Vandaag was m`n eerste trainingsdag in het Spine & Joint en ik ben gesloopt!
Vanmorgen moest ik voor de eerste keer weer vroeg opstaan om dwergje 1 naar school te brengen, die had net drie dagen vrij gehad omdat de helft van zijn school met kamp was. Toen alle spullen verzamelen voor Dwergje 2 die naar een vriendin van ons zou gaan. Tussen de middag even snel naar school om dwergje 1 uit te zwaaien terwijl hij met een vriendje mee ging naar huis. Snel weer naar huis, snel brood eten, dwergje 2 uit bed trekken en wat brood geven en daarna onderweg om hem af te leveren bij die vriendin. Toen snel weer in de auto en op naar Rotterdam. Vriendlief was mee want vandaag was het ook partnerdag. Terwijl ik begon met wat ontspanningsoefeningen kreeg hij theorielessen en werd hij door de geestelijke mangel gehaald. Daarna kregen wij ( de "patienten") anatomieles en hierna begon het werken aan de apperaten. Na een paar apperaten was ik gesloopt, moe en bekaf! Gelukkig staan daar door het hele centrum banken en kon ik even uit gaan puffen ^_^
Het schijnt goed te zijn..daar hou ik me maar aan vast
![]()
Om 17.00 uur waren we klaar en gingen we op weg naar huis. Natuurlijk stonden we in de file, toen ff snel een pizza naar binnen geschoven, Dwergje 2 opgehaald, doorrijden naar huis waar dwergje 1 ondertussen al bij de buuf was. Dwergje 1 was het enorm zat! Hij heeft de hele middag in de speeltuin gespeeld en was behoorlijk verbrand. Arm wit kaaskoppekindje
![]()
De komende 8 weken hoef ik niet zoveel met de kinderen te slepen omdat vriendlief dan gelukkig thuisblijft bij de koters. Halleluja!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.