abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26427314
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
dus ga dan gewoon
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26427338
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik word alleen maar verliefd, de hots voor iemand die ik lang ken ...

het duurt lang voor ik me fysiek tot iemand aangetrokken voel. Ik kan dat niet, iemand spotten en dan zeggen, man, daar wil ik een relatie mee ... zo werkt dat bij mij dus echt niet.

en wat heeft angst er mee te maken ?
Dat snap je over een paar jaar wel.
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
pi_26427350
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, we hebben het hier over voetbal kijken
Voetbal--> nalul--> sex?

Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:37:59 #279
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427507
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga zo de glazenwassers een koppie koffie aanbieden, want het zijn mooie exemplaren.
geen Coca Cola Light... ?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_26427535
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar goed, stel je vind hem wel leuk en hij komt voetbal kijken. Dan is het toch psies hetzelfde.
Ja Daarom zei ik ook: wat zou het allemaal oneindig veel makkelijker zijn als altijd alleen degenen van wie je WILT dat ze meer willen, meer willen
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:39:57 #281
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427557
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:58 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik ben hier trouwens niet in dit topic omdat er nooit mensen op mij vallen. Maar ik trek altijd de verkeerde aan Ik ben een echte nerd-magneet.
vind je het heel raar als je over Vectors gaat lullen hier enzo je liet bijna mijn ingebouwde programmeeralarm afgaan
---
pi_26427583
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

geen Coca Cola Light... ?
Ik schreef het om even half 9 dus dan ik het meestal nog koffietijd.

Maar nu mogen ze wel een colaatje van mij, zeker met dit mooie weer.

Ontopic: heb ik nog wat bijzonders gemist? Kan iemand mij bijpraten?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:43:05 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26427650
voetballen

en pieterCK, met scoren bedoel ik niet met elkaar het bed in duiken maar een vrouw versieren
beetje ongelukkig uitgedrukt van mij misschien.
Ik wordt trouwens niet snel verliefd op iemand die ik al heel lang ken. Wel een keer geprobeerd overigens maar werd niks, we gingen net zo verder als daarvoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:44:08 #284
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26427673
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Sabrientje kom maar op msn anders haha
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26427682
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat snap je over een paar jaar wel.
Ik heb ook zo'n vriend, alleen maar geinteresseerd in meiden die hij jaren kent (en natuurlijk word dat telkens niks), precies hetzelfde verhaal als wat ik van jou zie(kan het mishebben hoor). Zekerheid, zekerheid, zekerheid, onvermogen iemand leuk te durven vinden op het eerste gezicht...bla di bla..
ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt , ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen . Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:46:08 #286
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427726
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
---
pi_26427744
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op die reclame van jaren geleden met glazenwassers en zo'n vrouwenkantoor. is trouwens ook een briljante DirkJan grap over, over die reclame.
Ja dat vermoeden had ik al, maar ja dan moeten ze tenminste met blote bast gaan wassen.
pi_26427773
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij tegen mijn relatie hebt , ik weet alleen dat ik altijd in het verleden op goede vrienden ben gevallen, ik moet iemand persoonlijkheid kennen voor ik vlinders krijg, is altijd zo geweest. Misschien heb jij eerder een 'angst' om aan een vriendin toe te geven dat je toch wel een pak meer voelt.

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten, crois-moi, het brengt niets op hoor, ik wou mijn vriend, ik wil hem, en ik zal hem - denk ik- nog voor heel lang willen . Hij wordt de vader van mijn kinderen, en bij die gedachte word ik gewoon een beetje emo van ontroering
Ik heb niets tegen je relatie, ik zou persoonlijk me alleen toch best klote voelen als ik je vriend was en je zou zulke dingen zeggen omdat ze dingen impliceren waar IK persoonlijk nix mee kan. Ik voel niets meer voor vriendinnen en dat werkt bij mij gewoon absoluut niet zo en ik ken vele personen die denken dat een vriendschapplusrelatie alles is. Dat valt gewoon tegen, zal mijn altruisme wel zijn.

Neej even zonder dollen, ik wens je al het geluk, maar als ik je soms hoor vraag ik me af of je dat hebt zo. Maar goed, je wil toch niets horen wat niet in je straatje ligt. Aantrekkingskracht en liefde werkt in mijn perceptie niet zo, het klinkt meer als afspiegeling van iemand die bang is zichzelf te laten zien en dat alleen bij vrienden durft en daar dan op valt. Maar goed zo denk ik erover en ik vind het ook prima dat jij je mening daarover hebt hoor.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:49:37 #289
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26427812
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:

en tranceptor, het wordt echt een oude grap om steeds op mijn relatie te vitten,
Weet je ook eens hoe dat is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26427814
Misschien eens een nieuwe vraag ?

hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:50:32 #291
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26427846
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef petitlapin het volgende:

Kerstmis kom ik helaas niet onderuit, maar dagen als pasen en verjaardagen sla ik zoveel mogelijk over.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:50:45 #292
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26427856
quote:

Afgelopen jaar zat ik met alle feestdagen in de kroeg en overdag beetje niksen en bij ouders/ vrienden zijn.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26427860
quote:

Hmm rond oud & nieuw was het net uit met mn ex, dus dat was vervelend. Pasen doorbrengen ging eigenlijk prima

Hmmm nog meer feestdagen? Sja Valentijnsdag was ook ff kut.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:08 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26427865
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.

Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26427869
quote:

Vind die feestdagen maar niks. Al die gezellige stelletjes aan de dinertafel. Ben altijd blij als die dagen om zijn.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:27 #296
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26427873
quote:

Ow je bedoelt het eenzame gevoel ofzo? dat je niemand hebt om tegenaan te liggen in de donkere maar romantische dagen? Daar heb ik zelf niet zo'n last van. Kerst en Oud & Nieuw zijn gewoon familiefeestdagen imo en verder niks. gewoon gezellig samenzijn met de familie da's genoeg.
---
pi_26427880
Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor

zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...

dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:52:43 #298
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26427915
quote:

De meest simpele oplossing is om er helemaal niets aan te doen (werkt prima ).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26427925
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
Tranceptor, dat bepaalde dingen niet voor jou werken, betekent niet automatisch dat dit ook voor de rest van de wereld geldt. Valt me wel vaker op dat je jouw waarheid als dé waarheid presenteert.

Wilde ik gewoon een keertje tegen je zeggen. Bij deze dus .
Dank je, ik weet ook wel wat dat dat zo is. In het geval van dit soort vriendschapplusrelaties heb ik TE vaak het op een bepaalde manier bij bepaalde soort personen zo zien lopen. Ik ga niet zeggen dat mijn waarheid iedereens waarheid is, maar er zit zeker wat in wat ik zeg daar twijfel ik niet aan. Bovendien vind ik als je ergens niet achter staat, je mening niet geven...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:53:39 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26427938
feestdagen zijn altijd een beetje raar als je in je eentje bent, gelukkig heb fijne ouders en een gezellige familie waar ik op terug kan vallen tijdens feestdagen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')