Agossiequote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef tha_dark het volgende:
Was net bezig om mijn eerste hools te maken
ik had gisteren mijn eerste en mijn 2dequote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef tha_dark het volgende:
Was net bezig om mijn eerste hools te maken
ACh de topics gaan hier zo snel dat je vandaag echt nog wel de kans krijgtquote:Op donderdag 21 april 2005 11:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan maar een andere keer!
Doe dan maar 1 bier aub
Dat gaat vast wel lukken met dat mooie weerquote:Op donderdag 21 april 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk morgen vrij
bruiloft... en het is mooi weer... wordt een mooie dag morgen denk ik..
Netjes hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef JaWi het volgende:
De cases zijn af, 3 minuten voor deadline![]()
.
Maar eens even luchen en dan weer het zwembad schilderen.
nostalgiequote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks lekker voetballen op een veldje hier ergens, zoals vroeger in de jongere jaren
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken met dat mooie weer
Hmmmm. Jaquote:
dan speelt de nummer 2 van de competie tegen de lanskampioenquote:even vraagje, als psv beker wint en landskampioen wordt, wie spele er dan voor de johan cruif schaal ?
nee, ik niet natuurlijk, stommie !!quote:
Speelt dan niet degene die heeft verloren in de beker?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
vraagje van Fugie:
[..]
dan speelt de nummer 2 van de competie tegen de lanskampioen
nee, de nummer 2 van de competitie speelt danquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Speelt dan niet degene die heeft verloren in de beker?
Mwah komt dit jaar op hetzelfde neer Ajax - PSV
Jij wel op het moment volgens mijquote:
mwoah....valt mee hoor moet ik zeggen (met nog 10 weken voor de boeg !!)quote:
Yep, zo zijn de regels idd.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de nummer 2 van de competitie speelt dan
dus helaas voor Willem II maar de nummer 2 van de competitie, ajax zal tegen PSV mogen aantreden
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de nummer 2 van de competitie speelt dan
Ooow nog 10 wekenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mwoah....valt mee hoor moet ik zeggen (met nog 10 weken voor de boeg !!)![]()
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoortquote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Again, ik wist niet dat jij in Vleuten hebt gewoond
Zo dig bai mekaor
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Again, ik wist niet dat jij in Vleuten hebt gewoond
Zo dig bai mekaor
Waar in Utrecht wonen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoort.
Kanaleneilandquote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht?
en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk komen, dat zit er ook nooit in als we in de Arena de Johan Cruijff Schaal komen halen. Het wordt neit voor niets al een paar jaar geboycot door de PSV fansquote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, zo zijn de regels idd.
Misschien die wedstrijd eens niet in de arena spelen, hebben wij ook een kans![]()
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverdquote:
quote:
De een zegt weer dat het mee valt en de ander zegt weer dat het een ramp is, dus ik weet het nietquote:
Je vreet ook alleen maar zooiquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Zo net even naar de cafetaria geweest zit nou weer vol
als k zeg "is uitprinten niet makkelijker" dan klink k zeker lui?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Topic zag ik gister ook ja, maar even al die dingen opschrijven
Kaarten zijn meestal ook idioot duur, ben er zelf ook nog nooit naartoe geweest.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk komen, dat zit er ook nooit in als we in de Arena de Johan Cruijff Schaal komen halen. Het wordt neit voor niets al een paar jaar geboycot door de PSV fans
We gaan zo alweer slapenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverd
Het ziet zwart van de mensen, maar het is niet gezellig drukquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
De een zegt weer dat het mee valt en de ander zegt weer dat het een ramp is, dus ik weet het niet.
Bjoroooooquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverd
Ga nou maar SCHilderen Fok! Junkie!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de mensen, maar het is niet gezellig druk.
Dan zeg ik, tuurlijk heb ik daar aangedacht wat denk jij nou!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k zeg "is uitprinten niet makkelijker" dan klink k zeker lui?
quote:
ben er één keer geweest, moeste we met de PSV fans op de lange zijde boven gaan zittenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaarten zijn meestal ook idioot duur, ben er zelf ook nog nooit naartoe geweest.
Nee Nee!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegenwoordig is t verplichte combi, met beperkt aantal kaarten
Waar ga je op af voor 2 maanden dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef JaWi het volgende:
Ik kan zo een week zonder hoor. Van de zomer zelfs 2 maanden.
wij hebben gewoon recht op een hele bocht achter een goalquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter lange zijde boven dan in de hoek boven met een net lijkt me toch?
jaja dat zeiden ze een paar geleden ook en toen werd t alsnog een combi, toen is er ook geboycotquote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee Nee!
Verplichte combi mag niet meer, dat is tussen de KNVB en de gemeente Amsterdam afgesproken omdat het anders natuurlijk niet eerlijk is!
Dag Vaduz klaar voor het feest in het dorp (stad)quote:
Jazeker, ben al flink aan het sparen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dag Vaduz klaar voor het feest in de stad
Goed werkquote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jazeker, ben al flink aan het sparen.Gelukkig moet ik zaterdag al om 12:30 in Borne voetballen. Dus kan ik vanaf 15:00 de wedstrijd en het feest meemaken.
Zeker, dit is echt uniek! Jammer dat de meet precies op dezelfde zaterdag is gepland. Maar dit gaat voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed werk
wat een feest zal het zijn kan het me goed voorstellen dit gebeurt niet elk jaar
Ja precies en kijken wat er nog meer uit voort gaat komenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker, dit is echt uniek! Jammer dat de meet precies op dezelfde zaterdag is gepland. Maar dit gaat voor.
quote:NK pijproken wijkt uit wegens rookverbod
DORDRECHT/ROTTERDAM - Het Dordtsche Pyproockers Gilde organiseert al jaren het Nederlands Kampioenschap kleipijproken. Om de twee jaar heeft dit NK plaats in Dordrecht. Dit jaar wijkt het gilde uit naar Rotterdam, want de gemeente Dordrecht kan geen subsidie geven voor een openbaar evenement waar wordt gerookt.
Bestuurslid Jan Heuzeveldt: "De gemeente beschouwt het open kampioenschap als een evenement. Dus wij dachten, dan vragen we subsidie aan. Die werd geweigerd, waarop we in beroep gingen. Uiteindelijk besloot de wethouder ons toch tegemoet te komen met een kleine financiële bijdrage."
Die toezegging ging echter in rook op. Een gemeentelijke jurist wees er op dat de gemeente geen subsidie mag geven voor een openbaar evenement als er geen rookvrije ruimte is. Het moet immers voor iedereen toegankelijk zijn. Maar de kunst van het pijproken is dat de pijp zo lang mogelijk blijft branden en dus roken.
Failliet
Bijkomend probleem was dat de plek waar het gilde de kampioenschappen hield, hotel Bellevue, failliet ging. "We hebben daarom maar besloten om Dordrecht te verlaten en het NK in café De Tijdgeest in Rotterdam te houden", aldus Heuzeveldt. Het heeft zondagmiddag plaats.
een pijpje, fluitje of vaasje ?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Biertje bedoel je? Ach ja, waarom ook niet...
*pitchers neerzetquote:
quote:
Zal het wel even proberen te cappen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
iemand die hier een link van heeft ?
Ik ging toen via een voetbalvereniging van een vriend van mequote:Op donderdag 21 april 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
*kijkt op kaartje vorig jaar
12,50 toen... Ach de kaartjes zijn nooit zo duur, de rest van die dag altijd wel
oke posten maarquote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef AirRaid het volgende:
komt het
dan wacht ik af....quote:Op donderdag 21 april 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
dadelijkFeeder komt naar Rockin Park
ah ok, dank u voor het antwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
vraagje van Fugie:
[..]
dan speelt de nummer 2 van de competie tegen de lanskampioen
bij die 2e keer die karate trap das toch zeker roodquote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Was inderdaad leuk om te zien die dribbel, hij werd wel stevig neergehakt zeg die tweede keer.
Dammm das jammer...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:TV kaart vertoont weer kuren, kan dus niet cappen
Goffert is een prachtige lokatie voor een festivalquote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Das bij mij in de buurt.....
Goffert...daar heb ik nog op school gezeten.....goeie ouwe tijd
ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:TV kaart vertoont weer kuren, kan dus niet cappen
Ik heb dit jaar nog een gastcollege van hem gehad, die vent is echt een work-aholic. Verder zei hij dat hij een grote hekel had aan mailtjes, het kost hem wel een dag in de week om alles te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Cruoninga het volgende:
* Cruoninga heeft een mailtje terug van onze vriend Joop Atsma
Misschien wil die wel een keer een biertje komen drinken!
Hij kan het woord 'Ajax' niet spellen, mijn naam trouwens ook niet
ik zal er meteen mee stoppen....quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
Werkochtendje weer voorbij.
Het is haast geen doen meer om alle posts in VBL en Hools na te lezen, tering wat posten jullkie veel.
Ik ook zoiets. Van vrijdagavond tot zondagavond met vrienden weekend wegquote:Op donderdag 21 april 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal er meteen mee stoppen....
vrijdagmiddag tot maandagochtend, misschien
Hij zegt me anders wel dankbaar te zijn voor mijn uitvoerige mail. De leugenaar!!quote:Geachte heer Eïmke,
Dank voor uw uitvoerige mail. Ik ben met u van mening dat door het verbieden van
uitwedstrijden je iedereen treft en niet alleen de raddraaiers. Het gaat er in
de eerste plaats om dat wordt vastgesteld wat een risicowedstrijd is. Dat is aan
de 'lokale driehoek' (politie, justitie en burgemeester). Ik heb de suggestie
gedaan omdat deze maatregel enkele jaren geleden ook 'werkte'.
Na overleg met Ahax en Feyenoord en anderen zal het kabinet met een advies
komen richting het betaalde voetbal.
Suggesties die beter zijn, hoor ik graag.
Met vriendelijke groeten,
Joop Atsma
Ja, het schijnt dat iemand zijn ouders niet thuis zijn, maar dat verhaal heb ik een beetje gemist.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
Het is haast geen doen meer om alle posts in VBL en Hools na te lezen, tering wat posten jullkie veel.
dat krijg, VBL is een suc6 en steeds drukkerquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! makenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 postsquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! maken
piece of cakequote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 posts
Kanaleneiland, Overvecht, Betonbuurt en Sterrewijkquote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoort.
schijnt niet te worden gewaardeerd door de mod van het desbetreffende subforumquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! maken
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kanaleneiland, Overvecht, Betonbuurt en Sterrewijk
Ik was ff met pauze, lekker buiten
Dan zal ik maar wat minder posten in FTR en meer hierquote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 posts
zullen we hem slaanquote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt niet te worden gewaardeerd door de mod van het desbetreffende subforum
Modje erbij dan maar??quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is te doen....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef AirRaid het volgende:
en ik wil dit weekend nog de 14.000 halen
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef AirRaid het volgende:
en ik wil dit weekend nog de 14.000 halen
wacht!! ik ga met je mee rokenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens even lekker een sigaret roken
lijkt mij helemaal niet lekker, trouwensquote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens even lekker een sigaret roken
Zo ja, naar het Grote Wat Luister Je Nu Oude Stijl topic zekerquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?
thanksquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?
idd dat schiet wel op wat luister je nu? oude stijl deel 624quote:Op donderdag 21 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ja, naar het Grote Wat Luister Je Nu Oude Stijl topic zeker
Ook iemand die door-de-week-overdag voldoende aanwezig is???quote:
[Hools]Het VBL-café #648 Nu met BaaSCH in eigen kroegquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ook iemand die door-de-week-overdag voldoende aanwezig is???
Golfer is overdag vrijwel altijd aanwezigquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Was een flauwereactie op Bjoroquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo vind je eigenlijk dat we een nieuwe mod nodig hebben lionheaad?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met jou altijdquote:
sommige mensen werken overdagquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tja...dat is dom natuurlijkquote:
Net zoals Stam in zijn tijdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn hequote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
middag
heerlijk weertje zeg, ga zo maar eens naar de stad denk ik
Als er hier iemand iemand gaat nemen dan ben ik dat jaquote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
Maar als we iemand nemen, nemen we Bluezz![]()
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe mod lijkt me redelijk overbodig, onderling gaat het hier in VBL eigenlijk best goed. K heb niet t idee dat de mods hier vaak politie hoeven te spelen
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rondquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn he![]()
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rond
jawel hoor, maar ben al 3 maanden van plan om nieuwe te halen maar komt er steeds niet vanquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?
wil je mij als bij-vrouw erbij Bjoro dan hoef ik niet meer te werkenquote:
quote:
levert jou dat geld op dan ???quote:Op donderdag 21 april 2005 15:32 schreef just me het volgende:
wil je mij als bij-vrouw erbij Bjoro dan hoef ik niet meer te werken
![]()
Hebben we Herman Berkien live in Hools ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
Als ik bovenop de Dom sta
kijk ik even naar benee,
dan zie'k het Ouwe Grachie
Vreeburg en Wijk C.
Ja dan springt mijn hartje open,
ik ben trots, wat dacht je wat!
Want er is geen mooier plekkie
als Utereg mijn stad,
als Utereg mijn stad.
jij gaat mij onderhoudenquote:
Boeeeeeeeequote:Op donderdag 21 april 2005 16:11 schreef Bluezz het volgende:![]()
Gekke koeien jagers hier voor de deur, tering zeg, alle pers heb ik over de vloer
Variant "Creutzfeldt Jacob" ontdekt
Utereg me stadsjie daor gebeurdt van alles watquote:Op donderdag 21 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
Als ik bovenop de Dom sta
kijk ik even naar benee,
dan zie'k het Ouwe Grachie
Vreeburg en Wijk C.
Ja dan springt mijn hartje open,
ik ben trots, wat dacht je wat!
Want er is geen mooier plekkie
als Utereg mijn stad,
als Utereg mijn stad.
krijg ik ervoor terug dan ?quote:
Is toch wel mijn favo denk ik, qua utereg songs !quote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utereg me stadsjie daor gebeurdt van alles wat
het bruist aon alle kant
in het hartsjie van het land
het sterrewijk, het houtplein en het lange rozedaol
utereg het mooiss van allemaol
Alleen als het in goed utregs dialect gezongen wordtquote:Op donderdag 21 april 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
Is toch wel mijn favo denk ik, qua utereg songs !
ja he he ....tuurlijk !quote:Op donderdag 21 april 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Alleen als het in goed utregs dialect gezongen wordt
en je laat een scheet??quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
Laat die perschmuskieten er niet in Bluezz. Je geeft ze een vinger........
de waalkadequote:
Nu kan het nog, over 50 jaar woon ik aan de kust.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik Aan de Kust nog even posten of is dat overbodig?
* Dos37 zingt ook meequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu kan het nog, over 50 jaar woon ik aan de kust.
Laat ik dan mijn mond maar houden, zingen is niet mijn sterkste punt, en me Utregs is behoorlijk versletenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen als het in goed utregs dialect gezongen wordt
quote:
Het vetrouwen is de laatste dagen enorm gestegen bij mij, gek he??quote:
En ik zit maar in een duf kantoorquote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef VoreG het volgende:
Zo dat was weer lekker, effe buiten in het zonnetje voetballen
Ik hoop dat ik september weer kan gaan voetballen! Maar dan voor het eggie. Tenminste als ik dan in Utrecht zit en me dan ook heb aangemeld daarquote:Op donderdag 21 april 2005 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja strakkies, hoewel er dan weinig zon meer zal zijn..
Maar wel buitengewoon lekker voetbalweer
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je een zure avond wilt hebben moet je dat vooral doen
oke, mag ik dan de 25e mei naar je zwaaien in de kuip, van de ene kant naar de andere kant in t stadion?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het vetrouwen is de laatste dagen enorm gestegen bij mij, gek he??
Maar neej, dit moet in deze vorm te winnen zijn.
Maar jij, Pascal en Appelsientje gefeli met PSV.
Ajax zal geen treincombi krijgen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2005 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis jammer dat het ongetwijfeld combi's zullen worden, anders hadden we nog even kunnen meeten
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Bjoro het volgende:
vanavond trainen...kan wel weer eens de korte broek en de korte mouwen uit de kast halen !
brrrrrr koudquote:Op donderdag 21 april 2005 17:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
![]()
die heb ik de hele winter al uit de kast
Ach, laten we ons eerst maar eens plaatsen vanavond, misschien maken we ons weer druk om nietsquote:Op donderdag 21 april 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:idd zal wat worden, met meer dan 300 bussen dwars door rotterdam, wij zullen wel de treincombi krijgen
Als je bezig blijft niet echtquote:
Goed hequote:Op donderdag 21 april 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als je bezig blijft niet echt
zo net de buitelander in nederland tournament ingevuld man wat een lijst
quote:
Laudrup is al wat oud, die mag niet teveel werkenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
alleen laudrup tegen N'Kufo vind ik minder hoe kan onze twentse zwarte daar nou van winnen
zo, ook even ingevuldquote:Op donderdag 21 april 2005 17:35 schreef VoreG het volgende:
Eend hij gaat vanavond dicht, dus of je nog wilt stemmen?
Jij komt straks Bloemendaal mooi niet meer in.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Utereg me stadsjie daor gebeurdt van alles wat
het bruist aon alle kant
in het hartsjie van het land
het sterrewijk, het houtplein en het lange rozedaol
utereg het mooiss van allemaol
Veel plezier, breng je nog wat meer voor het café? (Tafelkleedjes zou handig zijn, de oude zitten vol met vlekken, niet allemaal van bier, zo te vermoeden.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:45 schreef just me het volgende:
zoonlief komt eten en daarna naar school naar de rommelmarkt
je eet t 3 dagen en je ruikt t nog 6 dagenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Mams op bezoek die me gelijk bevooraad heeft met voor drie dagen Chilli Concarne.
Jaaaa, hij was op het randje hequote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Ik vond dat geen hinderlijk buitenspelquote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Schiet maar op dan, deze is zo volquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Mooi optijdquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Leg uitquote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Eerder over racisme en sexisme de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Het er lekker nog een keer inwrijvenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppersquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
Och, van feyenoord winnen is nooit verkeerd heb je gisteren zelf kunnen merkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppers
Jullie hadden het er knap lastig meequote:Op donderdag 21 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |