Sommige mannen willen graag een maagd, omdat ze haar dan precies dat kunnen leren wat hij lekker vind ofzo. Dat heb ik nooit begrepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?
Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
En ik ben geen fucking instructeur
Goh buurman... ik hierquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yooooooooooo, bij mij moet je zijn! Oh ja, vaak zat geweest omdat ik het totaal onacceptabel vind anders zo weinig seks te hebben. En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Nix mis mee, maar af en toe normaal praten is ook niks mis mee...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Ook voor de vrouwen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren en dames hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Ik moet toch wel echt een goed, vertrouwd gevoel bij iemand hebben voor ik er mee naar bed ga. Maar other than that zie ik geen kwaad in een sexrelatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
Mag ik antwoord geven? Ik ben immers Maagd...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Precies, en dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeur![]()
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
Brengt me trouwens op een nieuwe vraag:
Gaan er wel eens singles naar de hoeren of houden jullie het op sex-relaties
Is dat niet een beetje hetzelfde als wat ik vraag?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
Brengt me trouwens op een nieuwe vraag:
Gaan er wel eens singles naar de hoeren of houden jullie het op sex-relaties
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |