Volgens mij geldt voor beide seksen dat dit een zo goed als onmogelijke combinatie is.quote:
Waalstrandje heet het toch gewoon?quote:rivierstrandje
Maar toch niks mis mee met single zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent weer thuis... nog steeds single?
* herkentquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Okayquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
Uhh ja hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okayen ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
Het kan best zijn dat meiden computers of autotechniek hun niet interesseerd maar goed als ze je leuk vinden dan willen ze er alsnog wel alles van horen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo![]()
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet)
ICT is gelukkig niet het enige wat me interesseert. Het moeilijkste is en blijft het eerste aanknopingspunt vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MaRySe het volgende:
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken) . Maar ik heb een nieuwe
Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn kans komt op de meetdus kijk maar uit
![]()
Tip moet jij op de goede jongens (althans wat in jou ogen goede jongens zijn) afstappen en zorgen dat JIJ met hun een leuke avond kan hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
God dan moet mijn aandacht toch een welkome afwisseling zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Gay?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
'Kopje koffie, glazenwasser?'quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Nou, ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt vanuit die afdeling naar iets totasal anders (iets met eten), maar dat heeft me tot nu toe niet echt meer succes opgeleverdquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Beach het volgende:
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers![]()
WTFquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Mijn koene bruine Beach-riddertje tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen![]()
Nee echtquote:
Hij doet in elk geval wel moeite voor jequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee echtNiet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.
Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin)
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die
Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.
En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam![]()
En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
De C als in Communication zie ik anders hoor, hier versta ik wel de interactie tussen de ICT'er en de eindgebruiker onder maar ook vergaderen/ presentaties geven (als er iets nieuws komt) maar ook de al oude telefoon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
Haha leuk verhaal. Blokken die hapquote:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?
Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic.
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha leuk verhaal. Blokken die hap![]()
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef MaRySe het volgende:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
Ik kan het ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.
(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter)
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
Wat ben jij gemeen zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Klopt. Ik maak er eigenlijk vooornamelijk alleen logo's mee. Uren soms dagen prutten voordat er eindelijk iets fatsoenlijks uitkomt. Ach voor m'n huidige opleiding is het soms wel leuk om een project wat meer uitstraling te geven. Maar verder ben ik erg blij dat ik dit niet 40 uur per week hoef te doen. Zo kom ik ook nog eens een keertje buitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan het ook niet hoorMaar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
Das wel heel erg evilquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten pratenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel effectief.
Ik heb niet beweerd dat je het niet nodig hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ah neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:![]()
Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:![]()
Pheno ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ja hequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah nee![]()
![]()
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"
[afbeelding]
GoT smilie
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
Dan zegt hij: NEE ik heb geen dorstquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
Dat is echt heel erg gemeenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
Ach als vrouw zou ik echt een bitch eersteklas zijn, ah ben het als vent eigenlijk ook al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg gemeen![]()
maar wel geoorloofd dan![]()
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
Misschien moet je hem dwingen het te bekennen en hem dan genadeloos de grond in boren door prompt over een andere jongen te beginnen die je leuk vind?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Je hebt van die mensen ja, maar ook al mensen die je wijs kunt maken dat er iets is wat er niet is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef Beach het volgende:
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.![]()
Zulke mensen bestaan ook.
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Ik ben er zelf ook voorstander van hoor Metro groot voorstander zelfs.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen![]()
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
Ik ga meestal met die vriendin uit die met zijn vriend heeft. En die vriend gaat altijd met die jongen weer. Dus dan sta ik zo heel aleen buiten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Negeren, doorlopen en zeggen dat ze kan neervallen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?
Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Met de nadruk op 'hier'?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek? Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, jezelf uit de markt prijzen ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek?
Maar jullie zijn allemaal nerds tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Damn waarom heb ik dat soort vrouwen nou nooit :Squote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
Nerds?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal nerds toch
Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
Pheno, je weet wat ik gestudeerd heb - de eerste 2 jaar van het programma stonden vol met presentatiedingetjes en communicatietechnieken - en je weet wat voor geweldig effect gehad heeft op `de alledaagse omgang met anderen´.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht![]()
quote:
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?quote:
Als je hier post dan ben je toch wel een beetje wanhopig aan het worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
I agree geheelquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Absoluut mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.
Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwenmaar wel voor een hoop het ik het idee)
Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
Hhm ik zie ze niet als bedreiging hoor, hooguit als het van die betonvlechterstypes zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben
Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd benquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?
Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?![]()
![]()
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor jequote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Een vrouwelijke tweaker danquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben
Hahaha..
Niet wiskunde maar iets wiskundigsquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je
Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil![]()
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet wiskunde maar iets wiskundigs
Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.
Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
En zo is hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |