van in dit topic rond te hangen zouden jullie ook een sociaal leven op kunnen bouwen
Gooi me even op MSN, zal ik jou ook meteen een sociaal leven geven en je lijst verdubbelen.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:22:59 #34
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26414253
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef Tranceptor het volgende:
Had je niet gewoon een seksrelatie kunnen hebben met dr, nix zeggen, elkaar hekelen...en dan ruzien en sexen.... ? Ik zie dat nog wel als een levensvatbaar idee, grenzeloos geil en geen gezeik of binding.
Nee, daar had ik echt geen zin meer in. Ik had 2 keuzes:
- daar blijven en m'n hele leven en ontwikkeling tegenhouden
- tijdelijk weer bij m'n ouders intrekken, geld sparen (want ik had geen cent meer te makken, sterker nog ik stond dik rood) en dan ergens alleen gaan wonen.

Ik koos voor optie 2 en daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad (zal het niet krijgen ook).
Na het beëidingen van de relatie hebben we elkaar nooit meer gezien of gesproken.
pi_26414276
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Nee, daar had ik echt geen zin meer in. Ik had 2 keuzes:
- daar blijven en m'n hele leven en ontwikkeling tegenhouden
- tijdelijk weer bij m'n ouders intrekken, geld sparen (want ik had geen cent meer te makken, sterker nog ik stond dik rood) en dan ergens alleen gaan wonen.

Ik koos voor optie 2 en daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad (zal het niet krijgen ook).
Na het beëidingen van de relatie hebben we elkaar nooit meer gezien of gesproken.
Good for you
pi_26414283
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Gooi me even op MSN, zal ik jou ook meteen een sociaal leven geven en je lijst verdubbelen.
Whehehe
  donderdag 21 april 2005 @ 21:24:12 #37
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26414286
quote:

[..]

Zoals jij bedoel je?

liggen en bek houwe kreng

zo'n type?
  donderdag 21 april 2005 @ 21:25:43 #38
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26414328
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:19 schreef Christine het volgende:
Ja, dat bedoel ik met een "abusive" type... alhoewel ik dat altijd nog veel liever heb dan zo'n watje als mijn ex die alles maar prima vond.
Beetje er tussenin is natuurlijk het beste, maarja... als je ze zoekt, zijn ze weer nergens te vinden.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:26:21 #39
92034 crew  Vonkenboer
pi_26414351
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Welkom.
Als ik de OP mag geloven val ik dus onder de catogorie

Single maar teveel dingen in het verleden gebeurd waardoor ik mij niet in het hoofd haal om op iemand af te stappen. Mis het zeer zeker wel.. op sommige momenten tenminste
Al ben ik soms ook wel blij dat ik gewoon single ben als ik de relatieproblemen van anderen soms hoor
  donderdag 21 april 2005 @ 21:26:31 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26414362
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

liggen en bek houwe kreng

zo'n type?
Ik zei al, je kunt ook te ver gaan.
Maar een keertje een nachtje met een "liggen en bek houwe kreng"-type zou ik ook niet erg vinden
  donderdag 21 april 2005 @ 21:27:09 #41
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26414381
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Beetje er tussenin is natuurlijk het beste, maarja... als je ze zoekt, zijn ze weer nergens te vinden.
Ik ben ze (op één keer na) nog nooit tegen gekomen.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:28:20 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26414414
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik zei al, je kunt ook te ver gaan.
Maar een keertje een nachtje met een "liggen en bek houwe kreng"-type zou ik ook niet erg vinden
Je kunt ook mensen treffen die beide kunnen natuurlijk
In bed ben ik meestal lief maar ik schijn ook ernstig dominant te kunnen zijn
pi_26414518
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Als ik de OP mag geloven val ik dus onder de catogorie

Single maar teveel dingen in het verleden gebeurd waardoor ik mij niet in het hoofd haal om op iemand af te stappen. Mis het zeer zeker wel.. op sommige momenten tenminste
Al ben ik soms ook wel blij dat ik gewoon single ben als ik de relatieproblemen van anderen soms hoor
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel. Ik ben soms ook blij dat ik nog single ben, alleen worden die momenten wel minder.

Maar verlegen om op iemand af te stappen?
pi_26414532
In bed ben ik dominant, ik ben de vent en ik bepaal in grote lijnen wat er gebeurd. Het is mijn bed, mijn terrritorium en mijn lul die een meisje tot gekte drijft. Het lijkt wel een egotrip....

maar ja ik word alleen geil als ik met een vrouw bezig ben...dus ja
  donderdag 21 april 2005 @ 21:38:11 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26414728
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
In bed ben ik dominant, ik ben de vent en ik bepaal in grote lijnen wat er gebeurd. Het is mijn bed, mijn terrritorium en mijn lul die een meisje tot gekte drijft. Het lijkt wel een egotrip....
Nouja, dat is dus wat ik bedoel.
pi_26414780
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Christine het volgende:

[..]

Nouja, dat is dus wat ik bedoel.
* Tranceptor : ' Ook deze opmerking is niet door het strikte net van Nozem gekomen'

Maar euhm Maryse, hoe is het met jou sociaal leven? Alles een beetje virtueel?
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:42:19 #47
92034 crew  Vonkenboer
pi_26414840
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel. Ik ben soms ook blij dat ik nog single ben, alleen worden die momenten wel minder.

Maar verlegen om op iemand af te stappen?
Verlegen ben ik zo ie zo. Tenminste met het uitgaan e.d. wel
Maar bijvoorbeeld op de werkvloer of als ik een avondje met bekenden/vrienden/familie zit heb ik nergens last van.
pi_26414897
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Verlegen ben ik zo ie zo. Tenminste met het uitgaan e.d. wel
Maar bijvoorbeeld op de werkvloer of als ik een avondje met bekenden/vrienden/familie zit heb ik nergens last van.
Dat heb ik ook. Is toch wel handig als je niet verlegen bent als het om aanspreken gaat.
pi_26414964
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Is toch wel handig als je niet verlegen bent als het om aanspreken gaat.
Ach verlegen, ik was vroeger verschrikkelijk verlegen. Het is een kwestie van jezelf telkens over die drempel zetten tot je niet meer beter weet en het niet meer eng vind. Wat is nu eigenlijk het ergste wat er kan gebeuren bij iemand aanspreken? Een andere tip is de drempel niet laten groeien, zien en op afstappen, niet zien, nadenken, twijfelen, toch maar niet.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:47:26 #50
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26414966
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Verlegen ben ik sowieso. Tenminste met het uitgaan e.d. wel
Bij bekenden, valt het wel mee. Ik stap ook echt niet zomaar op een onbekende af. Weet van mezelf dat ik toch geen vlotte babbel heb en eventuele gespreksstof... mjah... weinig zaken waar ik daadwerkelijk iets zinnigs over kan zeggen.
Ik ken ook mensen die echt iedereen aanspreken en het gesprek nog gaande weten te houden ook. Daar heb ik wel bewondering voor.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:49:58 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26415043
Hallo ik ben bosbeetle ik ben 23 en ik doe donald duck na :

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26415186
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

* Tranceptor : ' Ook deze opmerking is niet door het strikte net van Nozem gekomen'

Maar euhm Maryse, hoe is het met jou sociaal leven? Alles een beetje virtueel?
Nee ehh.. Ik heb ook wel vrienden & zo. En in 't weekeinde naar de kroeg het andere geslacht bekoekeloeren :\
pi_26415248
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef petitlapin het volgende:
(ik heb jaren nodig gehad voor ik in vuur en vlam stond voor mijn huidige partner, maar soit ...)
Eerst slaande ruzie ??
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Als het destijds anders was gelopen, dan was ik nu getrouwd met twee of drie kinderen geweest. Maar goed, het liep anders maar de wens is er toch altijd wel gebleven. Ik geef mezelf nog een jaar of vijf wat voordat ik het dan maar laar zitten. Ik heb niet zo'n zin om straks m'n kinderen van school te halen met de vraag van hun klasgenootjes of ik zijn of haar opa ben . . .
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Hangt er vanaf. Ik zou wel kunnen schipperen in sommige dingen, maar het echt gaan opgeven omdat zij er een gruwelijke hekel aan heeft of krijgt, dat nooit. Ik verwacht ook niet dat zij zomaar dingen gaat opgeven wat zij leuk vind omdat ik er een hekel aan heb, nee dat hoeft van mij niet . . .
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Toch wel mee eens, omdat ik het zelf vaak doe. Tja, alleen thuiskomen doe ik toch wel. Of het nou half vier s'middags is of half tien s'avonds . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26415252
quote:

Tja, dat wordt ons min of meer ingegoten. Wat dat betreft is de huidige generatie veel te politiek correct opgevoed.

Ga bijvoorbeeld eens kijken op al die sites die jongeren over seks voorlichten. Daar staat dus vooral van die dingen als "praten over seks, vraag wat ze lekker vindt" etc. En vooral NIKS doen of proberen wat ze eventueel niet leuk zal vinden. Vind je het gek dat je dan allemaal van die watjes krijgt.

Je zal daar nooit zien staan: "Grijp haar, neem haar woest op d'r bek, ruk de kleren van d'r lijf en neuk tegen de muur omhoog helemaal gek.". Terwijl daar op zijn tijd niks op tegen is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:57:57 #55
92034 crew  Vonkenboer
pi_26415279
Daar heb ik er genoeg van binnen mijn vriendengroep
En daar sta ik soms ook wel raar van te kijken; bewondering heb ik er zo ie zo al voor..

Ik zou het gewoon weg niet kunnen hoe kansloos dat misschien ook klinkt
  donderdag 21 april 2005 @ 21:58:45 #56
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26415307
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zal daar nooit zien staan: "Grijp haar, neem haar woest op d'r bek, ruk de kleren van d'r lijf en neuk tegen de muur omhoog helemaal gek.". Terwijl daar op zijn tijd niks op tegen is.
Precies.

Gewoon niet naar zulke sites kijken dus, en al helemaal niet naar dat soort adviezen luisteren

Een vrouw is niet van porselein... en dan doet het een keer pijn, so what? Dan voel je in elk geval de volgende dag dat je wat actie hebt meegemaakt. Ik heb er geen problemen mee
  donderdag 21 april 2005 @ 21:59:20 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26415327
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Daar heb ik er genoeg van binnen mijn vriendengroep
En daar sta ik soms ook wel raar van te kijken; bewondering heb ik er zo ie zo al voor..

Ik zou het gewoon weg niet kunnen hoe kansloos dat misschien ook klinkt
Waar heb je het over?
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:01:03 #58
92034 crew  Vonkenboer
  donderdag 21 april 2005 @ 22:01:07 #59
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26415387
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Waar heb je het over?
Vermoedelijk was dat een reactie op mijn post
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:01:34 #60
92034 crew  Vonkenboer
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:03:21 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26415470
hehe vandaag kwam ik een leuk voorbeeld tegen van een verlegen vleermuis

Ik liep opweg naar de lift en zie daar een mooi meisje staan met een veels te lange jurk. Ik glimlach vriendelijk .. zij glimlacht vriendelijk terug , krijgt een beetje een rood hoofd , en staart de hele weg in de lift in een hoekje naar de grond

vandaag ook een momentje van oogcontact die even bleef haken we scanden allebei een kant op en bleven even bij elkaar haken zeg maar ..

tis weer lente

[ Bericht 30% gewijzigd door Bosbeetle op 21-04-2005 22:11:18 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 22:18:16 #62
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26415954
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe vandaag kwam ik een leuk voorbeeld tegen van een verlegen vleermuis

Ik liep opweg naar de lift en zie daar een mooi meisje staan met een veels te lange jurk. Ik glimlach vriendelijk .. zij glimlacht vriendelijk terug , krijgt een beetje een rood hoofd , en staart de hele weg in de lift in een hoekje naar de grond

vandaag ook een momentje van oogcontact die even bleef haken we scanden allebei een kant op en bleven even bij elkaar haken zeg maar ..

tis weer lente
Schiet niet op, gewoon erop af stappen?
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:19:46 #63
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26415996
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Schiet niet op, gewoon erop af stappen?
ik hoef niks met een vleermuis .. en als in een overvolle bus even een oogcontactje blijft haken ben ik gevleid maar niet zo desperate dat ik er dan opaf zou moeten stappen
  donderdag 21 april 2005 @ 22:20:55 #64
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26416039
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik hoef niks met een vleermuis .. en als in een overvolle bus even een oogcontactje blijft haken ben ik gevleid maar niet zo desperate dat ik er dan opaf zou moeten stappen
Oow dacht dat je niks durfde te ondernemen
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:22:56 #65
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26416111
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:20 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Oow dacht dat je niks durfde te ondernemen
nee ik meldde gewoon even dat er meisjes/vrouwen rondlopen die mijn ego streelden vandaag .. en dat ik daar wel blij van werd
  donderdag 21 april 2005 @ 22:23:32 #66
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26416124
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Hallo ik ben bosbeetle ik ben 23 en ik doe donald duck na :

[afbeelding]
slim, zelfs donald scoort af en toe meisjes (zij het wat jong)

donderdag 21 april 2005 @ 22:24:23 #67
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26416161
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee ik meldde gewoon even dat er meisjes/vrouwen rondlopen die mijn ego streelden vandaag .. en dat ik daar wel blij van werd
Okay maar dit gaat meer op slow chat lijken he hahaha, Kan iemand dit editten
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:26:05 #68
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26416230
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hoezo zoals al eerder gezegd het singles leven is niet alleen kommer en kwel .. ik wou gewoon even een keer een vrolijke toon aanbrengen ipv mijn normale gezeur
  donderdag 21 april 2005 @ 22:27:45 #69
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26416283
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
ik hoef niks met een vleermuis
Wat is een vleermuis? (behalve het vliegend geval dan)
pi_26416393
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef PieterCK het volgende:

[..]

pssst waar ben je nou?

Maar ontopic het is toch geen slowchat? BB zegt alleen waarom ie blij werd vandaag.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:44:35 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26416915

vleermuis
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 22:46:48 #72
42184 crew  DaMart
pi_26416978
Vanavond bij de squashbaan stond er een leuk nieuw meisje achter de balie... ik begon spontaan grappige opmerkingen te maken waar ze om moest lachen...

Maar toen moest ze een andere klant helpen, ben ik gaan squashen en heb ik haar niet meer gezien
  donderdag 21 april 2005 @ 22:47:02 #73
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26416984
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]

vleermuis
Als je er 'gothic' neer had gezet, was het direct duidelijk geweest voor iedereen
pi_26417636
Slaapt iedereen
Of meidjes aan het oppikken ?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:15:53 #75
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26417863
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Precies.

Gewoon niet naar zulke sites kijken dus, en al helemaal niet naar dat soort adviezen luisteren

Een vrouw is niet van porselein... en dan doet het een keer pijn, so what? Dan voel je in elk geval de volgende dag dat je wat actie hebt meegemaakt. Ik heb er geen problemen mee
Wat zij zegt
Oftewel TVP
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 23:16:01 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26417869
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef MaRySe het volgende:
Slaapt iedereen
Of meidjes aan het oppikken ?
Ik slaap ! ohnee toch niet
pi_26418034
Is het nu een datingtopic geworden?

En om op deze stelling (welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?in de OP te reageren:
Ik denk daar eigenlijk nooit zo over na. Als ik iemand ontmoet kijk ik wel wat me bevalt en wat niet. Dan maak ik een afweging of ik het het waard vind of niet.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 23:23:14 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26418089
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef MissMSX het volgende:

En om op deze stelling (welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?in de OP te reageren:
Ik denk daar eigenlijk nooit zo over na. Als ik iemand ontmoet kijk ik wel wat me bevalt en wat niet. Dan maak ik een afweging of ik het het waard vind of niet.
Ik stel altijd voordat ik uitga een gedegen lijst op met alle dingen die ze wel en niet moet hebben... dan verfrommel ik de lijst en ga gewoon uit
  donderdag 21 april 2005 @ 23:23:54 #79
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26418105
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef MissMSX het volgende:

Die stelling is denk ik ook meer van toepassing als je elkaar al wat langer kent en het toch serieus wilt aanpakken. Bij een eerste (of 2e) afspraak is daar natuurlijk nog geen sprake van
pi_26418188
Eens met JuffrouwMSX, behalve wat voor de hand liggende basale eigenschappen.

(TeeVeePee.)
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 21 april 2005 @ 23:28:42 #81
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26418267
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Bij bekenden, valt het wel mee. Ik stap ook echt niet zomaar op een onbekende af. Weet van mezelf dat ik toch geen vlotte babbel heb en eventuele gespreksstof... mjah... weinig zaken waar ik daadwerkelijk iets zinnigs over kan zeggen.
Ik ken ook mensen die echt iedereen aanspreken en het gesprek nog gaande weten te houden ook. Daar heb ik wel bewondering voor.
Ja precies dat laatste is echt een kunst hoor, ik ken zat mensen idd waar je niet verder bijkomt dan over het weer praten, over voetbal praten kan ook nogwel eens werken, maar bij vrouwen weer wat minder.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_26418348
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef Metro2005 het volgende:
[Laatst genoemde stellingen / vragen:

welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?

In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk

Ad 2)
Onzin. In de zomer is er juist volop gelegenheid om allemaal leuke dingen te doen, op terrasjes neer te strijken met je vrienden, te picknicken & zwemmen bij het rivierstrandje, etc etc.
pi_26418360
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee ehh.. Ik heb ook wel vrienden & zo. En in 't weekeinde naar de kroeg het andere geslacht bekoekeloeren :\
God zeg, ik heb weer genoeg small talk vertoont, neuken?

Moderator donderdag 21 april 2005 @ 23:33:25 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26418400
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
zozo dat zijn duidelijk gedefinieerde eigenschappen !
  donderdag 21 april 2005 @ 23:36:04 #85
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26418464
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

slim, zelfs donald scoort af en toe meisjes (zij het wat jong)

[afbeelding]
Ja iemand die het steeds maar niet kan maken bij de vrouw van zijn dromen EN met drie kleine neefjes in 1 huis woont... dat is geen zuivere koffie
---
pi_26418500
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
Zoals Archibald?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_26418552
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja iemand die het steeds maar niet kan maken bij de vrouw van zijn dromen EN met drie kleine neefjes in 1 huis woont... dat is geen zuivere koffie

Ik zou die Katrien toch best eens anaal wat op willen rekken...

dat zei ik niet..ik dacht het alleen
  donderdag 21 april 2005 @ 23:39:40 #88
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26418598
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Frezer het volgende:

[..]

Zoals Archibald?
Ze was punt 4 vergeten: "Met een naam die de laatste 3 eeuwen ook nog door een ander gebruikt is"
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 21 april 2005 @ 23:41:15 #89
67978 HenryHill
pi_26418673
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou die Katrien toch best eens anaal wat op willen rekken...

dat zei ik niet..ik dacht het alleen
(Over zwanger worden e.d.):
En die Katrien is helemaal niet te vertrouwen. Want die heeft er drie.
Kwik, Kwek, en...

Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26418694
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ze was punt 4 vergeten: "Met een naam die de laatste 3 eeuwen ook nog door een ander gebruikt is"
Jij hebt het vorige topic niet geheel gelezen volgens mij.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:42:40 #91
67978 HenryHill
pi_26418748
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Frezer het volgende:

[..]

Jij hebt het vorige topic niet geheel gelezen volgens mij.
Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Een mens moet ook even eten
pi_26418823
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

(Over zwanger worden e.d.):
En die Katrien is helemaal niet te vertrouwen. Want die heeft er drie.
Kwik, Kwek, en...

Jantje?
pi_26418955
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Ik moest even eten
je kon je bordje toch wel mee nemen naar de computer?

Stelling: als je single wilt blijven met je deze reeks op de voet volgen.
pi_26419099
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:

Waarom denk je dat ik dit topic op de voet volg?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:51:44 #95
67978 HenryHill
pi_26419118
quote:

[..]

Hahaha
Ja, mee eens.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:52:44 #96
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26419151
quote:

[..]

Deze reeks gaat zo freaking snel vergeleken met andere R&P topics dat je de hele dag achter de PC moet zitten om het bij te houden, tja dan blijft er weinig tijd voor de vrouwtjes over

Je kan wel dit topic volgen en in een ander scherm een MSN relatie opbouwen hoewel je theoretisch zelfs met een MSN relatie hier niet mag posten toch?
---
  donderdag 21 april 2005 @ 23:55:33 #97
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26419213
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja precies dat laatste is echt een kunst hoor, ik ken zat mensen idd waar je niet verder bijkomt dan over het weer praten, over voetbal praten kan ook nogwel eens werken, maar bij vrouwen weer wat minder.
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:57:50 #98
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26419274
quote:
Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)
pi_26420126
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)
Mijn kans komt op de meet dus kijk maar uit
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:46:03 #100
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26420506
Drie eigenschappen die ik belangrijk vind: (buiten lichamelijke aantrekkingskracht en andere standaarddingen)
- Humor
- Zelfspot/relativeringsvermogen
- Open/direct

En in de zomer is het veel meer geaccepteerd om single te zijn (klinkt stom), je flirthormonen gaan los, je hebt tijd, spreekt met vrienden af en doet leuke dingen. Ik vind de winter veel erger, dat is de tijd om op een relatie terug te vallen en tegen iemand aan te kunnen kruipen. Ik heb daar in de zomer meestal minder behoefte aan.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:36:17 #101
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_26422233
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia:
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
Volgens mij geldt voor beide seksen dat dit een zo goed als onmogelijke combinatie is.
quote:
rivierstrandje
Waalstrandje heet het toch gewoon?
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:02:48 #102
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26422613
Broer. .
For great justice!
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:05:46 #103
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26422646
Vooralsnog vind ik het prima om als single door het leven te gaan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:13:06 #104
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26422725
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 03:02 schreef QyRoZ het volgende:
Broer. .
Je bent weer thuis... nog steeds single?
  vrijdag 22 april 2005 @ 05:57:35 #105
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423238
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Je bent weer thuis... nog steeds single?
Maar toch niks mis mee met single zijn
(mogguh ook)
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:24:52 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26423709
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:28:20 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423740
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
pi_26423823
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
pi_26423840
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:42:21 #110
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423849
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
Okay en ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:49:54 #111
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26423943
Deel..... 26
TVP
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:51:34 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26423968
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet )
pi_26424006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel..... 26
TVP
heej hallo
Kom jij ook weer eens een kijkje nemen.
pi_26424015
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Okay en ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
Uhh ja hoor Ga zo naar wat vrienden en dan winkelen voor een cadeautje voor een andere vriendin, vanavond met haar spinnen, morgen verjaardag, dinsdag komt andere vriendin bij me eten. Wel sociaal achtig toch
En ik ben ook een meisje dat scheelt als ik ICT wil gaan doen, dan straalt het er niet zo van af
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:57:25 #115
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424036
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet )
Het kan best zijn dat meiden computers of autotechniek hun niet interesseerd maar goed als ze je leuk vinden dan willen ze er alsnog wel alles van horen hoor.
Ben er wel achter gekomen dat als je met een openingszin of de 1e zin erna de ander aan het lachen kan krijgen je heel ver komt in een gesprek.
Laatst ook een uur over levensmiddelentechnologie gepraat, wist er niks van maar beetje pure interesse tonen en het komt helemaal goed. Daarbij hadde we een leuke avond en elka erna nog gesproken.

Heb wel gemerkt dat sommige mensen niks onthouden van een gesprek waardoor ze de volgende keer dezelfde dingen vragen en zo. Dat werkt niet, iig niet bij mij, dan knap ik alsnog af.

Heb wel gemerkt dat als je een 2e keer vraagt naar gebeurtenissen in de afgelopen periode (die ze tijdens het 1e gesprek verteld had) je toch wel pluspunten scoort, je hebt dan wel laten zien dat je interesse toonde EN het onthouden hebt.

Misschien kun je hier nog iets mee (als je het nog snapt).
pi_26424040
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken ) . Maar ik heb een nieuwe Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
pi_26424058
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aan Ik ben een echte nerd-magneet.
pi_26424059
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren

En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:59:10 #119
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26424064
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
* herkent
but working on it
ICT is gelukkig niet het enige wat me interesseert. Het moeilijkste is en blijft het eerste aanknopingspunt vinden.
pi_26424078
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aan Ik ben een echte nerd-magneet.
je maakt een grapje?
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:59:58 #121
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424082
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MaRySe het volgende:
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken ) . Maar ik heb een nieuwe Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?

Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic .
pi_26424089
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Mijn kans komt op de meet dus kijk maar uit
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:00:30 #123
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424091
quote:
Tip moet jij op de goede jongens (althans wat in jou ogen goede jongens zijn) afstappen en zorgen dat JIJ met hun een leuke avond kan hebben.
En op de foto's zie je er niet uit als nerd-magneet hoor...
pi_26424098
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers
pi_26424102
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren

En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken
God dan moet mijn aandacht toch een welkome afwisseling zijn.
pi_26424107
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
Gay? Hoe kom je daarnou weer bij
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:01:49 #127
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26424117
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
'Kopje koffie, glazenwasser?'
Back to the 80's
pi_26424126
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Gay? Hoe kom je daarnou weer bij
Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
pi_26424129
Die CocaCola reclame van jaaren terug
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:02:39 #130
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424130
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Beach het volgende:
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers
Nou, ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt vanuit die afdeling naar iets totasal anders (iets met eten), maar dat heeft me tot nu toe niet echt meer succes opgeleverd
pi_26424149
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
WTF
pi_26424156
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:03 schreef Beach het volgende:

[..]

WTF
pi_26424184
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:06:47 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424204
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:

dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
pi_26424211
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen
Mijn koene bruine Beach-riddertje toch

Ok nu weer even serieus, iemand een nieuwe stelling?
pi_26424246
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Beach het volgende:

[..]

je maakt een grapje?
Nee echt Niet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.

Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin )
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die

Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.

En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam

En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
pi_26424267
Euhm één woord, sneu...
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:10:39 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424272
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee echt Niet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.

Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin )
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die

Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.

En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam

En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
Hij doet in elk geval wel moeite voor je
(of je daar blij mee moet zijn is een tweede natuurlijk )

Met jouw looks moet je trouwens wel meer kunnen krijgen als een horde hijgende nerds lijkt me. Ik denk dat je gewoon in de verkeerde tenten komt ofzo
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:10:45 #139
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424274
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
De C als in Communication zie ik anders hoor, hier versta ik wel de interactie tussen de ICT'er en de eindgebruiker onder maar ook vergaderen/ presentaties geven (als er iets nieuws komt) maar ook de al oude telefoon.
pi_26424282
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]
whahaha
Haha leuk verhaal. Blokken die hap
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
pi_26424283
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?

Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic .
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
pi_26424314
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Beach het volgende:

[..]

Haha leuk verhaal. Blokken die hap
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:14:37 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424352
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef MaRySe het volgende:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.

(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter )
pi_26424386
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:14 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.

(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter )
Ik kan het ook niet hoor Maar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
pi_26424394
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
pi_26424418
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Wat ben jij gemeen zeg...

pi_26424460
Nog gemener is het om een kwijlend iemand hoop te laten houden
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:19:32 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424465
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan het ook niet hoor Maar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
Klopt. Ik maak er eigenlijk vooornamelijk alleen logo's mee. Uren soms dagen prutten voordat er eindelijk iets fatsoenlijks uitkomt. Ach voor m'n huidige opleiding is het soms wel leuk om een project wat meer uitstraling te geven. Maar verder ben ik erg blij dat ik dit niet 40 uur per week hoef te doen. Zo kom ik ook nog eens een keertje buiten .
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:19:41 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424470
quote:

[..]

Heel effectief.
Das wel heel erg evil
pi_26424483
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
pi_26424503
quote:

[..]

Heel effectief.
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:

Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:21:47 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424510
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ik heb niet beweerd dat je het niet nodig hebt
Goede communicatie is uiteraard wel belangrijk in de ICT , zeker als het om bv maatwerk software oid gaat.
Ik dacht alleen dat die communicatie uit I.C.T. ergens anders voor stond
pi_26424539
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:

Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:
Ah nee
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"

GoT smilie
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:23:59 #154
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424550
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
pi_26424591
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Ah nee
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"
[afbeelding]
GoT smilie
Ja he
Off.. Dan waren we toch wel uit want nog een andere vriendin wilde mee. Dus ik zo tegen hem zeggen van zullen we drinken voor mij gaan halen ? (Want het zat er aan te komen dat ze zouden gaan zoenen )
En hij: Nee, heb geen dorst.
Dus ik:
En ik: Zullen we even naar de wc gaan dan
En hij: Neuh ben ik net nog geweest
En ik:
pi_26424600
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht
pi_26424611
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen

edit:let niet op mij ik ben melig want ik ben zenuwachtig
pi_26424642
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
Dan zegt hij: NEE ik heb geen dorst
pi_26424652
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:29:53 #160
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424653
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
pi_26424701
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
Dat is echt heel erg gemeen

maar wel geoorloofd dan
pi_26424706
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
pi_26424710
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat is echt heel erg gemeen

maar wel geoorloofd dan
Ach als vrouw zou ik echt een bitch eersteklas zijn, ah ben het als vent eigenlijk ook al.

@Maryse: met mij zoenen voor zn neus, helpt dat? Dan offer ik me wel weer op...

Ik en mn altruisme, *zucht*
pi_26424724
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:34:09 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424743
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
pi_26424766
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
pi_26424781
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Misschien moet je hem dwingen het te bekennen en hem dan genadeloos de grond in boren door prompt over een andere jongen te beginnen die je leuk vind?
pi_26424785
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.
Zulke mensen bestaan ook.
pi_26424803
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef Beach het volgende:
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.
Zulke mensen bestaan ook.
Je hebt van die mensen ja, maar ook al mensen die je wijs kunt maken dat er iets is wat er niet is.
pi_26424817
En MaRySe, om van de nerds af te komen geen pennen meer in je borstzakje doen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:37:34 #171
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26424818
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:41:06 #172
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424872
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
Ik ben er zelf ook voorstander van hoor Metro groot voorstander zelfs.
Zelf ben ik ook part time verkoper geweest en in d kroeg ben je ook aan het verkopen alleen dan jezelf
pi_26424878
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Ik ga meestal met die vriendin uit die met zijn vriend heeft. En die vriend gaat altijd met die jongen weer. Dus dan sta ik zo heel aleen buiten.

En ik heb nooit pennen in m'n borstzakje
pi_26424884
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?

Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:43:01 #175
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424899
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?

Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Negeren, doorlopen en zeggen dat ze kan neervallen?
pi_26424904
quote:

Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
pi_26424926
quote:

Met de nadruk op 'hier'?
pi_26424943
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek? Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, jezelf uit de markt prijzen ...
pi_26424961
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek?
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
pi_26424976
quote:

Maar jullie zijn allemaal nerds toch

Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:46:55 #181
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424982
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
Damn waarom heb ik dat soort vrouwen nou nooit :S
pi_26424993
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
Nerds? Ik niet in elk geval.

Het is een idee , maar ik ben eigenlijk voor haar echt hard to get. IK vind het gewoon irritant worden hoe ze achter mn reet aanloopt terwijl ze het tegenovergestelde beweert. Als ze nou gewoon had gezegd dat ze me leuk vond, had ik dr even goed wel gebitched.
pi_26425006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pheno, je weet wat ik gestudeerd heb - de eerste 2 jaar van het programma stonden vol met presentatiedingetjes en communicatietechnieken - en je weet wat voor geweldig effect gehad heeft op `de alledaagse omgang met anderen´.

Sterker nog, als het wél effect had gehad dan... Nou ja, je weet wel wat ik bedoel.

pi_26425010
Ik ben nou niet echt een nerd, dank je wel MaRySe
pi_26425038
ICT + single
.. you do the math
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:50:04 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425041
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:

[..]

en bedankt he
pi_26425048
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
ICT + single
.. you do the math
Ik doe niet eens ICT
pi_26425071
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
ICT + single
.. you do the math
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?

Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:51:58 #189
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425074
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.

Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwen maar wel voor een hoop het ik het idee)

Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
pi_26425086
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?

Als je hier post dan ben je toch wel een beetje wanhopig aan het worden.

Bedoel je dat
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:52:58 #191
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425098
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.

Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.

I agree geheel
pi_26425108
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:

Absoluut mee eens.
Heeft allemaal te maken met ego enzo.
helpdesk chello zeker
pi_26425223
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben

Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:59:53 #194
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425254
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben

Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
Hhm ik zie ze niet als bedreiging hoor, hooguit als het van die betonvlechterstypes zijn.
Als ze gezellig zijn en je kan er goed mee praten vind ik het wel okay.
pi_26425292
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben

Hahaha..
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:02:25 #196
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26425300
quote:
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je

Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil
pi_26425312
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben

Hahaha..
Een vrouwelijke tweaker dan
pi_26425323
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je

Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil
Niet wiskunde maar iets wiskundigs

Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.

Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:04:14 #199
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26425341
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Niet wiskunde maar iets wiskundigs

Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.

Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
pi_26425353
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En zo is het MaRySe berg je maar
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:04:59 #201
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425357
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hhhm dan mis ik er 1 haha.. ik kijk meestal eerst of het er leuk uitziet haha
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:05:31 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26425373
Als jullie nerds nu ook een zesde zintuig zouden hebben voor het minimaliseren van slowchat...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26425391
* Tranceptor komt langsrijden met zijn knappe paard en pakt Maryse op en redt haar van de afschuwelijke slechte koning ICT
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:08:39 #204
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26425446
Ik ben ook geen nerd, mijn ex was overigens een soort van nerd (Tweaker ) en hij had wel een vriendin (ik dus) dus die stelling gaat niet volledig op.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:11:28 #205
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425512
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook geen nerd, mijn ex was overigens een soort van nerd (Tweaker ) en hij had wel een vriendin (ik dus) dus die stelling gaat niet volledig op.
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerds
Dan ben ik bij deze eeen ubernerd (heb zelfs HK toegang )
pi_26425515
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor komt langsrijden met zijn knappe paard en pakt Maryse op en redt haar van de afschuwelijke slechte koning ICT
ben jij niet veel te oud?
pi_26425535

Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:12:51 #208
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425543
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:12:58 #209
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26425548
quote:

[..]

Soort van nerd zei ik
Naja, ik heb er niks op tegen hoor, heb je tenminste iemand die je pc kan maken als hij voor de 3e keer in 2 weken crasht
Ziggy played guitar
pi_26425564
quote:

[..]

ik ben afgewezen voor hk toegang, ik heb er hier zelfs een klaagbaak topic over geopend
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:14:04 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26425568
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Wat zijn tweakers
Iemand die op Tweakers.net zit, een soort nerd-bolwerk.
HK is geloof ik Huiskamer maar dat weet ik ook niet precies..
Ziggy played guitar
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:14:21 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425574
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Wat zijn tweakers
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangen
en op het forum van Tweakers.net: http://gathering.tweakers.net

en HK is huiskamer en vergelijkbaar met het keldertje op fok, je komt er niet zomaar in.
Moet je eerst een flink aantal nuttige post voor hebben staan en de toegang zelf aanvragen.
schjint echt een soort überstatus te geven daar
pi_26425600
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Beach het volgende:

[..]

ben jij niet veel te oud?
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:

Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Daar heb ik geen last van, een leuke vrouw is een leuke vrouw.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:16:33 #214
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425615
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangen
en op het forum van Tweakers.net: http://gathering.tweakers.net

en HK is huiskamer en vergelijkbaar met het keldertje op fok, je komt er niet zomaar in.
Moet je eerst een flink aantal nuttige post voor hebben staan en de toegang zelf aanvragen.
schjint echt een soort überstatus te geven daar
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.
Vind pc's wel leuk maar het management een aansturen van teams/ processen en procedures vind ik dan leuker.
Ben ik nu nog wel ICT'er???
pi_26425617
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.
pi_26425637
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef Beach het volgende:

[..]

24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.

ja ik word wat oud ja
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:18:05 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425651
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.
Vind pc's wel leuk maar het management een aansturen van teams/ processen en procedures vind ik dan leuker.
Ben ik nu nog wel ICT'er???
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icter
(grapje natuurlijk )
pi_26425664
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.
Het was niet helemaal serieus bedoeld
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:19:19 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26425680
Kappen met slowchatten!
Inderdaad, er zijn een aantal postings verdwenen.
Ik waarschuw niet voor de kat z'n viool!
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:19:49 #220
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425692
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als je tweakers niet kent ben je een nep-icter
(grapje natuurlijk )
ow ja via fok.nl kom ik er soms wel op vanaf de FP...
maar goed ben dus een nep-ict'er die single is, hhm extra probleem zekerhaha
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:21:48 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425730
Okee, weer ontopic:

Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft
pi_26425742
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:

Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft
Voor de kick van het afpakken?

pi_26425761
quote:
Okee, weer ontopic:

Voor mannen geldt dat meestal minder dacht ik.
Maar goed, iemand willen die al bezet is is sowieso erg onverstandig, doe je jezelf alleen maar pijn mee.
pi_26425785
quote:
Okee, weer ontopic:

Hmmm.. Alles kan stuk
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:25:09 #225
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26425798
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:

Misschien dat je van een bezet persoon eerder denkt dat die wel iets goed zal doen als hij/zij al iemand heeft.
50.000 O+
pi_26425802
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hmmm.. Alles kan stuk
Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:26:22 #227
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425818
quote:
Okee, weer ontopic:

Vriend van mij roept altijd: Alles kan uitgaan zelfs een relatie....
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:26:51 #228
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26425824
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.
Ik voel mij geenszins aangesproken.
You don't mess with another woman's man. That's against the rules
(Omgekeerd ook )
50.000 O+
pi_26425836
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

(Omgekeerd ook )
Ja vind ik ook hoor, dat DOE je niet

[sub] gelukkig ontstaan de meeste relaties uit constant single mensen en mensen die hun relatie te lang rekken terwijl het niks meer is [/me]
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:27:53 #230
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425846
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

(Omgekeerd ook )
Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoor
pi_26425878
Maar ik ga er maar eens vandoor , kijken of er nog wat rondloopt in de stad
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:30:32 #232
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26425906
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoor
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:31:58 #233
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425934
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagen
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:34:58 #234
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26426004
Ik vind dat degene met de relatie zijn verantwoordelijk ten eerste moet nemen, maar ook als vrijgezel vind ik dat je daar niet in kan gaan stoken, dan moeten ze idd maar terugkomen als het uit is.

Ik ben er wel van overtuigd dat iets wat je niet kan hebben, meer aantrekkingskracht heeft.

En goedemorgen trouwens!
-
pi_26426017
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?
pi_26426030
Ik ga,
even een sociaal leven onderhouden
daaag
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:36:31 #237
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26426045
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagen
Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:36:38 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26426048
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hmmm.. Alles kan stuk
try me
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:37:13 #239
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426062
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga,
even een sociaal leven onderhouden
daaag
Doei doei we voegen je wel toe op msn haha
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:37:34 #240
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26426075
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?
Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:38:14 #241
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426090
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...
Dat ben ik met je eens, normaal doe ik niks bij meiden die een vriend hebben.
Maar in dit geval ging het zo natuurlijk en zo gemakkelijk dat we ons er alle 2 goed bij voelde
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:39:24 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26426119
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?
reliant robin

pi_26426152
Ik ga ook een sociaal leven hebben, of althans me klaarmaken om naar 't werk te gaan.

Later!
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:41:22 #244
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26426163
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

reliant robin

[afbeelding]

Die heeft er al drie en dan zou het derde wiel uit het spreekwoord juist noodzakelijk zijn

Maar we gaan zo wel erg offtopic
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:41:51 #245
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426180
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook een sociaal leven hebben, of althans me klaarmaken om naar 't werk te gaan.

Later!
Damn ik zat om 7 uur al op kantoor maar goed ben ook een lang weekeinde vrij zo
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:49:25 #246
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26426363

Dit is volgens mij zeker waar, en mijn theorie is dat mannen zich wat minder ongedwongen gedragen wanneer ze een vriendin hebben. M.a.w. ze hoeven niet meer zo nodig te scoren, en als de man niet meer zo 'needy' overkomt, dan wordt hij vanzelf aantrekkelijker. Ook kan een relatie zelfvertrouwen opleveren, die vrouwen dan weer aantrekkelijk vinden.
(ik heb het zelfde ervaren met vrouwen die een vriend kregen, ze voelde zich minder snel 'versiert' omdat ze een vriend had, en daardoor dacht ze dat er toch niets kon gebeuren, waardoor ze zich ontspande, en makkelijker in de omgang werd.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26426388
Damn, snap niks van dit topic meer, hebben we nog iets van stellingen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26426430
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:
Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:53:33 #249
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426448
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.
Maar daar benje binnen een minuut of 10 wel achter hoor
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:54:23 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26426463
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:

Dit is volgens mij zeker waar, en mijn theorie is dat mannen zich wat minder ongedwongen gedragen wanneer ze een vriendin hebben. M.a.w. ze hoeven niet meer zo nodig te scoren, en als de man niet meer zo 'needy' overkomt, dan wordt hij vanzelf aantrekkelijker. Ook kan een relatie zelfvertrouwen opleveren, die vrouwen dan weer aantrekkelijk vinden.
(ik heb het zelfde ervaren met vrouwen die een vriend kregen, ze voelde zich minder snel 'versiert' omdat ze een vriend had, en daardoor dacht ze dat er toch niets kon gebeuren, waardoor ze zich ontspande, en makkelijker in de omgang werd.
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:55:53 #251
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426486
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?
IK ben single en wil absoluut niet scoren in de kroeg (nu weet ik ook dat het mij nooit zal lukken).
Maar ik wil gewoon gezellig kunnen praten en zien wat je er aan over houdt, als je ze vaker tegenkomt kan het heel gezellig zijn in de kroeg.

Dus met dat argument ben ik het niet eens.
pi_26426491
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet zozeer makkelijk, een man komt meer ongedwongen over , maar goed het tegenovergestelde kun je ook gebruiken als je single bent en van gezeik afwilt.
pi_26426615
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?
IK ben single en wil absoluut niet scoren in de kroeg (nu weet ik ook dat het mij nooit zal lukken).
Maar ik wil gewoon gezellig kunnen praten en zien wat je er aan over houdt, als je ze vaker tegenkomt kan het heel gezellig zijn in de kroeg.

Dus met dat argument ben ik het niet eens.
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.

Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:05:24 #254
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426702
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.

Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
Het komt soms over alsof jullie per se willen scoren in de kroeg, als ik de postings zo lees.
Ik heb regelmatig gehad dat het goed klikt met meiden en nog altijd goed klikt zonder te zoenen oid.

Zelf zou ik echt niet bij de 1e keer in de kroeg of de 2e keer in de kroeg met een meisje gaan zoenen. Hoef niet zo nodig een 'naambordje' op mijn voorhoofd hebben dat schrikt vrouwen alleen maar af.
Weet niet of zij wel snel willen zoenen hoor die meiden dan. Maar elkaar regelmatig zien vind ik ook gezellig.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:05:26 #255
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26426704
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
-
pi_26426716
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:

[..]

Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van.

Ik zou geen vriendjes willen worden met een meisje die ik leuk vind, dat werkt letterlijk frustratie in de hand.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:07:43 #257
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26426752
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van
Tuurlijk gebeurd het wel eens, ik heb er ook een handje van verliefd te worden op goede vrienden, het voelt zo vertrouwd enzo.... Maar ik denk zeker dat het niet een goed iets is. Bij mij heeft het nooit gewerkt in ieder geval
-
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:09:35 #258
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26426805
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou geen vriendjes willen worden met een meisje die ik leuk vind, dat werkt letterlijk frustratie in de hand.
Ik pas na een hele lange tijd, als ik er gewend aan ben. Zit nu weer in zo'n periode van vrienden worden met iemand die ik heel erg leuk vind. Moeilijk.
For great justice!
pi_26426819
Ach uiteindelijk is het wel een teken dat iemand bij je op het totaalplaatje valt, maar ja als je een vriendschap hebt. Ik heb wel een beetje dat vriendschappen met vrouwen toch gebaseerd zijn op geen verdere behoeftes al heb ik ook zeer leuke dames met vriend als vriendinnen. Hmm...

Ik snap dat nooit zo dat vriendschappluspakket, klinkt mij in de oren als genoegen nemen met. Daar ben ik vies van! Ik ben zelf ook best hit or miss, als er niet echt iets zit wat me meteen al boeit dan komt het er ook niet meer. Nu is daar natuurlijk ook onderscheid in, sommige vrouwen zijn gewoon leuk om seks mee te hebben en anderen hebben iets heel eigens en bijzonder waardoor je in de verleiding zou kunnen komen een relatie te beginnen. Gelukkig zijn laatstgenoemde vrouwen in de minderheid
pi_26426846
quote:

[..]

dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!! " en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26426889
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!! " en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
Het zonnetje breekt door en iedereen is weer sexueel georienteerd in zijn posts.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:15:12 #262
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26426949
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat vind ik ook.
Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.
Wil liever eerst een band opbouwen met iemand voordat ik er eventueel mee in bed duik maar gok dat ik wel weer de enige zal zijn.
pi_26427073
quote:

[..]

ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goed

maar ik ben blijkbaar in de minderheid
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26427091
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.
Wil liever eerst een band opbouwen met iemand voordat ik er eventueel mee in bed duik maar gok dat ik wel weer de enige zal zijn.
Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:

Als je seks hebt met een relatief onbekende dan zijn er minder remmingen. Bij een lange vaste relatie weet je vaak alles al, dus durf je minder in bed te ondernemen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:23:17 #265
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26427131
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik vind het ook makkelijker, maar bij mij werkt het nou eenmaal niet zo...

Dan moet ik altijd aan dat liedje van Veldhuis en Kemper denken... wel het maatje maar nooit de geile man ... uhm vrouw in dit geval
-
pi_26427142
Ik heb geen stelling, maar wil weleens weten hoe jullie omgaan met mensen van het andere geslacht die wel wat meer zouden willen (en jij niet). Mijn ervaring is dat het steeds zo loopt: je kletst een paar keer leuk in de kantine, of je kent hem via via en komt hem dus altijd tegen in gezelschap van je vrienden....en dat is altijd leuk en gezellig. En dan komt er op een gegeven moment de "ga jij ook psv kijken? je kunt wel bij mij komen kijken" of "hee, wil jij ook naar die en die film, wat toevallig, ik ook, zullen we samen gaan?" en tot nu toe zei ik in al mijn naiviteit dan ja, want tja, ik kan me altijd zo goed voorstellen dat iemand gewoon zin heeft om iets leuks te gaan doen zonder bijbedoelingen. Als dan na drie keer film de man in kwestie toch meldt dat ie meer wil, en ik meld dat ik dat niet wil, loopt het daarna altijd erg ongemakkelijk en is het gezellige contact direct weg.

Als dat zo een paar keer is gebeurd ga je denken dat je een volgende keer bij een man die voorstelt om wat leuks te gaan doen maar meteen nee moet zeggen, want als je ja zegt krijg je op den duur toestanden...maar ik wil helemaal niet bij elke man die ik gewoon aardig vind meteen nee zeggen op een voorstel om wat leuks te gaan doen, want ik heb helemaal geen zin om elke aardige persoon meteen te beschouwen als iemand die je op afstand moet houden omdat hij per definitie meer gaat willen. Maar anderzijds heb ik ook geen zin meer in dat gekut dat ik na drie of vier avonden leuke dingen doen ineens weer zo'n liefdesverklaring krijg.

Ik vraag dit -natuurlijk- omdat ik op het moment ook weer zo'n contact heb. Ik weet gewoon niet of je zoiets bij het geringste vermoeden van 'meer willen' meteen moet afkappen -dat vind ik zo arrogant overkomen- , of gewoon wel gezellig wat mee moet gaan drinken en zolang hij niets van bijbedoelingen kenbaar heeft gemaakt ervan uitgaan dat hij ook gewoon alleen gezelligheid wil en niet na een paar keer ineens met andere voorstellen zal komen." Ik denk achteraf nl altijd steeds "ik had dit kunnen zien aankomen", maar nee, natuurlijk had je het niet kunnen zien aankomen, het kan toch ook echt zijn dat iemand het leuk vindt om gezellig samen voetbal te kijken en verder niets?

Wat zou het toch heerlijk zijn als altijd alleen die mensen kenbaar maken dat ze meer willen van wie jij ook wilt dat ze meer willen
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:24:42 #267
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26427175
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:

Als je seks hebt met een relatief onbekende dan zijn er minder remmingen. Bij een lange vaste relatie weet je vaak alles al, dus durf je minder in bed te ondernemen.
Jah dat vermoeden had ik al, daarom zeg ik ook, ik zou met een relatief onbekende mij meer geremd voelen. Je weet niet wat ze wel of niet wil en zo.
Maar goed wat is een lange vaste relatie, vaak kwam ik nog niet verder dan 5 maanden dus dan ken je elkaar ook nog niet zo haha..

Maar k denk dat ik wel de enige zal zijn haha
pi_26427190
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.
pi_26427191
Leuke zon vriendschap grote kans dat je 'haar broer' bent

en nu smeer ik hem echt
pi_26427197
als ik de jongen in kwestie leuk genoeg vindt om er een avond mee door te brengen, dan zou ik het zeker altijd doen ja

je moet idd niet altijd het 'ergste' verwachten.
pi_26427221
Ik denk dat je gewoon duidelijk moet maken dat je het puur vriendschappelijk ziet thaleia vanaf de eerste/tweede date. Zo iemadn weet namelijk met jou ook niet waar ie aan toe is.
pi_26427234
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...

het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.

en wat heeft angst er mee te maken ?
pi_26427262
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat je gewoon duidelijk moet maken dat je het puur vriendschappelijk ziet thaleia vanaf de eerste/tweede date. Zo iemadn weet namelijk met jou ook niet waar ie aan toe is.
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
pi_26427285
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:

[..]

Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
Het is zowel een vriendschappelijk als ander voorstel, met iemand gezellig wat doen kan meerdere bedoelingen hebben natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe het gebracht word, het brengt wel meteen duidelijkheid.
pi_26427305
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
pi_26427314
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
dus ga dan gewoon
pi_26427338
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...

het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.

en wat heeft angst er mee te maken ?
Dat snap je over een paar jaar wel.
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
pi_26427350
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Voetbal--> nalul--> sex?

Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:37:59 #279
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427507
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
geen Coca Cola Light... ?
---
pi_26427535
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
Ja Daarom zei ik ook: wat zou het allemaal oneindig veel makkelijker zijn als altijd alleen degenen van wie je WILT dat ze meer willen, meer willen
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:39:57 #281
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427557
quote:
vind je het heel raar als je over Vectors gaat lullen hier enzo je liet bijna mijn ingebouwde programmeeralarm afgaan
---
pi_26427583
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

geen Coca Cola Light... ?
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.

Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.

Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:43:05 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26427650
voetballen

en pieterCK, met scoren bedoel ik niet met elkaar het bed in duiken maar een vrouw versieren
beetje ongelukkig uitgedrukt van mij misschien.
Ik wordt trouwens niet snel verliefd op iemand die ik al heel lang ken. Wel een keer geprobeerd overigens maar werd niks, we gingen net zo verder als daarvoor
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:44:08 #284
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26427673
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Sabrientje kom maar op msn anders haha
pi_26427682
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat snap je over een paar jaar wel.
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt , ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen . Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:46:08 #286
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427726
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
---
pi_26427744
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
Ja dat vermoeden had ik al, maar ja dan moeten ze tenminste met blote bast gaan wassen.
pi_26427773
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt , ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen . Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
Ik heb niets tegen je relatie, ik zou persoonlijk me alleen toch best klote voelen als ik je vriend was en je zou zulke dingen zeggen omdat ze dingen impliceren waar IK persoonlijk nix mee kan. Ik voel niets meer voor vriendinnen en dat werkt bij mij gewoon absoluut niet zo en ik ken vele personen die denken dat een vriendschapplusrelatie alles is. Dat valt gewoon tegen, zal mijn altruisme wel zijn.

Neej even zonder dollen, ik wens je al het geluk, maar als ik je soms hoor vraag ik me af of je dat hebt zo. Maar goed, je wil toch niets horen wat niet in je straatje ligt. Aantrekkingskracht en liefde werkt in mijn perceptie niet zo, het klinkt meer als afspiegeling van iemand die bang is zichzelf te laten zien en dat alleen bij vrienden durft en daar dan op valt. Maar goed zo denk ik erover en ik vind het ook prima dat jij je mening daarover hebt hoor.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:49:37 #289
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26427812
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten,
Weet je ook eens hoe dat is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26427814
Misschien eens een nieuwe vraag ?

hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:50:32 #291
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26427846
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:

Kerstmis kom ik helaas niet onderuit, maar dagen als pasen en verjaardagen sla ik zoveel mogelijk over.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:50:45 #292
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26427856
quote:

Afgelopen jaar zat ik met alle feestdagen in de kroeg en overdag beetje niksen en bij ouders/ vrienden zijn.
pi_26427860
quote:

Hmm rond oud & nieuw was het net uit met mn ex, dus dat was vervelend. Pasen doorbrengen ging eigenlijk prima

Hmmm nog meer feestdagen? Sja Valentijnsdag was ook ff kut.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:08 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26427865
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.

Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus .
pi_26427869
quote:

Vind die feestdagen maar niks. Al die gezellige stelletjes aan de dinertafel. Ben altijd blij als die dagen om zijn.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:27 #296
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427873
quote:

Ow je bedoelt het eenzame gevoel ofzo? dat je niemand hebt om tegenaan te liggen in de donkere maar romantische dagen? Daar heb ik zelf niet zo'n last van. Kerst en Oud & Nieuw zijn gewoon familiefeestdagen imo en verder niks. gewoon gezellig samenzijn met de familie da's genoeg.
---
pi_26427880
Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor

zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...

dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:52:43 #298
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26427915
quote:

De meest simpele oplossing is om er helemaal niets aan te doen (werkt prima ).
pi_26427925
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.

Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus .
Dank je, ik weet ook wel wat dat dat zo is. In het geval van dit soort vriendschapplusrelaties heb ik TE vaak het op een bepaalde manier bij bepaalde soort personen zo zien lopen. Ik ga niet zeggen dat mijn waarheid iedereens waarheid is, maar er zit zeker wat in wat ik zeg daar twijfel ik niet aan. Bovendien vind ik als je ergens niet achter staat, je mening niet geven...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:53:39 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26427938
feestdagen zijn altijd een beetje raar als je in je eentje bent, gelukkig heb fijne ouders en een gezellige familie waar ik op terug kan vallen tijdens feestdagen
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:54:17 #301
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427956
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
feestdagen zijn altijd een beetje raar als je in je eentje bent, gelukkig heb fijne ouders en een gezellige familie waar ik op terug kan vallen tijdens feestdagen
dat bedoel ik, dat is ook wat waard, en daar zijn de feestdagen voor mij ook vooral voor.
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')