ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell [.....verhaal.......]
Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammenik ben nieuwsgierig
![]()
Oooooh Renzell, zo herkenbaarquote:Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef renzell het volgende:
Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje.En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal.
waar kan ik het verhaal van renzell vinden, want ik ben niet zoveel aanwezig geweest en heb het gemist geloof ik...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig
pfft..ik wacht nog steeds op mijn instort-moment eigenlijk. Ergens moet je al die emotie toch kwijt zou je zeggen. Maar ik liep de dag na de bevalling alweer door het huis te rennen, stond in de kraamtijd uitgebreid de ramen te zemen en te dweilen enzo en heb eigenlijk tot de dag van vandaag geen middagrust genomen. En de kraamverzorgster heeft wel een heel verhaal gehouden over kraamtranen en dat dat heel normaal is, maar ik heb er dus niks van gemerktquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef m@x het volgende:
Renzell, fijn dat je zo van Julius aan het genieten bent. Dat labiele wordt vanzelf minder, maar helemaal weg......(hier nog niet in ieder geval
).
Geen idee! Benthe is nu 5 maanden en lijkt soms wel erger te worden.... Verschrikkelijk gewoon. Vanmorgen nog.... er stond nog een schaaltje olijven op tafel en die wilde ik weggooien. Na een uurtje dacht is... "hey wie heeft dat nu al weggegooid?" Er is toch echt niemand in huis geweest!quote:Op maandag 25 april 2005 12:31 schreef TearSong het volgende:
[..]
Maarre...verwarring en vergeetachtigheid, dat heb ik wel. Iemand een idee hoe lang dat gemiddeld blijft hangen? (haha..de eerste 10 jaar?) Ik word er een beetje moe van dat ik telkens voor keukenkastjes sta te gapen en dan vergeten ben wat ik eruit wou halenOf dat ik voor 3 boodschappen naar de AH ga en er maar 2 kan herinneren
Dat vind ik niet zo gek hoor Bix! Voor mijn gevoel ben je vorige week pas bevallenquote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef bixister het volgende:
moet me nu weer op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, blehk. op zich zou ik graag weer werken hoor, daar niet van, juist om weer es wat regelmatiger uit die toch wel erg dienende moederrol te stappen. maar al dat geregel voor 't zover is, zowel 't solliciteren als 't regelen van kinderopvang, daar heb ik eigenlijk helemaal geen puf voor/zin in momenteel.![]()
Dat doe ik dan ook altijd weerquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Als ik jullie ochtend-ritueel lees wil ik spontaan weer naar bed!
Het valt wel mee hoor. Wat wel tegenvalt is dat ik op mijn "vrije" dagen toch hetzelfde ritueel moet volgen omdat Damon naar school moet (wel iets later). Daar moet ik echt nog aan wennen.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Als ik jullie ochtend-ritueel lees wil ik spontaan weer naar bed!
zodra je je kind het hoord nazeggen leer je het heel snel af . Nu ging het bij ons op woorden als pleuris, tering(leier), typhus, opzouten is er ook zo een die ze graag gebruikte (nu gebruikt ze hem nog steeds maar op de juiste wijze en voornamelijk tegen de katten en heb daar ook niet echt problemen mee zolang ze die niet bezigt naar mensen toe) pleuris en tering, etc heb ik al heel lang niet meer gehoord van haar en ook bij ons zelf trouwens niet. Kut gebruik ik heel af en toe nog wel eens als ik me echt niet in kan houden, maar tot op heden is dat nog niet gecopieerd (gelukkig).quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje vroeg hoor allemaal. Jolie is ook wel vroeg wakker maar wij hebben dan geen haast, gelukkig.
Op het cb wees iemand me erop dat ik nog steeds vrij veel vloekhet is inderdaad zo dat ik denk dat ik wel om de 5 zinnen een keer het woord kut zeg
en dan is het al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden. Ik wil natuurlijk niet dat Jolie dit straks gaat overnemen maar heb geen idee hoe ik hier mee op moet houden
leer ik dit van zelf af tegen de tijd dat ze echt gaat praten? Vertel eens even, er zit vast wel iemand hier die ook niet zo vreselijk netjes is.....
Zolang je je ervan bewust bent is er nog hoop jaquote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Mara er is dus nog hoop
Smirre en Ladybos, hoop dat jullie gauw opknappen!
Ik ben op 13 mei jarig, en dat is een hele mooie dag hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:26 schreef Jdee het volgende:
Maar of de kankergezwellen zijn gestopt met groeien, dat is pas echt op de CTscan te zien die vrijdag de 13e (en om kwart voor 1 ook nog, wat een datum) wordt gemaakt.
Wat een goed nieuws zegquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Lishe het volgende:
O,O, en ook nog!!!! We hebben de uitslag van de echo's van haar heupen; Geeeeen heupdysplasie! Dus wat dat betreft kan moeders weer slapen!
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moest vanmorgen janken toen ik met Snoopy zat te msnen
Wat jammer dat je niet echt de tijd krijgt om rustig weer een beetje te wennenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Githa het volgende:
Het blijkt een beetje een puinhoop te zijn op mijn werk, een beetje heel erg.
Ik hoop dat dit erbij mag :quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Luckepuk het volgende:
Tijdens de zwangerschap kreeg ik er al last van, maar na de bevalling bleef het kwaaltje ook gewoon. Zomaar ineens, vanuit het niets, ongelooflijk zweten! Geen aanvallen van het ineens erg warm krijgen, helemala niets, maar wel ongelooflijk erg zweten! Duurt een seconden of 10 en dan is het weer over. Herkent iemand dit? Het gekke is, dat het dus reukloos is, het ruikt niet naar zweet.
Kom maar even naar het speeltuinbankje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
oeh das oneerlijk. dan wil ik ook weten wie jij bent!
Ja of misschien dat je dan die gegevens die nodig zijn (ik dacht vingerafdruk en iris scan of zoiets) kan toe laten voegen tot je huidige paspoort? M'n zus en vader zijn in oktober naar New York geweest trouwens, en die moesten sowieso ook al zo'n iris scan doen. Alleen dan werd het dus nog niet vast gelegd in je paspoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef Githa het volgende:
Wat raar tex....en dus moet je dadelijk weer de volle pond betalen ?
Ik zou daar toch zeker een klacht over indienen hoor.... lekker makkelijk en wij maar betalen![]()
en hoe zit dat dan met de VS ? ....kun je daar nu gewoon niet heen t/m augustus![]()
Op het nieuws hadden ze het over paspoorten die in NL pas vanaf augustus of septempber te verkrijgen waren. Ik weet even niet meer hoe ze ze noemden, maar ik dacht dus dat het ging om paspoorten met vingerafdrukken en irisscan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Ladybos het volgende:
Tex dat klopt niet helemaal hoor volgens mij. Het oude paspoort is het échte oude zeg maar. Met de slappe kaft. Die mag niet meer in Amerika. Maar degene die je nu krijgt heeft (als het goed is) een harde kaft, en die mag wel. Wel moeten kindjes een eigen paspoort hebben voor de VS.
Daanbanaantje we moeten echt eens afspreken, wij willen ook naar Amerika emigreren !
hmm, te laatquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:58 schreef poemojn het volgende:
De ontdooide melk kun je gewoon weer invriezen (zitten anti-bacterien-dingetjes enzo in die bederf tegengaan, weet de exacte termen niet uit m'n hoofd). Alleen wel even merken voor de zekerheid. Als er toch iets mis mee is, wat niet waarschijnlijk is, weigert Ela wel om 't te drinken.
O, en geen ervaring met zweetaanvallen.
Nope nog niet, maar die verwachting had ik ook niet. MOet ook zeggen dat ik me er zo min mogelijk mee bezig houd met wat ik niet kan of graag zou willen kunnen. Het is nu eenmaal zo en daarmee uit. Ik doe wel andere dingen met de kids en papa en oma de restquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:32 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje, hoe is het nu met jouw bekken? Zit je alweer op het niveau wat je zat voor je zwangerschap of is het slechter geworden?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef texelonia het volgende:
En ik vroeg me eigenlijk af hoe het met piglet is? Ook al tijd niks van gehoord....
Lief dat je voor mij even uit lurkstand bent gesprongen!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef piglet het volgende:
Maar wel lief dat je naar me vraagt![]()
O, ja het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar even een kleine update over Lucas: het gaat helemaal fantastisch met hemSinds een week buikschuifelt hij de hele kamer door en wordt al aardig snel
Tot 30cm hoog is er dus niks meer veilig voor zijn grijpgrage handjes
![]()
![]()
Ja zo voelde het voor mij ook Lily, als een afsluiter.. en wees maar blij dat je weinig bloed, ik heb er drie pakken kraamverband doorheen gejaagd, het voelde net of ik net bevallen wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:33 schreef lily het volgende:
Ik ben zondag ook weer ongesteld geworden. Precies 16 weken na de bevalling. Ik vind het echt zo´n afsluiter van zwangerschap, kraamtijd, ontzwangeren enzo (stom heh)
Ik bloed trouwens heel weinig in tegenstelling tot Ladybos...
vanzelsprekend! alleen hebben ze die hier niet (Appie's BB zijn toch niet echt hetzelfde)(en ik ben bezig een weekje zonder melk te doen, wat aardig lukt overigens, al zijn die bananen-soja-melkdingen echt smerig zegquote:
de chocolade melk soja is beter te drinken hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:18 schreef Jdee het volgende:
[..]
vanzelsprekend! alleen hebben ze die hier niet (Appie's BB zijn toch niet echt hetzelfde)(en ik ben bezig een weekje zonder melk te doen, wat aardig lukt overigens, al zijn die bananen-soja-melkdingen echt smerig zeg)
Demi tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef snakelady het volgende:
Demi heeft vanacht doorgeslapen, werd vanochtend om half 7 wakker en schrok er gewoon van.
Jij laat het eeuwig duren, Lily.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef lily het volgende:
En het begint gewoon weer opnieuw. De gedachte; kon dit maar eeuwig duren....
en daar ben ik het volledig mee eens: slaapgebrek is verschrikkelijk!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef Ladybos het volgende:
Snake wat fijn dat Demi al doorslaapt joh ! Het moeilijkste van alles vond ik het slaapgebrek, dus een kindje wat al zo snel doorslaapt lijkt me heeeeeel fijn :-)
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef moussy het volgende:
Nou.. ik krijg net de uitslag van een normale echo van mn onderbuik (kijken of ik een blindedarmontsteking heb) en daar is iig al een cyste van 3cm in mn linkereileider gevondenBen benieuwd wat de gyn dan nog gaat vinden met een inwendige echo. Ook leuk, omdat ik ana de rechterkant klachten heb
Ik snap je niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:58 schreef Smirre het volgende:
. Overigens kunnen ze dit soort cysten wel middels echo bepalen. Jessie, schrijf jij ook niet dat zwart - wit wordt op een echo en vocht - zwart?.
We kwamen een beetje laat uit bed gister en hij wou dus geen warm eten maar de flesquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Martineke het volgende:
Anitra hoe vond Djulian de macaroni???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |