abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 02:36:17 #101
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_26422233
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef thaleia:
Ad 1)
- slim
- grappig
- fysiek aantrekkelijk
Volgens mij geldt voor beide seksen dat dit een zo goed als onmogelijke combinatie is.
quote:
rivierstrandje
Waalstrandje heet het toch gewoon?
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:02:48 #102
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26422613
Broer. .
For great justice!
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:05:46 #103
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26422646
Vooralsnog vind ik het prima om als single door het leven te gaan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:13:06 #104
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26422725
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 03:02 schreef QyRoZ het volgende:
Broer. .
Je bent weer thuis... nog steeds single?
  vrijdag 22 april 2005 @ 05:57:35 #105
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423238
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Je bent weer thuis... nog steeds single?
Maar toch niks mis mee met single zijn
(mogguh ook)
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:24:52 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26423709
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:28:20 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423740
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26423823
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
pi_26423840
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:42:21 #110
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26423849
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
Okay en ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:49:54 #111
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26423943
Deel..... 26
TVP
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:51:34 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26423968
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26424006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deel..... 26
TVP
heej hallo
Kom jij ook weer eens een kijkje nemen.
pi_26424015
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Okay en ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
Uhh ja hoor Ga zo naar wat vrienden en dan winkelen voor een cadeautje voor een andere vriendin, vanavond met haar spinnen, morgen verjaardag, dinsdag komt andere vriendin bij me eten. Wel sociaal achtig toch
En ik ben ook een meisje dat scheelt als ik ICT wil gaan doen, dan straalt het er niet zo van af
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:57:25 #115
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424036
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet )
Het kan best zijn dat meiden computers of autotechniek hun niet interesseerd maar goed als ze je leuk vinden dan willen ze er alsnog wel alles van horen hoor.
Ben er wel achter gekomen dat als je met een openingszin of de 1e zin erna de ander aan het lachen kan krijgen je heel ver komt in een gesprek.
Laatst ook een uur over levensmiddelentechnologie gepraat, wist er niks van maar beetje pure interesse tonen en het komt helemaal goed. Daarbij hadde we een leuke avond en elka erna nog gesproken.

Heb wel gemerkt dat sommige mensen niks onthouden van een gesprek waardoor ze de volgende keer dezelfde dingen vragen en zo. Dat werkt niet, iig niet bij mij, dan knap ik alsnog af.

Heb wel gemerkt dat als je een 2e keer vraagt naar gebeurtenissen in de afgelopen periode (die ze tijdens het 1e gesprek verteld had) je toch wel pluspunten scoort, je hebt dan wel laten zien dat je interesse toonde EN het onthouden hebt.

Misschien kun je hier nog iets mee (als je het nog snapt).
pi_26424040
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken ) . Maar ik heb een nieuwe Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
pi_26424058
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aan Ik ben een echte nerd-magneet.
pi_26424059
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren

En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:59:10 #119
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26424064
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
* herkent
but working on it
ICT is gelukkig niet het enige wat me interesseert. Het moeilijkste is en blijft het eerste aanknopingspunt vinden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26424078
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aan Ik ben een echte nerd-magneet.
je maakt een grapje?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:59:58 #121
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424082
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MaRySe het volgende:
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken ) . Maar ik heb een nieuwe Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?

Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic .
pi_26424089
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Mijn kans komt op de meet dus kijk maar uit
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:00:30 #123
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424091
quote:
Tip moet jij op de goede jongens (althans wat in jou ogen goede jongens zijn) afstappen en zorgen dat JIJ met hun een leuke avond kan hebben.
En op de foto's zie je er niet uit als nerd-magneet hoor...
pi_26424098
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers
pi_26424102
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren

En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken
God dan moet mijn aandacht toch een welkome afwisseling zijn.
pi_26424107
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
Gay? Hoe kom je daarnou weer bij
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:01:49 #127
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26424117
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
'Kopje koffie, glazenwasser?'
Back to the 80's
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26424126
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Gay? Hoe kom je daarnou weer bij
Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
pi_26424129
Die CocaCola reclame van jaaren terug
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:02:39 #130
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424130
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Beach het volgende:
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers
Nou, ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt vanuit die afdeling naar iets totasal anders (iets met eten), maar dat heeft me tot nu toe niet echt meer succes opgeleverd
pi_26424149
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
WTF
pi_26424156
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:03 schreef Beach het volgende:

[..]

WTF
pi_26424184
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:06:47 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424204
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:

dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
pi_26424211
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen
Mijn koene bruine Beach-riddertje toch

Ok nu weer even serieus, iemand een nieuwe stelling?
pi_26424246
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Beach het volgende:

[..]

je maakt een grapje?
Nee echt Niet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.

Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin )
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die

Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.

En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam

En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
pi_26424267
Euhm één woord, sneu...
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:10:39 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424272
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee echt Niet dat iets tegen nerds heb
Een voorbeeldje.. Ik kom bijna iedere zaterdag avond in een kroegachtig iets,
en een jongen zat me al een paar weken aan te gapen, nou ja, kan gebeuren.
Sommige mensen hebben afwijkingen etc.
Toen kwam ik weer in die kroeg, en raakte ik in gesprek met de broer van een ex-klasgenoot,
en verder alleen met bekende gepraat.

Kom ik de volgende dag online. "[insert naam] heeft je toegevoegd". Dus ik zo van huh:? Wie is dat nou weer. Dus ik vragen wie hij is, zegt ie ja ik ben die jongen van gisteravond?
Dus ik: WELKE jongen van gisteravond, ik heb alleen met bekende gepraat.
Dus hij: Ja we waren in gesprek.
En ik: Ja
En hij: ja mijn vriend vroeg nog aan je of je communistisch was omdat je van die rode sokken droeg. (Leuke openings zin )
En ik: OH. ... OHH.. Jij was die gast die er een beetje kwijlend naast hing?
En hij: JAAAAAA die

Dus ik: OH.
En ik: Hoe kom je aan m'n email ?
En hij: Ja via die broer van jouw exklasgenoot.
En ik: Nee dat denk ik niet want dat heeft hij niet.
En hij. OH.

En hij: Oohh.. Nou ik had eigenlijk gewoon een beetje gegoogeld. MaRySe is niet een zo veel voorkomende naam dus ja.......
En ik: HOE weet je mijn naam

En zo.. Maar ik ga maar niet te veel in de details treden want hij heeft mijn fok account ook al ontdekt
Hij doet in elk geval wel moeite voor je
(of je daar blij mee moet zijn is een tweede natuurlijk )

Met jouw looks moet je trouwens wel meer kunnen krijgen als een horde hijgende nerds lijkt me. Ik denk dat je gewoon in de verkeerde tenten komt ofzo
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:10:45 #139
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424274
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.
en PieterCK, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat het belangrijk is om dingen te onthouden en daar een volgende keer naar te vragen! Dat doet het altijd goed bij mensen omdat je dan interesse toont in ze.
De C als in Communication zie ik anders hoor, hier versta ik wel de interactie tussen de ICT'er en de eindgebruiker onder maar ook vergaderen/ presentaties geven (als er iets nieuws komt) maar ook de al oude telefoon.
pi_26424282
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]
whahaha
Haha leuk verhaal. Blokken die hap
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
pi_26424283
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?

Oja, bij deze meld ik mij ook maar even in dit bijpassende topic .
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
pi_26424314
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Beach het volgende:

[..]

Haha leuk verhaal. Blokken die hap
Er zijn heus nog wel meer jongens dan nerds hoor.
Kijk maar goed rond.
En dan is er vast wel ééntje die terugkijkt naar je.
Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:14:37 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424352
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef MaRySe het volgende:
Nou.. Dat zijn niet echt hobby's. Meer gewoon de standaard meisjes dingen.
Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.

(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter )
pi_26424386
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:14 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat klopt, maargoed, dan noem je het van mij apart gewoon bezigheden. Behalve vectortekeningen maken, dat is niet echt meisjesachtig.

(Ik heb toevallig vandeweek voor het eerst sinds tijden weer eens wat moeten vectoriseren/tekening moeten maken. En na al die jaren kan ik dat nogsteeds voor geen meter )
Ik kan het ook niet hoor Maar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
pi_26424394
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hele goeie vriendin heeft nu een relatie met zijn vriend :/
Dus dat kan niet echt. En hij is ook niet onaardig of zo.
Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
pi_26424418
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan moet je hem geen valse hoop geven, zoen gewoon een andere jongen waar hij bijstaat.
Heel effectief.
Wat ben jij gemeen zeg...

pi_26424460
Nog gemener is het om een kwijlend iemand hoop te laten houden
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:19:32 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26424465
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan het ook niet hoor Maar is leuk om te proberen. En bijv. dat op een tshirt verven
Klopt. Ik maak er eigenlijk vooornamelijk alleen logo's mee. Uren soms dagen prutten voordat er eindelijk iets fatsoenlijks uitkomt. Ach voor m'n huidige opleiding is het soms wel leuk om een project wat meer uitstraling te geven. Maar verder ben ik erg blij dat ik dit niet 40 uur per week hoef te doen. Zo kom ik ook nog eens een keertje buiten .
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:19:41 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424470
quote:

[..]

Heel effectief.
Das wel heel erg evil
pi_26424483
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
pi_26424503
quote:

[..]

Heel effectief.
Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:

Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:21:47 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424510
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je zult toch wel degelijk goed moeten kunnen communiceren met de klant hoor. Ik zit in de ict in een docentenomgeving, als ik dat communiceren niet zou kunnen, zou ik nu een enorm probleem hebben. De tijd dat je tegen de klant kon zeggen: "wij maken het wel, u ziet ons op het einde van het traject" is echt voorbij, je zult vaker moeten praten
Ik heb niet beweerd dat je het niet nodig hebt
Goede communicatie is uiteraard wel belangrijk in de ICT , zeker als het om bv maatwerk software oid gaat.
Ik dacht alleen dat die communicatie uit I.C.T. ergens anders voor stond
pi_26424539
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik heb al ZO vaak gezecht: Ik vind je niks. En oja je bent en nerd.
En dan hij: Haha wat een leuk grapje.
En ik:

Toen die twee nog niks met elkaar hadden had ik geen zin om met z'n vieren uit te gaan, want had wel het vermoeden dat het iets zou worden.
Dus ik zeg zo: Nee heb geen zin om met jou uit te gaan, want dan gaan die twee zoenen en sta ik met jou. Daar heb ik echt geen zin in.
Zegt hij: Ja dan gaan wij toch ook zoenen !
En ik:
Ah nee
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"

GoT smilie
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:23:59 #154
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424550
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
pi_26424591
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Ah nee
Dat iemand zoiets durft te zeggen zeg.
Volgens mij lig je dan helemaal dubbel als iemand zegt " Ja dan gaan wij toch ook zoenen !"
[afbeelding]
GoT smilie
Ja he
Off.. Dan waren we toch wel uit want nog een andere vriendin wilde mee. Dus ik zo tegen hem zeggen van zullen we drinken voor mij gaan halen ? (Want het zat er aan te komen dat ze zouden gaan zoenen )
En hij: Nee, heb geen dorst.
Dus ik:
En ik: Zullen we even naar de wc gaan dan
En hij: Neuh ben ik net nog geweest
En ik:
pi_26424600
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Pheno ben ik met je eens.
maar wat ikzelf ook heb gemerkt is dat er (te) weinig aandacht op school wordt besteed aan presentatietechnieken/ vergadertechnieken etc.
Vooral als 'men' er meer moeite mee heeft zou hier, lijkt mij, op school meer aandacht aan besteed moeten worden.
Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht
pi_26424611
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
En als hij terug is weer afstandelijk doen

edit:let niet op mij ik ben melig want ik ben zenuwachtig
pi_26424642
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Je moet hem drinken laten halen, zwoele stem opzetten en vragen of hij wat te drinken haalt.
Dan zegt hij: NEE ik heb geen dorst
pi_26424652
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:27 schreef Beach het volgende:
Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:29:53 #160
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424653
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop problemen voor ict'ers in het algemeen zou oplossen. Door presentatietechnieken etc zal de persoon in kwestie zich zekerder voelen, ook in de alledaagse omgang met anderen. Zelfs met het andere geslacht
Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
pi_26424701
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Neej nog erger, je moet je eigen drinken opdrinken, zijn drinken, dan de glazen terug gaan brengen en ergens anders gaan staan.
Dat is echt heel erg gemeen

maar wel geoorloofd dan
pi_26424706
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
pi_26424710
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat is echt heel erg gemeen

maar wel geoorloofd dan
Ach als vrouw zou ik echt een bitch eersteklas zijn, ah ben het als vent eigenlijk ook al.

@Maryse: met mij zoenen voor zn neus, helpt dat? Dan offer ik me wel weer op...

Ik en mn altruisme, *zucht*
pi_26424724
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee dan komt ie weer naast me staan. Heb ik al eens geprobeerd
Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:34:09 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26424743
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Gelukkig krijg ik en op het werk en in de kroeg en zo vaak te horen dat ik niet op een ICT'er lijk
Maakt het leven wel wat makkelijker.
Maar wij konden een aantal keuze modules volgen en ookal kon ik redelijk goed en vlot presenteren heb ik toch van dat soort modules erbij genomen en tot op heden nog altijd blij mee
Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
pi_26424766
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Heeft hij weleens gezegd dat hij verliefd is ofzo?
Uhm... Ik weet 't niet.. Volgens mij wel. Over msn tegen andere mensen.
"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
pi_26424781
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

"Als ik zou zeggen dat ik haar niet leuk vind/verliefd ben zou ik liegen" zo iets.
Misschien moet je hem dwingen het te bekennen en hem dan genadeloos de grond in boren door prompt over een andere jongen te beginnen die je leuk vind?
pi_26424785
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.
Zulke mensen bestaan ook.
pi_26424803
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef Beach het volgende:
Zolang hij maar niet gaat zeggen dat jullie al wat hebben.
Zulke mensen bestaan ook.
Je hebt van die mensen ja, maar ook al mensen die je wijs kunt maken dat er iets is wat er niet is.
pi_26424817
En MaRySe, om van de nerds af te komen geen pennen meer in je borstzakje doen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:37:34 #171
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26424818
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:41:06 #172
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424872
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat presenteren heeft mij ook wel heel erg geholpen wat zekerder te zijn moet ik zeggen
Moeten ze eigenlijk verplicht maken vind ik
Ik ben er zelf ook voorstander van hoor Metro groot voorstander zelfs.
Zelf ben ik ook part time verkoper geweest en in d kroeg ben je ook aan het verkopen alleen dan jezelf
pi_26424878
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Negeren helpt misschien? Zeggen dat je naar de wc moet en dan 'per ongeluk' door de voordeur vertrekken en wat anders gaan doen?
Ik ga meestal met die vriendin uit die met zijn vriend heeft. En die vriend gaat altijd met die jongen weer. Dus dan sta ik zo heel aleen buiten.

En ik heb nooit pennen in m'n borstzakje
pi_26424884
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?

Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:43:01 #175
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424899
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja ik heb een meisje achter me aan wat beweert me helemaal niks te vinden, maar ze komt me wel heel toevallig overal tegen en zoekt me doelbewust op waar ik werk. Wat moet ik er mee?

Maryse, er zijn hier zat mensen die wel een keer uit willen met je....probleem opgelost.
Negeren, doorlopen en zeggen dat ze kan neervallen?
pi_26424904
quote:

Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
pi_26424926
quote:

Met de nadruk op 'hier'?
pi_26424943
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Negeren, of leuk mee omgaan maar duidelijk laten blijken dat het niks wordt.
Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek? Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, jezelf uit de markt prijzen ...
pi_26424961
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik negeer haar en zit haar in de zeik te nemen, maar blijkbaar vind ze dat leuk. Nu is ze absoluut niet lelijk ofzo, maar goed waarom zeg je dat je iemand helemaal niet moet om zoiets te gaan doen? Is dat een soort vrouwentactiek?
Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
pi_26424976
quote:

Maar jullie zijn allemaal nerds toch

Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:46:55 #181
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26424982
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu ben je dus hard to get aan het spelen, je bent onbereikbaar voor haar en dat maakt je interessant.
Damn waarom heb ik dat soort vrouwen nou nooit :S
pi_26424993
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ghehe.. Gewoon een keer overheen gaan en haar daarna gruwelijk vernederen
Nerds? Ik niet in elk geval.

Het is een idee , maar ik ben eigenlijk voor haar echt hard to get. IK vind het gewoon irritant worden hoe ze achter mn reet aanloopt terwijl ze het tegenovergestelde beweert. Als ze nou gewoon had gezegd dat ze me leuk vond, had ik dr even goed wel gebitched.
pi_26425006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pheno, je weet wat ik gestudeerd heb - de eerste 2 jaar van het programma stonden vol met presentatiedingetjes en communicatietechnieken - en je weet wat voor geweldig effect gehad heeft op `de alledaagse omgang met anderen´.

Sterker nog, als het wél effect had gehad dan... Nou ja, je weet wel wat ik bedoel.

pi_26425010
Ik ben nou niet echt een nerd, dank je wel MaRySe
pi_26425038
ICT + single
.. you do the math
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:50:04 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425041
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:

[..]

en bedankt he
pi_26425048
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
ICT + single
.. you do the math
Ik doe niet eens ICT
pi_26425071
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
ICT + single
.. you do the math
Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?

Je bent zelf ook single en post hier, wat zegt dat psies over jou?
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:51:58 #189
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26425074
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.

Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.
(geldt overigens niet voor alle vrouwen maar wel voor een hoop het ik het idee)

Ohja, ik doe helpdeskwerk geen ict
pi_26425086
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik doe geen ICT, maar ik ben inderdaad wel weer single. Hoezo? Wilde je daar verandering in aanbrengen?

Als je hier post dan ben je toch wel een beetje wanhopig aan het worden.

Bedoel je dat
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:52:58 #191
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425098
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: vrouwen vinden mannen aantrekkelijker als ze al een vriendin hebben of onbereikbaar zijn.

Ik ben het eens met de stelling, zodra je bezet bent of geen interesse toont slaat er volgens mij de vrouwen iets om ofzo. Blijkbaar willen ze niet afgewezen worden ofzo en gaan ze hun best doen om je alsnog te krijgen.

I agree geheel
pi_26425108
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Metro2005 het volgende:

Absoluut mee eens.
Heeft allemaal te maken met ego enzo.
helpdesk chello zeker
pi_26425223
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben

Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:59:53 #194
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26425254
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom je aantrekkelijk bent als je bezet bent of ze DENKEN dat je bezet ben

Een vent met vriendin is makkelijk aanspreekbaar en daar is die andere context niet
Een vent zonder vriendin zal een vrouw altijd op zekere manier als een bedreiging zien.
Hhm ik zie ze niet als bedreiging hoor, hooguit als het van die betonvlechterstypes zijn.
Als ze gezellig zijn en je kan er goed mee praten vind ik het wel okay.
pi_26425292
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben

Hahaha..
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:02:25 #196
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26425300
quote:
Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je

Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil
pi_26425312
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik geen nerd ben

Hahaha..
Een vrouwelijke tweaker dan
pi_26425323
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat krijg je er van als je OF Wiskunde wilt gaan doen OF ICT. Dan vallen Nerds echt als bakstenen voor je

Kom op. Een vrouw die integraal vergelijkingen oplost is toch ook gewoon geil
Niet wiskunde maar iets wiskundigs

Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.

Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:04:14 #199
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26425341
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Niet wiskunde maar iets wiskundigs

Tjaaa.. Ik vertel het nooit hoor.

Maar dat kunnen nerdz zeker op kilometers afstand aanvoelen
Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
pi_26425353
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, wij nerds hebben daar een zesde zintuig voor.
En zo is het MaRySe berg je maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')