Was een flauwereactie op Bjoroquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo vind je eigenlijk dat we een nieuwe mod nodig hebben lionheaad?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt niet te worden gewaardeerd door de mod van het desbetreffende subforum
met jou altijdquote:
sommige mensen werken overdagquote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ook iemand die door-de-week-overdag voldoende aanwezig is???
tja...dat is dom natuurlijkquote:
Net zoals Stam in zijn tijdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie btw ook al dat Edwin de Graaf sinds gisteren in de belangstelling van de Amsterdam Admirals staat?
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn hequote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
middag
heerlijk weertje zeg, ga zo maar eens naar de stad denk ik
Als er hier iemand iemand gaat nemen dan ben ik dat jaquote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
Maar als we iemand nemen, nemen we Bluezz![]()
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe mod lijkt me redelijk overbodig, onderling gaat het hier in VBL eigenlijk best goed. K heb niet t idee dat de mods hier vaak politie hoeven te spelen
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rondquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
GrolSCHje, terrasje en een zonnetje....wat kan het leven mooi zijn he![]()
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja heb wat andere plannen, moet nog nieuwe schoenen hebben en verder snuffel ik een beetje rond
jawel hoor, maar ben al 3 maanden van plan om nieuwe te halen maar komt er steeds niet vanquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Durf je zaterdag niet op je ouwe te verschijnen ?
wil je mij als bij-vrouw erbij Bjoro dan hoef ik niet meer te werkenquote:
quote:
levert jou dat geld op dan ???quote:Op donderdag 21 april 2005 15:32 schreef just me het volgende:
wil je mij als bij-vrouw erbij Bjoro dan hoef ik niet meer te werken
![]()
Hebben we Herman Berkien live in Hools ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
Als ik bovenop de Dom sta
kijk ik even naar benee,
dan zie'k het Ouwe Grachie
Vreeburg en Wijk C.
Ja dan springt mijn hartje open,
ik ben trots, wat dacht je wat!
Want er is geen mooier plekkie
als Utereg mijn stad,
als Utereg mijn stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |