abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:33:32 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_25864562
nieuw deel, nieuwe kansen...

ik hoop zeker voor Phluphy en jeroen en Danyel...

stormy waters...
sailin'
pi_25869279
phluphy, ik heb net pas sinds lange tijd weer bijgelezen op danyels site, maar sjonge wat een schrik (weer)... sterkte ermee, hopelijk wordt er snel passende medicatie gevonden zodat danyel weer naar huis kan en jullie weer wat onbezorgdere momenten kunnen hebben samen.

hier een vermoeide moeder. G-lief heeft een zware bronchitis te pakken en ligt al dagen voor pampus. daarnaast hebben we allemaal ook in meer of mindere mate last gehad van een buikgriepje oid. dus momenteel nog meer kunst en vliegwerk in huize Haven, terwijl ik 't al vrij druk vond de laatste tijd! pfff wat lijkt het mij zwaar om alleenstaande moeder te zijn, dat schiet dagelijks herhaaldelijk door mijn hoofd. nu blijkt het buurmeisje waterpokken te hebben, en de dag voor ze doorbraken was ze nog hier geweest, dus grote kans dat Piet en/of Anna die binnenkort ook krijgen. bleh, daar zaten we net op te wachten.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:33:55 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25869731
Sugar en Bix dat er maar gauw betere en gezelligere tijden aan mogen breken!

Livelink dat lijkt me best raar als ze ineens zo op die manier hun 'eigen' weg op willen gaan. Kan me voorstellen dat je daar onwijs aan moet wennen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:44:08 #4
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25869969
Phlups, wat een rotbericht, schrok me echt wild toen ik het las!!! Heel veel sterkte meid
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_25870488
Hallo meiden, wij zijn weer terug van vakantie ! Het was een heerlijke week, we hebben lekker kunnen uitrusten en bijslapen, en bijpraten en alles even rustig op een rijtje zetten. Precies zoals we gehoopt hadden dus ! Myrthe heeft zich voorbeeldig gedragen, als ze wakker is lacht ze bijna continu, of ze ligt heel wijs om zich heen te kijken. Huilen doet ze zo goed als niet, alleen als ze honger heeft maar we weten inmiddels de voortekenen te interpreteren dus meestal staat de fles al klaar voordat de herrie losbarst Ze heeft ook goed doorgeslapen deze week, normaal gesproken kwam ze tussen half 3 en half 4 's nachts voor een voeding, in de vakantie werd dat al gauw half 5 (half 6 nederlandse tijd) en vanochtend was het zelfs kwart voor 7 (dus kwart voor 8 nl. tijd). Natuurlijk hielp de zomertijd ook nog een uurtje mee. We zijn heel benieuwd of ze nu thuis ook door blijft slapen ! Ik ga nu gauw naar bed, morgen ben ik de hele dag niet thuis en vrijdag weer naar de reumatoloog voor de uitslag van de onderzoeken dus waarschijnlijk heb ik pas van het weekend tijd om wat uitgebreider bij te lezen enzo. Maar ik wilde even laten weten dat ik er dus weer ben

pi_25871065
Kon het niet laten om even bij te lezen in het moedertopic n.a.v de reacties op Phluphs hierboven.. Lieve pluphy, ik hoop dat het inmiddels weer iets beter gaat met Danyel, jullie krijgen het wel voor de kiezen zeg.. Godzijdank was je dicht bij de spoedeisende hulp en heb je zo adequaat gereageerd.. wat een nachtmerrie. 'veel sterkte' klinkt in dit verband zo lullig maar 'k weet ff niet hoe anders uit te drukken dat ik jullie heel veel kracht en liefde toewens en dat ik heel vaak aan jullie denk..

'veel sterkte' ook voor jou lieve Jdee, wat moeilijk om in deze periode zo vervuld van blijdschap en verwondering over zo'n mooi lief nieuw mensje afscheid te moeten gaan nemen van je moeder..

En Luchtbellie ik ben blij te horen dat je zin hebt in deze nieuwe lente Je bent een topwijffie en ik heb mateloos veel bewondering voor je (ook al wuif je dat altijd weg
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 11:05:25 #7
43556 miss_dynastie
pi_25876219
Ladybos, geweldig dat jullie het zo leuk hebben gehad

He bleeh, bix, laten we hopen dat die pokke-pokken Piet en Anna voorlopig bespaard blijven
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:42:26 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_25878293
He bah Bix, dat klinkt allemaal niet zo lekker bij jullie thuis. Sterkte met de zieken!
Ladybos: fijn dat de vakantie zo'n succes was!

Sugar: Toevallig had ik het jurkje gisteren nog gepast. ik pas het bijna! Nog een kilo of 3 schat ik zo (het is alleen wel te hopen dat die van mijn schouders afgaan, want daar zit momenteel het probleem).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:44:16 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25878328
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef Tinkepink het volgende:

Sugar: Toevallig had ik het jurkje gisteren nog gepast. ik pas het bijna! Nog een kilo of 3 schat ik zo (het is alleen wel te hopen dat die van mijn schouders afgaan, want daar zit momenteel het probleem).
Lollig!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25878708
Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad Ladybos
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:23:07 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25894164
Ladybos wat fin dat jullie het zo leuk hebben gehad

Suzanna hoe gaat het met jou??? ik mis je even, of het moe zijn dat ik niet bij ben?

en Githa vroeg ho ehet gaat met me werk nou..niet goed. ik zit in de ziektewet [sub]overspannen[/b] hoef geen gesprek meer met hun aan te gaan, kkomt toch geen oplossing, hun wilen dat wel had afspraak staan voor gisteren, schrifttelijk afgezegd, nu in afwachting van wat er nu weer gaat gebeuren.....
ik ga in elk geval daar niet meer werken!
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 23:56:50 #12
43556 miss_dynastie
pi_25895081
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Martineke het volgende:
en Githa vroeg ho ehet gaat met me werk nou..niet goed. ik zit in de ziektewet [sub]overspannen[/b] hoef geen gesprek meer met hun aan te gaan, kkomt toch geen oplossing, hun wilen dat wel had afspraak staan voor gisteren, schrifttelijk afgezegd, nu in afwachting van wat er nu weer gaat gebeuren.....
ik ga in elk geval daar niet meer werken!
Vervelend Martineke! Maaruh... hoe ga je dat dan regelen? Ik bedoel, ze vragen toch in feite niets dat niet in je contract staat, of had ik dat nu verkeerd begrepen? Wat is dan zeg maar de oplossing? Succes ermee in elk geval!
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 08:49:14 #13
81992 Githa
pi_25898992
Martineke wat vervelend allemaal. Ik kan me voorstellen dat het de nodige stress met zich mee brengt. Je had al eerder aangegeven dat ze in principe in hun recht staan maar dat het tevens een manier van wegpesten is...toch?
Al zou het nu goed komen dan denk ik niet dat je daar nog met veel plezier gaat werken of zie ik dat verkeerd? Je kunt je misschien beter vast orrienteren op een andere baan.
Iig heel veel sterkte en een hele dikke knuffel maak je niet te druk he
pi_25899754
Martineke wat een kl*te zooi zeg. Ik hoop dat er snel een oplossing komt want die spanning alleen al is niet goed.

Vandaag moet ik weer naar het ziekenhuis. Evaluatie over de injecties en de nieuwe medicijnen die inmiddels al weer oud zijn. ben er mee gestopt Ben benieuwd of de arts nog iets weet en wat dus de volgende stap is.
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 09:41:51 #15
81992 Githa
pi_25899846
Dus die medicijnen hebben hun werk helemaal niet gedaan wat een domper Anitra
Ben benieuwd wat de volgende stap is ....laat je het wel even weten ?
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:00:46 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25900192
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vervelend Martineke! Maaruh... hoe ga je dat dan regelen? Ik bedoel, ze vragen toch in feite niets dat niet in je contract staat, of had ik dat nu verkeerd begrepen? Wat is dan zeg maar de oplossing? Succes ermee in elk geval!
ze vragen dingen die indd niet in mijn contract staan, maar juist omdat die dingen niet erin staan hebben hun het grootste recht om dat te eisen van mij
hun willen dus dat ik naar de zaak toe kom smorgens en savonds, dat houd in dat ik dan van huis ben vanaf smorgens 8 uur tot +/- 9 uur savonds, ben toch niet gek met een kleintje in huis...

en de oplossing is om daar te vertrekken, maar dat doe ik niet zomaar, heb het liefst dat hun mij eruit gooien, als ik zelf vertrek heb ik ook geen recht op ww en dat geblabla
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 10:05:38 #17
43556 miss_dynastie
pi_25900262
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Martineke het volgende:
en de oplossing is om daar te vertrekken, maar dat doe ik niet zomaar, heb het liefst dat hun mij eruit gooien, als ik zelf vertrek heb ik ook geen recht op ww en dat geblabla
Maar... loop je niet het risico er op werkweigering uitgegooid te worden? Dan heb je helemaal niks. En als je weigert met hen in gesprek te gaan, sturen ze daar natuurlijk op aan ik wil niet naar doen, probeer gewoon met je mee te denken
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:34:08 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25900815
He meiden, even een herinnering. Hoe vervelend ook, maar werkperikelen horen in WGR. Iig niet in dit topic. Dit topic is bovenal bedoeld om te vertellen wat het moederschap met je doet etc.
  vrijdag 1 april 2005 @ 12:17:06 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25903186
Fluf, ik lees nu pas dat het weer mis was met Danyel. Ik hoop zo dat jullie heel snel wat meer rust in de tent krijgen. Sterkte meid

Ook voor alle zieken en dames met werk-problemen heel veel sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 12:21:28 #20
43556 miss_dynastie
pi_25903302
m@x!!! Gave avatar joh
!!!!
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:14:10 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25904557
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
m@x!!! Gave avatar joh
!!!!
Thanks

heeft meneerm@x voor me in elkaar geknutseld. Zelf ben ik niet zo handig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:26:48 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25904864
Ik lees nog elke keer nog meeneemm@x.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:39:04 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25905189
Nog steeds aan het "ontzwangeren" , maar wél weer in een oud broekie in maat 36!

Ik weet het, ik glim! Ben gewoon wel blij ermee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25905223
wow
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:46:21 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25905396
Psst Sjoeg, ik wilde net gaan opscheppen dat ik een nieuw rokje maat 36 heb gekocht. Ja hij past ja.
En ik kan mijn favoriete spijkerbroek van Guess sinds een maand ook weer aan.
Die lag me al zo lang aan te staren vanuit de kast.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')