Renzell> is inderdaad ook nog een optie... want verwennen kan dan nog wel niet, maar wennen wel (voor 6 maanden)...
(en meningen en ideeen zijn gewoon welkom, uiteindelijk beslis je toch zelf wat je doet en je kan nu eenmaal niet alles tegelijkertijd uitproberen) Ze drinkt al vanaf dag 1 wat vaker dan de meeste kindjes, maar ik voed op verzoek en wat toen vooral erg irritant was, dat ik een uur bezig was (was! was! dat is dus al verbeterd, jeu!) omdat mevroj haar lucht niet kwijt kon en ik dus niet eens zo lang aan het voeden was, maar langer bezig was met de 'nazorg'. Sinds twee-drie weekjes is dat minder aan het worden, een grote opluchting kan ik je vertellen.
ET> pink, en ok als je de speen echt in haar mond gedrukt houdt dan wil ze er wel een paar bemoedigende zuigtrekjes aan wagen... Ze duimt als ze gaat slapen of moe is. En als ze honger (trek) heeft, dan wil ze best enthousiast aan je pink beginnen maar na 5 keer zuigen blijkt dan dat daar niets uitkomt en dan vind ze dat geen leuk grapje
![]()
Het zou wel helpen met haar boertjes en spugen trouwens, want een speentje/duimpje houdt de peristaltische bewegingen de goede richting op. Maar dat doet ze dus niet echt.
kleine eventuele gedeeltelijke oplossing van deze queeste: ze spuugde vrijdag en dinsdag niet, alleen sochtends een mondje terug. Laat ze nou vrijdag en dinsdag de hele dag op het kdv zijn geweest en
flesjes gedronken hebben. En 's avonds op dinsdag met Neelix ook alleen maar
flesjes.
voor+achtermelk mixen-> niet spugen? dan zou afkolven ook moeten werken! vandaag maar eens geprobeerd: sochtends: niets speciaals gedaan (ook niet afgekolfd (hallo, ik ben dan nog niet wakker...)) : redelijk veel gespuugd na voeding. Gaan zwemmen, madame was lekker aan t pitten tot...smiddags: 50 cc per borst afgekolfd voor ze te drinken kreeg.
niet gespuugd, laat in de middag: bezoek, dus niet afgekolfd voor ze te drinken kreeg.
gespuugd (mondje terug), 'savonds: aan t koken, dingen regelen, niet gekolfd: gespuugd, later op de avond: dito. hmmm.
pattern.
maar haar huidje is wel rustiger dan eerst, dus dat zou toch ook wel... hmmm...
Anitra> en, hoe vond ie het?\
Oh oh oh, trouwens, Telt U Mee? ik zit nu op 5 voedingen!
![]()
dus 6, met die van dadelijk erbij. wahee! Vaker Zwemmen Met Dat Kind!