abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26518100
Ik probeer er op de dagen dat ik niet werk ook een beetjehet zelfde ritme in te houden als op de werkdagen maar soms kruipen Morgaine en ik na een uurtje te hebben gespeeld samen weer terug in het grote bed om dan een uurtje later weer fris aan de nieuwe dag te beginnen. Maar in principe probeer ik er regelmaat in te houden.

En wat betreft bedtijd ik lig er tussen 22.00-22.30 in, niet omdat Morgaine nog een fles krijgt maar omdat wij (ouders) ook nog samen wat tijd door willen brengen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:02:55 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26519108
Jeetje vroeg hoor allemaal. Jolie is ook wel vroeg wakker maar wij hebben dan geen haast, gelukkig.

Op het cb wees iemand me erop dat ik nog steeds vrij veel vloek het is inderdaad zo dat ik denk dat ik wel om de 5 zinnen een keer het woord kut zeg en dan is het al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden. Ik wil natuurlijk niet dat Jolie dit straks gaat overnemen maar heb geen idee hoe ik hier mee op moet houden leer ik dit van zelf af tegen de tijd dat ze echt gaat praten? Vertel eens even, er zit vast wel iemand hier die ook niet zo vreselijk netjes is.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 26-04-2005 14:15:51 ]
pi_26519352
Ik heb ook nog wel eens de neiging er het een en ander aan vloeken er uit te gooien maar je let toch op je woorden in het bijzijn van kleintjes. Zo riep ik altijd heel vaak shit maar toen mijn man zijn zoontje voor het eerst bij ons thuis bracht veranderde ik dat in Chips en ipv godverdomme zeg ik dan potverdorrie. Het gaat redelijk automatisch hoor. Al hoewel ik nu nog wel eens vloek in het bijzjn van Morgaine omdat ik dan zo iets heb van ze snapt het toch nog niet.
pi_26519460
Dat leer je idd vanzelf af als ze het tegen jou gaan zeggen luchtbel.
Zo is bij ons kut but geworden en idd ships is ook een bekende. Als je je eigen woorden terug krijgt sta je raar te kijken en verander je het snel.
pi_26519997
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje vroeg hoor allemaal. Jolie is ook wel vroeg wakker maar wij hebben dan geen haast, gelukkig.

Op het cb wees iemand me erop dat ik nog steeds vrij veel vloek het is inderdaad zo dat ik denk dat ik wel om de 5 zinnen een keer het woord kut zeg en dan is het al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden. Ik wil natuurlijk niet dat Jolie dit straks gaat overnemen maar heb geen idee hoe ik hier mee op moet houden leer ik dit van zelf af tegen de tijd dat ze echt gaat praten? Vertel eens even, er zit vast wel iemand hier die ook niet zo vreselijk netjes is.....
zodra je je kind het hoord nazeggen leer je het heel snel af . Nu ging het bij ons op woorden als pleuris, tering(leier), typhus, opzouten is er ook zo een die ze graag gebruikte (nu gebruikt ze hem nog steeds maar op de juiste wijze en voornamelijk tegen de katten en heb daar ook niet echt problemen mee zolang ze die niet bezigt naar mensen toe) pleuris en tering, etc heb ik al heel lang niet meer gehoord van haar en ook bij ons zelf trouwens niet. Kut gebruik ik heel af en toe nog wel eens als ik me echt niet in kan houden, maar tot op heden is dat nog niet gecopieerd (gelukkig).

(ow en alicia gebruikt de uitdrukking 'hij is weer op zijn pik getrapt' te pas en te onpas zodra die ook maar passend uitkomt in een situatie.)
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:51:52 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26520326
Oeh ik ben dus in ieder geval niet de enige. En Knorretje bedankt voor je eerlijke antwoord
Ik zeg echt vaak het woord kut maar ook shit, verdomme en fucked up en euhm minder kwaad bedoeld maar wat eigenlijk ook niet hoort 'schijtwijf' zeikstraal, rot op enzo vooral in gesprekken met bekenden maar dan wel bedoeld als onderling zeg maar. Ik weet dat ik het doe en ik wil het ook stoppen maar voor alsnog werkt het niet echt nu maar hopen dat het te genezen is tegen de tijd dat ze echt kan praten
  woensdag 27 april 2005 @ 13:12:55 #57
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26542936
Ladybos, how R U?
Ik ben die rothormonen inmiddels meer dan zat. Doe maar weer gewoon, graag?! Gaat het niet over mijn labiele psyche dan wel over pijnlijke borsten. Eén borst trekt weer geweldig. Er zit een cyste in, dat weet ik, maar met een moeder die borstkanker heeft gehad nodigt me dat telkens uit om aan iets ergs te gaan denken. Ruim een maand geleden nog een mammografie laten maken, dat er behalve die cyste dan, goed uitzag. Die geruststelling was echter maar van korte duur. Rationeel kan ik mezelf nog wel wat wijsmaken, maar mijn gevoel zit enkel bang te zijn. (Misschien heeft dit nog wel te maken met verwerken, oid.)
U leest; I am not amused .
pi_26543427
Smirre hier gaat het gelukkig de goede kant op !! De abcessen zijn bijna weg, er zit nog wel wat maar vergeleken met wat het was is dat te verwaarlozen. Maar voordat ik met de chemo kan beginnen moet het wel helemaal weg zijn. Ik voel me ook stukken beter. Achteraf gezien was ik toch behoorlijk ziek van die abcessen. Ik schreef het allemaal toe aan de reuma maar een groot deel van de vermoeidheid en koorts is nu weg gelukkig. Mijn gewrichten doen wel steeds meer pijn, ondanks de pijnstillers. Verder genieten we met volle teugen van ons supervrolijke meisje en dat maakt zoveel goed Ze is gewoon zooooooooo lief en zooooooooo vrolijk en zooooooooo leuk en zoooooooo mooi, we zijn zwaar verliefd
pi_26543463
Smirre kan het geen abces zijn in je borst ? Een cyste hoort toch geen pijn te doen ?
  woensdag 27 april 2005 @ 23:22:36 #60
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26556918
Ladybos: Een jaar geleden heb ik een borstonsteking (steriele infectie) gehad en die klieren zijn ahw ingekapseld door littekenweefsel. Toen ik zwanger werd groeiden mijn borsten duh en werd het gevoelig. Ik heb een aantal weken gekolfd en heb dus het eea uitgelokt in mijn borsten. In ieder geval zijn ze hormonaal beïnvloed in deze tijd. Toen ik vorige maand (met mw Nederhorst in mijn achterhoofd) mijn huisarts bezocht heb ik wederom een mammografie (en echo) gekregen en daarin was te zien dat die cyste gegroeid was. Een week later was het alweer minder gevoelig en nu is het weer prominent aanwezig; de gevoeligheid. (Ben ook ongesteld.) Ik heb mezelf voorgehouden een week te wachten en als het dan niet minder is, opnieuw naar de huisarts te gaan. (Die cyste kunnen ze namelijk ook leegzuigen.)
Ik ben eigenlijk al lang blij dat het een cyste is. Maar ik hou niet zo van ongevraagd groeiende en delende cellen in mijn lijf, vooral niet als het maar aan 1 borst is. It scares the hell out of me.
pi_26557616
brrr smirre, lijkt me ook hartstikke eng. hopelijk zakt de pijn in ieder geval snel en blijft het iets onschuldigs. kan zo'n cyste ook vanzelf weer verdwijnen trouwens?

ladybos wat fijn dat die abcessen eindelijk minder worden!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:42:47 #62
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26563016
Bix, of zo'n cyste helemaal kan verdwijnen weet ik niet, maar ik heb wel gemerkt dat het kan groeien en slinken, al dan niet veroorzaakt door hormonen. De huisarts zei me: "Je hebt gewoon niet zulke leuke borsten." Oké, bedankt dan, dokter! het zal je maar gezegd worden...door een man
pi_26563753
Wat vervelend Smirre.
Leuke huisarts heb je

Ladybos, fijn dat het bij jou beter gaat!
  donderdag 28 april 2005 @ 10:20:51 #64
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26563785
Luchtbel, ik heb ook behoorlijk wat afgevloekt, was van huis uit niet anders gewend maar wilde niet dat mijn kinders dat over zouden nemen. Ik ben cold turkey gestopt
Nu vloek ik niet meer, ben het helemaal afgewend. Vind het zelfs een rotgehoor als ik iemand hoor vloeken [/muts]
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:12:36 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26565053
Wat eng smirre! Altijd toch dat stemmetje in je achterhoofd..

Ladybos, fijn dat het beter gaat! Ik hoop dat het nu alleen nog maar beter gaat en er geen 'rare' dingen bijkomen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:46:13 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26583435
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben cold turkey gestopt

Mara er is dus nog hoop

Smirre en Ladybos, hoop dat jullie gauw opknappen!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 12:56:27 #67
81992 Githa
pi_26594910
Jdee, allemaal nog vol te houden daar ? ....
Ik bedoel het op en neer reizen, van huis naar je moeder en terug...en hoe gaat het met je moeder ?
en en en.. nouja, alles zo'n beetje.
Als je tijd hebt hoor ik het graag, ben wel benieuwd hoe het met je gaat en natuurlijk met Ela
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:37:34 #68
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26595965
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Mara er is dus nog hoop

Smirre en Ladybos, hoop dat jullie gauw opknappen!
Zolang je je ervan bewust bent is er nog hoop ja
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:26:45 #69
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26597197
mja, het gaat wel hier. Met mijn moeder gaat het eigenlijk wel goed, ze is nu bezig met de laatste keer 2 weken chemopillen slikken, en is helemaal in de bonen omdat bloedonderzoek uitwees dat het aantal kankercellen gedaald is. Nou is het wel zo dat ze echt niet meer te genezen is, maar dit is wel erg positief (het betekent meer tijd, dus das wel zo fijn). Maar of de kankergezwellen zijn gestopt met groeien, dat is pas echt op de CTscan te zien die vrijdag de 13e (en om kwart voor 1 ook nog, wat een datum) wordt gemaakt. Ze is erg moe tijdens de kuur en kikkert eigenlijk heel goed op in de weken dat ze niet hoeft te slikken (2 weken slikken, 1 week niet, 2 weken weer slikken, 1 week niet, nu met de 3e keer 2weken slikken bezig). Dus dat is allemaal heel positief eigenlijk. Reizen met Ela gaat wel goed, alleen ben ik (en zij ook) best moe erna, zeker omdat ze dus savonds tussen ongeveer 6 en 10 eigenlijk wil tutten en ik dan niet net in de trein/bus/terug naar huis aan het lopen moet zijn want dan wordt madam (ter)echt ongelukkig)... Dus ik ga tegenwoordig steeds vroeger, en blijf niet meer eten daar (wel jammer want vriendlief houd niet van vis en dat eten ze nu wel veel daar *mjam*). Maar al met al ben ik wel blij dat ik nog niet hoef te gaan werken.

Verder gaat t wel ok, behalve dat Ela dus nog steeds de fles niet pakt . morgen en overmorgen hele dag oefenen maar...

en wat lief dat je t wil aanhoren, doet ook veel goed
..en laat gaan...
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 15:25:44 #70
81992 Githa
pi_26598751
Jdee.... ik ben gemeend benieuwd hoe het gaat met je en ik kan me donders goed voorstellen hoe het is om in zo'n situatie te zitten en dat erover kunnen vertellen enorm fijn kan zijn.

ohwjee hoopgevend zo'n datum ...vrijdag de 13e, of misschien gaat ze voor eens en altijd bewijzen dat bijgeloof lariekoek is
Maar Top zeg dat de kankercellen gedaald zijn al is het idd maar voor wat meer tijd, maar ook erg verdrietig denk ik, ik bedoel dat je om zoiets zo blij bent. ik kan dat niet zo goed omschrijven
Wanneer moet je weer gaan werken dan? ...dat zal best gaan tegenvallen .
En kom op Ela, zo'n fles is ook best lekker en der zit toch een beetje mama in hoor
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:12:50 #71
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26600040
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:26 schreef Jdee het volgende:
Maar of de kankergezwellen zijn gestopt met groeien, dat is pas echt op de CTscan te zien die vrijdag de 13e (en om kwart voor 1 ook nog, wat een datum) wordt gemaakt.
Ik ben op 13 mei jarig, en dat is een hele mooie dag hoor! Ik ben zelfs op vrijdag de 13e 13 jaar geworden, en toen zat ik in Italië, was één van m'n leukste verjaardagen ooit. Voor mij is vrijdag de 13e meer een geluksdag, hopelijk brengt het jullie ook geluk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:47:06 #72
63367 Jdee
pi_26604153
nou, dan heb ik er helemaal vertrouwen in . Het is ook heel dubbel Githa, ergens voelt het ook raar om blij te zijn om zulk nieuws, maar het is weldegelijk goed nieuws, mijn vader haalde meteen bossche bollen (doet ie ook als ie eens 5 euro bij de staatsloterij wint, overigens, dus erg veel is er niet voor nodig om bossche bollen te halen geloof ik) en mijn moeder belde iedereen die ze wilde bellen op om te vertellen over dit nieuws. En ergens is het niet erg om zo te reageren erop, denk ik. Het is in ieder geval niet naief. Je mag blij zijn met dit soort dagen, en ook als ze zich een dagje erg goed voelt, mag je al bossche bollen halen, vind ik. maar ergens clashed 'vinden' met 'voelen', soms. En daar probeer ik niet teveel aandacht aan te schenken, eigenlijk. en het is inderdaad fijn om t te verwerken zo. voor mij.

En ik heb succes geboekt! t kind heeft 3 (ja, dames en heren, u leest het goed, 'da-rie') teugjes genomen uit de fles. 15 cc gogogogo! (misschien was t maar 5). Maar goed. dat voor een hele dag proberen, samen met een thuiswerkende (...) Neelix. Ik zeg "een goed (uche) begin..."

we houden de moed erin

wat we ook 'erin' gaan doen (ikke is van de slechte bruggen) is pizzas want we hebben sinds gisteren weer een werkende oven! lang leve de kringloopwinkel . 1,5 week zonder lasagna's, pizzas, groenteovenschotels en pistoletjes met kaas en olijven doen is te lang!
..en laat gaan...
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 18:51:03 #73
81992 Githa
pi_26604232
ELa ....wat goed zomaar 3 hele slokken was best lekker he ....

enne Jdee we houden de moed erin

tex, bijna feestje dan je eerst verjaardag als mama ..COOL!
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:25:35 #74
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26606528
wat goed zeg dat de cellen minder zijn Jdee ook al red ze het er niet mee, ze is er toch langer bij. dat is toch ook al heel fijn.
en ik hoop dat vrijdag de 13e een geluksdag is voor jullie

en Ela, kom op meid, die fles is niet erg. en 3 slokken is al een hele prestatie

ik ben eerder met verjaardag erg gek hoor, 1e verjaardag als mama ik ben benieuwd wat ik krijg van Maxim ok papa dan
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:35:51 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26606766
Eerste verjaardag als mama lijkt me niet zoveel anders dan anders eigenlijk. Kijk meer uit naar Moederdag Noah heeft op de creche al iets voor me gemaakt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 22:43:41 #76
81992 Githa
pi_26609419
Ik kom uit de slaapdienst met moederdag, dus ben ik er de ochtend niet hebben ze op het werk geen rekening mee gehouden...*zucht* hebben ze natuurlijk helemaal niet aan gedacht.
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:46:02 #77
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26612032
Jdee: Sterkte! Voelen en vinden liggen idd soms mijlenver uit elkaar. Jammer dat je zo weinig grip hebt op dat voelen, niet?
  zaterdag 30 april 2005 @ 15:52:57 #78
63367 Jdee
pi_26620036
Smirre: dankje. Inderdaad, al is het wel zo dat niet alles dezelfde 'zwaarte' heeft, soms voel je iets maar vind je dat minder belangrijk dan wat je vind en vice versa. Balans is wel belangrijk, me helemaal overgeven aan alleen gevoelens is niet fijn, wordt je niet gelukkig(er) van. Grip heb je echter niet zoveel, al denk ik wel dat je door niet alles maar op prio 1 te zetten wel de zwaarte van emoties en gevoelens kan beinvloeden... naja. Filosoferen is ook een vak, geloof ik .

Hmm Githa, ik denk dat je dan maar gewoon ontbijt op bed moet krijgen op je werk, zit niets anders op .

Mijn verjaardag (Ela was toen bijna 3 weken) was helemaal niet leuk; ik was moe (eigenlijk een understatement), kribbig, alleen thuis (had ook echt geen zin in bezoek), en Ela had n regeldag en wilde alleen maar rondgedragen worden omdat ze zo last had van bubbels in haar buik. De dag erna voelde ik me wel jarig En ik had ook een heel geweldig kado van vriendje gehad (Blokus, spel) waar ik me de dag erna lekker mee bezig heb gehouden. Ik voel me wel een heel jaar ouder trouwens, maar dat kan ook door het moeder worden komen
..en laat gaan...
pi_26630123
Jdee

Moederdag is niet zo nieuw meer voor mij, maar wel dat ik 2 kindjes heb nu. Wat voel ik me toch rijk als ik naar de kinderen kijk
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:41:07 #80
3011 E.T.
pi_26630901
't moederdagkadootje van het kdv staat hier ook al op de kast te wachten.. Nog steeds ingepakt
Vorig jaar ging Saskia nog niet naar het kdv, dus dit wordt m'n eerste moederdagfrutsel van d'r (heb al wel voor mn verjaardag een zelfgeknutseld (ahum) 'iets' gehad.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 22:03:08 #81
81992 Githa
pi_26650748
Ik mag morgen weer gaan werken en eigenlijk vind ik het super spannend
MAAAAAAAR ik heb een voordeel, Jordy mag morgen bij papa blijven en ik hoef hem dus niet weg te brengen nog niet
  zondag 1 mei 2005 @ 22:09:15 #82
3011 E.T.
pi_26650920
Sterkte morgen!

Ik voelde me vandaag zo gelukkig en rijk
Een heerlijk kind dat de tijd van d'r leven heeft in de tuin, hartstikke druk met spelen en alles ontdekken, geen kreetje van ontevredenheid gehoord..
Swets en ik lekker met een boek op schoot alles gadeslaan..

De zon (die vandaag toch uitbundig scheen hier) verbleekte bij mijn eigen zonnetje
  zondag 1 mei 2005 @ 22:17:58 #83
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26651155
Ah Githa misschien valt het best mee. Zoals onze eigen Marco altijd zingt; even slikken en weer doorgaan over het algemeen vliegt zo'n dag echt voorbij. En dat wegbrengen ach ja...

Fijn he E.T.
Ik moest vanmorgen janken toen ik met Snoopy zat te msnen (ja het moet verboden worden dat msn ) en zat te vertellen hoe leuk Jolie was in d'r badpakje en vanavond, in d'r loopkarretje voor de open balkondeuren aan het meeswingen op de muziek ze zingt heel hard ooooh nmooooo mee met Aventura In de zomer lijkt alles zo mooi en die kinderen hebben zo veel plezier en tja, ik moet weer ingevroren worden ofzo
  zondag 1 mei 2005 @ 22:19:51 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26651204
Hey Githa, doe ik gezellig met je mee.. Morgen gaat Luuke zelf nog mee, beschuitjes uitdelen.
Dinsdag moet ik dan toch echt alleen. Ik vind het om te janken zo spannend...
Maar ook het wegbrengen gaat vast goedkomen Githa, tenminste, dat zegt iedereen tegen mij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 1 mei 2005 @ 22:23:51 #85
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26651322
Ah Lishe, het is ook om te janken.
Ik heb 3 weken iedere keer bij het wegbrengen gehuild en nog steeds soms na het weekend. En dat terwijl ik de allerliefste oppas heb waar ik d'r met een gerust hart achter kan laten. Sommige dagen ga ik gewoon weg maar andere dagen
Maar goed, ik ben dan ook een mietje wat dit soort dingen betreft.
  zondag 1 mei 2005 @ 22:29:42 #86
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26651464
Ja, Ik dacht dat ik eindelijk over mijn heimwee heen was. En dan krijg je een kind.... Oeh, dan weer heimwee naar je kind! En volgens mij maakt het niet uit hoe lief de verzorgende van je kindje ook is, je blijft zelf de mama die alles het allerbeste weet voor haar kindje..... "T is soms best moeilijk dat mama zijn. (en zeeeeeeker ook goed voor de emoties.. )
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 22:32:09 #87
81992 Githa
pi_26651534
Lishe, dan wens ik je heel veel succes, plezier en sterkte morgen en tuurlijk komt alles goed...we blijven gewoon onthouden waar we het allemaal voor doen.

Luchtbel, ik was helemaal nooit sentimenteel lees mietje maar nu ik denk dat dat er gewoon allemaal bij hoort het is toch ook gewoon een lief, mooi, wondertje dat je zomaar weg moet brengen.

Ik zei gister in bed nog tegen mijn vriend, hoe gek het eigenlijk is dat je al zoveel van iemand kan houden na 3 maanden en hoe ongeloofelijk ondenkbaar en beangstigend het is als je het idee in je hoofd haald dat dat wondertje er ineens niet meer zou zijn. Het is gewoon niet te beschrijven wat ik voel mijn hummeltje

maar ik moet me toch weer een beetje gaan verharder anders lopen ze morgen giga hard over me heen daar hebben die pubers een neus voor, ik zweer het je.
  zondag 1 mei 2005 @ 22:42:28 #88
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26651807
Ja jij ook veel succes en plezier natuurlijk... (en ik denk dat we zo'n beetje in hetzelfde werkveld zitten dan... pubers enzo...)(en ik weet niet hoe die kleine lettertjes moeten)
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 22:48:02 #89
81992 Githa
pi_26651955
Als ik wil weten hoe iets moet, dan spiek ik altijd bij een ander door te quoten maar die kleine letters krijg je door ze tussen [ sub ] [ /sub ] te zetten maar dan zonder spaties

en natuurlijk ben ik nu nieuwsgierig wat voor werk doe jij dan ?
pi_26652008
Succes morgen Githa!!!
Lishe jij ook!!!

Vandaag met mijn neefje gezeten en met Djulian, wat is dat mooi zeg, 2 van die kleintjes
  zondag 1 mei 2005 @ 23:03:43 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26652379
dit is een test Ik werk als jongerenwerkster... jij?

Dank je Anitra!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 23:12:18 #92
81992 Githa
pi_26652637
Thnx Anitra

Ik werk als persoonlijk begeleidster in een woongroep voor probleem jongeren en jongeren met een achterstand
  maandag 2 mei 2005 @ 17:00:08 #93
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26669501
Phluphy, ik weet niet of je hier regelmatig meeleest, maar ik wil je veel sterkte wensen (ik lees af en toe wel mee op de site)!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 17:47:07 #94
81992 Githa
pi_26670917
en Lishe, hoe was je dag vandaag ?
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 17:50:42 #95
43556 miss_dynastie
pi_26671016
En jouw dag dan, Githa?
  maandag 2 mei 2005 @ 17:58:48 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26671256
Hoe ging het bij jou Githa? Hopelijk hebben Jordy en je vriend zich vermaakt, maar dat zal wel!

Bij mij was het een beetje nep natuurlijk, omdat Luuke nog mee ging. Het viel wel mee maar volgens mij staat m'n agenda binnen de korste keren weer bomvol! Op zich was het wel lekker, zo'n 'wendagje' en ik ben er wel klaar voor (denk ik). Alleen het wegbrengen van d'n Luuk zal wel niet mee vallen morgen...

O,O, en ook nog!!!! We hebben de uitslag van de echo's van haar heupen; Geeeeen heupdysplasie! Dus wat dat betreft kan moeders weer slapen!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 18:02:10 #97
43556 miss_dynastie
pi_26671338
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Lishe het volgende:
O,O, en ook nog!!!! We hebben de uitslag van de echo's van haar heupen; Geeeeen heupdysplasie! Dus wat dat betreft kan moeders weer slapen!
Wat een goed nieuws zeg
  maandag 2 mei 2005 @ 18:28:47 #98
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_26671938
Ook ik wil Phluphy heel veel sterkte en kracht toewensen, echt niet meer normaal hoeveel tegenslagen die mensen te verwerken krijgen keer op keer, die arme Danyel.. hopelijk komt het toch gauw weer goed en kan hij slapen in zijn eigen bedje.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 19:07:20 #99
81992 Githa
pi_26673075
Hier super druk ...zo druk zelfs dat ik bijna geen tijd heb gehad om aan Jordy te denken ik voel me zowat schuldig!

Het blijkt een beetje een puinhoop te zijn op mijn werk, een beetje heel erg.
Ik heb gelijk voor morgen een spoedvergadering georganiseerd en er moeten snel wat dingen veranderen anders ben ik niet van plan mijn tijd daar vol te maken maar dat heeft niks met mij persoonlijk of de geboorte van Jordy te maken....puur de organisatie en de daarbij horende, welbekende bezuinigingen
Alle hoop was een beetje op mij en mijn terugkeer gelegd en da's niet reeël legt ook een enorme druk op me, en dat al na dag 1
pfff, ben benieuwd morgen.

Edit: schandalig ik was het vergeten maar LUUKE wauw meissie wat goed at je heupjes helemaal in orde zijn

[ Bericht 13% gewijzigd door Githa op 02-05-2005 19:52:33 ]
  maandag 2 mei 2005 @ 19:46:28 #100
640 snoopy
peanuts
pi_26674321
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moest vanmorgen janken toen ik met Snoopy zat te msnen
mooi is dat! nu wil niemand meer met me msn-en
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties