Heeerlijk!!! Lekker kijken en bekeken worden en geen schuldgevoel ten opzichte van degene die naast je loopt als je na word gekeken. En ook geen verwijtende blik van diegene naast je en ook geen cursus doodkijken van concurrentie voor gevorderderden naast je.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
frustrerend gevoel misschien?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2e stelling!
Ik zie niet in waarom het "erger" zou zijn om in de zomer single te zijn. Je hebt zelfs het voordeel dat je rustig naar al die schaarsgeklede vrouwen kan kijken zonder dat je vriendin over de rooie gaat.
Maakt niet echt uit denk ik. Wat je wel vaak ziet.... 's zomers een relatie beginnen en die aan het begin van het volgende voorjaar weer verbreken, enz. Kom je in ieder geval de winter goed door is waarschijnlijk de achterliggende gedachte. (aan mij is het niet besteed).quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
24quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
Daar begin ik niet meer aanquote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
Daar heb je toch een fotobouque voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
Nou voor mij is het een absolute must
Het moet echt geen watje zijn die over zich heen laat lopen... ik kan soms best een sterke mening hebben, of dominant zijn... nou, de man in kwestie mag in dat geval genoeg tegenwicht bieden, cq mij overtreffen
Pfff.. Vind je het gek dat je single bentquote:Op donderdag 21 april 2005 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar heb je toch een fotobouque voor.
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
En wat nou als hij over je heenloopt?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnen
Ja, dat kan, maar dit was extreem.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebben. Maar ja het moet niet in extremen lopen, ze moet ook willen inzien dat ik toch echt vaker gelijk heb.![]()
Jij hebt het over soms, MSXUser had het over altijdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnen
Ik ben vast gek, maar dat kan echt goede seks opleveren. Gewoon lekker boos zijn, maar elkaar dan wel helemaal volschelden en dan zo opeens dr op dr bek pakken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dit was extreem.
Voorbeeld: Zijn we op vakantie in Italië, worden we uitgenodigd door m'n familie om 's avonds te komen eten (weigeren is een belediging)... wil mevrouw niet, want... blablabla (gigantische ruzie). Uiteindelijk ben ik maar alleen gegaan. Daarna heeft ze 2 dagen geen woord met me gewisseld
Zoals jij bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En wat nou als hij over je heenloopt?
Hallo!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...
* stiekeme tvp *
Is dat een strikvraag?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pfff.. Vind je het gek dat je single bent
Schatje vind je het wel lekker wat ik doe? Nix ervan je hebt het maar lekker te vindenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals jij bedoel je?
Ik zou dat zowiezo niet snel laten gebeuren... en ik ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk, tenzij het zo'n "abusive" type is.
Maar de meeste mannen zijn veel te voorzichtig, en daar baal ik van. "Nee, wat wil JIJ?" "Doet het geen pijn?" "Zeg het maar als ik iets fout doe". Ammehoela. Alsof de man geen mening heeft. Alsof de vrouw altijd moet bepalen wat er gebeurt...
Welkom.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...
* stiekeme tvp *
Dat viel uiteindelijk nog wel mee. Goed, uiteindelijk wel weer sexen, maar een tijd later was het weer hommeles. Vraag me nog steeds af hoe ik het die 2.5 jaar heb kunnen volhouden.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben vast gek, maar dat kan echt goede seks opleveren. Gewoon lekker boos zijn, maar elkaar dan wel helemaal volschelden en dan zo opeens dr op dr bek pakken.![]()
En dan neuk je die frustratie er allemaal uit en is alles weer koek en ei.![]()
Precies, en ik ben niet van porcelein, en wens ook niet zo behandeld te worden.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef Tranceptor het volgende:
Schatje vind je het wel lekker wat ik doe? Nix ervan je hebt het maar lekker te vinden(dit argument gaat zoals je begrijpt maar tot op zekere hoogte op) Sommige mannen zien toch vrouwen nog steeds ergens als het lieve, schattige, porceleinen meisje...
Naja, iemand die je misbruikt he. Je kunt er ook te ver in gaan.quote:Wat is een 'abusive' type dan ?
Een holbewoner met knuppel en berevel die je aan je haren naar z'n grot sleept is weer het andere uiterste denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
BTW ik ben echt niet zo assertief, maar de meeste mannen willen koste wat het kost een "gentleman" zijn ofzo... geef mij maar iemand met een eigen mening.
Had je niet gewoon een seksrelatie kunnen hebben met dr, nix zeggen, elkaar hekelen...en dan ruzien en sexen.... ? Ik zie dat nog wel als een levensvatbaar idee, grenzeloos geil en geen gezeik of binding.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat viel uiteindelijk nog wel mee. Goed, uiteindelijk wel weer sexen, maar een tijd later was het weer hommeles. Vraag me nog steeds af hoe ik het die 2.5 jaar heb kunnen volhouden.
Als zelfs haar familie al tegen mij zegt 'Je moet daar weg, want je bent te goed voor d'r'... dat zegt ook wel wat denk ik.
Ja, dat bedoel ik met een "abusive" type... alhoewel ik dat altijd nog veel liever heb dan zo'n watje als mijn ex die alles maar prima vond.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een holbewoner met knuppel en berevel die je aan je haren naar z'n grot sleept is weer het andere uiterste denk ik?
Weetje wat het is. In plaats van in dit topic rond te hangen zouden jullie ook een sociaal leven op kunnen bouwenquote:
Gooi me even op MSN, zal ik jou ook meteen een sociaal leven geven en je lijst verdubbelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Weetje wat het is. In plaats van in dit topic rond te hangen zouden jullie ook een sociaal leven op kunnen bouwen
Nee, daar had ik echt geen zin meer in. Ik had 2 keuzes:quote:Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef Tranceptor het volgende:
Had je niet gewoon een seksrelatie kunnen hebben met dr, nix zeggen, elkaar hekelen...en dan ruzien en sexen.... ? Ik zie dat nog wel als een levensvatbaar idee, grenzeloos geil en geen gezeik of binding.
Good for youquote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee, daar had ik echt geen zin meer in. Ik had 2 keuzes:
- daar blijven en m'n hele leven en ontwikkeling tegenhouden
- tijdelijk weer bij m'n ouders intrekken, geld sparen (want ik had geen cent meer te makken, sterker nog ik stond dik rood) en dan ergens alleen gaan wonen.
Ik koos voor optie 2 en daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad (zal het niet krijgen ook).
Na het beëidingen van de relatie hebben we elkaar nooit meer gezien of gesproken.
Whehehequote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gooi me even op MSN, zal ik jou ook meteen een sociaal leven geven en je lijst verdubbelen.
liggen en bek houwe krengquote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals jij bedoel je?
Ik zou dat zowiezo niet snel laten gebeuren... en ik ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk, tenzij het zo'n "abusive" type is.
Maar de meeste mannen zijn veel te voorzichtig, en daar baal ik van. "Nee, wat wil JIJ?" "Doet het geen pijn?" "Zeg het maar als ik iets fout doe". Ammehoela. Alsof de man geen mening heeft. Alsof de vrouw altijd moet bepalen wat er gebeurt...
BTW ik ben echt niet zo assertief, maar de meeste mannen willen koste wat het kost een "gentleman" zijn ofzo... geef mij maar iemand met een eigen mening.
Beetje er tussenin is natuurlijk het beste, maarja... als je ze zoekt, zijn ze weer nergens te vinden.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:19 schreef Christine het volgende:
Ja, dat bedoel ik met een "abusive" type... alhoewel ik dat altijd nog veel liever heb dan zo'n watje als mijn ex die alles maar prima vond.
Als ik de OP mag geloven val ik dus onder de catogoriequote:
Ik zei al, je kunt ook te ver gaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
liggen en bek houwe kreng
zo'n type?
Ik ben ze (op één keer na) nog nooit tegen gekomen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beetje er tussenin is natuurlijk het beste, maarja... als je ze zoekt, zijn ze weer nergens te vinden.
Je kunt ook mensen treffen die beide kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zei al, je kunt ook te ver gaan.
Maar een keertje een nachtje met een "liggen en bek houwe kreng"-type zou ik ook niet erg vinden
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel. Ik ben soms ook blij dat ik nog single ben, alleen worden die momenten wel minder.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als ik de OP mag geloven val ik dus onder de catogorie
Single maar teveel dingen in het verleden gebeurd waardoor ik mij niet in het hoofd haal om op iemand af te stappen. Mis het zeer zeker wel.. op sommige momenten tenminste![]()
Al ben ik soms ook wel blij dat ik gewoon single ben als ik de relatieproblemen van anderen soms hoor![]()
Nouja, dat is dus wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
In bed ben ik dominant, ik ben de vent en ik bepaal in grote lijnen wat er gebeurd. Het is mijn bed, mijn terrritorium en mijn lul die een meisje tot gekte drijft. Het lijkt wel een egotrip....
* Tranceptor : ' Ook deze opmerking is niet door het strikte net van Nozem gekomen'quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, dat is dus wat ik bedoel.
Verlegen ben ik zo ie zo. Tenminste met het uitgaan e.d. welquote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel. Ik ben soms ook blij dat ik nog single ben, alleen worden die momenten wel minder.
Maar verlegen om op iemand af te stappen?
Dat heb ik ook. Is toch wel handig als je niet verlegen bent als het om aanspreken gaat.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verlegen ben ik zo ie zo. Tenminste met het uitgaan e.d. wel
Maar bijvoorbeeld op de werkvloer of als ik een avondje met bekenden/vrienden/familie zit heb ik nergens last van.![]()
Ach verlegen, ik was vroeger verschrikkelijk verlegen. Het is een kwestie van jezelf telkens over die drempel zetten tot je niet meer beter weet en het niet meer eng vind. Wat is nu eigenlijk het ergste wat er kan gebeuren bij iemand aanspreken? Een andere tip is de drempel niet laten groeien, zien en op afstappen, niet zien, nadenken, twijfelen, toch maar niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Is toch wel handig als je niet verlegen bent als het om aanspreken gaat.
Bij bekenden, valt het wel mee. Ik stap ook echt niet zomaar op een onbekende af. Weet van mezelf dat ik toch geen vlotte babbel heb en eventuele gespreksstof... mjah... weinig zaken waar ik daadwerkelijk iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Verlegen ben ik sowieso. Tenminste met het uitgaan e.d. wel
Maar bijvoorbeeld op de werkvloer of als ik een avondje met bekenden/vrienden/familie zit heb ik nergens last van.![]()
Nee ehh.. Ik heb ook wel vrienden & zo. En in 't weekeinde naar de kroeg het andere geslacht bekoekeloeren :\quote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor : ' Ook deze opmerking is niet door het strikte net van Nozem gekomen'
Maar euhm Maryse, hoe is het met jou sociaal leven? Alles een beetje virtueel?
Eerst slaande ruzie ??quote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef petitlapin het volgende:
(ik heb jaren nodig gehad voor ik in vuur en vlam stond voor mijn huidige partner, maar soit ...)
Als het destijds anders was gelopen, dan was ik nu getrouwd met twee of drie kinderen geweest. Maar goed, het liep anders maar de wens is er toch altijd wel gebleven. Ik geef mezelf nog een jaar of vijf wat voordat ik het dan maar laar zitten. Ik heb niet zo'n zin om straks m'n kinderen van school te halen met de vraag van hun klasgenootjes of ik zijn of haar opa ben . . .quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Hangt er vanaf. Ik zou wel kunnen schipperen in sommige dingen, maar het echt gaan opgeven omdat zij er een gruwelijke hekel aan heeft of krijgt, dat nooit. Ik verwacht ook niet dat zij zomaar dingen gaat opgeven wat zij leuk vind omdat ik er een hekel aan heb, nee dat hoeft van mij niet . . .quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Toch wel mee eens, omdat ik het zelf vaak doe. Tja, alleen thuiskomen doe ik toch wel. Of het nou half vier s'middags is of half tien s'avonds . . .quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Tja, dat wordt ons min of meer ingegoten. Wat dat betreft is de huidige generatie veel te politiek correct opgevoed.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zal daar nooit zien staan: "Grijp haar, neem haar woest op d'r bek, ruk de kleren van d'r lijf en neuk tegen de muur omhoog helemaal gek.". Terwijl daar op zijn tijd niks op tegen is.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Daar heb ik er genoeg van binnen mijn vriendengroep
En daar sta ik soms ook wel raar van te kijken; bewondering heb ik er zo ie zo al voor..
Ik zou het gewoon weg niet kunnen hoe kansloos dat misschien ook klinkt
Vermoedelijk was dat een reactie op mijn postquote:Op donderdag 21 april 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Waar heb je het over?
Schiet niet op, gewoon erop af stappen?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe vandaag kwam ik een leuk voorbeeld tegen van een verlegen vleermuis
Ik liep opweg naar de lift en zie daar een mooi meisje staan met een veels te lange jurk. Ik glimlach vriendelijk .. zij glimlacht vriendelijk terug , krijgt een beetje een rood hoofd , en staart de hele weg in de lift in een hoekje naar de grond
vandaag ook een momentje van oogcontact die even bleef haken we scanden allebei een kant op en bleven even bij elkaar haken zeg maar ..tis weer lente
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Schiet niet op, gewoon erop af stappen?
Oow dacht dat je niks durfde te ondernemenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik hoef niks met een vleermuis .. en als in een overvolle bus even een oogcontactje blijft haken ben ik gevleid maar niet zo desperate dat ik er dan opaf zou moeten stappen
nee ik meldde gewoon even dat er meisjes/vrouwen rondlopen die mijn ego streelden vandaag .. en dat ik daar wel blij van werdquote:Op donderdag 21 april 2005 22:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Oow dacht dat je niks durfde te ondernemen
slim, zelfs donald scoort af en toe meisjes (zij het wat jong)quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Hallo ik ben bosbeetle ik ben 23 en ik doe donald duck na :
[afbeelding]
Okay maar dit gaat meer op slow chat lijken he hahaha, Kan iemand dit edittenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik meldde gewoon even dat er meisjes/vrouwen rondlopen die mijn ego streelden vandaag .. en dat ik daar wel blij van werd![]()
Hoezo zoals al eerder gezegd het singles leven is niet alleen kommer en kwel .. ik wou gewoon even een keer een vrolijke toon aanbrengen ipv mijn normale gezeurquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay maar dit gaat meer op slow chat lijken he hahaha, Kan iemand dit editten
Wat is een vleermuis? (behalve het vliegend geval dan)quote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
ik hoef niks met een vleermuis
pssst waar ben je nou?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay maar dit gaat meer op slow chat lijken he hahaha, Kan iemand dit editten
Als je er 'gothic' neer had gezet, was het direct duidelijk geweest voor iedereenquote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon niet naar zulke sites kijken dus, en al helemaal niet naar dat soort adviezen luisteren
Een vrouw is niet van porselein... en dan doet het een keer pijn, so what? Dan voel je in elk geval de volgende dag dat je wat actie hebt meegemaakt. Ik heb er geen problemen mee
Ik slaap !quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef MaRySe het volgende:
Slaapt iedereen
Of meidjes aan het oppikken ?
Ik stel altijd voordat ik uitga een gedegen lijst op met alle dingen die ze wel en niet moet hebben... dan verfrommel ik de lijst en ga gewoon uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef MissMSX het volgende:
Is het nu een datingtopic geworden?
En om op deze stelling (welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?in de OP te reageren:
Ik denk daar eigenlijk nooit zo over na. Als ik iemand ontmoet kijk ik wel wat me bevalt en wat niet. Dan maak ik een afweging of ik het het waard vind of niet.
Die stelling is denk ik ook meer van toepassing als je elkaar al wat langer kent en het toch serieus wilt aanpakken. Bij een eerste (of 2e) afspraak is daar natuurlijk nog geen sprake vanquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef MissMSX het volgende:
Is het nu een datingtopic geworden?
En om op deze stelling (welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?in de OP te reageren:
Ik denk daar eigenlijk nooit zo over na. Als ik iemand ontmoet kijk ik wel wat me bevalt en wat niet. Dan maak ik een afweging of ik het het waard vind of niet.
Ja precies dat laatste is echt een kunst hoor, ik ken zat mensen idd waar je niet verder bijkomt dan over het weer praten, over voetbal praten kan ook nogwel eens werken, maar bij vrouwen weer wat minder.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bij bekenden, valt het wel mee. Ik stap ook echt niet zomaar op een onbekende af. Weet van mezelf dat ik toch geen vlotte babbel heb en eventuele gespreksstof... mjah... weinig zaken waar ik daadwerkelijk iets zinnigs over kan zeggen.
Ik ken ook mensen die echt iedereen aanspreken en het gesprek nog gaande weten te houden ook. Daar heb ik wel bewondering voor.
Ad 1)quote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef Metro2005 het volgende:
[Laatst genoemde stellingen / vragen:
welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?
In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
God zeg, ik heb weer genoeg small talk vertoont, neuken?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ehh.. Ik heb ook wel vrienden & zo. En in 't weekeinde naar de kroeg het andere geslacht bekoekeloeren :\
zozo dat zijn duidelijk gedefinieerde eigenschappen !quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
Ja iemand die het steeds maar niet kan maken bij de vrouw van zijn dromen EN met drie kleine neefjes in 1 huis woont... dat is geen zuivere koffiequote:Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
slim, zelfs donald scoort af en toe meisjes (zij het wat jong)
[afbeelding]
Zoals Archibald?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia het volgende:
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja iemand die het steeds maar niet kan maken bij de vrouw van zijn dromen EN met drie kleine neefjes in 1 huis woont... dat is geen zuivere koffie![]()
Ze was punt 4 vergeten: "Met een naam die de laatste 3 eeuwen ook nog door een ander gebruikt is"quote:
(Over zwanger worden e.d.):quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik zou die Katrien toch best eens anaal wat op willen rekken...![]()
dat zei ik niet..ik dacht het alleen
Jij hebt het vorige topic niet geheel gelezen volgens mij.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ze was punt 4 vergeten: "Met een naam die de laatste 3 eeuwen ook nog door een ander gebruikt is"
Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Een mens moet ook even etenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige topic niet geheel gelezen volgens mij.
Jantje?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
(Over zwanger worden e.d.):
En die Katrien is helemaal niet te vertrouwen. Want die heeft er drie.
Kwik, Kwek, en...
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Ik moest even eten
Waarom denk je dat ik dit topic op de voet volg?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
Stelling: als je single wilt blijven met je deze reeks op de voet volgen.
Hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
[..]je kon je bordje toch wel mee nemen naar de computer?
Deze reeks gaat zo freaking snel vergeleken met andere R&P topics dat je de hele dag achter de PC moet zitten om het bij te houden, tja dan blijft er weinig tijd voor de vrouwtjes overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
[..]je kon je bordje toch wel mee nemen naar de computer?
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja precies dat laatste is echt een kunst hoor, ik ken zat mensen idd waar je niet verder bijkomt dan over het weer praten, over voetbal praten kan ook nogwel eens werken, maar bij vrouwen weer wat minder.
Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
Mijn kans komt op de meetquote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)
Volgens mij geldt voor beide seksen dat dit een zo goed als onmogelijke combinatie is.quote:
Waalstrandje heet het toch gewoon?quote:rivierstrandje
Maar toch niks mis mee met single zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent weer thuis... nog steeds single?
* herkentquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Okayquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
Uhh ja hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okayen ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
Het kan best zijn dat meiden computers of autotechniek hun niet interesseerd maar goed als ze je leuk vinden dan willen ze er alsnog wel alles van horen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo![]()
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet)
ICT is gelukkig niet het enige wat me interesseert. Het moeilijkste is en blijft het eerste aanknopingspunt vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MaRySe het volgende:
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken) . Maar ik heb een nieuwe
Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn kans komt op de meetdus kijk maar uit
![]()
Tip moet jij op de goede jongens (althans wat in jou ogen goede jongens zijn) afstappen en zorgen dat JIJ met hun een leuke avond kan hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
God dan moet mijn aandacht toch een welkome afwisseling zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Gay?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
'Kopje koffie, glazenwasser?'quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Nou, ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt vanuit die afdeling naar iets totasal anders (iets met eten), maar dat heeft me tot nu toe niet echt meer succes opgeleverdquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Beach het volgende:
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers![]()
WTFquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Mijn koene bruine Beach-riddertje tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen![]()
Nee echtquote:
Hij doet in elk geval wel moeite voor jequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee echtNiet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.
Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin)
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die
Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.
En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam![]()
En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
De C als in Communication zie ik anders hoor, hier versta ik wel de interactie tussen de ICT'er en de eindgebruiker onder maar ook vergaderen/ presentaties geven (als er iets nieuws komt) maar ook de al oude telefoon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
Haha leuk verhaal. Blokken die hapquote:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?
Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic.
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha leuk verhaal. Blokken die hap![]()
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef MaRySe het volgende:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
Ik kan het ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.
(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter)
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
Wat ben jij gemeen zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Klopt. Ik maak er eigenlijk vooornamelijk alleen logo's mee. Uren soms dagen prutten voordat er eindelijk iets fatsoenlijks uitkomt. Ach voor m'n huidige opleiding is het soms wel leuk om een project wat meer uitstraling te geven. Maar verder ben ik erg blij dat ik dit niet 40 uur per week hoef te doen. Zo kom ik ook nog eens een keertje buitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan het ook niet hoorMaar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
Das wel heel erg evilquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten pratenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel effectief.
Ik heb niet beweerd dat je het niet nodig hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ah neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:![]()
Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:![]()
Pheno ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ja hequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah nee![]()
![]()
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"
[afbeelding]
GoT smilie
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
Dan zegt hij: NEE ik heb geen dorstquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
Dat is echt heel erg gemeenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
Ach als vrouw zou ik echt een bitch eersteklas zijn, ah ben het als vent eigenlijk ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg gemeen![]()
maar wel geoorloofd dan![]()
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
Misschien moet je hem dwingen het te bekennen en hem dan genadeloos de grond in boren door prompt over een andere jongen te beginnen die je leuk vind?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Je hebt van die mensen ja, maar ook al mensen die je wijs kunt maken dat er iets is wat er niet is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef Beach het volgende:
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.![]()
Zulke mensen bestaan ook.
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Ik ben er zelf ook voorstander van hoor Metro groot voorstander zelfs.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen![]()
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
Ik ga meestal met die vriendin uit die met zijn vriend heeft. En die vriend gaat altijd met die jongen weer. Dus dan sta ik zo heel aleen buiten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Negeren, doorlopen en zeggen dat ze kan neervallen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Met de nadruk op 'hier'?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek? Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, jezelf uit de markt prijzen ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek?
Maar jullie zijn allemaal nerds tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Damn waarom heb ik dat soort vrouwen nou nooit :Squote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
Nerds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal nerds toch
Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
Pheno, je weet wat ik gestudeerd heb - de eerste 2 jaar van het programma stonden vol met presentatiedingetjes en communicatietechnieken - en je weet wat voor geweldig effect gehad heeft op `de alledaagse omgang met anderen´.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
quote:
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?quote:
Als je hier post dan ben je toch wel een beetje wanhopig aan het worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
I agree geheelquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Absoluut mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Hhm ik zie ze niet als bedreiging hoor, hooguit als het van die betonvlechterstypes zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben
Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd benquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor jequote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Een vrouwelijke tweaker danquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben
Hahaha..
Niet wiskunde maar iets wiskundigsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je
Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil![]()
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet wiskunde maar iets wiskundigs
Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.
Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
En zo is hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
Hhhm dan mis ik er 1 haha.. ik kijk meestal eerst of het er leuk uitziet hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerdsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook geen nerd, mijn ex was overigens een soort van nerd (Tweaker) en hij had wel een vriendin (ik dus) dus die stelling gaat niet volledig op.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor komt langsrijden met zijn knappe paard en pakt Maryse op en redt haar van de afschuwelijke slechte koning ICT
Even for my information??quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerds![]()
Dan ben ik bij deze eeen ubernerd (heb zelfs HK toegang)
![]()
Soort van nerd zei ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
ik ben afgewezen voor hk toegang, ik heb er hier zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die op Tweakers.net zit, een soort nerd-bolwerk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...quote:
Daar heb ik geen last van, een leuke vrouw is een leuke vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangen
en op het forum van Tweakers.net: http://gathering.tweakers.net
en HK is huiskamer en vergelijkbaar met het keldertje op fok, je komt er niet zomaar in.
Moet je eerst een flink aantal nuttige post voor hebben staan en de toegang zelf aanvragen.
schjint echt een soort überstatus te geven daar
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef Beach het volgende:
[..]
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icterquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.
Vind pc's wel leuk maar het management een aansturen van teams/ processen en procedures vind ik dan leuker.
Ben ik nu nog wel ICT'er???
Het was niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icter
(grapje natuurlijk)
Voor de kick van het afpakken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Voor mannen geldt dat meestal minder dacht ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Hmmm.. Alles kan stukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Misschien dat je van een bezet persoon eerder denkt dat die wel iets goed zal doen als hij/zij al iemand heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.quote:
Vriend van mij roept altijd: Alles kan uitgaan zelfs een relatie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Ik voel mij geenszins aangesproken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.
Ja vind ik ook hoor, dat DOE je nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel mij geenszins aangesproken.
You don't mess with another woman's man. That's against the rules
(Omgekeerd ook)
Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel mij geenszins aangesproken.
You don't mess with another woman's man. That's against the rules
(Omgekeerd ook)
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoor
Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagen
try mequote:
Doei doeiquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga,
even een sociaal leven onderhouden
daaag
Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?
Dat ben ik met je eens, normaal doe ik niks bij meiden die een vriend hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...
reliant robinquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?
Die heeft er al drie en dan zou het derde wiel uit het spreekwoord juist noodzakelijk zijnquote:
Damn ik zat om 7 uur al op kantoor maar goed ben ook een lang weekeinde vrij zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook een sociaal leven hebben, of althans me klaarmaken om naar 't werk te gaan.
Later!
Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:
Maar daar benje binnen een minuut of 10 wel achter hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:
Dit is volgens mij zeker waar, en mijn theorie is dat mannen zich wat minder ongedwongen gedragen wanneer ze een vriendin hebben. M.a.w. ze hoeven niet meer zo nodig te scoren, en als de man niet meer zo 'needy' overkomt, dan wordt hij vanzelf aantrekkelijker. Ook kan een relatie zelfvertrouwen opleveren, die vrouwen dan weer aantrekkelijk vinden.
(ik heb het zelfde ervaren met vrouwen die een vriend kregen, ze voelde zich minder snel 'versiert' omdat ze een vriend had, en daardoor dacht ze dat er toch niets kon gebeuren, waardoor ze zich ontspande, en makkelijker in de omgang werd.
Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
Niet zozeer makkelijk, een man komt meer ongedwongen overquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?
IK ben single en wil absoluut niet scoren in de kroeg (nu weet ik ook dat het mij nooit zal lukken).
Maar ik wil gewoon gezellig kunnen praten en zien wat je er aan over houdt, als je ze vaker tegenkomt kan het heel gezellig zijn in de kroeg.
Dus met dat argument ben ik het niet eens.
Het komt soms over alsof jullie per se willen scoren in de kroeg, als ik de postings zo lees.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.
Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.
Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
Tuurlijk gebeurd het wel eens, ik heb er ook een handje van verliefd te worden op goede vrienden, het voelt zo vertrouwd enzo.... Maar ik denk zeker dat het niet een goed iets is. Bij mij heeft het nooit gewerkt in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van![]()
Ik pas na een hele lange tijd, als ik er gewend aan ben. Zit nu weer in zo'n periode van vrienden worden met iemand die ik heel erg leuk vind. Moeilijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou geen vriendjes willen worden met een meisje die ik leuk vind, dat werkt letterlijk frustratie in de hand.
dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
Het zonnetje breekt door en iedereen is weer sexueel georienteerd in zijn posts.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!!" en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!!" en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.
Wil liever eerst een band opbouwen met iemand voordat ik er eventueel mee in bed duik maar gok dat ik wel weer de enige zal zijn.
Ik vind het ook makkelijker, maar bij mij werkt het nou eenmaal niet zo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goed
maar ik ben blijkbaar in de minderheid
Jah dat vermoeden had ik al, daarom zeg ik ook, ik zou met een relatief onbekende mij meer geremd voelen. Je weet niet wat ze wel of niet wil en zo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:
Als je seks hebt met een relatief onbekende dan zijn er minder remmingen. Bij een lange vaste relatie weet je vaak alles al, dus durf je minder in bed te ondernemen.
Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goed
maar ik ben blijkbaar in de minderheid
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat je gewoon duidelijk moet maken dat je het puur vriendschappelijk ziet thaleia vanaf de eerste/tweede date. Zo iemadn weet namelijk met jou ook niet waar ie aan toe is.
Het is zowel een vriendschappelijk als ander voorstel, met iemand gezellig wat doen kan meerdere bedoelingen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
Dat ligt eraan hoe het gebracht word, het brengt wel meteen duidelijkheid.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
dus ga dan gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
Dat snap je over een paar jaar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...
het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.
en wat heeft angst er mee te maken ?
Voetbal--> nalul--> sex?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
geen Coca Cola Light... ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
vind je het heel raar als je over Vectors gaat lullen hier enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.quote:
Sabrientje kom maar op msn anders hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat snap je over een paar jaar wel.![]()
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
Ja dat vermoeden had ik al, maar ja dan moeten ze tenminste met blote bast gaan wassen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
Ik heb niets tegen je relatie, ik zou persoonlijk me alleen toch best klote voelen als ik je vriend was en je zou zulke dingen zeggen omdat ze dingen impliceren waar IK persoonlijk nix mee kan. Ik voel niets meer voor vriendinnen en dat werkt bij mij gewoon absoluut niet zo en ik ken vele personen die denken dat een vriendschapplusrelatie alles is. Dat valt gewoon tegen, zal mijn altruisme wel zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt, ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen. Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten,
Kerstmis kom ik helaas niet onderuit, maar dagen als pasen en verjaardagen sla ik zoveel mogelijk over.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Misschien eens een nieuwe vraag ?
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
Afgelopen jaar zat ik met alle feestdagen in de kroegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Hmm rond oud & nieuw was het net uit met mn ex, dus dat was vervelend. Pasen doorbrengen ging eigenlijk primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Vind die feestdagen maar niks. Al die gezellige stelletjes aan de dinertafel. Ben altijd blij als die dagen om zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Ow je bedoelt het eenzame gevoel ofzo? dat je niemand hebt om tegenaan te liggen in de donkere maar romantische dagen? Daar heb ik zelf niet zo'n last van. Kerst en Oud & Nieuw zijn gewoon familiefeestdagen imo en verder niks. gewoon gezellig samenzijn met de familie da's genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
De meest simpele oplossing is om er helemaal niets aan te doen (werkt primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Dank je, ik weet ook wel wat dat dat zo is. In het geval van dit soort vriendschapplusrelaties heb ik TE vaak het op een bepaalde manier bij bepaalde soort personen zo zien lopen. Ik ga niet zeggen dat mijn waarheid iedereens waarheid is, maar er zit zeker wat in wat ik zeg daar twijfel ik niet aan. Bovendien vind ik als je ergens niet achter staat, je mening niet geven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.
Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus.
dat bedoel ik, dat is ook wat waard, en daar zijn de feestdagen voor mij ook vooral voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
feestdagen zijn altijd een beetje raar als je in je eentje bent, gelukkig heb fijne ouders en een gezellige familie waar ik op terug kan vallen tijdens feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |