Sommige mannen willen graag een maagd, omdat ze haar dan precies dat kunnen leren wat hij lekker vind ofzo. Dat heb ik nooit begrepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?
Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
En ik ben geen fucking instructeur
Goh buurman... ik hierquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yooooooooooo, bij mij moet je zijn! Oh ja, vaak zat geweest omdat ik het totaal onacceptabel vind anders zo weinig seks te hebben. En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Nix mis mee, maar af en toe normaal praten is ook niks mis mee...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Ook voor de vrouwen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren en dames hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Ik moet toch wel echt een goed, vertrouwd gevoel bij iemand hebben voor ik er mee naar bed ga. Maar other than that zie ik geen kwaad in een sexrelatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
Mag ik antwoord geven? Ik ben immers Maagd...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Precies, en dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeur![]()
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
Brengt me trouwens op een nieuwe vraag:
Gaan er wel eens singles naar de hoeren of houden jullie het op sex-relaties
Is dat niet een beetje hetzelfde als wat ik vraag?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
ooo sletquote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.![]()
Nee ff serieus. Neej ik wens er niet voor te betalen, ik heb er weleens geld voor gekregen (ok het was maar 10 euro en meer een geintje maar goed).
Hou ik het liever op een relatie met mijn rechterhand ipv naar de hoeren gaan hoor....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Je bent idd nooit te oud om te leren. Pass the knowledge onquote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies, en dat ben ik ook niet.
Al is het wel leuk om iemand soms iets nieuws bij te brengen (of om zelf wat nieuws te leren), maar een man moet toch wel een beetje weten hoe het allemaal werkt, vind ik.
Niet meer dan terecht dat ik er geld voor zou vragen, ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:
Stel het kost een week om van een blauw oog af te komen, dan kost het je maximaal 10 weken om te neuken. Wat let je?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..], hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Lijkt me een mooie methode om een blauw oog te regelen.
Jij vraagt het alleen aan de maagden, ik in het algemeen als je single bent (of bent geworden)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als wat ik vraag?
10 euro zei je?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat ik er geld voor zou vragen, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Dat is toch in 5 minuten op te lossenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb
Ik heb soms wel het idee dat seksrelaties een beetje aan komen waaien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..], hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Als ik nu maagd zou zijn dan zou ik zeker wekelijks een bezoekje brengen aan de plaatselijke hoer... Zelfs als ik nu door 1 of andere reden nooit meer een vrouw aan de haak zou kunnen slaan dan zou ik hoeren een redelijke uitkomst vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Gigolo dan toch... Maar daar moet ik persoonlijk dus niet aan denken: letterlijk betalen voor seks.
Dan sta ik toch niet echt bijster goed in de wind.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel het idee dat seksrelaties een beetje aan komen waaien.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:, hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Als je iemand al kent en als eens mee naar bed bent geweest is de drempel niet zo hoogquote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk ook tactischer doen.
Hoewel ik moet toegeven dat vrouwen daarmee eerder wegkomen dan mannen.
Zo ben ik ooit eens op een gozer afgestapt waarmee ik al even oogcontact had: "Je hebt twee opties: óf je blijft hier met je vrienden óf je gaat met mij mee naar huis", waren de eerste woorden die ik uitsprak.
Drie minuten later zaten we in de taxi richting mijn huis..
Hier niet hoor, ik heb niet eens *gewone* vriendschappen met meiden van mijn leeftijd, gewoonweg omdat die er bijna niet zijn hiero en ik er dus weinig tegenkom. Afgelopen weekend in Groningen uitgeweest, dan merk je pas weer hoe 'erg' het er in Enschede mee gesteld is.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel het idee dat seksrelaties een beetje aan komen waaien.
Vrouwen kunnen dat bij alle mannen doen en het werkt AL-TIJD! Was ik maar een vrouw maar ja dan was ik een nog grotere bitchquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit eens op een gozer afgestapt waarmee ik al even oogcontact had: "Je hebt twee opties: óf je blijft hier met je vrienden óf je gaat met mij mee naar huis", waren de eerste woorden die ik uitsprak.
Als je er beide van kunt genieten hoef je het echt niet over geld te hebben denk ik. Dan betaal al in naturaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.![]()
Nee ff serieus. Neej ik wens er niet voor te betalen, ik heb er weleens geld voor gekregen (ok het was maar 10 euro en meer een geintje maar goed). Een ex van me heeft recentelijk nog aangeboden om er dan voor te betalen, maar bij haar doe ik het absoluut gratis
hhm zou ik toch lekker in de kroeg blijven staan bij mijn vriendenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrouw heeft sex wanneer ze wil, een man heeft sex wanneer ie kan.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
MITS de vrouw een beetje knap is natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat bij alle mannen doen en het werkt AL-TIJD! Was ik maar een vrouw maar ja dan was ik een nog grotere bitch
Neej meer vrouwen zoals dat zouden op me af moeten komen, maar ja goed als ze echt lelijk zijn zeg ik ook nee. Er moet wel IETS van te maken zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Gaaf man, HULDE, zo moeten veel meer vrouwen zijn.
Kijk... en daar raken we dus aan de kern van je 'probleem'. Krijg je het op een presenteerblaadje aangeboden, laat je het nog links liggen voor de zoveelse kroegavond met vriendenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef PieterCK het volgende:
hhm zou ik toch lekker in de kroeg blijven staan bij mijn vrienden
OF je drinkt een heel vust leeg zodat je het toch verdringt en denkt aan een heel knap meisje (vaak de vriendin van zo'n figuur). Maar goed een PLORK.... jummie... vlag over dr kop .quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
MITS de vrouw een beetje knap is natuurlijk![]()
Als je zo'n lelijke plork of je af ziet komen bestel je denk ik nog een biertje ipv dat je meegaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |