quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, stiekem voor mij dus serieus dat eerste. Want ik vind het leuk als ik iemand ken, weet wat ze leuk vinden, dat je weet dat je goed kan praten, en van dezelfde dingen kan genieten.
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 21 april 2005 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Mijn blind date was kut (ze zei eik niks) maar het feest na afloop was erg tof (hey, de band speelde Dokter Bernard), en dus duik ik alsnog tevreden m'n bed in.
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:08 schreef Nagz het volgende:
[..]
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?
Ik zag het net.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.
How interesting!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:00 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 Gaat zich na het lezen van deel 24 maar weer even scheren
Ik scheer me om de dag, anders krijg ik uitslag enzo.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Vertel verteeeeeel (bert visscher mode)quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bentquote:Op donderdag 21 april 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
GoedemorgenDetails geef ik niet.
Ben alsnog single, dus ik post hier wel legitiem i.t.t. metro
Een tip: ga altijd uit van het positieve en ga daar op doorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, ik ben ook gewoon een kansloze flirt. Ondanks vele pogingen snap ik de vrouwelijke communicatie meestal pas een kwartier later, en dan is het meestal te laat.
Als ik een complimentje krijg van een onbekende, loop ik echt rood aan en zijn we echt twee biertjes verder voor er weer een zinnig woord uitkomt
Als je je hier allebei aan houd wordt het een saai gesprekquote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bent.... Krijg steeds meer het idee dat ik gelijk ga krijgen
Ot: Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe stelling... Ik denk even na
Ok, ik ben nog niet helemaal wakker, maar dit lijkt me een begin....
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Oneens, jij moet ook laten weten dat jij óók interessant toch? Luisteren is een goede eigenschap, maar bij een date moet het wel gelijkwaardig blijven.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Als je allebei die instelling hebt wordt het een rustige date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Al heb ik wel de neiging vaak meer te luisteren dan te praten...dit verandert alleen op den duur
Eens. maar als zij (of hij) dat plan ook heeft dan wordt het wel een stille boel. Je moet natuurlijk zelf ook wel wat vertellen, praat in ieder geval niet (teveel) over je ex-en want daar zijn veel mensen niet in geinteresserd op een eerste date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Eens en oneens. Je moet niet alleen maar aan het woord zijn, maar als je alleen maar luistert wordt het volgens mij een beetje een éénrichtingsgesprek. Elkaar aanvoelen in zo situatie is wel heel belangrijk en dan loopt het misschien gelijk op qua hoeveelheid dat iemand aan het woord is.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Ik ook als ik zenuwachtig ben, al ben ik een geboren verkoper dus stel ik mooie open vragen waardoor de ander een tijdje zoet isquote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.
Hehe, mag ik les bij je? Ik ben nogal een zenuwachtige zemelaar somsquote:Op donderdag 21 april 2005 09:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ook als ik zenuwachtig ben, al ben ik een geboren verkoper dus stel ik mooie open vragen waardoor de ander een tijdje zoet is
melismay, ik zal straks even terugmailen![]()
Je kunt wel een klein beetje over jezelf praten maar het moet niet zo'n gesprek zijn waarbij je alleen maar aan het woord bent en constant over jezelf praat. Ik denk dat een goed evenwichtig gesprek met ook duidelijk interesse tonen aan de tegenpartij het beste is.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bent.... Krijg steeds meer het idee dat ik gelijk ga krijgen
Ot: Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe stelling... Ik denk even na
Ok, ik ben nog niet helemaal wakker, maar dit lijkt me een begin....
Ja maar daar is het ook een eerste date voor, elkaar beter leren kennen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:03 schreef PieterCK het volgende:
Bij een eerste date is het handig als je alle 2 aan het woord bent en op zo'n manier dingen van elkaar leert en te weten komt.
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..quote:Op donderdag 21 april 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar daar is het ook een eerste date voor, elkaar beter leren kennen.
Nee daarom moet je eigenlijk ieder net zoveel aan het woord zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..
Aan de andere kant als de ander als verkoper de mooie open vragen steld dan schiet het ook niet erg op
Gewoon mooi weer en je roept nog hoi als je binnenkomtquote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Owwwwkee, waar heb ik dat aan te danken?
Vooral in het begin moet het gesprek beginnen te lopen, zoeken naar gezamelijke interesses. Hoe kan je dat nou beter doen als verkoper om dáár achter te komenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar als je dan de hele tijd aan het woord bent dan schiet het niet op he, dan heb je alsnog een 1 richtingsdag..
Aan de andere kant als de ander als verkoper de mooie open vragen steld dan schiet het ook niet erg op
Neem je wel de stopwatch mee?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee daarom moet je eigenlijk ieder net zoveel aan het woord zijn.
Ja, mooi weer inderdaad... ik ben gek op het zonnetje, en na goed nieuws gisteren en een hele leuke nacht voel ik me toppiequote:Op donderdag 21 april 2005 10:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon mooi weer en je roept nog hoi als je binnenkomt
maar gaat het niet op een slowchat lijken zo hahaha, straks voelt Copycat zich weer een langspeelplaat haha
Ik ben het er wel mee eens: ik zou zelf niet willen meedoen aan het programma: noch als vrijgezel, noch als deelnemer. Hoewel de vrijgezelle dames geen verkeerd lichaam hebben. Het is wel een heerlijk kansloos programma om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik zou geen vrijgezel op TI willen zijn. Vindt de scheidslijn met prostitutie net iets te dun.
Vandaar waarschijnlijk dat uk het wel een geweldig programma vind om naar te kijken.
Nee die laat ik altijd thuis. Ja maar ik pas meestal op met verhalen, want ik ben dan al zenuwachtig en dan ben ik op een gegeven moment alleen maar aan het woord.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Neem je wel de stopwatch mee?Sommige gesprekken gaan nou eenmaal zo dat de ander een leuk verhaal heeft en dus ook meer aan het woord is. Wees natuurlijk, lul alleen niet teveel.
Als het echt een leuke date is, en er is een klik, dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken of iedereen wel evenveel aan het woord komt... gewoon leuk met elkaar babbelen zonder alles achteraf (of vooraf) te analyseren is toch veel leuker? Als je alletwee een leuke avond gehad hebt, ookal was één van beiden wat meer aan het woord: who cares.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee die laat ik altijd thuis. Ja maar ik pas meestal op met verhalen, want ik ben dan al zenuwachtig en dan ben ik op een gegeven moment alleen maar aan het woord.
Multiple choice of open vragen?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Belangrijkste is wel dat het ontspannen en natuurlijk verloopt.
Niet dat het een enquete gaat worden of zo
* notitieblok voortaan thuislaatquote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Belangrijkste is wel dat het ontspannen en natuurlijk verloopt.
Niet dat het een enquete gaat worden of zo
Ow daar heb ik ook last van!! Heel erg irritant...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
Copycat: ik hoop dat het voor jou nog vroeg in de morgen was en dat je nog niet helemaal wakker was op het moment dat je deze post plaatste
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* notitieblok voortaan thuislaat
Gewoon of één of ander nutteloos onderwerp beginnen. Of een vraag stellen waar lang antwoord op te verwachten valtquote:Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijken
Ja dat idee had ik ook, maar bij al mijn dates viel dat reuze mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijken
Nou ja, mijn blind date van gisteren zei erg weinig, en alle stiltes ving ik dus maar weer op door met nieuwe nuttige onderwerpen te komen. Maar ja, op een bepaald moment ben ik daar toch doorheen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook last van!! Heel erg irritant...
Ik ben het wel eens met de rest hier dat je niet alleen maar aan het woord moet zijn, maar gewoon een leuk gesprek moet voeren, waar je wat over elkaar te weten kunt komen. Ik heb inderdaad de neiging veel te veel te praten, dus val ik dan soms helemaal stil, omdat ik bang ben dat ik al te veel heb gezegd... Beetje vreemd allemaal dus
Nee, dat is een gezellige date.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon of één of ander nutteloos onderwerp beginnen. Of een vraag stellen waar lang antwoord op te verwachten valt
Hhhm was dus geen succes begrijp ik?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, mijn blind date van gisteren zei erg weinig, en alle stiltes ving ik dus maar weer op door met nieuwe nuttige onderwerpen te komen. Maar ja, op een bepaald moment ben ik daar toch doorheen.
Lasergamen, karten en zo?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat is een gezellige date.
Als je op je eerste date al om gespreksonderwerpen verlegen zit, waar mmoet je het dan de rest van de tijd over hebben?
Overigens is er een heel goed alternatief voor praten op dates...
Beautyfarm met massages enzoquote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan bepaalde lichamelijke handelingen.
Neen. Maar goed, dat had ik ook niet verwacht, maar het hoorde erbij.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm was dus geen succes begrijp ik?
Voetballen doet het idd altijd goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk dat die sport een beetje te hoog ligt voor een eerste date van de meeste users hierquote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |