zodra je je kind het hoord nazeggen leer je het heel snel af . Nu ging het bij ons op woorden als pleuris, tering(leier), typhus, opzouten is er ook zo een die ze graag gebruikte (nu gebruikt ze hem nog steeds maar op de juiste wijze en voornamelijk tegen de katten en heb daar ook niet echt problemen mee zolang ze die niet bezigt naar mensen toe) pleuris en tering, etc heb ik al heel lang niet meer gehoord van haar en ook bij ons zelf trouwens niet. Kut gebruik ik heel af en toe nog wel eens als ik me echt niet in kan houden, maar tot op heden is dat nog niet gecopieerd (gelukkig).quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje vroeg hoor allemaal. Jolie is ook wel vroeg wakker maar wij hebben dan geen haast, gelukkig.
Op het cb wees iemand me erop dat ik nog steeds vrij veel vloekhet is inderdaad zo dat ik denk dat ik wel om de 5 zinnen een keer het woord kut zeg
en dan is het al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden. Ik wil natuurlijk niet dat Jolie dit straks gaat overnemen maar heb geen idee hoe ik hier mee op moet houden
leer ik dit van zelf af tegen de tijd dat ze echt gaat praten? Vertel eens even, er zit vast wel iemand hier die ook niet zo vreselijk netjes is.....
Zolang je je ervan bewust bent is er nog hoop jaquote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Mara er is dus nog hoop
Smirre en Ladybos, hoop dat jullie gauw opknappen!
Ik ben op 13 mei jarig, en dat is een hele mooie dag hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:26 schreef Jdee het volgende:
Maar of de kankergezwellen zijn gestopt met groeien, dat is pas echt op de CTscan te zien die vrijdag de 13e (en om kwart voor 1 ook nog, wat een datum) wordt gemaakt.
Wat een goed nieuws zegquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Lishe het volgende:
O,O, en ook nog!!!! We hebben de uitslag van de echo's van haar heupen; Geeeeen heupdysplasie! Dus wat dat betreft kan moeders weer slapen!
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moest vanmorgen janken toen ik met Snoopy zat te msnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |