Kanaleneilandquote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht?
en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk komen, dat zit er ook nooit in als we in de Arena de Johan Cruijff Schaal komen halen. Het wordt neit voor niets al een paar jaar geboycot door de PSV fansquote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, zo zijn de regels idd.
Misschien die wedstrijd eens niet in de arena spelen, hebben wij ook een kans![]()
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverdquote:
quote:
De een zegt weer dat het mee valt en de ander zegt weer dat het een ramp is, dus ik weet het nietquote:
Je vreet ook alleen maar zooiquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Zo net even naar de cafetaria geweest zit nou weer vol
als k zeg "is uitprinten niet makkelijker" dan klink k zeker lui?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Topic zag ik gister ook ja, maar even al die dingen opschrijven
Kaarten zijn meestal ook idioot duur, ben er zelf ook nog nooit naartoe geweest.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk komen, dat zit er ook nooit in als we in de Arena de Johan Cruijff Schaal komen halen. Het wordt neit voor niets al een paar jaar geboycot door de PSV fans
We gaan zo alweer slapenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverd
Het ziet zwart van de mensen, maar het is niet gezellig drukquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
De een zegt weer dat het mee valt en de ander zegt weer dat het een ramp is, dus ik weet het niet.
Bjoroooooquote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverd
Ga nou maar SCHilderen Fok! Junkie!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het ziet zwart van de mensen, maar het is niet gezellig druk.
Dan zeg ik, tuurlijk heb ik daar aangedacht wat denk jij nou!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k zeg "is uitprinten niet makkelijker" dan klink k zeker lui?
quote:
ben er één keer geweest, moeste we met de PSV fans op de lange zijde boven gaan zittenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaarten zijn meestal ook idioot duur, ben er zelf ook nog nooit naartoe geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |