abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 23:22:37 #101
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26681794
Luuke wat goehoed

Ghita wat rot dat je spoed vergadering in moet lassen, hopelijk komt het helemaal goed
Lishe blij te lezen dat het meeviel

En Snoopy
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:00:06 #102
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26684374
Oh Githa, dat wat je schrijft over verharden voordat je platgewalst wordt, ken ik. Ik moet ook nodig weer een filtjertje plaatsen, want ik ben echt een superwatje geworden. Alles komt keihard binnen en dendert daar ook nog lekker een tijdje rond.
Ik heb vandaag mijn grote vriend, de huisarts, maar weer eens opgezocht, ivm die borst. Hij gaf een uiterst plausibel verhaal over klieren in bindweefseljasjes en ik heb een voel-verbod gekregen . Waar ik wel weer direct om kon janken was zijn uitleg waarom ik zo mezelf niet ben op het moment (angst om kanker en denken in uitersten). Jaja, het heeft allemaal te maken met verwerken. Ach, ik had het zelf kunnen verzinnen, maar waarom kan ik mezelf dan niet overtuigen? Anyway, ik ben weer even gerustgesteld.
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 07:22:50 #103
81992 Githa
pi_26686145
Is het niet zinvol Smirre dat je arts je daarin geruststeld ? ...Op wat voor manier dan ook onderzoekjes of wat gesprekjes..... je zegt zelf al dat je telkens even gerust bent als je bent met hem gesproken hebt.
verwerken kan een ingewilkkeld iets zijn en een simpel voelverbod is niet afdoenden want je voelt 3 dagen niet en dan toch even stiekem met 1 vinger en voor je het weet ondergaan ze weer een grondige inspectie. Kan het me nog goed voorstellen ook....sterkte hoor Smirre
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 09:14:49 #104
43556 miss_dynastie
pi_26687055
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Githa het volgende:
Het blijkt een beetje een puinhoop te zijn op mijn werk, een beetje heel erg.
Wat jammer dat je niet echt de tijd krijgt om rustig weer een beetje te wennen
Laat je niet al te gek maken, he
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:02:31 #105
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26691291
Mij ha stelt mij ook telkens gerust en bovendien heb ik geen bezoekverbod van zijn praktijk gekregen. Verwerken kan knap lastig zijn, maar een ieder weet ook dat het niet van vandaag op morgen 'verwerkt' is, dat heeft ook tijd nodig. En aangezien mijn tweede naam 'ongeduld' is, maak ik het mezelf niet makkelijk daarmee. Dus eh...deze smiley mag ik graag irl op mezelf toepassen of eh...deze .
Voor hoeveel dagen ga jij nu werken, Githa?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:55:09 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26695279
pfff stom hoor, het is t beste maar het zit me absoluut niet lekker, tis toch een mijlpaal van 4 jaar die afgesloten word ik heb mijn ontslag nu officieel ingediend. het is maar werk en het i smaar een baas, ik weet het. maar ik heb het daar toch naar mijn zin gehad, en dit had allemaal niet gehoeven als er gewoon netjes gehandeld was vooral vanuit hun kant. maar goed. het zij zo!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:50:10 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26696953
Martineke het blijft moeilijk omdat het voorheen ook zo vertrouwd was, jammer genoeg konden jullie niet tot een overeenkomst komen. Tuurlijk zit je dat dan niet lekker en dat is niet meer dan logisch, meid jank en gil het ff uit en wie weet lucht het op zo niet pak die kleine beer van je en geef hem is ff een dikke op zijn bol dat doet altijd goed

Jammer Smirre dat je jezelf nog niet overtuigd maar ook dat komt ook wel weer die hormonen kunnen echt een last zijn af en toe. Tis ook een onzekere tijd zo naar een bevalling voorla omdat je je lichaam ook weer een beetje opnieuw moet leren kennen en dat is geen makkelijke opgave sterkte meid

Lishe goed nieuws
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 18:14:58 #108
81992 Githa
pi_26703606
Smirre, ik werk 32 uur maar dan wel verdeeld over 24/7 en aangezien ik gemiddeld 1a 2 slaapdiensten heb in een week van 15 uur per dienst, hoef ik niet zoveel te missen van Jordy.

Vandaag veel opschudding veroorzaakt, de clustermanager erbij geroepen en er gaan wat zaken veranderen Hoe en wat gaan we morgen bespreken maar ik stap gewoon niet eerder volledig in mijn werk dan wanneer ik me er veilig bij voel ohwja de veiligheid van mij en mijn collega's kon niet meer gegarandeerd worden na herhaalde escalaties en dus had ik gelijk bij terug komst zoiets van .....waar zijn we mee bezig!!! Alle hoop werd op mij gevestigd wat compleetg onterecht was en een veel te grote druk op mij legt. Daar gaan we dus wat aan doen he
pi_26706003
Martineke

Githa
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:28:44 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_26707172
Martineke, wat rot sterkte joh, kan me je gevoel wel voorstellen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:47:40 #111
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26707681
Martineke, als je ergens met plezier (hebt ge)werkt is het erg moeilijk weggaan. Jammer dat het zo is gelopen en ik hoop dat je snel een goede vervanging vind!
Goedzo Githa, niet over je heen laten walsen! Succes en hopelijk word het snel wat rustiger daar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26942572
Tijdens de zwangerschap kreeg ik er al last van, maar na de bevalling bleef het kwaaltje ook gewoon. Zomaar ineens, vanuit het niets, ongelooflijk zweten! Geen aanvallen van het ineens erg warm krijgen, helemala niets, maar wel ongelooflijk erg zweten! Duurt een seconden of 10 en dan is het weer over. Herkent iemand dit? Het gekke is, dat het dus reukloos is, het ruikt niet naar zweet.
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:44:38 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26943327
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Luckepuk het volgende:
Tijdens de zwangerschap kreeg ik er al last van, maar na de bevalling bleef het kwaaltje ook gewoon. Zomaar ineens, vanuit het niets, ongelooflijk zweten! Geen aanvallen van het ineens erg warm krijgen, helemala niets, maar wel ongelooflijk erg zweten! Duurt een seconden of 10 en dan is het weer over. Herkent iemand dit? Het gekke is, dat het dus reukloos is, het ruikt niet naar zweet.
Ik hoop dat dit erbij mag :

Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest (die tijd hoop ik wel mee te mogen maken)!
Maar met dat zweten, heb ik ook wel eens gehad Luck!
Bij mij begon het met ruizende oren, en ineens heel erg zweten, k heb zoiets zelfs wel eens onder douche gehad! Ik zit dan tegen flauwvallen aan lijkt wel! en het ruikt inderdaad niet!

Mijn vriend heeft mij toen op bed gelegt, en heb daar ineens 3uur achter elkaar liggen slapen!!
Daar ging onze afspraak voor die dag! Daarna heb k dit nog eens 2x gehad, maar tijdens het sporten! Sindsdien heb ik het niet meer gehad (afkloppen)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_26944660
Nou dat heb ik dus ook! Tijdens de zwangerschap begon het, en nog steeds heb ik het af en toe. Ineens zweten en dan heb je het niet eens warm...overdag heb ik het ook wel eens, maar vaak ook in de nacht. Dan loopt ineens het zweet over m'n rug. En net zo snel als het begint is het dan ook ineens weer weg...

Ik heb het altijd maar op de hormonen geschoven maar het moet toch ook weer eens 'normaal' worden lijkt mij

[ Bericht 2% gewijzigd door TearSong op 12-05-2005 19:36:17 ]
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26944762
Dat hoop ik ook maar Tearsong, want het is af en toe net zwemmen op het droge
pi_26944776
tearsong, ik heb 't ook nog af en toe. reken er maar op dat 't nog wel ff duurt. ontzwangeren duurt ongeveer net zo lang als zwangeren... alleen zou 't bij luckepuck nu toch wel es over mogen zijn lijkt me... . maar 't scheelt luckepuck dat 't reukloos is. dat is hier overigens niet altijd het geval!
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:28:05 #117
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26945014
Owh absoluut herkenning, nu is het voor mij dan nog maar 10 mnd gelee de geboorte maar nog elke dag die zweet aanvallen. Heb het eigenlijk toegeschreven aan mijn hormonen had er anders ook niet echt een verklaring voor.

Met een klein beetje lichamelijke inspanning is het soms net of ik een uur heel hard heb lopen sporten kwa zweet
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 15:56:45 #118
81992 Githa
pi_26947709
Hier ook herkenbaar
Erg vervelend vind ik het hoor, ik moet er nu zelfs met kleding rekening mee gaan houden omdat ik het gewoon vervelend vind om zweet plekken te krijgen.
Het ruikt hier overigens ook niet
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:29:13 #119
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26948792
Waar hebben jullie het over?
Groot mysterie in geheimtaal: Iedereen kent het, bij de één ruikt het wel, bij de ander niet, bij de één komt het bij vlagen, bij de ander is bij de bevalling begonnen and quess what? Je mag er kennelijk nog heel lang van genieten.....
Ik lurk wel even mee onder het genot van een om er maar eens een leuke smiley tegenaan te gooien

En eh...deze vraag is retorisch; ik verwacht geen antwoord, hoor.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 16:37:31 #120
81992 Githa
pi_26949073
Jdee morgen een spannende dag voor je moeder en voor jouw vast ook.
Heel veel sterkte, ik brand een kaarsje voor goed nieuws laat je het even weten als je wil.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:53:10 #121
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26949623
Die 'zweetaanvallen' heb ik gelukkig geen last van, maar vers zweet is reukloos, alleen oud zweet ruikt. Dus dat het niet ruikt kan wel kloppen dan

Jdee, ik zat er gisteren ook al aan te denken, en ik duim ook voor je voor goed nieuws
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:42:11 #122
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26952656
thanks guys Ja morgen spannend. Gisteren de buik van ons mam gevoeld: er zit gewoon een tweeling in: aan de ene kant de lever (die is echt heel groot, zo te voelen ) en aan de andere kant de maag (?) of de darmen. ze ziet eruit alsof ze 7 maanden zwanger is. Ze is nu 10 kilo aangekomen in 10 weken, dus dat verklaart voor een groot deel dat ze zo gegroeid is, nu maar hopen dat het niet de tumoren zijn die gegroeid zijn...

Trouwens, ik zit hier verder stevig te balen, want hoewel Ela netjes de fles nam (nou ja, 80 cc, en na aandringen geloof ik) dinsdag op het kdv, wilde ze vandaag pertinent niet toen ze voor de 2e keer ging wennen, en heeft druppelsgewijs toch nog 70 cc binnengekregen op de ochtend dat ze oefenen was. Morgen gaat ze een hele dag en ben ik dus standby thuis, want een halve dag zonder eten kan nog, maar een hele . Overigens was ze vandaag zo moe toen ik haar ophaalde dat ze aan mn borst in slaap viel, en sindsdien om de 1,5 uur wil drinken (vanaf 13u15 dus he)... Daar wordt ik dan weer erg moe van .
Maar verder alles goed... eigenlijk is het wel fijn het huis weer voor mij alleen te hebben zo voor een ochtendje. Lekker dingen ononderbroken doen. Enige minpuntje: de vriezer stond ietsje te laag-> een liter gespaarde borstvoeding ontdooid. oeps
..en laat gaan...
pi_26952969
Jdee, sterkte met je moeder.
De ontdooide melk kun je gewoon weer invriezen (zitten anti-bacterien-dingetjes enzo in die bederf tegengaan, weet de exacte termen niet uit m'n hoofd ). Alleen wel even merken voor de zekerheid. Als er toch iets mis mee is, wat niet waarschijnlijk is, weigert Ela wel om 't te drinken.

O, en geen ervaring met zweetaanvallen.
pi_26957969
Hier ook geen zweetaanvallen (misschien een kromme redenering hoor, maar wat ligt er bij jullie op het matras?, wat voor kleding dragen jullie?)

Jdee sterkte morgen spannende momenten weer voor je moeder
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 21:58:28 #125
81992 Githa
pi_26958560
niet anders als voorheen Bar en echt op de vreemste momenten, als ik juist harstikke passief ben
pi_26959217
hier ook geen ervaring met zweetaanvallen..

Suzanna, hoe gaat het met jou en Noa?

We hebben deze week een nieuwe vakantie gepland en geboekt voor in september. We gaan 6 dagen naar Los Angeles en 3 dagen naar San Diego. Mede doordat het de afgelopen reis zo ontzettend goed is gegaan met Dylan. Ik weet wel dat daar nog heel veel evrandering in kan komen, maar het voelt gewoon goed om zo'n reis te plannen nu we weten dat ie het niet erg vind en eigenlijk alleen maar leuk vind.

We zijn ook van plan om in een van deze steden te trouwen dus is dit een goed "excuus" om daar even te gaan kijken.. nee hoor, het is gewoon weer een leuk vakantie idee.

Githa ik lees dat je 32 uur werkt.. wow.. ik werk nu 18 uur per week en dit vind ik eigenlijk stiekem best al wel zwaar.
Heb echt wel respect voor de werkende moeder, ik zou het echt niet meer kunnen.

Ik heb gisteren voor het eerst weer gewerkt. Was echt enorm wennen en had het er sochtends onwijs moeilijk mee, maar toch was het weer heel gezellig en vertrouwd en toen ik mezelf gewoon dwong om niet te vaak aan hem te denken toen ging de tijd eigenlijk best wel snel. Echt leuk, alle klanten kwamen vragen hoe de bevalling was geweest en wat het was geworden etc.. Terwijl ik die mensen helemaal niet (meer) kende. Vond ik wel erg lief.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaanBanaantje op 12-05-2005 22:25:12 ]
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:29:53 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26959554
Offtopic: waar werk je Daan? Je woont toch ook hier in A.?
pi_26959619
Maar hier is sinds de bevalling en na het stoppen van het bloeden van de bevalling ander beddengoed op het bed komen te liggen, waardoor het zweten wat ik voorheen dus wel had ineens ophield ( ik had hier een molton die waterdicht was op bed liggen en nu niet meer)
pi_26959637
jups. Ik werk bij de speelgoedblokker.
pi_26959676
Hee Daanbanaantje, ook Amerika-liefhebber ? Wij gaan er zo vaak als maar (financieel en anderszins) mogelijk is naar toe :-) En ook al woonachtig in A., dat wist ik helemaal niet joh ! Wordt hoog tijd voor een A. meet dan !
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:33:37 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26959677
Grappig dan weet ik wie je bent
pi_26959696
oeh das oneerlijk. dan wil ik ook weten wie jij bent!
pi_26959698
Hahaha het durrep A.
pi_26959716
jaaa komen jullie ff gezellig met zn allen naar de speelgoedblokker :P dan weet ik ook wie jullie zijn!
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:36:17 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26959764
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
oeh das oneerlijk. dan wil ik ook weten wie jij bent!
Kom maar even naar het speeltuinbankje.
pi_26959772
maar inderdaad Ladybos, onwijze amerikafans. Al ben ik het alleen maar geworden door de enthousiastme en verhalen van mijn vriend.. (bijna man.. oeh wat heerlijk om dat te zeggen! ) We zouden er het liefst ook gaan wonen, maar dat is meer een 5 jaren plan.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 22:38:02 #137
81992 Githa
pi_26959827
Ik werk 32 uur Daan maar wel 24/7 dus 2 slaapdiensten en ik heb al 32 uur te pakken valt goed te doen hoor....
Daan, dat je de eerste werkdag goed doorgekomen bent. Waar gaat Dylan eigenlijk heen als jij gaat werken ?

en weer een niieuwe vakantie geboekt *jaloers is* lekker joh!
pi_26959943
ja.. verrassing van vriendlief tis ook zo'n schatje..

Ik werk nu 1 dag doordeweeks, vrijdagavond en zaterdag. In het weekend is ie dus gewoon bij zn vader en doordeweeks bij zn oma. En dat is allemaal heel goed geregeld dus ik ben daarin wel erg gerust gesteld. Dat scheelt ook een hoop.

ga je jordy naar de opvang brengen als je overdag moet werken of is er ook een opa/oma/oppas?
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 22:49:53 #139
81992 Githa
pi_26960172
en de rest va de tijd lekker bij je ventje

jah het ene moment zou ik het liefst thuis blijven en het andere moment heb ik zo'n zin om weer wat te ondernemen. Het is ook niks voor mij om geen uitdaging te hebben dus ik moet zeker blijven werken en als ik eenmaal aan het werk ben dan vallen die uren eigenlijk ook best mee omdat het zo onregelmatig is.
Helemaal stoppen zou financieel ook niet gunstig zijn hoor dus dat is ook een reden, dan zouden we echt moeten gaan kijken voor een huur huis ofzo.

We moeten gewoon niet al te veel denken en ik nu even helemaal niet, als het om werk gaat na een dikke week heb ik mijn buik er al van vol, maar dat heeft een hele andere oorzaak.... *Githa mompelt iets over managment* Gaat allemaal goed komen
pi_26960316
arme jij.. hoop dat de problemen op je werk gauw zijn opgelost meid! dat werkt zeker niet motiverend..

Ik heb het zelf ook wel hoor. Vind het ook heerlijk om weer zonder kind onder de mensen te zijn. Klinkt misschien heel stom of egoistisch, maar dan voel ik me ook even iets anders dan alleen maar moeder. Heeft ook een beetje met leeftijd te maken misschien. Het viel me dan ook 100% mee en oma was even met dr kleinzoon bij mij op bezoek geweest en dat is ook wel erg leuk. En het voelde geneens raar toen ze met m de winkel uitreed en ik achter bleef.

Voor het geld hoeven we het hier niet te doen, want ik verdien eigenlijk geen reet. Maarja, het gaat mij meer om het sociale gebeuren. En anderzijds.. een zakcentje is altijd meegenomen, zeker met een kleintje. God, wat groeien die toch snel uit hun kleren.. Je blijft aan de gang!
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 23:00:39 #141
81992 Githa
pi_26960449
ja erg he ...Jordy zit alweer in 62 en van sommige dingen kan hij al in een 68 Ik ben echt benieuwd wat hij volgende week blijkt te wegen en wat zijn lengte is

Anyway Sociaal contact is zeker nodig, maar ook op mijn leefijd hoor ik denk dat dat ook een beetje in je karakter zit.
Ik heb ook het idee misschien een grote onzin maar... dat ik me veel meer besef wat ik heb en dat ik dat ook veel meer wardeer doordat ik er niet steeds bovenop zit en zo nu en dan weg moet. Ik ben dan echt oprecht blij dat ik weer thuis ben en weer kan knuffelen met mijn mannen Zo werkt het voor mij iig wel
pi_26960652
Ja dat had ik dus woensdag ook. Niet dat je meer van een kindje houdt als je werkt ofzo, maar inderdaad dat je het op een andere manier voelt of beleeft.. Het was echt waanzinnig om thuis te komen en dan dat blije gezichtje te zien toen ik m vertelde dat k m gemist had!

Dylan zit nu ook in 62/68. Af en toe vind ik 62 te klein en dat vind ik dan zo'n naar gezicht en dan doe ik m 68 aan wat ietsje te groot is, maar ik vind dan.. beter te groot dan te klein.

We moeten morgen met m naar het ziekenhuis, naar een kinderarts. Omdat ie bij de geboorte zo zwaar was en zn bloedsuikers toen niet oke waren. Dat willen ze morgen nog eens testen. Ben wel benieuwd, maar ga er eigenlijk van uit dat alles goed is. Ik heb niks geks aan m gemerkt. Wij moeten over 2 weken ook weer naar CB voor zn tweede prik en ik ben ook erg benieuwd hoeveel die aangekomen is. Dat spekkie van mij weegt iig behoorlijk zwaar!

Ben er trouwens ook mee gestopt om overdreven dure merkkleding van bijv de prenatal te kopen. Kon het vaak na een maandje al wegdoen. Vind ik toch echt zonde van het geld!

Ik zag trouwens dat Jordy zn tijger wel erg leuk vond?!
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:29:34 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26961173
Ben je weer gestopt op je werk Githa? Balen dat de mensen van hogerhand altijd zulke leuke dingen verzinnen zodat er voor het personeel eigenlijk niet te werken valt... Hopelijk gaat het snel wat beter daar zodat je weer verder kunt!

Hoop voor je dat alles goed is met Dylan bij de arts Daanbanaantje. Wat woog hij dan eigenlijk bij zijn geboorte? Nja, succes in ieder geval!
pi_26965411
Met deze moeder gaat het momenteel ruk, driewerf ruk met een griffel

Zijn we eerst de hele nacht wakker gehouden omdat er ergens een hond buitengesloten zat die al luid blaffend naar binnen wou... houd dat kutbeest tegen 6en ein-de-lijk zijn muil eens dicht. Inmiddels barste ik van de koppijn en terwijl ik 2 paramollen sta weg te kauwen ( ) wordt Suus wakker

Ik ben dus gewoon nog steeds wakker sinds gisterenmorgen!
pi_26967300
Luck wat klote!

Githa soms moet je er ook gewoon ff uit. Is lekker toch?
Hier is het zondag weer moeder-dochter dag De 1e keer was met de konijnen ophalen bij Tan, de 2e keer heleboel kleding gekocht voor Djen en zondag gaan we met zijn 2tjes fotograferen
Wat is het lekker om 1 dag helemaal aan Djen te besteden. hmm en aan tig andere fok!kers
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 11:03:15 #146
43556 miss_dynastie
pi_26969662
Oe, daan, ik ben jaloers...... * miss_dynastie wil ook naar Amerika
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 11:13:31 #147
81992 Githa
pi_26970012
Leuk Anitra zo'n moeder-dochter dag lekker van genieten

Luckepuck ohw wat vermoeiend....en dan moet je vandaag de hele dag nog ... sterkte

Lishe, jah is vervelend he en in de zorg weer net iets moeilijker heb ik het idee.
Ik heb wel een goed gesprek gehad methet managment wat vaak niet makkelijk is en dinsdag komt er dan ook een grote bespreking waar alle belangrijke figuren betreft dit onderwerp bij aanwezig zullen zijn.... was niet makkelijk omdat al voor elkaar te krijgen.
Ik kan ook veel hebben qua werkdruk e.d. maar mijn grens is toch echt de veiligheid en verantwoord bezig zijn en blijven.
Voor mijzelf gewoon heel erg moeilijk om die grens te trekken omdat dat dan inhoud dat ik even thuis zit en da's eigenlijk helemaal nisk voor mij
MAAAAAAR ik hou me flink bezig met het regelen en bedenken van oplossingen, dus stiekem werk ik nog steeds en hoop dat er dinsdag wat uitrolt zodat ik snel weer aan de slag kan.

Hoe bevalt het jou weer na een weekje Lishe ?

Daan jaaaaaa Teigetje is geweldig
Jordy is er helemaal weg en heeft steeds die dingen vast en begint vervolgens te brullen omdat hij niet weet hoe hij dat ding weer los moet laten
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:15:03 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26970079
En ik hoorde op het nieuws dat je nu alleen nog maar met zo'n nieuw paspoort naar de VS mag, maar die zijn in NL pas vanaf augustus of september ofzow verkrijgbaar. Nou kon ik meedoen aan het experiment daarvan (tenminste volgen mij was dat daarvoor) maar was te laat Dus nu heb ik net een nieuw paspoort, maar nog een oude...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 11:17:40 #149
81992 Githa
pi_26970178
Wat raar tex....en dus moet je dadelijk weer de volle pond betalen ?

Ik zou daar toch zeker een klacht over indienen hoor.... lekker makkelijk en wij maar betalen
en hoe zit dat dan met de VS ? ....kun je daar nu gewoon niet heen t/m augustus
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:46:17 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26971197
Hier op het werk is het alweer of ik nooit weggeweest ben. Mijn agenda staat weer helemaal vol. Ik moet veel 's avonds werken, dus heb overdag vaak (extra) vrij. We hebben alleen wel een hele nieuwe doelgroep binnen, wat het voor mij even extra spannend maakt. Ik ben na mijn verlof van 2 banen naar 1 baan gegaan, dus qua geregel is het voor mij eigenlijk alleen maar makkelijker geworden. En verder is deze mam al best gewend weer aan het geren en gevlieg.

Klinkt leuk Anitra, zo'n moeder-dochter dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')