Hhhm dan mis ik er 1 haha.. ik kijk meestal eerst of het er leuk uitziet hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerdsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook geen nerd, mijn ex was overigens een soort van nerd (Tweaker) en hij had wel een vriendin (ik dus) dus die stelling gaat niet volledig op.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor komt langsrijden met zijn knappe paard en pakt Maryse op en redt haar van de afschuwelijke slechte koning ICT
Even for my information??quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O dus alle mensen die ook op tweakers komen zijn nerds![]()
Dan ben ik bij deze eeen ubernerd (heb zelfs HK toegang)
![]()
Soort van nerd zei ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
ik ben afgewezen voor hk toegang, ik heb er hier zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die op Tweakers.net zit, een soort nerd-bolwerk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Even for my information??
Wat zijn tweakers
Wat is HK toegang (heb nuook ff het gevoel dat ik geheel geen ICT'er ben)
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...quote:
Daar heb ik geen last van, een leuke vrouw is een leuke vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tweakers zijn mensen die oa op http://www.tweakers.net rondhangen
en op het forum van Tweakers.net: http://gathering.tweakers.net
en HK is huiskamer en vergelijkbaar met het keldertje op fok, je komt er niet zomaar in.
Moet je eerst een flink aantal nuttige post voor hebben staan en de toegang zelf aanvragen.
schjint echt een soort überstatus te geven daar
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo oud ben ik helemaal niet met mijn 24...
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef Beach het volgende:
[..]
24 en dan de verstokte single uithangen, komop man je bent nog geen 35.
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icterquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay dank je. Dan zal ik wel nooit HK status krijgen gok ik.
Vind pc's wel leuk maar het management een aansturen van teams/ processen en procedures vind ik dan leuker.
Ben ik nu nog wel ICT'er???
Het was niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet verstokt, ik ben single en bovendien ben ik graag single. Het is zelfs een keus.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je tweakers niet kent ben je een nep-icter
(grapje natuurlijk)
Voor de kick van het afpakken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Voor mannen geldt dat meestal minder dacht ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Is het een menselijk iets dat je altijd wilt hebben wat je niet kan krijgen? (zie mijn stelling)
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van dat hard-to-get gedoe. Waarom zou ik een meisje willen die al een vriend heeft![]()
Hmmm.. Alles kan stukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Misschien dat je van een bezet persoon eerder denkt dat die wel iets goed zal doen als hij/zij al iemand heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef thaleia het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Mannen vrouwen ook. De vrouw van een andere man is interessanter dan een niet-bezette vrouw. Waar hem dat precies in zit weet ik ook niet, maar het blijkt wel vaak zo te werken, dat je op het moment dat je bezet bent vaker als interessant/aantrekkelijk wordt gezien.
Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.quote:
Vriend van mij roept altijd: Alles kan uitgaan zelfs een relatie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer ontopic:
Ik voel mij geenszins aangesproken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is weer typisch vrouwelijk om zo te denken over andermans relatie.
Ja vind ik ook hoor, dat DOE je nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel mij geenszins aangesproken.
You don't mess with another woman's man. That's against the rules
(Omgekeerd ook)
Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel mij geenszins aangesproken.
You don't mess with another woman's man. That's against the rules
(Omgekeerd ook)
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mwah als hij /zij het wil en d'r eigen vriend toch niks vindt dan kan het wel hoor
Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan zijn/haar beslissing. Ik heb sowieso geen behoefte om het vijfde wiel aan de wagen te worden. Oftewel: kom maar terug als je die ander gedumpt hebt en dan zien we wel verder.
Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm deed ze ook vrij snel erna, daarna gezellige maand gehad en toen weer ieders eigen weg ingeslagen
try mequote:
Doei doeiquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga,
even een sociaal leven onderhouden
daaag
Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bedoelt het derde wiel aan de tweewieler?
Dat ben ik met je eens, normaal doe ik niks bij meiden die een vriend hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je iemand die een relatie heeft niet uit te sluiten, maar doelbewust in die relatie gaan zitten wrotten vind ik zo kansloos. Gevoelens kun je niet afdwingen en als je target zelf vindt dat jij de betere persoon bent voor hem/haar ipv de huidige vriend/vriendin dan hoef je alleen maar af te wachten. Als hij/zij de huidige relatie niet op durft te geven kan je maar beter vertrekken denk ik...
reliant robinquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik vind derde wiel zo ouderwetsch, want welke wagen heeft tegenwoordig nou nog twee wielen?
Die heeft er al drie en dan zou het derde wiel uit het spreekwoord juist noodzakelijk zijnquote:
Damn ik zat om 7 uur al op kantoor maar goed ben ook een lang weekeinde vrij zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook een sociaal leven hebben, of althans me klaarmaken om naar 't werk te gaan.
Later!
Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:
Maar daar benje binnen een minuut of 10 wel achter hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Deels waar, zoals jij het formuleert klopt het wel...alleen weten mensen natuurlijk niet altijd of de man een relatie heeft, in de kroeg bijvoorbeeld.
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef ioko het volgende:
Dit is volgens mij zeker waar, en mijn theorie is dat mannen zich wat minder ongedwongen gedragen wanneer ze een vriendin hebben. M.a.w. ze hoeven niet meer zo nodig te scoren, en als de man niet meer zo 'needy' overkomt, dan wordt hij vanzelf aantrekkelijker. Ook kan een relatie zelfvertrouwen opleveren, die vrouwen dan weer aantrekkelijk vinden.
(ik heb het zelfde ervaren met vrouwen die een vriend kregen, ze voelde zich minder snel 'versiert' omdat ze een vriend had, en daardoor dacht ze dat er toch niets kon gebeuren, waardoor ze zich ontspande, en makkelijker in de omgang werd.
Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
Niet zozeer makkelijk, een man komt meer ongedwongen overquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kern van het probleem misschien wel zit ja. Dat een man niet meer hoeft te scoren / zich hoeft te bewijzen en daardoor makkelijk in de omgang is.
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Pfff waarom moeten mannen meteen willen 'scoren' als ze single zijn?
IK ben single en wil absoluut niet scoren in de kroeg (nu weet ik ook dat het mij nooit zal lukken).
Maar ik wil gewoon gezellig kunnen praten en zien wat je er aan over houdt, als je ze vaker tegenkomt kan het heel gezellig zijn in de kroeg.
Dus met dat argument ben ik het niet eens.
Het komt soms over alsof jullie per se willen scoren in de kroeg, als ik de postings zo lees.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.
Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat jij als één van de weinige mannen geen behoefte hebt aan een vrouw om je heen, betekent niet dat wij moéten scoren. Mannen houden van vrouwen. Zoenen is lekker. Seks is lekker. Je gevleidt voelen ook.
Waarom wil je persé eerst bevriend worden met iemand voordat je dr zoent? praten in de kroeg, laat me niet lachen...als het klikt spreek je snel wat af, maar als dat al lukt, dan lukt zoenen zeker.
Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
Tuurlijk gebeurd het wel eens, ik heb er ook een handje van verliefd te worden op goede vrienden, het voelt zo vertrouwd enzo.... Maar ik denk zeker dat het niet een goed iets is. Bij mij heeft het nooit gewerkt in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij heeft daar geruime tijd heel anders over gedacht en soms verdenk ik haar er nog van![]()
Ik pas na een hele lange tijd, als ik er gewend aan ben. Zit nu weer in zo'n periode van vrienden worden met iemand die ik heel erg leuk vind. Moeilijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou geen vriendjes willen worden met een meisje die ik leuk vind, dat werkt letterlijk frustratie in de hand.
dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Eerst vrienden worden, werkt volgens mij niet. Als je eenmaal vrienden bent is het zo moeilijk om over te gaan naar een liefdesrelatie....
Het zonnetje breekt door en iedereen is weer sexueel georienteerd in zijn posts.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!!" en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik ook.
het lijkt dan wel, juist omdat je elkaar door en door kent, dat je geremder bent in de slaapkamer
zo van "wat doe je nou, zo ken ik jou helemaal niet!!!!!!!!" en dat je dan een volgende keer dus je beperkt tot de basis handelingen en die katrollen maar laat voor wat ze zijn
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zou me juist geremder voelen als ik bij iemand zou zijn die ik niet zo goed ken.
Wil liever eerst een band opbouwen met iemand voordat ik er eventueel mee in bed duik maar gok dat ik wel weer de enige zal zijn.
Ik vind het ook makkelijker, maar bij mij werkt het nou eenmaal niet zo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goed
maar ik ben blijkbaar in de minderheid
Jah dat vermoeden had ik al, daarom zeg ik ook, ik zou met een relatief onbekende mij meer geremd voelen. Je weet niet wat ze wel of niet wil en zo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, wat zij bedoelt is denk ik dit:
Als je seks hebt met een relatief onbekende dan zijn er minder remmingen. Bij een lange vaste relatie weet je vaak alles al, dus durf je minder in bed te ondernemen.
Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat juist de gemakkelijkste manier ... je kent elkaar dan al zo goed
maar ik ben blijkbaar in de minderheid
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja, het is inderdaad de makkelijkste manier, maar het is manier waar vooral angst een raadgever is. Het is lekker makkelijk om als vrienden dan maar te zeggen 'we kunnen nix krijgen' en vervolgens maar met elkaar genoegen te nemen.
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat je gewoon duidelijk moet maken dat je het puur vriendschappelijk ziet thaleia vanaf de eerste/tweede date. Zo iemadn weet namelijk met jou ook niet waar ie aan toe is.
Het is zowel een vriendschappelijk als ander voorstel, met iemand gezellig wat doen kan meerdere bedoelingen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
Dat ligt eraan hoe het gebracht word, het brengt wel meteen duidelijkheid.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch ook een puur vriendschappelijk voorstel gedaan? Vind jij het niet arrogant als de ander dan meteen denkt dat daar wel meer achter zal zitten, en bij voorbaat alvast effe meldt dat er niet meer in gaat zitten?
dus ga dan gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
Dat snap je over een paar jaar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...
het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.
en wat heeft angst er mee te maken ?
Voetbal--> nalul--> sex?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
geen Coca Cola Light... ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
vind je het heel raar als je over Vectors gaat lullen hier enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.quote:
Sabrientje kom maar op msn anders hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat snap je over een paar jaar wel.![]()
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
Ja dat vermoeden had ik al, maar ja dan moeten ze tenminste met blote bast gaan wassen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
Ik heb niets tegen je relatie, ik zou persoonlijk me alleen toch best klote voelen als ik je vriend was en je zou zulke dingen zeggen omdat ze dingen impliceren waar IK persoonlijk nix mee kan. Ik voel niets meer voor vriendinnen en dat werkt bij mij gewoon absoluut niet zo en ik ken vele personen die denken dat een vriendschapplusrelatie alles is. Dat valt gewoon tegen, zal mijn altruisme wel zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt, ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen. Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten,
Kerstmis kom ik helaas niet onderuit, maar dagen als pasen en verjaardagen sla ik zoveel mogelijk over.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Misschien eens een nieuwe vraag ?
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
Afgelopen jaar zat ik met alle feestdagen in de kroegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Hmm rond oud & nieuw was het net uit met mn ex, dus dat was vervelend. Pasen doorbrengen ging eigenlijk primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Vind die feestdagen maar niks. Al die gezellige stelletjes aan de dinertafel. Ben altijd blij als die dagen om zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Ow je bedoelt het eenzame gevoel ofzo? dat je niemand hebt om tegenaan te liggen in de donkere maar romantische dagen? Daar heb ik zelf niet zo'n last van. Kerst en Oud & Nieuw zijn gewoon familiefeestdagen imo en verder niks. gewoon gezellig samenzijn met de familie da's genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
De meest simpele oplossing is om er helemaal niets aan te doen (werkt primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Dank je, ik weet ook wel wat dat dat zo is. In het geval van dit soort vriendschapplusrelaties heb ik TE vaak het op een bepaalde manier bij bepaalde soort personen zo zien lopen. Ik ga niet zeggen dat mijn waarheid iedereens waarheid is, maar er zit zeker wat in wat ik zeg daar twijfel ik niet aan. Bovendien vind ik als je ergens niet achter staat, je mening niet geven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.
Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |