Hhhm dan mis ik er 1 haha.. ik kijk meestal eerst of het er leuk uitziet hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerdsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook geen nerd, mijn ex was overigens een soort van nerd (Tweaker) en hij had wel een vriendin (ik dus) dus die stelling gaat niet volledig op.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor komt langsrijden met zijn knappe paard en pakt Maryse op en redt haar van de afschuwelijke slechte koning ICT
Even for my information??quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerds![]()
Dan ben ik bij deze eeen ubernerd (heb zelfs HK toegang)
![]()
Soort van nerd zei ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
ik ben afgewezen voor hk toegang, ik heb er hier zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die op Tweakers.net zit, een soort nerd-bolwerk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...quote:
Daar heb ik geen last van, een leuke vrouw is een leuke vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangen
en op het forum van Tweakers.net: http://gathering.tweakers.net
en HK is huiskamer en vergelijkbaar met het keldertje op fok, je komt er niet zomaar in.
Moet je eerst een flink aantal nuttige post voor hebben staan en de toegang zelf aanvragen.
schjint echt een soort überstatus te geven daar
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef Beach het volgende:
[..]
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icterquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.
Vind pc's wel leuk maar het management een aansturen van teams/ processen en procedures vind ik dan leuker.
Ben ik nu nog wel ICT'er???
Het was niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icter
(grapje natuurlijk)
Voor de kick van het afpakken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Voor mannen geldt dat meestal minder dacht ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Hmmm.. Alles kan stukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Misschien dat je van een bezet persoon eerder denkt dat die wel iets goed zal doen als hij/zij al iemand heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |