Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Ik heb niet beweerd dat je het niet nodig hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ah neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:![]()
Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:![]()
Pheno ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ja hequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah nee![]()
![]()
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"
[afbeelding]
GoT smilie
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
Dan zegt hij: NEE ik heb geen dorstquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
Dat is echt heel erg gemeenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
Ach als vrouw zou ik echt een bitch eersteklas zijn, ah ben het als vent eigenlijk ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg gemeen![]()
maar wel geoorloofd dan![]()
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
Misschien moet je hem dwingen het te bekennen en hem dan genadeloos de grond in boren door prompt over een andere jongen te beginnen die je leuk vind?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Je hebt van die mensen ja, maar ook al mensen die je wijs kunt maken dat er iets is wat er niet is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef Beach het volgende:
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.![]()
Zulke mensen bestaan ook.
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Ik ben er zelf ook voorstander van hoor Metro groot voorstander zelfs.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen![]()
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
Ik ga meestal met die vriendin uit die met zijn vriend heeft. En die vriend gaat altijd met die jongen weer. Dus dan sta ik zo heel aleen buiten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Negeren, doorlopen en zeggen dat ze kan neervallen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Met de nadruk op 'hier'?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek? Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, jezelf uit de markt prijzen ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek?
Maar jullie zijn allemaal nerds tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Damn waarom heb ik dat soort vrouwen nou nooit :Squote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
Nerds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal nerds toch
Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
Pheno, je weet wat ik gestudeerd heb - de eerste 2 jaar van het programma stonden vol met presentatiedingetjes en communicatietechnieken - en je weet wat voor geweldig effect gehad heeft op `de alledaagse omgang met anderen´.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
quote:
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?quote:
Als je hier post dan ben je toch wel een beetje wanhopig aan het worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
I agree geheelquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Absoluut mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Hhm ik zie ze niet als bedreiging hoor, hooguit als het van die betonvlechterstypes zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben
Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd benquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor jequote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Een vrouwelijke tweaker danquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben
Hahaha..
Niet wiskunde maar iets wiskundigsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je
Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil![]()
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet wiskunde maar iets wiskundigs
Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.
Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
En zo is hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |