we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 postsquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! maken
piece of cakequote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 posts
Kanaleneiland, Overvecht, Betonbuurt en Sterrewijkquote:Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
Bluezzie! Welke buurten zijn de no-go area's in Utrecht? Aangezien ik daar ergens een kamer wil (appartement wil kopen) maar ivm waarde van het huis enzovoort.
schijnt niet te worden gewaardeerd door de mod van het desbetreffende subforumquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen VBL gewoon zo snel mogelijk de nummer 3 van fok! maken
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kanaleneiland, Overvecht, Betonbuurt en Sterrewijk
Ik was ff met pauze, lekker buiten
Dan zal ik maar wat minder posten in FTR en meer hierquote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan FTR snel inhalen, t verschil is nog maar 9244 posts
zullen we hem slaanquote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt niet te worden gewaardeerd door de mod van het desbetreffende subforum
Modje erbij dan maar??quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is te doen....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef AirRaid het volgende:
en ik wil dit weekend nog de 14.000 halen
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef AirRaid het volgende:
en ik wil dit weekend nog de 14.000 halen
wacht!! ik ga met je mee rokenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens even lekker een sigaret roken
lijkt mij helemaal niet lekker, trouwensquote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens even lekker een sigaret roken
Zo ja, naar het Grote Wat Luister Je Nu Oude Stijl topic zekerquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?
thanksquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
suc6 alvast, heb je muziek aanstaan?
idd dat schiet wel op wat luister je nu? oude stijl deel 624quote:Op donderdag 21 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ja, naar het Grote Wat Luister Je Nu Oude Stijl topic zeker
Ook iemand die door-de-week-overdag voldoende aanwezig is???quote:
[Hools]Het VBL-café #648 Nu met BaaSCH in eigen kroegquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ook iemand die door-de-week-overdag voldoende aanwezig is???
Golfer is overdag vrijwel altijd aanwezigquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Was een flauwereactie op Bjoroquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo vind je eigenlijk dat we een nieuwe mod nodig hebben lionheaad?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met jou altijdquote:
sommige mensen werken overdagquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tja...dat is dom natuurlijkquote:
Net zoals Stam in zijn tijdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn hequote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
middag
heerlijk weertje zeg, ga zo maar eens naar de stad denk ik
Als er hier iemand iemand gaat nemen dan ben ik dat jaquote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
Maar als we iemand nemen, nemen we Bluezz![]()
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe mod lijkt me redelijk overbodig, onderling gaat het hier in VBL eigenlijk best goed. K heb niet t idee dat de mods hier vaak politie hoeven te spelen
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rondquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn he![]()
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rond
jawel hoor, maar ben al 3 maanden van plan om nieuwe te halen maar komt er steeds niet vanquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |