bij die 2e keer die karate trap das toch zeker roodquote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Was inderdaad leuk om te zien die dribbel, hij werd wel stevig neergehakt zeg die tweede keer.
Dammm das jammer...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:TV kaart vertoont weer kuren, kan dus niet cappen
Goffert is een prachtige lokatie voor een festivalquote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Das bij mij in de buurt.....
Goffert...daar heb ik nog op school gezeten.....goeie ouwe tijd
ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:TV kaart vertoont weer kuren, kan dus niet cappen
Ik heb dit jaar nog een gastcollege van hem gehad, die vent is echt een work-aholic. Verder zei hij dat hij een grote hekel had aan mailtjes, het kost hem wel een dag in de week om alles te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Cruoninga het volgende:
* Cruoninga heeft een mailtje terug van onze vriend Joop Atsma
Misschien wil die wel een keer een biertje komen drinken!
Hij kan het woord 'Ajax' niet spellen, mijn naam trouwens ook niet
ik zal er meteen mee stoppen....quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
Werkochtendje weer voorbij.
Het is haast geen doen meer om alle posts in VBL en Hools na te lezen, tering wat posten jullkie veel.
Ik ook zoiets. Van vrijdagavond tot zondagavond met vrienden weekend wegquote:Op donderdag 21 april 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zal er meteen mee stoppen....
vrijdagmiddag tot maandagochtend, misschien
Hij zegt me anders wel dankbaar te zijn voor mijn uitvoerige mail. De leugenaar!!quote:Geachte heer Eïmke,
Dank voor uw uitvoerige mail. Ik ben met u van mening dat door het verbieden van
uitwedstrijden je iedereen treft en niet alleen de raddraaiers. Het gaat er in
de eerste plaats om dat wordt vastgesteld wat een risicowedstrijd is. Dat is aan
de 'lokale driehoek' (politie, justitie en burgemeester). Ik heb de suggestie
gedaan omdat deze maatregel enkele jaren geleden ook 'werkte'.
Na overleg met Ahax en Feyenoord en anderen zal het kabinet met een advies
komen richting het betaalde voetbal.
Suggesties die beter zijn, hoor ik graag.
Met vriendelijke groeten,
Joop Atsma
Ja, het schijnt dat iemand zijn ouders niet thuis zijn, maar dat verhaal heb ik een beetje gemist.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
Het is haast geen doen meer om alle posts in VBL en Hools na te lezen, tering wat posten jullkie veel.
dat krijg, VBL is een suc6 en steeds drukkerquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! makenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Middag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |