Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Een mens moet ook even etenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige topic niet geheel gelezen volgens mij.
Jantje?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
(Over zwanger worden e.d.):
En die Katrien is helemaal niet te vertrouwen. Want die heeft er drie.
Kwik, Kwek, en...
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt. De vorige paar topics niet zelfs. Ik moest even eten
Waarom denk je dat ik dit topic op de voet volg?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
Stelling: als je single wilt blijven met je deze reeks op de voet volgen.
Hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
[..]je kon je bordje toch wel mee nemen naar de computer?
Deze reeks gaat zo freaking snel vergeleken met andere R&P topics dat je de hele dag achter de PC moet zitten om het bij te houden, tja dan blijft er weinig tijd voor de vrouwtjes overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
[..]je kon je bordje toch wel mee nemen naar de computer?
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja precies dat laatste is echt een kunst hoor, ik ken zat mensen idd waar je niet verder bijkomt dan over het weer praten, over voetbal praten kan ook nogwel eens werken, maar bij vrouwen weer wat minder.
Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Frezer het volgende:
Mijn kans komt op de meetquote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Deels mee oneens: Het is natuurlijk mogelijk dat verschillende posters in dit topic wel ineens besluiten om via andere media een afspraakje te regelen (en wie weet meer)
Volgens mij geldt voor beide seksen dat dit een zo goed als onmogelijke combinatie is.quote:
Waalstrandje heet het toch gewoon?quote:rivierstrandje
Maar toch niks mis mee met single zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent weer thuis... nog steeds single?
* herkentquote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als wereldvreemde ICT'er (* spiegel voorhoudt) heb je in ieder geval niet veel aanknopingspunten voor een beetje fatsoenlijk gesprek. Meestal kom ik wel los als ik de ander wat vaker heb meegemaakt (gezien, conversaties heb opgevangen, ...). Zo'n koetjes-en-kalfjes gesprek blijft voor mij gewoon moeilijk.
Wanneer het zo is dat ik iemand ergens mee moet helpen of iets moet uitleggen, dan gaat het ineens wel allemaal erg vlotjes. Op zich ook wel logisch, gezien dat natuurlijk bekend gebied is.
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
Okayquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik word ook ICTer of wiskunde.
Ben er nog niet helemaal uit.
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar je hebt naast je ICT toch ook nog wel andere/ meer interessen denk/ gok ik.
Daar kan je natuurlijk ook over praten of over het nieuws wat speelt (elke dag is er wel iets).
Daarbij kan je ook de ander aan het woord laten gaan en kijken wat voor studie/ werk hij/zij doet en daar op ingaan. (werkt bij mij meestal wel goed).
Uhh ja hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okayen ben jij wel sociaal vaardig?
Want ik vind soms wel dat de ICT'ers zichzelf wel negatief uitlaten over hun sociale vaardigheden.....
Het kan best zijn dat meiden computers of autotechniek hun niet interesseerd maar goed als ze je leuk vinden dan willen ze er alsnog wel alles van horen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn 2 grootste interessegebieden zijn computers en autotechniek. Tja daar wordt nou eenmaal niet veel over gepraat op verjaardagen enzo![]()
Vandaar dat ik me ook wat meer aan het verdiepen ben in andere, wat meer algemene, zaken.
En inderdaad ingaan op zaken die anderen interesseren is ook altijd iets waar je een gesprek mee op gang kan houden (ookal boeit het hele onderwerp je niet)
ICT is gelukkig niet het enige wat me interesseert. Het moeilijkste is en blijft het eerste aanknopingspunt vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:24 schreef Metro2005 het volgende:
* herkent
Alhoewel ik toch in wel meer zaken geinteresseerd ben dan alleen ict blijft het lastig om een koetjes-en-kalfjes gesprek te voeren.
but working on it
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Je hebt niet zoveel hobby's behalve een hele hoop tijdrovende zaken die je onmogelijk allemaal in die 24 uur per dag kunt proppen? Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MaRySe het volgende:
En ojha.. Ik heb niet zoveel hobby's behalve feestjes/geld uitgeven/winkelen/roddelen/uitgaan/fitnessen (m'n computer wil er fitnessex van maken) . Maar ik heb een nieuwe
Op de computer van die vectors maken. Dat is wel onsociaal
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn kans komt op de meetdus kijk maar uit
![]()
Tip moet jij op de goede jongens (althans wat in jou ogen goede jongens zijn) afstappen en zorgen dat JIJ met hun een leuke avond kan hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
God dan moet mijn aandacht toch een welkome afwisseling zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Gay?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent toch gay? Zijn er nog meer gays dan aanwezig?
'Kopje koffie, glazenwasser?'quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Nou, ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt vanuit die afdeling naar iets totasal anders (iets met eten), maar dat heeft me tot nu toe niet echt meer succes opgeleverdquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef Beach het volgende:
Wel toevallig, veel mensen die geinteresseerd zijn/berope is ICT/computers![]()
WTFquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm je hebt me al een keer of 5 proberen te versieren in dit topic
dat communication staat voor verbindingen tussen pc's ed. Dat heeft dus niks te maken met de communicatie tussen mensen onderling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef Pheno het volgende:
ICT staat anders toch echt voor Information en Communication Technologie, zal dat de reden zijn dat de ICT in het slop is geraakt? ICT'ers kunnen gewoon niet communiceren
En over de stelling dat je dit topic moet volgen als je single bent: nee, eigenlijk niet. Je moet eens naar buiten gaan ipv steeds op F5 te drukken![]()
Mijn koene bruine Beach-riddertje tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey nu zit jij toch echt zelf te knipogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |