nou,
dan heb ik er helemaal vertrouwen in
![]()
. Het is ook heel dubbel Githa, ergens voelt het ook raar om blij te zijn om zulk nieuws, maar het is weldegelijk goed nieuws, mijn vader haalde meteen bossche bollen (doet ie ook als ie eens 5 euro bij de staatsloterij wint, overigens, dus erg veel is er niet voor nodig om bossche bollen te halen geloof ik) en mijn moeder belde iedereen die ze wilde bellen op om te vertellen over dit nieuws. En ergens is het niet erg om zo te reageren erop, denk ik. Het is in ieder geval niet naief. Je
mag blij zijn met dit soort dagen, en ook als ze zich een dagje erg goed voelt, mag je al bossche bollen halen, vind ik. maar ergens clashed 'vinden' met 'voelen', soms. En daar probeer ik niet teveel aandacht aan te schenken, eigenlijk. en het is inderdaad fijn om t te verwerken zo. voor mij.
En ik heb succes geboekt! t kind heeft 3 (ja, dames en heren, u leest het goed, 'da-rie') teugjes genomen uit de fles. 15 cc gogogogo! (misschien was t maar 5). Maar goed. dat voor een hele dag proberen, samen met een thuiswerkende (...) Neelix. Ik zeg "een goed (uche) begin..."
we houden de moed erin
![]()
wat we ook 'erin' gaan doen (ikke is van de slechte bruggen) is pizzas want we hebben sinds gisteren weer een werkende oven! lang leve de kringloopwinkel
![]()
. 1,5 week zonder lasagna's, pizzas, groenteovenschotels en pistoletjes met kaas en olijven doen is te lang!