Nope nog niet, maar die verwachting had ik ook niet. MOet ook zeggen dat ik me er zo min mogelijk mee bezig houd met wat ik niet kan of graag zou willen kunnen. Het is nu eenmaal zo en daarmee uit. Ik doe wel andere dingen met de kids en papa en oma de restquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:32 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje, hoe is het nu met jouw bekken? Zit je alweer op het niveau wat je zat voor je zwangerschap of is het slechter geworden?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef texelonia het volgende:
En ik vroeg me eigenlijk af hoe het met piglet is? Ook al tijd niks van gehoord....
Lief dat je voor mij even uit lurkstand bent gesprongen!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:03 schreef piglet het volgende:
Maar wel lief dat je naar me vraagt![]()
O, ja het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar even een kleine update over Lucas: het gaat helemaal fantastisch met hemSinds een week buikschuifelt hij de hele kamer door en wordt al aardig snel
Tot 30cm hoog is er dus niks meer veilig voor zijn grijpgrage handjes
![]()
![]()
Ja zo voelde het voor mij ook Lily, als een afsluiter.. en wees maar blij dat je weinig bloed, ik heb er drie pakken kraamverband doorheen gejaagd, het voelde net of ik net bevallen wasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:33 schreef lily het volgende:
Ik ben zondag ook weer ongesteld geworden. Precies 16 weken na de bevalling. Ik vind het echt zo´n afsluiter van zwangerschap, kraamtijd, ontzwangeren enzo (stom heh)
Ik bloed trouwens heel weinig in tegenstelling tot Ladybos...
vanzelsprekend! alleen hebben ze die hier niet (Appie's BB zijn toch niet echt hetzelfde)(en ik ben bezig een weekje zonder melk te doen, wat aardig lukt overigens, al zijn die bananen-soja-melkdingen echt smerig zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |