quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, stiekem voor mij dus serieus dat eerste. Want ik vind het leuk als ik iemand ken, weet wat ze leuk vinden, dat je weet dat je goed kan praten, en van dezelfde dingen kan genieten.
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 21 april 2005 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Mijn blind date was kut (ze zei eik niks) maar het feest na afloop was erg tof (hey, de band speelde Dokter Bernard), en dus duik ik alsnog tevreden m'n bed in.
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:08 schreef Nagz het volgende:
[..]
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?
Ik zag het net.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.
How interesting!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:00 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 Gaat zich na het lezen van deel 24 maar weer even scheren
Ik scheer me om de dag, anders krijg ik uitslag enzo.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Vertel verteeeeeel (bert visscher mode)quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bentquote:Op donderdag 21 april 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
GoedemorgenDetails geef ik niet.
Ben alsnog single, dus ik post hier wel legitiem i.t.t. metro
Een tip: ga altijd uit van het positieve en ga daar op doorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, ik ben ook gewoon een kansloze flirt. Ondanks vele pogingen snap ik de vrouwelijke communicatie meestal pas een kwartier later, en dan is het meestal te laat.
Als ik een complimentje krijg van een onbekende, loop ik echt rood aan en zijn we echt twee biertjes verder voor er weer een zinnig woord uitkomt
Als je je hier allebei aan houd wordt het een saai gesprekquote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bent.... Krijg steeds meer het idee dat ik gelijk ga krijgen
Ot: Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe stelling... Ik denk even na
Ok, ik ben nog niet helemaal wakker, maar dit lijkt me een begin....
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Oneens, jij moet ook laten weten dat jij óók interessant toch? Luisteren is een goede eigenschap, maar bij een date moet het wel gelijkwaardig blijven.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Als je allebei die instelling hebt wordt het een rustige date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Al heb ik wel de neiging vaak meer te luisteren dan te praten...dit verandert alleen op den duur
Eens. maar als zij (of hij) dat plan ook heeft dan wordt het wel een stille boel. Je moet natuurlijk zelf ook wel wat vertellen, praat in ieder geval niet (teveel) over je ex-en want daar zijn veel mensen niet in geinteresserd op een eerste date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Eens en oneens. Je moet niet alleen maar aan het woord zijn, maar als je alleen maar luistert wordt het volgens mij een beetje een éénrichtingsgesprek. Elkaar aanvoelen in zo situatie is wel heel belangrijk en dan loopt het misschien gelijk op qua hoeveelheid dat iemand aan het woord is.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Ik ook als ik zenuwachtig ben, al ben ik een geboren verkoper dus stel ik mooie open vragen waardoor de ander een tijdje zoet isquote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.
Hehe, mag ik les bij je? Ik ben nogal een zenuwachtige zemelaar somsquote:Op donderdag 21 april 2005 09:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ook als ik zenuwachtig ben, al ben ik een geboren verkoper dus stel ik mooie open vragen waardoor de ander een tijdje zoet is
melismay, ik zal straks even terugmailen![]()
Je kunt wel een klein beetje over jezelf praten maar het moet niet zo'n gesprek zijn waarbij je alleen maar aan het woord bent en constant over jezelf praat. Ik denk dat een goed evenwichtig gesprek met ook duidelijk interesse tonen aan de tegenpartij het beste is.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bent.... Krijg steeds meer het idee dat ik gelijk ga krijgen
Ot: Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe stelling... Ik denk even na
Ok, ik ben nog niet helemaal wakker, maar dit lijkt me een begin....
Ja maar daar is het ook een eerste date voor, elkaar beter leren kennen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:03 schreef PieterCK het volgende:
Bij een eerste date is het handig als je alle 2 aan het woord bent en op zo'n manier dingen van elkaar leert en te weten komt.
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..quote:Op donderdag 21 april 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar daar is het ook een eerste date voor, elkaar beter leren kennen.
Nee daarom moet je eigenlijk ieder net zoveel aan het woord zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..
Aan de andere kant als de ander als verkoper de mooie open vragen steld dan schiet het ook niet erg op
Gewoon mooi weer en je roept nog hoi als je binnenkomtquote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Owwwwkee, waar heb ik dat aan te danken?
Vooral in het begin moet het gesprek beginnen te lopen, zoeken naar gezamelijke interesses. Hoe kan je dat nou beter doen als verkoper om dáár achter te komenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..
Aan de andere kant als de ander als verkoper de mooie open vragen steld dan schiet het ook niet erg op
Neem je wel de stopwatch mee?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee daarom moet je eigenlijk ieder net zoveel aan het woord zijn.
Ja, mooi weer inderdaad... ik ben gek op het zonnetje, en na goed nieuws gisteren en een hele leuke nacht voel ik me toppiequote:Op donderdag 21 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon mooi weer en je roept nog hoi als je binnenkomt
maar gaat het niet op een slowchat lijken zo hahaha, straks voelt Copycat zich weer een langspeelplaat haha
Ik ben het er wel mee eens: ik zou zelf niet willen meedoen aan het programma: noch als vrijgezel, noch als deelnemer. Hoewel de vrijgezelle dames geen verkeerd lichaam hebben. Het is wel een heerlijk kansloos programma om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik zou geen vrijgezel op TI willen zijn. Vindt de scheidslijn met prostitutie net iets te dun.
Vandaar waarschijnlijk dat uk het wel een geweldig programma vind om naar te kijken.
Nee die laat ik altijd thuis. Ja maar ik pas meestal op met verhalen, want ik ben dan al zenuwachtig en dan ben ik op een gegeven moment alleen maar aan het woord.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Neem je wel de stopwatch mee?Sommige gesprekken gaan nou eenmaal zo dat de ander een leuk verhaal heeft en dus ook meer aan het woord is. Wees natuurlijk, lul alleen niet teveel.
Als het echt een leuke date is, en er is een klik, dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken of iedereen wel evenveel aan het woord komt... gewoon leuk met elkaar babbelen zonder alles achteraf (of vooraf) te analyseren is toch veel leuker? Als je alletwee een leuke avond gehad hebt, ookal was één van beiden wat meer aan het woord: who cares.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee die laat ik altijd thuis. Ja maar ik pas meestal op met verhalen, want ik ben dan al zenuwachtig en dan ben ik op een gegeven moment alleen maar aan het woord.
Multiple choice of open vragen?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Belangrijkste is wel dat het ontspannen en natuurlijk verloopt.
Niet dat het een enquete gaat worden of zo
* notitieblok voortaan thuislaatquote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Belangrijkste is wel dat het ontspannen en natuurlijk verloopt.
Niet dat het een enquete gaat worden of zo
Ow daar heb ik ook last van!! Heel erg irritant...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
Copycat: ik hoop dat het voor jou nog vroeg in de morgen was en dat je nog niet helemaal wakker was op het moment dat je deze post plaatste
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* notitieblok voortaan thuislaat
Gewoon of één of ander nutteloos onderwerp beginnen. Of een vraag stellen waar lang antwoord op te verwachten valtquote:Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijken
Ja dat idee had ik ook, maar bij al mijn dates viel dat reuze mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijken
Nou ja, mijn blind date van gisteren zei erg weinig, en alle stiltes ving ik dus maar weer op door met nieuwe nuttige onderwerpen te komen. Maar ja, op een bepaald moment ben ik daar toch doorheen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook last van!! Heel erg irritant...
Ik ben het wel eens met de rest hier dat je niet alleen maar aan het woord moet zijn, maar gewoon een leuk gesprek moet voeren, waar je wat over elkaar te weten kunt komen. Ik heb inderdaad de neiging veel te veel te praten, dus val ik dan soms helemaal stil, omdat ik bang ben dat ik al te veel heb gezegd... Beetje vreemd allemaal dus
Nee, dat is een gezellige date.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon of één of ander nutteloos onderwerp beginnen. Of een vraag stellen waar lang antwoord op te verwachten valt
Hhhm was dus geen succes begrijp ik?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, mijn blind date van gisteren zei erg weinig, en alle stiltes ving ik dus maar weer op door met nieuwe nuttige onderwerpen te komen. Maar ja, op een bepaald moment ben ik daar toch doorheen.
Lasergamen, karten en zo?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat is een gezellige date.
Als je op je eerste date al om gespreksonderwerpen verlegen zit, waar mmoet je het dan de rest van de tijd over hebben?
Overigens is er een heel goed alternatief voor praten op dates...
Beautyfarm met massages enzoquote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan bepaalde lichamelijke handelingen.
Neen. Maar goed, dat had ik ook niet verwacht, maar het hoorde erbij.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm was dus geen succes begrijp ik?
Voetballen doet het idd altijd goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk dat die sport een beetje te hoog ligt voor een eerste date van de meeste users hierquote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
Bij een leuk gesprek vallen er geen moeilijke stiltes. Want er vallen misschien wel wat stiltes, maar dan kan je ander natuurlijk in de ogen kijken, haar hand vastpakken en glimlachen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je op de eerste date al geen gespreksonderwerpen weet te verzinnen...quote:Op donderdag 21 april 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk dat die sport een beetje te hoog ligt voor een eerste date van de meeste users hier.
Misschien denk ik simpel, maar als er tijdens een date ongemakkelijke stiltes vallen (niet elke stilte is ongemakkelijk, tenslotte), is dat dan niet gewoon een teken dat het niet voorbestemd is?
Daarom. Afkappen en verder niets mee doen. Dan wordt het nooit meer iets.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je op de eerste date al geen gespreksonderwerpen weet te verzinnen...
Oneens, soms is het moment gewoon goed om te zoenen, of anders is het leuk om verrast te worden. Volgens mij maakt het dan niet uit wie het eerste initiatief neemt.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
Of het KAN weet ik niet, maar of ik DURF is een tweede.... Denk dat ik daar ontkennend op moet antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
Maar ze had wel een mooie peer voor jou?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neen. Maar goed, dat had ik ook niet verwacht, maar het hoorde erbij.
Ja de meeste mannen zijn niet zo moeilijk die vinden veel dingen wel goed hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Of het KAN weet ik niet, maar of ik DURF is een tweede.... Denk dat ik daar ontkennend op moet antwoorden![]()
Waarom zou een vrouw dat wel kunnen en een man niet? Ik denk dat je over het algemeen wel kan voelen of het moment er naar is. Zijn mannen dan zo op dat soort zaken belust dat ze een kus ALTIJD accepteren als de vrouw begint?
Oneens. als het gevoel goed is dan kan je als man wel beginnen met zoenen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
Ja ik denk het wel, ik heb tenminste nog nooit meegemaakt dat een man een kus van mij niet accepteerdequote:Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat is een gezellige date.
Als je op je eerste date al om gespreksonderwerpen verlegen zit, waar mmoet je het dan de rest van de tijd over hebben?
Overigens is er een heel goed alternatief voor praten op dates...![]()
En daar kan Metro dan volgens mij weer over meepraten'quote:Op donderdag 21 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja de meeste mannen zijn niet zo moeilijk die vinden veel dingen wel goed hoor.
maar misschien dat mannen af en toe te moeilijk denken bij vrouwen van willen ze het wel of niet ipv het gewoon te doen en zien wat eruit komt.
Het was ook maar een heel klein peertje (size does matter) maar ik heb hem wel meegenomen als souvenir.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar ze had wel een mooie peer voor jou?![]()
Vaak beginnen we tegelijk met zoenenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie die signalen nooit. Ik ben dan ook nog nooit begonnen met zoenen op een date. Ik liet me altijd zoenen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]
En daar kan Metro dan volgens mij weer over meepraten'
Ik ben altijd bang dat ik alle signalen verkeerd lees en stel me dus wat afwachtender op eigenlijk... Niet echt een hele goede houding, maar ok...
Gewoon stoute schoenen aantrekken en zien wat eruit komt.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik alle signalen verkeerd lees en stel me dus wat afwachtender op eigenlijk... Niet echt een hele goede houding, maar ok...
Ja, het klinkt heel fout, maar het is wel gewoon waar.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon stoute schoenen aantrekken en zien wat eruit komt.
meeste mannen vinden het wel goed hoor als je begint
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Moeten we 'oefenen' Melismayquote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
Wat een bruikbare tips hier allemaal, vraag me af of ik zulke dingen ooit ga durven, maar ja, je moet wat he!?![]()
Nu alleen nog een date
Dat gaat vanzelf. Het zoenen dan he.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
Wat een bruikbare tips hier allemaal, vraag me af of ik zulke dingen ooit ga durven, maar ja, je moet wat he!?![]()
Nu alleen nog een date
Ow aanpreken en zo geen probleem hoor dat doe ik zo..quote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef WeirdMicky het volgende:
De singlesmeeting komt eraanWanhoop niet.
En als er tussen de singles niks zit...er zijn genoeg anderen mensen in die kroeg gok ik. Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
2 opties:quote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef Copycat het volgende:
Mmm...ik zit met een dilemma.
Twee weken geleden heb ik een erg prettig verlopen sollicitatiegesprek gehad. Die baan is helaas aan mijn neus voorbij gegaan, maar heb er wel een goed contact met de copywriter van dat bureau aan overgehouden. Hij introduceert mijn Engelse teksten bijvoorbeeld bij het vertaalbureau van zijn neef en geeft me goede adviezen voor mijn carrière. De laatste week zijn er al veel sms-jes en mailtjes over en weer gegaan.
Had al een beetje in de smiezen dat zijn 'bemoeienis' niet enkel zakelijk was, hoorde dat ook van mijn beste vriendin die bij dat bureau werkt. Kreeg daar net de bevestiging van: een mailtje met uitnodiging voor een etentje. Wijn en kaas worden specifiek genoemd, kaarslicht nog net niet.
Enerzijds lijkt het me wel leuk, want qua humor zitten we geloof ik wel redelijk op eenzelfde lijn. En zo'n contact is zakelijk gezien ook nooit verkeerd.
Alleen weet ik ook al dat er op romantisch vlak geen toekomst whatsoever is, van mijn kant. Voel me niet op die manier tot hem aangetrokken.
Weet nu dus even niet hoe te reageren zonder zijn hoop te voeden.
Cc, wat doe je????quote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef Copycat het volgende:
Twee weken geleden heb ik een erg prettig verlopen sollicitatiegesprek gehad. Die baan is helaas aan mijn neus voorbij gegaan, maar heb er wel een goed contact met de copywriter van dat bureau aan overgehouden. Hij introduceert mijn Engelse teksten bijvoorbeeld bij het vertaalbureau van zijn neef en geeft me goede adviezen voor mijn carrière. De laatste week zijn er al veel sms-jes en mailtjes over en weer gegaan.
Had al een beetje in de smiezen dat zijn 'bemoeienis' niet enkel zakelijk was, hoorde dat ook van mijn beste vriendin die bij dat bureau werkt. Kreeg daar net de bevestiging van: een mailtje met uitnodiging voor een etentje. Wijn en kaas worden specifiek genoemd, kaarslicht nog net niet.
Enerzijds lijkt het me wel leuk, want qua humor zitten we geloof ik wel redelijk op eenzelfde lijn. En zo'n contact is zakelijk gezien ook nooit verkeerd.
Alleen weet ik ook al dat er op romantisch vlak geen toekomst whatsoever is, van mijn kant. Voel me niet op die manier tot hem aangetrokken.
Weet nu dus even niet hoe te reageren zonder zijn hoop te voeden.
ik zou zeker, zonder enige twijfel op de uitnodiging ingaanquote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ja zeg... nu durf ik zeker niet meer te komen...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef WeirdMicky het volgende:
De singlesmeeting komt eraanWanhoop niet.
En als er tussen de singles niks zit...er zijn genoeg anderen mensen in die kroeg gok ik. Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
Ben ik even blij dat ik dan niet aanwezig benquote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan niet in jou kijken over waar jij je prettig bij voelt natuurlijk.
is wat ik zou doen, ja!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar, kan me natuurlijk ook naief opstellen (is niet zo moeilijk) en net doen alsof mijn neus bloedt en ik totaal niet in de gaten heb dat hij een hidden agenda heeft...
en misschien klikt het heel goed wordt het heel gezellig en heb je een leuke avond.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Misbruiken, dan voel ik me net als een verleidster van PI.
En eerlijk zeggen vind ik het wel moeilijk om iemand af te wijzen, ben een pleaser pur sang....
Maar, kan me natuurlijk ook naief opstellen (is niet zo moeilijk) en net doen alsof mijn neus bloedt en ik totaal niet in de gaten heb dat hij een hidden agenda heeft...
Omdat zelfkennis de beste kennis isquote:Op donderdag 21 april 2005 11:32 schreef WeirdMicky het volgende:
CopyCat, als ik jou was zou ik het toch proberen. Hoe weet je zeker dat je niet romantisch tot hem aangetrokken bent als je nog nooit wat romantisch gedaan hebt?
Als hij met kaas en wijn aankomt kan je moeilijk doen alsof je neus bloedt volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Misbruiken, dan voel ik me net als een verleidster van PI.
En eerlijk zeggen vind ik het wel moeilijk om iemand af te wijzen, ben een pleaser pur sang....
Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertjequote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over.
(ik heb jaren nodig gehad voor ik in vuur en vlam stond voor mijn huidige partner, maar soit ...)quote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over.
Nee, dat wil ik ook niet doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou hem in elk geval geen valse hoop geven, dat is erg kwetsend voor hem om te doen
Oe jij bent evilquote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef petitlapin het volgende:
of je moet het smerig spelen, hem nooit expliciet afwijzen, en hem gewoon jaren achter je aan laten lopen als een schoothondje. Als je carrière op een hoogtepunt is, DAN vriendelijk zeggen dat hij toch eigenlijk je type niet is
![]()
Laatste quote was niet nodig hoor dat was al wel duidelijk hahaquote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is,, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertje
Frustraties komen naar boven
Juist, het is zijn eigen probleem. Met zo'n voorstel weet hij écht wel dat hij een risico neemt. Mensen niet durven te kwetsen is echt jammerlijk, slechts 1 op de 100 mensen die je date word je oud mee. Zou je om die reden maar 1 x daten?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook niet doen.
Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
Nee, je kunt er weinig aan doen als iemand anders méér verwacht. Als hij redelijk is, zal hij dat ook wel accepteren. Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook niet doen.
Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
Hij is ouder dan ik ben, geloof ik. Of in ieder geval van mijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is ouder dan ik ben, geloof ik. Of in ieder geval van mijn leeftijd.
Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen....
Ga hem straks maar even terugmailen.
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?
Leuk, ik geef tips aan mensen die mn ouders hadden kunnen zijn en 10x meer ervaring hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is ouder dan ik ben, geloof ik. Of in ieder geval van mijn leeftijd.
Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen....
Ga hem straks maar even terugmailen.
Dan lezen we op FP wel weer van een moord, staat er ook weer 1 op in Waalwijkquote:Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Als jullie dus niets meer van me vernemen, heeft ie het niet licht opgepakt en ben ik in mootjes gehakt...
Dat is in bepaalde landen erg normaalquote:Op donderdag 21 april 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dan had ik je op mijn zestiende moeten baren, VreemdMicky...
In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is in bepaalde landen erg normaal![]()
Mammie...
En mn nickname is ook nooit goed, al is deze beter dan WeirdMickey![]()
Ik ken er ook nog wel een aantal.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:58 schreef melismay het volgende:
[..]
In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1![]()
Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoorquote:
Woman are evilquote:Op donderdag 21 april 2005 12:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoor
hier MOET ik tegen protesteren... Dat is niet waar!!!quote:
Go girlquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.
Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.
![]()
Tja, je bent copywriter of nietquote:Op donderdag 21 april 2005 12:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha prachtig antwoordHad het zelf nauwelijks anders geformuleerd. Je sluit geen deuren, houdt alles op, maar geeft toch geen valse hoop.
Go CC go!
De Gilmore Girlsquote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
haha subtielquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.
Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.
![]()
Story of my life.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)quote:
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle pratenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent trouwens wel erg gebiologeerd door die peer, Thisbe. Zit daar nog een diepe psychologische theorie achter of zo?
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijn. en misschien leer je nog een paar dingen van de, voor mannen vaak onbegrijpelijke, vrouwelijke psyche
Dat viel tegen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.
Mail anders ff wanneer het is en zo ga ik wel ff letten en let ik wel ff goed op Roryquote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle praten![]()
Maarrreeee daar gaat het hier niet over volgens mij
LELIJK!!? Mister Big is zo geilquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
SatC
Die
schoenen
die
kleren
![]()
Alleen die godvergeten lelijke mannen van Carrie!![]()
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat viel tegen hoor..
En mannen met kokosnoten?
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on R&P topic...
Dit is verdulleme FTR niet!![]()
Ik heb dus al een antwoord gekregen. Hij gaat me snel bellen voor de afspraak.
Tsja. Heb jij even pech dat ik die gisteren heb weggegeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnen![]()
Zomaar wat losse associaties![]()
R&P relaties en psychologiequote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???![]()
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Nieuwe stelling voor onze snoezige lieverds!
[i]Wat voor een vrucht ben jij als single?[/sub]
Citroen, rimpelig van buiten en je wil er niet in bijten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.
Het ging over fruit, niet over dierenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
Een tijger(kokos)nootje dus ergens. Tijgers hebben ook een lief uiterlijk en lijken aaibaar, maar kunnen verrekt venijnig en onverwacht uithalen.
Ehm tjemig, dan ben ik een banaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat voor een vrucht ben jij als single?
Ik ben een aardbeiIk draag graag rood, en tevens ben ik zoet!
![]()
Ik denk dat ik een hele rare tropische vrucht ben. Tropisch, verrassend, complexe smaak, maar als je er even aan went zeer de moeite waard. Met stekels.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat voor een vrucht ben jij als single?
Ik ben een aardbeiIk draag graag rood, en tevens ben ik zoet!
![]()
Ik ben wel online hoor hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging over fruit, niet over dieren
En waarom ben je niet op msn?
Ik zou zelf niet weten wat voor fruit ik ben... dat gaat me echt te ver ook hoor
Een lychee??quote:Op donderdag 21 april 2005 12:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele rare tropische vrucht ben. Tropisch, verrassend, complexe smaak, maar als je er even aan went zeer de moeite waard. Met stekels..
Graag. (Trouwen en kinderen). Alleen niet binnenkort.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Trouwen: Neequote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Trouwen: Nee
Kinderen: Nee
Er aan toe zijn: Nee
Eeuwig vrijgezel? dat nog liever dan![]()
Ik wil jezelf niet vergelijken met zo'n ranzige witte substantie hoor.quote:
ben zelf inderdaad begin 30. heb momenteel geen sterke kinderwens, maar hoop toch wel iemand te ontmoeten om samen ooit kinderen mee te krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Intussen ben ik al bijna halverwege de 30.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Trouwen? geen idee nogquote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Compromissen vinden, maar dingen helemaal latenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een Britney Spears stelling, zeg.
EDIT: Die vruchtenstelling dus...
Kunnen we niet wat beters verzinnen?
EDIT: Ja dus![]()
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te blijven. Take it or leave it. Ik ben wie ik ben en is dat niet wat jij zoekt dan ben ik niet de ware.
Heb me in het verleden wel eens te veel naar een relatie gevoegd en daar word ik niet gelukkig van.
Compromissen zoeken, vinden en doorvoeren is natuurlijk weer een ander verhaal.
EDIT: Hou deze maar in de reserve.
Ik was ontopicquote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Ik ga me voor niks of niemand meer aanpassen... dat heb ik in het verleden al te veel gedaan. Iemand moet me maar accepteren zoals ik ben.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Bij m'n ex rookte ik niet waar ze bij was, omdat ik wist dat ze het niet prettig vond. Maar stoppen, nee dat toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In m'n vorige relatie, heb ik teveel van mezelf moeten opgeven. Dat de relatie op een gegeven moment stukliep, was voor mij eigenlijk alleen maar een bevrijding. Ik wil best wel wat toegeven, maar in die mate absoluut niet meer.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf mezelf maar wil best wat dingetjes veranderen voor een ander. Zolang het geen fundamentele zaken zijn zoals mijn hobby's ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te blijven. Take it or leave it. Ik ben wie ik ben en is dat niet wat jij zoekt dan ben ik niet de ware.
Heb me in het verleden wel eens te veel naar een relatie gevoegd en daar word ik niet gelukkig van.
EDIT: Hou deze maar in de reserve.
Ik denk niet dat ik ooit ga trouwen, dat is een verschijnsel wat ik niet begrijp. Ik wil eventueel wel kinderen. Maar als ik die wil, dan zou ik dat tussen nu en 5 jaar wel moeten gaan doen, anders vind ik mezelf een te oude moeder (ben 27). In die zin voel ik wel enige druk. Anderzijds kan ik me een leven met man en kinderen totaal niet voorstellen, ik heb veel ruimte voor mezelf nodig en ben erg gewend om precies dat te doen waarin ik zin heb, op welk moment dan ook. Lijkt me moeilijker als je samenwoont/kinderen hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Je moet altijd jezelf willen blijven in een relatie, dat is de enige manier waarop een relatie kan werken. Dan moet je ook wel twee zelfverzekerde personen hebben hoor. Compromissen kunnen je sluiten in dingen. Ik maak bijvoorbeeld muziek en daar spendeer ik veel tijd aan. Een compromis zou zijn daar minder tijd aan te besteden, maar een verbod zou averechts werken. Dat is net zo iets als me dwingen tomaten te eten, dat gaat je NIET lukken.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wilde, maar willen weet ik niet meerquote:Op donderdag 21 april 2005 12:56 schreef Beach het volgende:
Je wil wel graag een kind hebben?
Herkenbaar, al lopen jouw biologische klokken ietsjes voor op de mijnequote:Op donderdag 21 april 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
Toen ik een jaar of 20 was, wist ik zeker dat ik rond mijn dertigste zwanger zou zijn van mijn eerste kindje.
Door de werkelijkheid ingehaald. Nu hoef ik niet meer zo nodig, merk ik keer op keer.
Vrij naar John Lennon: Life is what happens to you while making bad descisions...
Maar dit weekend komt mijn neefje van 8 bij mij logeren, dus wie weet loop ik daarna over van het gelui van biologische klokken...
Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Herkenbaar, al lopen jouw biologische klokken ietsjes voor op de mijne
Mijn ex en ik hadden al trouwplannen, en we hadden het al regelmatig over kinderen gehad. Het was voor mij liever vandaag dan morgen, wat dat betreft. En nog, als ik nu zwanger zou zijn zou ik het op zich niet erg vinden want ik ben dol op kinderen. Maar ik zou liever een kind willen krijgen samen met iemand, dat je er samen voor kiest en dat je het samen kunt opvoeden etc. Je moet een kind ook wat te bieden hebben. En wat dat betreft... de biologische klok hoor ik tikken, maar ik ga niet speciaal een relatie zoeken om maar zo snel mogelijk te kunnen settelen (wat ik eerst wel deed).
Heel herkenbaar, het moederschap lijkt me aan de ene kant leuk, maar ik zie mezelf aan de andere kant zeker de komende jaren nog niet toe zijn aan al die verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilde, maar willen weet ik niet meer.
Enerzijds ben ik wel eens bang dat ik dadelijk spijt krijg van het feit dat het oederschap aan me voorbij is gegaan. Maar anderzijds zie ik mezelf niet als moeder, met alle verantwoordelijkheden en verlies van vrijheid die daarbij komt kijken.
Past nu gewoonweg ook niet in mijn leven. maar ik zeg nooit nooit. Mocht mister right onverwacht aan komen galloperen, dan sta ik er wel voor open... denk ik.
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.
En Miss Right mag ook nog wel een verkeerde afslag nemen zo bevalt het ook nog wel.
Ach kinderfeestjes bij de Mac gegeven, judoles aan alle leeftijden en noem maar op..quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindt
Neefjes, nichtjes... en vrienden van me hebben een dochtertje van 8 weken. Maar eigenlijk ben ik stiekum ook wel heel erg blij als ik aan het eind van de dag zo'n kind weer terug mag geven aan de rechtmatige 'eigenaar'
Ach, en je weet nooit hoe het loopt...
Kleine botte, arrogante, dominante bijdehante klerelijertjesquote:
Dat zeg ik, schattigquote:Op donderdag 21 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine botte, arrogante, bijdehante klerelijertjes![]()
Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud stervenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zeg al jaren dat ik geen kinderen wil. Dat standpunt heb ik nog steeds wel. Maar je weet maar nooit he als ik een vriend krijg en dat het dan toch begint te kriebelen.
Trouwen hoeft voor mij ook niet. Wat maakt zo briefje uit denk ik dan. Samenlevingsovk is net zo goed. Alleen wat Melismay zegt klopt dan wel, als ik ooit trouw dan wil ik het wel uitgebreid vieren, maar soms denk ik ook wel ik zal het klein willen houden en dan lekker lang op reis gaan.
Ahhhhh wat lief....quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik fruit? Dan ben ik wel een druif. Die heeft een lekker glad huidje, is zacht van binnen, zoet, en het is altijd een verrassing of je dit keer wel of geen pitjes tegen komt.
niet zelf verzonnen![]()
Geen idee. Ik heb nooit de droom gehad van trouwen en kinderen krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloftquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
Trouwen in Vegas en een dik feest gevenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloft![]()
![]()
En met veel rotte plekjes vaakquote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
Fruit?
Een banaan. Taai van buiten, zacht, hartig en melig van binnen en niet te vergeten: potent.
Godver wat een stelling Thisbe.
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud stervenNiet mijn ding.
Het is zeker romantisch.quote:Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.
Lekker bemoedigend ben jij, lieverdquote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ikquote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Lekker bemoedigend ben jij, lieverd
Je moet als vrouw gewoon een jongere man nemen, heb je dat probleem ook niet
Ik heb echt te doen met je moeder, om over je oma maar niet te spreken.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ik![]()
Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.
Sterven doe je sowieso altijd alleen, mits het niet in een inferno of tsunami oid is...
Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.
[..]
Het is zeker romantisch.
Wil je zoiets nooit meer posten als ik net een slok drinken heb genomen!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan...Ik vind kinderen wel een must hoor, al wil ik ze voorlopig niet hebben. Als ik 75 ben en terugkijk en alleen zie dat ik lol heb gehad, maar dat niks van mij voorleeft...neh
Dus goed, als ik nog over 20 jaar single ben, zoek ik dit topic weer op en ga ik met een net zo wanhopige vrouw kindjes maken
Ik wil ook wel op een terrasje ... zitten ja met jouquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
*stopt nu met offtopic*
Volgens mij maakt dat weinig uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Zitten singles meer op terrasjes dan stellen?
Ik werkquote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Zitten singles meer op terrasjes dan stellen?
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
oneensquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
Ja en nee... ook als single kun je heel erg serieus zijn. Als stel kun je taken verdelen, als single sta je overal alleen voor. Als single heb je misschien wel minder verantwoordelijkheden (op sommige vlakken), maar om alles maar aan te zien en het te laten komen zoals het komt... (niet voor mij iig.).quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezelf woont...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef PieterCK het volgende:
Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.
juist omgekeerd, denk ik, als single moet je alle zaken zelf regelen.... that's my opinion.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuh geen zin in, ben ik nog te jong voorquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
Inderdaad: de huur wordt gewoon afgeschreven. Of je vrijgezel bent of samenwoont. Dat maakt niet veel uit. Bovendien ken je net zo hard ontslagen worden als je te vaak dronken of te laat op je werk verschijnt. Dus dat maakt niet zo uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
Maar op een bepaald moment zul je toch wel uitvliegen?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
Neuh geen zin in, ben ik nog te jong voor
Absoluut. Als ik hier de situatie bekijk, zie ik collega's met gezinnen toch regelmatig mopperen wat betreft overwerk, terwijl de singles direct een antwoord klaar hebben (of ze doen het wel of helemaal niet). Onregelmatige diensten zou ik op zich ook geen problemen mee hebben. Ik woon toch alleen (ook geen huisdieren).quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Dan waarschijnlijk wel, maar als het meezit word ik dan nog wel feninancierd door me ouders voor hypotheek en zoquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar op een bepaald moment zul je toch wel uitvliegen?
En dán zul je beseffen dat je ook als single verdomd veel (financiële) verantwoordelijkheden hebt.
Ja okay daar heb je gelijk in...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, zoland je niet samenwoont is er volgensmij niet veel verschil tussen single en samen finaniën...
Nop ook dat heb ik nog nooit gezien...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Beach het volgende:
Kijken de singles hier Desperate Housewifes om te zien hoe leuk het is om getrouwd te zijn?![]()
Hhhm heb je het wel over single en zelfstandig wonen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat overwerk en die wisselende diensten zal vast wel kloppen, je bent als single nu eenmaal over het algemeen flexibeler omdat je in principe met niemand rekening hoeft te houden. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd (singles met kinderen, singles die gewoon erg op regelmaat gesteld zijn). En het geldt ook niet alleen voor werk, ook qua vrije tijd kan ik makkelijker meegaan in 'spontane acties' omdat ik niet eerst naar huis hoef te bellen of Archibald het erg vindt dat ik ineens toch niet mee eet.
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat overwerk en die wisselende diensten zal vast wel kloppen, je bent als single nu eenmaal over het algemeen flexibeler omdat je in principe met niemand rekening hoeft te houden. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd (singles met kinderen, singles die gewoon erg op regelmaat gesteld zijn). En het geldt ook niet alleen voor werk, ook qua vrije tijd kan ik makkelijker meegaan in 'spontane acties' omdat ik niet eerst naar huis hoef te bellen of Archibald het erg vindt dat ik ineens toch niet mee eet.
Ik bedoel dat je als stel toch al snel meer op de toekomst gericht bent samen en je als single toch ook in dat opzicht meer vrijheid hebt om je toekomst in te delen zoals jij het wil. Ik bedoel die rondreis die je altijd al wilde maken door Latijns-Amerika komt voor een hoop mensen toch op de tocht te staan als ze net gaan samenwonen met iemand.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
juist omgekeerd, denk ik, als single moet je alle zaken zelf regelen.... that's my opinion.
Geen idee nog nooit op mezelf gewoont maar mijn ouders zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 21 april 2005 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je als stel toch al snel meer op de toekomst gericht bent samen en je als single toch ook in dat opzicht meer vrijheid hebt om je toekomst in te delen zoals jij het wil. Ik bedoel die rondreis die je altijd al wilde maken door Latijns-Amerika komt voor een hoop mensen toch op de tocht te staan als ze net gaan samenwonen met iemand.
Ik woon heel graag weer op mezelf
Ik heb zelf een baan die heel onregelmatig is en een relatie. Gelukkig vindt mijn huidige vriendje dat niet erg. Tuurlijk vindt ie het wel eens lastig als ik weer in het weekend moet werken of bel dat ik 2 uur later pas kan afspreken, maar volgens mij is het verder geen probleem.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Welkom, een oud bekende fok-ster zelfs voor mijquote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Leuk topic.
Even kijken hoe het er hier aan toe gaat, heb me nog niet echt 'ingelezen', zeg maar.
Groetjes van een verstokt vrijgezel
Mijn ouders zijn op het moment ook niet moeilijk, maar het is hun toko met hun regels en hun ongeschreven wetten en dat botst als je zelfstandig bent en graag je eigen plan trekt.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit op mezelf gewoont maar mijn ouders zijn niet zo moeilijk
Dank jequote:Op donderdag 21 april 2005 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welkom, een oud bekende fok-ster zelfs voor mij![]()
Jah zag het had ff geen zin in editten (was ff crisis op het werk).quote:Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op het moment ook niet moeilijk, maar het is hun toko met hun regels en hun ongeschreven wetten en dat botst als je zelfstandig bent en graag je eigen plan trekt.
het is gewoond
Rijk alleen, nog plannen?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah zag het had ff geen zin in editten (was ff crisis op het werk).
Maar ach hun regels is redelijk aan te houden nog dus scheelt en binnenkort zijn ze weer 2 weken weg op vakantieen k ben iig nog geen 30
Ja werken en leren gok ik zomaarquote:
Nop dat klopt maar goed ben verder ook weinig tot niet spectaculair.quote:
Geen toekomst lijkt me een beetje raar (of je moet het over heroinehoeren ofzo hebben)quote:Op donderdag 21 april 2005 16:33 schreef Beach het volgende:
Stelling/vraag:
iemand zou geen relatie moeten nemen als diegene de ander niks te bieden heeft (werk,studie, geen toekomst)
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Oneens. Dat zou betekenen dat als je geen werk hebt en nauwelijks gestudeerd hebt, dat jij geen relatie aan mag gaan?
Iedereen heeft recht op een gelukkige relatie.
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:43 schreef PieterCK het volgende:
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.
shit, wou ik net met mijn auto gaan patsenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.
Van dit soort materialistische dingen laat ik het niet afhangen of iemand wel of niet relatiemateriaal is voor mij.
Mijn vorige vriend is een strugglin' ontwerper, die daarvoor een student zonder een cent te makken en die daar weer voor een sjacheraar is van alles en niets. Het gaat bij mij puur om de persoon, niet om zijn loonstrookje of (lease) auto.
Dat zou betekenen dat je via juridische weg een relatie zou kunnen afdwingen. Lijkt me nogal absurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Niemand heeft ook maar ergens recht op, dat is echt een misvatting. Je wordt niet geboren daarvoor, het enige recht dat je hebt is sterven en dan nog niet wanneer jij ervoor kiest. Er staat nergens wettelijk vastgesteld dat je RECHT hebt op een partner.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
verzoekschriftje indienen en klaarquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Laat me raden: gezelschapsspelletjes?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
(Veel) mannen willen eigenlijk hetzelfde als (veel) vrouwen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Is dat niet de biologische essentie van een relatiequote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Die mag je even uitleggenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Hij bedoelt 'was er maar een recht', maar daar ben ik het mee oneens.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen
Want volgens mij valt er op wat T zei niets af te dingen
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te makenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
Hij bedoelt was er maar een recht, maar daar ben ik het mee oneens.
Het idee staat me tegen, alsof het normaal is......quote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te maken
Wellicht missen degene die van hun burgelijke staat hun immer heersende emotie maken wel iets in zichzelf wat zij ten onrechte denken te vinden in het op de buitenwereld gebaseerde beeld van romantische liefde.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
* Tranceptor mag van Nozem geen dubbelzinnige opmerkingen meer maken en daarom is deze opmerking gecensureerdquote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..
Wederzijds Respectquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Geen stelling maar vraag; welke drie eigenschappen zoek je in een partner
en nu een eigenschapquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wederzijds Respect
Gruwelijk lekkere Sex
De Klik
Aardig zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Geen stelling maar vraag; welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?
Ik zou hier geen zinnig antwoord op weten, buiten wat standaard dingetjes. Net zo als het "Hoe ziet jouw ideale partner eruit?" topic, waarin ook een hoop eigenschappen lijstjes voorkomen, ik snap er niets van hoe je dat kunt bedenken.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Standaard dingetjes,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine lieve oortjes...
Twee benen
Primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken
![]()
Als dat er niet opzit is het zo ie zo geen vrouwquote:Op donderdag 21 april 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine lieve oortjes...
Twee benen
Primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken
![]()
Een lijstje met uiterlijkheden vind ik inderdaad ook wel wat lastiger, daarbij gaat het meer om het totaalplaatje. Maar wat betreft karaktereigenschappen, kan ik er toch wel een paar bedenken die ik behoorlijk essentieel/aantrekkelijk vind: Humor, intelligentie, zelfverzekerdheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou hier geen zinnig antwoord op weten, buiten wat standaard dingetjes. Net zo als het "Hoe ziet jouw ideale partner eruit?" topic, waarin ook een hoop eigenschappen lijstjes voorkomen, ik snap er niets van hoe je dat kunt bedenken.
Ik kom iemand tegen en die heeft "Het", en "Het" kan heel verschillend zijn als ik de dames na ga waarop ik viel/ben gevallen.
Ah, ik wilde al naar jou lijstje vragen,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Een lijstje met uiterlijkheden vind ik inderdaad ook wel wat lastiger, daarbij gaat het meer om het totaalplaatje. Maar wat betreft karaktereigenschappen, kan ik er toch wel een paar bedenken die ik behoorlijk essentieel/aantrekkelijk vind: Humor, intelligentie, zelfverzekerdheid.
Haar slechte eigenschappen meldenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:33 schreef Metro2005 het volgende:
Dat heb ik weer
Denk je dat je vriendin online is heb je ineens haar ex te pakken die blijkbaar haar wachtwoord nog heeft
wat moet ik daaaaaar nou weer mee
tis nog best een aardige gozer op zich maargoedquote:
Drie eigenschappenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Dat is zeker een voorwaarde, iemand die aan me gewaagd is.. die me aankan...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Drie eigenschappen
Dan krijg je zo'n kansloos lijstje.
Als ik ooit nog een partner krijg, dan is dat in elk geval iemand die aan mij gewaagd is, die houdt van een spelletje, en die ongeveer op hetzelfde intelligentieniveau zit (dat je er iig een gesprek mee kan voeren)
Een eigenschap? Euh... het kansloze lijstje dan maar. Langer dan ik heeft wel de voorkeur, evenals donker haar en een lange cq grote lul.
Voor mij is dat echt geen voorwaarde, gezien iedereen mij wel aankanquote:Op donderdag 21 april 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
Dat is zeker een voorwaarde, iemand die aan me gewaagd is.. die me aankan...
Nou voor mij is het een absolute mustquote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor mij is dat echt geen voorwaarde, gezien iedereen mij wel aankan
Hmm, ik las eerst "sletjes" in plaats van "stelletjes".quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
Euh, dit is een stelling voor mannen he?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is een stelling voor mannen he?
Of andersom... de zomer is lekker als vrouw omdat je wat minder kleding aan hoeft, en zo wat beter kan laten zien wat je in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |