quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Sugar: Toevallig had ik het jurkje gisteren nog gepast. ik pas het bijna! Nog een kilo of 3 schat ik zo (het is alleen wel te hopen dat die van mijn schouders afgaan, want daar zit momenteel het probleem).
Vervelend Martineke! Maaruh... hoe ga je dat dan regelen? Ik bedoel, ze vragen toch in feite niets dat niet in je contract staat, of had ik dat nu verkeerd begrepen? Wat is dan zeg maar de oplossing? Succes ermee in elk geval!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Martineke het volgende:
en Githa vroeg ho ehet gaat met me werknou..niet goed. ik zit in de ziektewet [sub]overspannen[/b] hoef geen gesprek meer met hun aan te gaan, kkomt toch geen oplossing, hun wilen dat wel had afspraak staan voor gisteren, schrifttelijk afgezegd, nu in afwachting van wat er nu weer gaat gebeuren.....
ik ga in elk geval daar niet meer werken!
ze vragen dingen die indd niet in mijn contract staan, maar juist omdat die dingen niet erin staan hebben hun het grootste recht om dat te eisen van mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vervelend Martineke! Maaruh... hoe ga je dat dan regelen? Ik bedoel, ze vragen toch in feite niets dat niet in je contract staat, of had ik dat nu verkeerd begrepen? Wat is dan zeg maar de oplossing? Succes ermee in elk geval!
Maar... loop je niet het risico er op werkweigering uitgegooid te worden? Dan heb je helemaal niks. En als je weigert met hen in gesprek te gaan, sturen ze daar natuurlijk op aan ik wil niet naar doen, probeer gewoon met je mee te denkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Martineke het volgende:
en de oplossing is om daar te vertrekken, maar dat doe ik niet zomaar, heb het liefst dat hun mij eruit gooien, als ik zelf vertrek heb ik ook geen recht op ww en dat geblabla
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |