quote:Op donderdag 21 april 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je een zure avond wilt hebben moet je dat vooral doen
oke, mag ik dan de 25e mei naar je zwaaien in de kuip, van de ene kant naar de andere kant in t stadion?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het vetrouwen is de laatste dagen enorm gestegen bij mij, gek he??
Maar neej, dit moet in deze vorm te winnen zijn.
Maar jij, Pascal en Appelsientje gefeli met PSV.
Ajax zal geen treincombi krijgen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2005 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis jammer dat het ongetwijfeld combi's zullen worden, anders hadden we nog even kunnen meeten
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Bjoro het volgende:
vanavond trainen...kan wel weer eens de korte broek en de korte mouwen uit de kast halen !
brrrrrr koudquote:Op donderdag 21 april 2005 17:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
![]()
die heb ik de hele winter al uit de kast
Ach, laten we ons eerst maar eens plaatsen vanavond, misschien maken we ons weer druk om nietsquote:Op donderdag 21 april 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:idd zal wat worden, met meer dan 300 bussen dwars door rotterdam, wij zullen wel de treincombi krijgen
Als je bezig blijft niet echtquote:
Goed hequote:Op donderdag 21 april 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als je bezig blijft niet echt
zo net de buitelander in nederland tournament ingevuld man wat een lijst
quote:
Laudrup is al wat oud, die mag niet teveel werkenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
alleen laudrup tegen N'Kufo vind ik minder hoe kan onze twentse zwarte daar nou van winnen
zo, ook even ingevuldquote:Op donderdag 21 april 2005 17:35 schreef VoreG het volgende:
Eend hij gaat vanavond dicht, dus of je nog wilt stemmen?
Jij komt straks Bloemendaal mooi niet meer in.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Utereg me stadsjie daor gebeurdt van alles wat
het bruist aon alle kant
in het hartsjie van het land
het sterrewijk, het houtplein en het lange rozedaol
utereg het mooiss van allemaol
Veel plezier, breng je nog wat meer voor het café? (Tafelkleedjes zou handig zijn, de oude zitten vol met vlekken, niet allemaal van bier, zo te vermoeden.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:45 schreef just me het volgende:
zoonlief komt eten en daarna naar school naar de rommelmarkt
je eet t 3 dagen en je ruikt t nog 6 dagenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Mams op bezoek die me gelijk bevooraad heeft met voor drie dagen Chilli Concarne.
Jaaaa, hij was op het randje hequote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Ik vond dat geen hinderlijk buitenspelquote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef manny het volgende:
met de combi naar de kuip.... de laatste keer dat ik in die wastobbe ben geweest was er sprake van vermeend buitenspel vlak voor tijd...
Schiet maar op dan, deze is zo volquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Mooi optijdquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Heb de nieuwe hools al klaar liggen, moet alleen nog titel verzinne![]()
Leg uitquote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Eerder over racisme en sexisme de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten.
Tha_Dark, wat denk je van: Wat Lego las? Iets over groene laven!
Het er lekker nog een keer inwrijvenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppersquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je 90 +2 Maduro
Och, van feyenoord winnen is nooit verkeerd heb je gisteren zelf kunnen merkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel een oude koe, maarja daar moeten jullie t van hebben, overwinninkjes op subtoppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |