abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 11:44:27 #1
43556 miss_dynastie
  donderdag 21 april 2005 @ 12:55:40 #2
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26401176
Githa, ben nu 9 mnd verder en het verandert ben nu weer "normaal" zeg maar zal wel met het schoon maken van je baarmoeder te maken hebben denk ik.
pi_26409068
Hier nog steeds geen echte menstruatie, wel soms 1 dag in de maand wat vloeien.
Ik zit nu al weer ruim onder het gewicht van voor de zwangerschap en dat is wel fijn, het enige wat ik nu nog zou moeten doen is even wat buikspieroefeneningen zodat het weer wat strakker zit.
Ik ben hier alleen het ritme helemaal kwijt, Thijs veranderd tegenwooridig zo snel van zijn ritme dat ik er ook niet meer op kan slapen en dat is enorm vermoeiend.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 21 april 2005 @ 20:21:53 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26412336
Hier is het allemaal nog niet 'normaal' maar het zal vast wel een keer komen, denk ik

Ik weet dat het hier niet helemaal hoort maar wil het toch even vertellen. M'n psych heeft een therapeut gevonden waar plek bij is. Dus ik kan binnenkort beginnen met een therapie die enerzijds confronterend is met het verleden (dus niet meer wegstoppen, het moet er gewoon uit) en aan de andere kant onderscheid leert maken tussen rationele en irrationele gedachten en gevoelens. Dat vooral met als doel de angsten rond de bevalling weg te nemen. Hoop dat het wat wordt maar ik heb goede moed. is bang dat er later nooit een kindje zou kunnen zijn dat even lief is als Jolietje, jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dat als een uitdaging zie Maar serieus ik ga er gewoon voor en we maken er het beste maar van
  Jubileum moderator donderdag 21 april 2005 @ 20:49:03 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26413153
Dat klinkt goed LB! en tuurlijk hoort het hier wel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 21 april 2005 @ 21:39:52 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_26414773
Dat klinkt goed LB, sterkte en succes! uit ervaring weet ik dat therapietjes heel goed kunnen werken, wees maar trots op jezelf dat je het doet, het is een hele stap!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 april 2005 @ 22:53:42 #7
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26417177
idd! LB, sterkte en veel succes!
..en laat gaan...
  donderdag 21 april 2005 @ 23:13:06 #8
61800 Rottdog
pi_26417769
LB begin is het halve werk De eerste stap is gezet
pi_26417851
Luchtbel het is heftig, maar mischien juist DE oplossing!!! Heel veel succes en sterkte en dat je alles achter je kan laten
pi_26424442
Luchtbel, dat klinkt wel goed zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:21:53 #11
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26424511
Die confrontatie met het verleden zal inderdaad best heftig zijn Luchtbel, maar ik weet zeker dat je er (nog) sterker uitkomt. Ik heb bewondering voor hoe je het aanpakt hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:47:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26424989
LB! Het zal best heel zwaar zijn, maar ik vind het wel heel moedig van je dat je gaat (ondanks dat je mss niet anders kan omdat je het moet verwerken).
Enneh... volgens mij heb jij een hele lieve .
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 09:49:09 #13
43556 miss_dynastie
pi_26425027
Moedig LB. Heel veel succes en sterkte

Smirre, wat is jouw mams een kanjer Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd storend dat de eigen bijdrage voor mensen die hulp nodig hebben zo hoog is, dat men familie moet inschakelen om die broodnodige hulp te krijgen. Het is natuurlijk wel het doel van het hele plan, maar ik kan me daar niet in vinden. voor die kanjer van een moeder van je!
pi_26436236
LB wat goed van je, ik heb echt ontzettend veel bewondering voor je en ben heel blij dat je zo is
pi_26437995
LB ik vind je moedig. Heel veel sterkte en succes
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 20:05:05 #16
81992 Githa
pi_26439754
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig

Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammen ik ben nieuwsgierig
pi_26442825
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell [.....verhaal.......]

Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammen ik ben nieuwsgierig
ik ook heeeeeeeel erg! renzell kom je kleine wonder eens laten zien, please?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 24 april 2005 @ 19:37:29 #18
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26481105
Dag lieve allemaal!
Ik kom mij eindelijk maar eens melden in het grote mama-topic!
Grappig dat ik net lees dat jullie naar ons vragen... Wat een timing!
Hier gaat het inmiddels redelijk de goede kant op, gelukkig. De eerste week was een regelrechte hel, maar de pijn is zo goed als over en Julius heeft het gister en vannacht voor het eerst fantastisch gedaan qua voedschema's enzo, dus paps en mams hebben na twee weken eindelijk eindelijk weer eens een min of meer normale hoeveelheid slaap kunnen pakken, was al bijna vergeten hoe dat voelt...
Sowieso ga ik proberen heel snel een paar foto's het internet op te knallen, want Julius is nu al een ander mannetje dan twee weken geleden. Ik moet alleen ff tijd vinden om tussen de honderden foto's de leukste eruit te kiezen want ja, wij knippen zo'n beetje de hele dag door...
Julius is een heel gek, lief en grappig creatuurtje. Hij ruikt naar melk en zwitsal en vaak ook naar poep en hij trekt de hele dag door gekke gezichtjes. Als ie lacht is het net lucky luck, dus hij is nu al 'mijn kleine cowboy' gedoopt!
Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje. En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal. Het is ook zo veel; die f*king bevalling, alle pijn daarna, dat kleine ventje ineens voorgoed hier in huis, een melkfabriekje dat opgestart wordt in mijn lijf, hormonen die ook nog van alles te vertellen schijnen te hebben, alle dagen bezoek en keer op keer datzelfde verhaal... pfffffff, ik vind het maar heftig allemaal!
Gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter en heb ik steeds meer het gevoel een beetje vat te krijgen op deze nieuwe, bizarre situatie die moederschap heet...
  zondag 24 april 2005 @ 19:42:50 #19
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26481230
ps- dat ik door die borstvoeding tijdelijk een cup 85 C ipv 85 A heb, is wel een aardige bijkomstigheid haha, dat mag zo blijven van mij...
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 20:16:29 #20
81992 Githa
pi_26482037
Dat klinkt al stukken beter Renzell ....en wat beschrijf je het weer mooi
Julius de cowboy mag Jordy's hoed wel lenen hoor
Ik ben razend benieuwd hoeveel hij veranderd is dus begin maar snel met uitzoeken maaruh alle 100 mag ook hoor
pi_26482211
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef renzell het volgende:

Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje. En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal.
Oooooh Renzell, zo herkenbaar MIjn moeder heeft het er nog wel eens over dat ik toen zo labiel was. Ja, gek he? Tis nogal wat zo'n babietje.
Fijn dat het wat beter met je gaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 24 april 2005 @ 20:28:30 #22
61800 Rottdog
pi_26482328
Renzell ben ook weer zeer benieuwd naar Julius gelukkig ben je van die rotpijn af kan me voorstellen dat je dat toch een beetje belemmerd in het genieten van je mooie cowboy. Welkom bij de mama-club
  zondag 24 april 2005 @ 22:00:54 #23
3142 m@x
pi_26484889
Renzell, fijn dat je zo van Julius aan het genieten bent. Dat labiele wordt vanzelf minder, maar helemaal weg...... (hier nog niet in ieder geval ).

kom maar op met die foto-spam, het kunnen er nooit teveel zijn
  zondag 24 april 2005 @ 22:09:10 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_26485087
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig
waar kan ik het verhaal van renzell vinden, want ik ben niet zoveel aanwezig geweest en heb het gemist geloof ik...

renzell, sterkte met opknappen en ook ik ben nieuwsgierig naar je ventje!
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 april 2005 @ 22:22:58 #25
3142 m@x
pi_26485422
Volgens mij stond het in een van de vorige "zwangerschap en geboorte" delen Belana.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')