dus ga dan gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
Dat snap je over een paar jaar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...
het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.
en wat heeft angst er mee te maken ?
Voetbal--> nalul--> sex?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
geen Coca Cola Light... ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
vind je het heel raar als je over Vectors gaat lullen hier enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aanIk ben een echte nerd-magneet.
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.quote:
Sabrientje kom maar op msn anders hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat snap je over een paar jaar wel.![]()
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.
Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.
Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
Ja dat vermoeden had ik al, maar ja dan moeten ze tenminste met blote bast gaan wassen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
Ik heb niets tegen je relatie, ik zou persoonlijk me alleen toch best klote voelen als ik je vriend was en je zou zulke dingen zeggen omdat ze dingen impliceren waar IK persoonlijk nix mee kan. Ik voel niets meer voor vriendinnen en dat werkt bij mij gewoon absoluut niet zo en ik ken vele personen die denken dat een vriendschapplusrelatie alles is. Dat valt gewoon tegen, zal mijn altruisme wel zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt, ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen. Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten,
Kerstmis kom ik helaas niet onderuit, maar dagen als pasen en verjaardagen sla ik zoveel mogelijk over.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Misschien eens een nieuwe vraag ?
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
Afgelopen jaar zat ik met alle feestdagen in de kroegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Hmm rond oud & nieuw was het net uit met mn ex, dus dat was vervelend. Pasen doorbrengen ging eigenlijk primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Vind die feestdagen maar niks. Al die gezellige stelletjes aan de dinertafel. Ben altijd blij als die dagen om zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Ow je bedoelt het eenzame gevoel ofzo? dat je niemand hebt om tegenaan te liggen in de donkere maar romantische dagen? Daar heb ik zelf niet zo'n last van. Kerst en Oud & Nieuw zijn gewoon familiefeestdagen imo en verder niks. gewoon gezellig samenzijn met de familie da's genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
De meest simpele oplossing is om er helemaal niets aan te doen (werkt primaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:
Dank je, ik weet ook wel wat dat dat zo is. In het geval van dit soort vriendschapplusrelaties heb ik TE vaak het op een bepaalde manier bij bepaalde soort personen zo zien lopen. Ik ga niet zeggen dat mijn waarheid iedereens waarheid is, maar er zit zeker wat in wat ik zeg daar twijfel ik niet aan. Bovendien vind ik als je ergens niet achter staat, je mening niet geven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.
Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |