Jaaaa, hij was op het randje hequote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Ik vond dat geen hinderlijk buitenspelquote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Schiet maar op dan, deze is zo volquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Mooi optijdquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Leg uitquote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Eerder over racisme en sexisme de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Het er lekker nog een keer inwrijvenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppersquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
Och, van feyenoord winnen is nooit verkeerd heb je gisteren zelf kunnen merkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |