abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 11:44:27 #1
43556 miss_dynastie
  donderdag 21 april 2005 @ 12:55:40 #2
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26401176
Githa, ben nu 9 mnd verder en het verandert ben nu weer "normaal" zeg maar zal wel met het schoon maken van je baarmoeder te maken hebben denk ik.
pi_26409068
Hier nog steeds geen echte menstruatie, wel soms 1 dag in de maand wat vloeien.
Ik zit nu al weer ruim onder het gewicht van voor de zwangerschap en dat is wel fijn, het enige wat ik nu nog zou moeten doen is even wat buikspieroefeneningen zodat het weer wat strakker zit.
Ik ben hier alleen het ritme helemaal kwijt, Thijs veranderd tegenwooridig zo snel van zijn ritme dat ik er ook niet meer op kan slapen en dat is enorm vermoeiend.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 21 april 2005 @ 20:21:53 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26412336
Hier is het allemaal nog niet 'normaal' maar het zal vast wel een keer komen, denk ik

Ik weet dat het hier niet helemaal hoort maar wil het toch even vertellen. M'n psych heeft een therapeut gevonden waar plek bij is. Dus ik kan binnenkort beginnen met een therapie die enerzijds confronterend is met het verleden (dus niet meer wegstoppen, het moet er gewoon uit) en aan de andere kant onderscheid leert maken tussen rationele en irrationele gedachten en gevoelens. Dat vooral met als doel de angsten rond de bevalling weg te nemen. Hoop dat het wat wordt maar ik heb goede moed. is bang dat er later nooit een kindje zou kunnen zijn dat even lief is als Jolietje, jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dat als een uitdaging zie Maar serieus ik ga er gewoon voor en we maken er het beste maar van
  Jubileum moderator donderdag 21 april 2005 @ 20:49:03 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26413153
Dat klinkt goed LB! en tuurlijk hoort het hier wel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 21 april 2005 @ 21:39:52 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_26414773
Dat klinkt goed LB, sterkte en succes! uit ervaring weet ik dat therapietjes heel goed kunnen werken, wees maar trots op jezelf dat je het doet, het is een hele stap!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 april 2005 @ 22:53:42 #7
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26417177
idd! LB, sterkte en veel succes!
..en laat gaan...
  donderdag 21 april 2005 @ 23:13:06 #8
61800 Rottdog
pi_26417769
LB begin is het halve werk De eerste stap is gezet
pi_26417851
Luchtbel het is heftig, maar mischien juist DE oplossing!!! Heel veel succes en sterkte en dat je alles achter je kan laten
pi_26424442
Luchtbel, dat klinkt wel goed zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:21:53 #11
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26424511
Die confrontatie met het verleden zal inderdaad best heftig zijn Luchtbel, maar ik weet zeker dat je er (nog) sterker uitkomt. Ik heb bewondering voor hoe je het aanpakt hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:47:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26424989
LB! Het zal best heel zwaar zijn, maar ik vind het wel heel moedig van je dat je gaat (ondanks dat je mss niet anders kan omdat je het moet verwerken).
Enneh... volgens mij heb jij een hele lieve .
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 09:49:09 #13
43556 miss_dynastie
pi_26425027
Moedig LB. Heel veel succes en sterkte

Smirre, wat is jouw mams een kanjer Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd storend dat de eigen bijdrage voor mensen die hulp nodig hebben zo hoog is, dat men familie moet inschakelen om die broodnodige hulp te krijgen. Het is natuurlijk wel het doel van het hele plan, maar ik kan me daar niet in vinden. voor die kanjer van een moeder van je!
pi_26436236
LB wat goed van je, ik heb echt ontzettend veel bewondering voor je en ben heel blij dat je zo is
pi_26437995
LB ik vind je moedig. Heel veel sterkte en succes
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 20:05:05 #16
81992 Githa
pi_26439754
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig

Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammen ik ben nieuwsgierig
pi_26442825
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell [.....verhaal.......]

Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammen ik ben nieuwsgierig
ik ook heeeeeeeel erg! renzell kom je kleine wonder eens laten zien, please?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 24 april 2005 @ 19:37:29 #18
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26481105
Dag lieve allemaal!
Ik kom mij eindelijk maar eens melden in het grote mama-topic!
Grappig dat ik net lees dat jullie naar ons vragen... Wat een timing!
Hier gaat het inmiddels redelijk de goede kant op, gelukkig. De eerste week was een regelrechte hel, maar de pijn is zo goed als over en Julius heeft het gister en vannacht voor het eerst fantastisch gedaan qua voedschema's enzo, dus paps en mams hebben na twee weken eindelijk eindelijk weer eens een min of meer normale hoeveelheid slaap kunnen pakken, was al bijna vergeten hoe dat voelt...
Sowieso ga ik proberen heel snel een paar foto's het internet op te knallen, want Julius is nu al een ander mannetje dan twee weken geleden. Ik moet alleen ff tijd vinden om tussen de honderden foto's de leukste eruit te kiezen want ja, wij knippen zo'n beetje de hele dag door...
Julius is een heel gek, lief en grappig creatuurtje. Hij ruikt naar melk en zwitsal en vaak ook naar poep en hij trekt de hele dag door gekke gezichtjes. Als ie lacht is het net lucky luck, dus hij is nu al 'mijn kleine cowboy' gedoopt!
Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje. En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal. Het is ook zo veel; die f*king bevalling, alle pijn daarna, dat kleine ventje ineens voorgoed hier in huis, een melkfabriekje dat opgestart wordt in mijn lijf, hormonen die ook nog van alles te vertellen schijnen te hebben, alle dagen bezoek en keer op keer datzelfde verhaal... pfffffff, ik vind het maar heftig allemaal!
Gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter en heb ik steeds meer het gevoel een beetje vat te krijgen op deze nieuwe, bizarre situatie die moederschap heet...
  zondag 24 april 2005 @ 19:42:50 #19
105888 renzell
pi_26481230
ps- dat ik door die borstvoeding tijdelijk een cup 85 C ipv 85 A heb, is wel een aardige bijkomstigheid haha, dat mag zo blijven van mij...
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 20:16:29 #20
81992 Githa
pi_26482037
Dat klinkt al stukken beter Renzell ....en wat beschrijf je het weer mooi
Julius de cowboy mag Jordy's hoed wel lenen hoor
Ik ben razend benieuwd hoeveel hij veranderd is dus begin maar snel met uitzoeken maaruh alle 100 mag ook hoor
pi_26482211
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef renzell het volgende:

Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje. En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal.
Oooooh Renzell, zo herkenbaar MIjn moeder heeft het er nog wel eens over dat ik toen zo labiel was. Ja, gek he? Tis nogal wat zo'n babietje.
Fijn dat het wat beter met je gaat
  zondag 24 april 2005 @ 20:28:30 #22
61800 Rottdog
pi_26482328
Renzell ben ook weer zeer benieuwd naar Julius gelukkig ben je van die rotpijn af kan me voorstellen dat je dat toch een beetje belemmerd in het genieten van je mooie cowboy. Welkom bij de mama-club
  zondag 24 april 2005 @ 22:00:54 #23
3142 m@x
pi_26484889
Renzell, fijn dat je zo van Julius aan het genieten bent. Dat labiele wordt vanzelf minder, maar helemaal weg...... (hier nog niet in ieder geval ).

kom maar op met die foto-spam, het kunnen er nooit teveel zijn
  zondag 24 april 2005 @ 22:09:10 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_26485087
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig
waar kan ik het verhaal van renzell vinden, want ik ben niet zoveel aanwezig geweest en heb het gemist geloof ik...

renzell, sterkte met opknappen en ook ik ben nieuwsgierig naar je ventje!
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 april 2005 @ 22:22:58 #25
3142 m@x
pi_26485422
Volgens mij stond het in een van de vorige "zwangerschap en geboorte" delen Belana.
  zondag 24 april 2005 @ 22:32:13 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_26485656
thanks m@x, ik ga ff kijken
stormy waters...
sailin'
pi_26491481
renzell, wat fijn dat alles weer beter gaat (het is ook allemaal niet niks)

Ik ben erg benieuwd naar je zoontje dus spammem maar...
pi_26494987
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef m@x het volgende:
Renzell, fijn dat je zo van Julius aan het genieten bent. Dat labiele wordt vanzelf minder, maar helemaal weg...... (hier nog niet in ieder geval ).
pfft..ik wacht nog steeds op mijn instort-moment eigenlijk. Ergens moet je al die emotie toch kwijt zou je zeggen. Maar ik liep de dag na de bevalling alweer door het huis te rennen, stond in de kraamtijd uitgebreid de ramen te zemen en te dweilen enzo en heb eigenlijk tot de dag van vandaag geen middagrust genomen. En de kraamverzorgster heeft wel een heel verhaal gehouden over kraamtranen en dat dat heel normaal is, maar ik heb er dus niks van gemerkt Ja, af en toe wat kribbig tegen vriendje, maar dat was ik voorheen ook al dus dat maakt niet zoveel uit. Dus misschien dat het nog komt allemaal...voor m'n gevoel lijkt het anders of ik er 'te makkelijk' mee omga. Terwijl zo'n snelle bevalling op zich toch ook best raar is om mee te maken. Ik gun het iedereen hoor, maar pas na de bevalling ga je een beetje beseffen wat je meegemaakt hebt. En van de bevalling zelf blijft er weinig hangen Hebben we wel veel over gepraat dus misschien dat dat ook helpt...

Maarre...verwarring en vergeetachtigheid, dat heb ik wel. Iemand een idee hoe lang dat gemiddeld blijft hangen? (haha..de eerste 10 jaar?) Ik word er een beetje moe van dat ik telkens voor keukenkastjes sta te gapen en dan vergeten ben wat ik eruit wou halen Of dat ik voor 3 boodschappen naar de AH ga en er maar 2 kan herinneren
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26495929
Morris is nu bijna 9 maanden en het lijkt wel of de gaatjes in dit vergiet steeds groter worden
Ik vergeet echt zo veel. Misschien omdat ik het niet echt belangrijk meer vind ofzo? Ik heb echt geen idee
pi_26496017
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:31 schreef TearSong het volgende:

[..]

Maarre...verwarring en vergeetachtigheid, dat heb ik wel. Iemand een idee hoe lang dat gemiddeld blijft hangen? (haha..de eerste 10 jaar?) Ik word er een beetje moe van dat ik telkens voor keukenkastjes sta te gapen en dan vergeten ben wat ik eruit wou halen Of dat ik voor 3 boodschappen naar de AH ga en er maar 2 kan herinneren
Geen idee! Benthe is nu 5 maanden en lijkt soms wel erger te worden.... Verschrikkelijk gewoon. Vanmorgen nog.... er stond nog een schaaltje olijven op tafel en die wilde ik weggooien. Na een uurtje dacht is... "hey wie heeft dat nu al weggegooid?" Er is toch echt niemand in huis geweest!
En ik kan me toch écht niet herinneren dat ik dat dus gedaan heb...

Ow ja en soms heb ik wel eens op mijn werk iets gezegd en dan vind ik dat best wel een goeie opmerking van mezelf en dat ik dat dus ook he-le-maal niet meer weet !!!
  maandag 25 april 2005 @ 13:20:42 #31
105888 renzell
pi_26496023
Tearsong; heerlijk toch, dat je geen last hebt van kraamtraantjes?! En wat betreft het authistisch gapen in keukenkastjes betreft.... herkenbaar, heel herkenbaar! Ik denk trouwens dat veel tranen hier te maken hebben met de bevalling die zo lang duurde en de pijn die maar niet overging. Bovendien hebben vriendje en ik de eerste week in totaal misschien 10 uur geslapen en als je ergens goed labiel van wordt, dan is het wel slaapgebrek...
Vandaag gaan vriendje en ik voor het eerst kleertjes shoppen voor het kleine mannetje; leuk!
pi_26496633
Renzell: dat helpt natuurlijk ook. Hier hebben we alleen de 1e nacht in het ziekenuis niet goed geslapen, maar dat was meer omdat ik gewoon nog zo wakker was en zo'n adrenalinestoot had...heb de hele nacht lopen staren naar dat wezentje in het wiegje naast me. En me de hele tijd afgevraagd: 'is hij nou echt van ons? zat hij nou in mij die hele tijd?' En daarna is alles wel lekker gegaan, behalve die pijn in m'n stuitje dan. Maar als dat alles is...
Veel plezier met shoppen vandaag!

Stiekemurd: nou, dat soort dingen inderdaad. En soms vraag ik wel eens dingen aan m'n man, en dan ben ik m'n concentratie al weer kwijt als hij antwoord geeft. Dus vraag ik 5 min. later weer precies hetzelfde omdat ik echt niet meer weet wat het antwoord nou was. En dingen belanden op hele rare plekken. Scharen gaan de prullenbak in enzo..

Snoopy: ah, ik wil niet weten hoe erg het over 9 maanden dan is hier Voorlopig hou ik er nog even last van dus. Nou, tijd dat ik ga aanleren om lijstjes te maken voor de boodschappen dan

It's all up to you
pi_26496996
ik kan ook nog niet zonder lijstje boodschappen doen! renzell, neem de tijd hoor, het is zo'n ingrijpende verandering en dan nog eens zo'n zware bevalling gehad. zorg dat je af en toe ook een dag GEEN visite ertussen plant, want dat is ook erg vermoeiend.

Tearsong wow, geen middagslaapjes? ik zou denk ik volledig instorten... probeer zelfs nu nog als 't even kan 's middags even te slapen. maar fijn toch dat 't allemaal zo vlot loopt. hoe is 't met je zoontje, vertel es wat meer in 't baby-topic!

verder gaat 't hier wel goed, ik ben vorige week voor 't eerst eindelijk weer es een avondje alleen weggewest, heerlijk vond ik dat. was me veel te snel voorbij. moet me nu weer op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, blehk. op zich zou ik graag weer werken hoor, daar niet van, juist om weer es wat regelmatiger uit die toch wel erg dienende moederrol te stappen. maar al dat geregel voor 't zover is, zowel 't solliciteren als 't regelen van kinderopvang, daar heb ik eigenlijk helemaal geen puf voor/zin in momenteel.
pi_26497299
Middagslaapjes heb ik ook niet gedaan, Bix (alleen de eerste week). Ik was er wel vaak aan toe hoor maar het ging gewoon niet omdat Damon ´s middags niet slaapt (en veel aandacht vraagt).

Ik ben ondertussen weer helemaal gewend op mijn werk. Wat wel tegenvalt is het geregel voor en na werktijd. Mijn man werkt in wisseldiensten dus is vaak niet beschikbaar (en heeft geen rijbewijs) dus het geregel komt op mijn schouders.

een werkdag:

05.30: David voeden (borst)
06.00 Damon´s ontbijt maken en eten
06.30 beiden aankleden
06.50 mijzelf douchen en aankleden
07.00 Tassen met inhoud klaarmaken voor alledrie (inclusief mezelf)
07.15 Boeltje in auto stoppen. Damon naar oma (zij brengt hem naar school), David naar creche of ook oma
07.45 Parkeren in garage werk (als ik later ben is er geen plaats)

Het kolven op het werk gaat nu gelukkig prima
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 14:24:05 #35
43556 miss_dynastie
pi_26497380
Wow, half zes al? Hoe laat ga jij naar bed 's avonds, Lily?
pi_26497397
oef wat een vroeg begin lily. en hoe laat ben je weer thuis dan, met alle kroost?
pi_26497527
half 6? Ik word al moe als ik eraan denk....knap hoor!
It's all up to you
pi_26497554
Ik lig er soms om 22.30 in maar soms stort ik ook om 20.00 al in.

David slaapt nog absoluut niet door en dat nekt me soms. Hij wil minimaal 1 keer maar meestal nog 2 keer per nacht drinken (die 4 voedingen vanaf 6 kilo werkt hier echt niet). Ach ja. Ik voel me nog wonderbaarlijk goed eigenlijk.

Bix, ik werk tot 16.00 uur en ben dan met kroost tegen 17.00 thuis (nog even kletsen hier en daar). Is vooral zwaar als manlief avonddienst heeft en ik dus ´s avonds alles alleen moet doen.....
  maandag 25 april 2005 @ 15:26:59 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26498867
Jeutje Lily.. klinkt als een behoorlijk zwaar dagprogramma..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 15:34:18 #40
81992 Githa
pi_26499047
Nou Lily, da's idd behoorlijk zwaar.... helemaal als je nacht 1 a 2 keer onderbroken wordt.

Jordy slaapt gelukkig elke nacht door, dus ik mag zeker niet klagen maar kan dan ook heel erg slecht wakker worden midden in de nacht
pi_26514254
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef bixister het volgende:
moet me nu weer op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, blehk. op zich zou ik graag weer werken hoor, daar niet van, juist om weer es wat regelmatiger uit die toch wel erg dienende moederrol te stappen. maar al dat geregel voor 't zover is, zowel 't solliciteren als 't regelen van kinderopvang, daar heb ik eigenlijk helemaal geen puf voor/zin in momenteel.
Dat vind ik niet zo gek hoor Bix! Voor mijn gevoel ben je vorige week pas bevallen
Is natuurlijk ook enorm wennen om 2 kindjes te hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2005 @ 10:18:47 #42
43556 miss_dynastie
pi_26514279
Lily, ik word al moe als ik er aan denk
pi_26514488
Mijn wekker loopt ook op werkdagen af om 05.45 uur, dan spring ik onder de douche als Morgaine slaapt (anders was ik eerst haar, dan de fles, dan in de box om te spelen en mama onder de douche) dan kleed ik mij aan, doe mijn haar en ga mijn brood klaar maken en dan maak ik Morgaine wakker en doe haar ritueeltje en dan gaan we om 07.30 uur de deur uit, om 07.45 zijn we bij de oppas en om 08.00 uur zit ik achter mijn pc op kantoor.

Maar goed, Morgaine is nu niet lekker en dus kwam daar vanmorgen weinig van terrecht en was ik later op kantoor dan normaal. Ik ben zelf ook niet lekker, beetje grieperig dus misschien maar beter dat ze bij de oppas is ipv dat we thuis zijn want dan steek ik haar nog meer aan. Nu haal ik haar om 16.00 uur op, dan bij thuiskomst geef ik haar groenten en gaat ze in bad, daarna nog even spelen en een fles en dan rond 18.00-18.30 uur gaat ze naar bed.
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:20:17 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26515495
Luchtbelletje hele dikke voor je moed. We hebben het er laatst al uitgebreid over gehad, dus daar laat ik het ook maar even bij.

Lily en Faja-Lobi mijn god wat staan jullie vroeg op! Ik ben blij dat ik pas om 09.00 hoef te beginnen en dat het mannetje meehelpt 's ochtends. Op dinsdag brengt hij Léon weg naar mijn moeder en op woensdag is hij tegenwoordig vrij, dus dan helemaal geen ochtendstress. Alleen op donderdag sta ik om 07.15 op om vervolgens om 09.00 te beginnen.
Het is altijd wel krap aan, maar ik red het altijd wel.
Als ik jullie ochtend-ritueel lees wil ik spontaan weer naar bed!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:09:14 #45
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26517844
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Dat doe ik dan ook altijd weer . (Zolang het nog kan, over 5 weken weer aan het werk voor 2 dagen.)
Ook hier gaat de wekker om 5.47 uur. Om 5.52 ligt Liz met schone luier in het grote bed. Om 5.57 komt Cas ernaast liggen. Vriend heeft dan intussen de flessen warm gemaakt. En om 5.58 gaat de fles erin. Rond 6.30 gaan beide kinders, verlost van een boer, weer naar bed en valt moeder Smirre ook weer om. En vader Smirre gaat dan vrolijk en blij , want naar zijn werk.
's Ochtends is het echt timen. De rest van de dag heb ik geen wekkerradio in zicht. En een verdere tijdsomschrijving zal ik jullie besparen.
pi_26517975
Als ik het zo allmaal lees heb ik erg veel mazzel.
Djen was altijd al een uitslaper en Djulian nu ook. Djulian word tussen 7 en 9 wakker, dan fles geven, poetsen en aankleden en naar benee. Het douchen van mezelf begint vaak pas na 11.30/12uur als hij voor zijn middagslaapje gaat liggen. Djen doet alles zelf en ik mag haar niet eens helpen. Soms een staartje in doen, maar verder wil ze echt alles zelf doen en zij staat om half 8 op.
Smirre petje af hoor met 2 kinderen!!!
pi_26517990
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Het valt wel mee hoor. Wat wel tegenvalt is dat ik op mijn "vrije" dagen toch hetzelfde ritueel moet volgen omdat Damon naar school moet (wel iets later). Daar moet ik echt nog aan wennen.....
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:15:32 #48
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26517991
Gisteren had ik echt last van een weemoedig moment. Een vriendin belde en ik hoorde een hele verse baby (van 2 dagen oud) huilen op de achtergrond. Slik....ineens drong het tot me door dat onze kindjes groeien en groot worden. Bij ons klinkt het niet meer vers baby-achtig en afhankelijk, maar meer drift en levenswil. Zucht....dat ligt achter me weemoedmodus aan: Geen kleine babies meer.... Maar wel een hele grote wereld voor ons ligt, die nog ontdekt moet worden. Dat is een hele klus!!!
pi_26518048
Het gaat snel heh, Smirre

gelukkig heeft iedere leeftijd zijn charmes en zijn niet alleen babietjes leuk
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:18:44 #50
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26518063
wat een tijden joh maxim word meestal wakker ergens tussen 8 en 9 uur, neem ik hem bij me in bed om te eten, en dan vallen we beide weer in slaap
maar ik heb dan ook geen ritme op t moment, werk nog niet dus ja.... waarom om 8 uur me nest uit komen, om te stofzuigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')