nee, ik niet natuurlijk, stommie !!quote:
Speelt dan niet degene die heeft verloren in de beker?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
vraagje van Fugie:
[..]
dan speelt de nummer 2 van de competie tegen de lanskampioen
nee, de nummer 2 van de competitie speelt danquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Speelt dan niet degene die heeft verloren in de beker?
Mwah komt dit jaar op hetzelfde neer Ajax - PSV
Jij wel op het moment volgens mijquote:
mwoah....valt mee hoor moet ik zeggen (met nog 10 weken voor de boeg !!)quote:
Yep, zo zijn de regels idd.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de nummer 2 van de competitie speelt dan
dus helaas voor Willem II maar de nummer 2 van de competitie, ajax zal tegen PSV mogen aantreden
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de nummer 2 van de competitie speelt dan
Ooow nog 10 wekenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mwoah....valt mee hoor moet ik zeggen (met nog 10 weken voor de boeg !!)![]()
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoortquote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Again, ik wist niet dat jij in Vleuten hebt gewoond
Zo dig bai mekaor
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Again, ik wist niet dat jij in Vleuten hebt gewoond
Zo dig bai mekaor
Waar in Utrecht wonen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoort.
Kanaleneilandquote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht?
en dan kunnen wij tenminste fatsoenlijk komen, dat zit er ook nooit in als we in de Arena de Johan Cruijff Schaal komen halen. Het wordt neit voor niets al een paar jaar geboycot door de PSV fansquote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep, zo zijn de regels idd.
Misschien die wedstrijd eens niet in de arena spelen, hebben wij ook een kans![]()
we zijn hier al ruimschoots het middaguur gepasseerd lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |